Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
- При ходьбі в недавно куплених туфлях з'явився скрип в підборах. Взуття носила акуратно, ніяких механічних пошкоджень не було. Можу я повернути туфлі назад?
- Можете, якщо скрип не є результатом неправильної експлуатації взуття, тобто вашої провини немає. Причиною цього може бути виробничий дефект, який не завжди виявляється при покупці.
Відповідно до Закону РФ «Про захист прав споживачів», у разі виявлення недоліків, якщо вони не були застережені продавцем, споживач за своїм вибором має право вимагати:
· Заміни на товар цієї ж або іншої марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
· Пропорційного зменшення ціни;
· Відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і заявити вимогу про повернення сплаченої за товар грошової суми;
· Негайного безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на виправлення споживачем або третьою особою.
Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і в разі необхідності провести перевірку якості. Якщо у вас виникла суперечка про причини виникнення недоліків, продавець зобов'язаний провести експертизу за свій рахунок. Якщо гарантійний термін на взуття закінчився (термін гарантії від 30 до 70 днів в залежності від матеріалу підошви), то експертизу проводить і оплачує покупець. Якщо в ході експертизи взуття буде встановлена вина виробника (продавця), споживач має право вимагати від магазину і виплати вартості на проведення дослідження.
Вимоги про відповідне зменшення купівельної ціни товару, відшкодування витрат на виправлення недоліків товару, повернення сплаченої грошової суми підлягають задоволенню протягом 10 днів з дня їх пред'явлення.
Вимога про заміну товару з недоліками продавець зобов'язаний задовольнити протягом 7 днів, а при необхідності додаткової перевірки якості товару - протягом 20 днів з дня пред'явлення зазначеної вимоги.
Якщо заявлені вимоги продавцем не задоволені, споживач має право звернутися до суду.
Якщо розмір взуття не той
- Чи можна вважати виробничим браком невідповідність розмірів взуття, зазначеної в її маркуванні? На підошві - 36-й розмір, а на внутрішній поверхні, поруч з артикулом, - 37-й. Я купувала 37-й розмір.
- Відповідно до п. 4 ГОСТу 28371-89 «Взуття. Визначення сортності »(стандарт - діючий) невідповідність розміру внутрішніх і зовнішніх деталей верху взуття є дефектом.
Читайте також: «Закодуйте» і взуття, і духи.
Можу я повернути туфлі назад?