Гарантія на зимове взуття

  1. Нормативна база
  2. Що вважається зимовим взуттям?
  3. Умови гарантії зимового взуття
  4. З якого числа починається гарантія на зимове взуття?
  5. Термін гарантії на зимове взуття
  6. Виробники взуття
  7. Гарантія на підошву
  8. Гарантія на блискавку зимового взуття
  9. Гарантійні випадки повернення
  10. Чи не гарантійні випадки
  11. Як повернути зимове взуття по гарантії?
  12. Якщо немає чека
  13. Претензія на зимове взуття по гарантії
  14. Відповідь на претензію
  15. Гарантія на ремонт зимового взуття
  16. нюанси

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Купуючи нове взуття, людина сподівається, що вона прослужить не один сезон Купуючи нове взуття, людина сподівається, що вона прослужить не один сезон. Однак на ділі не все вироби виявляються якісними. Як і на більшість споживчих товарів, на зимове взуття діє гарантія. Якщо вона ще не закінчилася, чоловік має право повернути товар в магазин або зробити обмін. Однак продавці не завжди погоджуються приймати проданий раніше товар. Щоб знати, як діяти в подібній ситуації, варто ознайомитися з актуальною інформацією по темі гарантії на зимове взуття.

Увага! Якщо у вас виникнуть питання, можете безкоштовно проконсультуватися у чаті з юристом внизу екрана або зателефонувати за телефонами: +7 (499) 938-51-29 Москва; +7 (812) 467-30-52 Санкт-Петербург; +7 (800) 350-83-47 Безкоштовний дзвінок для всієї Росії.


Нормативна база

Гарантія зимового взуття надається на підставі положень закону «Про захист прав споживачів» . Він дозволяє покупцеві пред'явити претензію, якщо виявлені дефекти товару. Тривалість гарантії регламентована ГОСТом. Відповідно до нього, тривалість терміну може змінюватися в залежності від типу взуття. Тривалість гарантії регламентують:

  • ГОСТ 26167: 2009 (повсякденна);
  • ГОСТ 1135388 (домашня і дорожня);
  • ГОСТ 20634 92 (спортивна);
  • ГОСТ 26165 (дитяча);
  • ГОСТ 19116 (модельна).

Закон не ділить взуття на літню і зимову. Тому щодо останньої застосовується вищевказана градація.

Що вважається зимовим взуттям?

Споживачі без праці можуть відрізнити зимове взуття від літньої. До першої категорії належать вироби, які мають міцну і товсту підошву. Вона володіє прогумованої основою, яка не ковзає. Усередині вироби знаходиться утеплювач, який виготовляється з хутра або іншого матеріалу. Основою для зимового взуття зазвичай виступають:

  • натуральна шкіра;
  • шкірозамінник;
  • замша.

Виробники якісної зимового взуття воліють прошивати її підошву. Характеристики вироби відрізняються від річного аналога. Зимового взуття властива:

  • стійкість;
  • зручність;
  • міцність.

Виріб не повинен промокати. Якісна зимове взуття легко переносить морози і зміна температури. У холодну пору року в ній тепло і комфортно. Варіантів виробів, призначених для носки в зимовий час, багато. Особливою популярністю користуються:

  • уггі;
  • черевики;
  • валянки;
  • чоботи;
  • кеди.

Однак список не є повним. Існують і інші види зимового взуття. Вони розрізняються за матеріалами, з яких виготовляються, обробці, а також устаткування, необхідного для виготовлення.

Умови гарантії зимового взуття

Щоб людина могла повернути зимове взуття по гарантії, необхідно виконати ряд умов. Вирішивши скористатися законним правом, варто взяти до уваги наступні поради:


  1. Покупець повинен зібрати всі компоненти, які надав продавець при покупці. Разом з самої зимовим взуттям взуттям потрібно повернути чек, який підтверджує факт оплати, коробку, запасні устілки та інші комплектуючі. Втрата будь-яких не особливо значущих компонентів не є приводом для відмови. Головне - людина повинна зуміти довести, що повертає покупку туди ж, де здійснювалося придбання.
  2. У клієнта є права повернути взуття протягом 14 днів з моменту покупки. Термін закріплений у чинному законодавстві ( ст.25 закону «Про захист прав споживачів» ). Період надається для того, щоб клієнт міг вирішити, чи задовольняє його придбання. В цей термін повернення може бути здійснено навіть при відсутності дефектів.
  3. Зимове взуття повинне зберегти товарний зовнішній вигляд. Якщо виріб було пошкоджено з вини покупця, магазин відмовить в поверненні коштів по гарантії.

