Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Купити готовий бізнес -> bigrussia.ru , Насправді, досить неоднозначний варіант, завдяки властивостям. Для того, щоб зрозуміти, чи є покупка бізнесу підходящим варіантом, варто ретельно проаналізувати всі його властивості та їх вплив на дії бізнесмена.
Для початку варто розглянути ті властивості, які залучають бізнесменів до цього варіанту.
Переваги покупки готового бізнесу
- Налагоджена система і готова аудиторія. Коли у готового бізнесу все налагоджено всередині, а також є готова база клієнтів, можна без зайвих витрат і праці швидко досягти отримання великої вигоди, причому з першого місяця. Однак важливим моментів в цій ситуації буде те, що підтримка купленого бізнесу не повинно занадто сильно його змінити, інакше це може відлякати клієнтів або налаштувати співробітників проти бізнесмена;
- Готові ім'я і репутація. Для бізнесу репутація - один з головних елементів. Так що, купуючи бізнес, можна не напружувати голову, вибираючи відповідне ім'я і способи досягнення хорошої репутації. Єдине, що варто продумати - це дії, які будуть підтримувати репутацію, інакше можна просто «вбити» компанію;
Тепер варто познайомитися з тими властивостями, які можуть відлякати бізнесменів від покупки готового бізнесу.
недоліки
- Можливість прихованих проблем. Чи не кожна справа, виставлене на продаж, має проблеми і труднощі. Однак деякі з них дійсно можуть містити приховані проблеми, які не так-то просто помітити. Причому не завжди попередній керівник спеціально «ховає» їх при продажу. Він може сам не знати про них, а може подумати, що це не настільки важливо;
- Непрозорість історії підприємства і його процесів. Часто події, що відбулися кілька місяців або років тому, можуть несподівано вплинути на бізнес в даний момент. Тому, купуючи бізнес, варто упевнитися, що про справу можна дізнатися, як можна більше. Це можна зробити і з минулих звітів, і від співробітників або колишнього господаря;
- Труднощі налагодження контактів зі співробітниками. Навіть, коли штат співробітників зібраний, є великий ризик, що налагодити хороші відносини з ними буде досить складно. Це може бути і простим недовірою до незнайомої людини, це може бути і занадто сильна прихильність працівників до попереднього господаря бізнесу. Так що варто грамотно проаналізувати ситуацію і підібрати схему поведінки.
Ще один факт про продаж готового бізнесу. Багато хто до цих пір вважають міф про продаж «вмираючих» компаній істиною. Але, насправді, причин для того, щоб продати свій бізнес, може бути багато:
- зміна проживання,
- втома від підприємництва,
- бажання почати щось нове,
- вплив віку (вихід на пенсію).
І це ще далеко не всі причини. Звичайно, явище продажу неперспективною компанії або компанії, яка потребує «ремонті», існує, тому з вибором організації для покупки треба бути акуратним. Але ретельний вибір може звести шанс невдалої покупки до нуля.