Передбачається, що покупець буде дбайливо доглядати за купленим товаром. Якщо є явно механічні пошкодження, в поверненні коштів за гарантією буде відмовлено. Аналогічну відповідь буде дано і в разі, якщо людина спочатку звертався в майстерню по ремонту взуття, а потім прийняв рішення здати її назад в магазин. З правила є винятки. Якщо проводилася заміна набойок, повернути зимове взуття по гарантії все одно можна.

З якого числа починається гарантія на зимове взуття?

Якщо людина придбала зимове взуття в сезон експлуатації, днем ​​початку гарантійного терміну вважається момент покупки.

Якщо сезонний товар був куплений заздалегідь, датою початку вважається наступ періоду експлуатації. Можна враховувати, що момент початку сезону для кожної місцевості свій. Так, для Москви літо починається з 1 Травня, осінь з 1 вересня, зима з 1 листопада, а весна з 1 березня. Щоб уточнити дату початку сезону для конкретної місцевості, варто звернутися в Росспоживнагляд.

Термін гарантії на зимове взуття

Гарантійний термін зимового взуття ділиться на два види - встановлений виробником і призначений продавцем товару. Перше є обов'язковим. Він встановлюється відповідно до норм ГОСТу і не може бути менше 30 днів. Тривалість гарантії на зимове взуття залежить від типу виробу і становить:

  • від 30 днів для дитячого взуття;
  • 60 днів для спортивної;
  • 30-80 днів для виробів із синтетичної або штучної шкіри;
  • 60-90 днів для модельної;
  • 30-35 днів для дорожньої і домашньої;
  • 50 днів на взуття з підошвою зі шкіри.

Гарантія від продавця зазвичай становить 14-30 днів. Якщо взуття була придбана на сезонний розпродаж, це не робить впливу на тривалість гарантійного терміну. Повернути виріб вдасться на загальних підставах.

Не варто плутати гарантійний термін зимового взуття з періодом, встановленим законодавством для перевірки відповідності вироби очікуванням клієнта. Він необхідний для того, щоб людина переконався в тому, що товар дійсно йому підходить. Тривалість терміну становить 14 днів. Якщо покупець повернув товар в належному вигляді, продавець не може відмовити у наданні грошових коштів назад.

Виробники взуття

Виробники мають право самостійно встановити гарантійний термін на взуття. Він може перевищувати встановлені ГОСТом значення, але не бути менше їх. Тому терміни гарантії на вироби, що входять в одну категорію, можуть істотно різнитися. Тривалість періоду для найбільш популярних марок наведена в таблиці нижче.


Фірма Тривалість гарантії Белвест 30 дн Вестфеліка 70 дн Rieker 30 дн Мегатоп 60 дн Еcco 30 дн Юничел 40 дн Каррі 60 дн Монро 75-100 дн в залежності від моделі Тофан 30 дн Зенден 30-150 дн Томас мюнц 30 дн Карло Пазоліні 30 дн Outventure 60 дн

Гарантія на підошву

Підошва взуття впливає на загальну тривалість гарантійного терміну зимового взуття. Зокрема до уваги береться матеріал, з якого виробляється частина вироби. Якщо товар має підошву, виготовлену зі шкіри, тривалість гарантії повинна становити мінімум 50 днів. У разі використання пористої гуми або поліуретану, період продовжується до 80 днів. Якщо підошва виготовлена ​​з кожеподобной гуми, термін гарантії складе мінімум 70 діб.

Окрема гарантія на підошву зимового взуття не передбачена. Однак дефекти частини вироби стануть причиною заміни купленого товару чи повернення коштів.

Гарантія на блискавку зимового взуття

Повернення по гарантії можливий, якщо пошкоджена не лише сама блискавка, а й фурнітура зимового взуття. У категорію входять:

  • пряжки;
  • блискавка;
  • набійки або додаткові частини.

Якщо покупець доведе, що поломка сталася не з його вини, він зможе розраховувати на повернення коштів. Пошкодження блискавки також дозволить розраховувати на повернення по гарантії.

Гарантійні випадки повернення

Відповідно до закону покупець може повернути взуття належного і неналежного якості Відповідно до закону покупець може повернути взуття належного і неналежного якості. В 1 ситуації у громадянина є 14 днів на те, щоб звернутися в магазин. Відповідно до закону «Про захист прав споживача» причина повернення може стояти:

  • зимове взуття вже не подобається;
  • виріб не підійшло за розміром, забарвленням або іншим параметрам;
  • людина прийняла рішення з інших причин.

Виріб повинен зберегти товарний вигляд і споживчі властивості. Всі пломби і фабричні ярлики повинні бути на місці. В іншій ситуації існує ризик відмови в поверненні зимового взуття по гарантії. Якщо людина хоче повернути товар через те, що він з якоїсь причини не влаштував його, продавець запропонує замінити покупку на аналогічну. Повернення грошових коштів буде виконаний тільки в тому випадку, якщо аналог відсутній у продажу в день звернення.

Людина не зобов'язаний погоджуватися на запропонований варіант. Якщо жодна з товарних позицій споживачеві не підійде, продавець зобов'язаний повернути гроші. При цьому, оголошуючи відповідну вимогу, чоловік повинен просити саме про обмін товару, а не про повернення грошових коштів.

Повернути товар можна і в ситуаціях, якщо виріб є неякісним. Звернутися до продавця зимового взуття можна протягом всього терміну дії гарантії. При цьому шлюб повинен з'явитися з вини продавця або виробника. Якщо дефект був нанесений покупцем, повернення надано не буде.

Якщо ще залишилися спірні питання, ви також можете безкоштовно проконсультуватися у чаті з юристом внизу екрана або зателефонувати за телефонами: +7 (499) 938-51-29 Москва; +7 (812) 467-30-52 Санкт-Петербург; +7 (800) 350-83-47 Безкоштовний дзвінок для всієї Росії.

Чи не гарантійні випадки

Повернути зимове взуття по гарантії вдасться тільки в тому випадку, якщо людина зверталася з виробом належним чином і експлуатує його відповідно до правил. Так, якщо громадянин ходив взимку в літнього взуття, замінити товар по гарантії або повернути кошти не вдасться. Правом можуть скористатися тільки особи, які дотримувалися правил експлуатації. Здати зимове взуття по Гарань з явними механічними пошкодженнями не вийде. До таких належать:

  • опіки;
  • порізи;
  • стримай.

Заявку на заміну взуття по гарантії або повернення грошових коштів відхиляють і в разі, якщо людина спочатку звернувся в майстерню по ремонту, а потім вирішив віднести товар назад до продавця. Якщо шкоди виробу було завдано з вини покупця, скористатися гарантією також не вдасться.

Як повернути зимове взуття по гарантії?

Вивчивши теоретичні аспекти процедури, можна переходити безпосередньо до повернення зимового взуття в магазин по гарантії Вивчивши теоретичні аспекти процедури, можна переходити безпосередньо до повернення зимового взуття в магазин по гарантії. Краще діяти відповідно до готової схемою. Людині належить:

  1. Упевнитися, що ситуація є гарантійною. Обміняти виріб або отримати грошові кошти назад вдасться тільки в разі, якщо дефект виник не з вини покупця. Не варто звертатися в організацію по ремонту взуття або намагатися полагодити виріб самостійно. Все це стане причиною для відмови в поверненні по гарантії.
  2. Підготуватися до візиту в магазин. Людині належить зібрати всі комплектуючі, що продаються разом з взуттям. Бажано знайти чек. Його наявність підтверджує, що людина купила товар саме в тому місці, в якому намагається його здати (Відповідно до ст. 18 п. 5 закону «Про захист прав споживачів» наявність чека не обов'язково, важливо довести покупку в магазині, на приклад за допомогою показань свідків або зйомки відео камери).
  3. Відвідати магазин. Звертатися потрібно в торгову точку, в якій його було придбано.
  4. Дізнатися рішення організації. Покупцеві належить оглянути товар разом з продавцем. Якщо дефект дійсно присутня, зимове взуття можуть відправити на експертизу. Вона необхідна для того, щоб з'ясувати, хто став винуватцем події.
  5. Обміняти взуття або отримати грошові кошти за гарантією, якщо з'ясувалося, що шлюб дійсно виник з вини виробника.

Не завжди продавці охоче приймають товар по гарантії. Тому людина повинна бути готовий до подальшого розгляду. Якщо покупець отримав відмову в законному праві, він може скласти скаргу на адресу продавця.

Якщо немає чека

Щоб повернути зимове взуття без чека, відповідно до ст. 18 п. 5 закону «Про захист прав споживачів» , Людині треба буде довести, що він придбав її в тому місці, в яке звертається. Відсутність даного документа істотно ускладнить процес. Однак повернення можливе і в цьому випадку, якщо покупець зможе довести придбання продукції в у конкретного продавця. Для підтвердження придбання зимового взуття в магазині можна використовувати:

  • показання свідка;
  • запис зі прихованих камер;
  • звірку номера партії на упаковці;
  • копію чека в касовому апараті.

Щоб здійснити повернення зимового взуття без чека, має бути заповнити заяву. У ньому потрібно вказати:

  • особисті дані;
  • реквізити продавця;
  • Назва товару;
  • дату придбання;
  • вартість;
  • причину повернення.

На заяві потрібно проставити дату складання. Коли папір заповнена, варто відвідати магазин і запросити товарознавця. На руках краще мати 2 копії заяви. Одна з них залишається у покупця, а друга буде передана продавцю. Представник організації, що прийняв заявку, повинен проставити дату і підпис на кожній з паперів. Додатково представник продавця зобов'язаний вказати ПІБ. Якщо заявка складена правильно, продавець зробить ті ж дії, що і в разі наявності чека. Якщо встановлені правила дотримані, але компанія продовжує відмовлятися, людина має право звернутися до суду.

Претензія на зимове взуття по гарантії

Щоб повернути неякісну зимове взуття, потрібно скласти претензію. Документ не має законодавчо закріпленої форми, однак повинен бути складений відповідно до існуючих правил. Їх недотримання стане приводом для відмови у виконанні вимоги по гарантії. У претензії людині належить позначити:

  • відомості про продавця із зазначенням назви і адреси організації;
  • інформація про заявника (ПІБ, адреса, телефон для оперативного зв'язку);
  • дата придбання товару;
  • адреса магазину, в якому було куплено виріб;
  • вартість товару;
  • тривалість гарантійного терміну;
  • причина звернення;
  • список програм;
  • дата;
  • підпис.

Папір подається в 2 примірниках. Відмітку про прийняття може проставити будь-який співробітник магазина, в якому раніше була придбана зимове взуття. Якщо товар був придбаний на ринку, і продавець відмовляється прийняти претензію, варто звернутися до адміністрації організації зі скаргою, а потім подати відповідну заяву до установи по захисту прав споживачів.

Самостійно скласти претензію на зимове взуття по гарантії в перший раз може бути досить проблематично. Тому експерти радять використовувати готовий зразок. завантажити його можна тут .

Відповідь на претензію

Якщо покупець виставив претензію, продавець зобов'язаний:

  1. Прийняти документ.
  2. Прийняти зимове взуття, яка не влаштувала покупця. Доставка проводиться за рахунок організації. Якщо претензія по гарантії була виставлена ​​необгрунтовано, покупець зобов'язаний відшкодувати всі витрати.
  3. Виконати перевірку. Вона може бути проведена своїми силами або виконана із залученням стороннього експерта.
  4. Скласти відповідь на претензію.

Відповідь може бути вручений під час особистої зустрічі або надісланий на адресу покупця. Розгляд претензії здійснюється відповідно до норм Цивільного кодексу РФ. Терміни відповіді залежать від того, що саме споживач вимагає від продавця. Якщо повернення коштів - претензія розглядається 10 днів ( ст.25 ФЗ №2300-1 ). Якщо обмін - 7 днів, якщо обмін зимового взуття з експертизою - 20 днів ( п. 1 ст. 21 ФЗ №2300-1 ). Якщо обмін, але товару немає в наявності - 30 днів ( п. 1 ст. 21 ФЗ №2300-1 ). Коли часовий період підійде до кінця, продавець зобов'язаний повідомити відповідь.

Гарантія на ремонт зимового взуття

Якщо доведено, що взуття бракована, продавець може запропонувати відремонтувати вироби за свій рахунок. Гарантія на ремонт зимового взуття діє протягом 30 днів. Скористатися послугою можна, звернувшись в майстерню, в яку людину направив продавець. Покупцеві буде потрібно пред'явити відповідну квитанцію, видану в магазині.

нюанси

Щоб зимове взуття взяли по гарантії, товар потрібно повертати в належному вигляді. Якщо взуття активно використовувалася, її потрібно очистити від бруду і висушити. Дефектів, що виникли з вини покупця, бути присутнім належить мені. Все це стане приводом для відхилення претензії. Якщо людина не згодна з відповіддю продавця, можна звернутися в суд. Для цього буде потрібно підготувати доказову базу і скласти позовну заяву. Судовий розгляд істотно продовжить процес прийняття підсумкового рішення.

Що вважається зимовим взуттям?
З якого числа починається гарантія на зимове взуття?
Як повернути зимове взуття по гарантії?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online