Головні eCommerce новини липня 2017

  1. Пошта Росії запускає єдину CRM-систему
  2. Для інтернет-магазинів розробили ГОСТ
  3. Названо переможців «Рейтингу Рунета-2017»
  4. Визначено кращі розробники сайтів і найпопулярніші CMS
  5. Яндекс.Деньги створили Яндекс.Платёжку
  6. Продавцям заборонять вимагати у покупців «зайві» персональні дані
  7. Яндекс.Маркет займеться доставкою

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Доброго дня!

Представляємо вам свіжий дайджест новин e-commerce за липень 2017 року. Ми розповімо про найцікавіші події, які відбулися в сфері електронної комерції в минулому місяці.

Пошта Росії запускає єдину CRM-систему

Пошта Росії запускає єдину CRM-систему

Пошта Росії запустила проект по впровадженню федеральної системи автоматизації продажів. Компанія створює єдину базу з управління продажами і обслуговуванням клієнтів-юридичних осіб за поштовим, посилкових і фінансових послуг, експрес-доставці, директ-мейл, відправлення письмової кореспонденції та рахунків, а також підписці.

В якості ключових можливостей єдиної CRM-системи Пошта Росії називає крос-продажу послуг підприємства і підвищення якості відносин з клієнтами. Кожна філія компанії, від Чукотки до Калінінграда, матиме доступ до централізованої бази даних клієнтів-юридичних осіб.

Програмне забезпечення системи адаптувала компанія АйТі на основі платформи bpm'online компанії Terrasoft. Завершити впровадження системи планують на 1 жовтня 2017 року.

Крім того, Пошта Росії створить власну платіжну систему. На сайті держзакупівель з'явилося повідомлення про проведення відкритого конкурсу на її розробку, а також удосконалення програмного забезпечення для ГІС ЖКГ. Загальна вартість контракту - 1,418 мільярда рублів, 400 мільйонів з них підуть на створення платіжної системи.

У Пошті Росії уточнили, що це дозволить компанії задіяти нові канали з надання платіжних послуг (банки, роздрібні мережі, термінали самообслуговування, мобільні канали і так далі). Через платіжну систему можна буде оплачувати штрафи і податки, придбані на «Пошта Маркеті» товари, доставку посилок і дрібних пакетів (в тому числі, з інтернет-магазинів), комунальні та інші послуги.

Запустити систему планується до середини 2018 року.

Для інтернет-магазинів розробили ГОСТ

Російський інститут споживацьких випробувань опублікував ГОСТ Р 57489-2017 , Названий «Керівництво по добросовісній продажу товарів через інтернет». У документі прописані ключові норми законодавства для онлайн-продавців.

У розробці ГОСТу брала участь Асоціація компаній інтернет-торгівлі. У АКІТ пояснили, що ГОСТ не є обов'язковим для виконання, але створений для того, щоб стати зручним керівництвом до дії для невеликих інтернет-магазинів.

У ГОСТ пропонується розміщати на сайтах інтернет-магазинів публічні дані, передбачені Законом, і навіть додаткову інформацію. Наприклад, що стосується повернення товару, його оплати і доставки, повноцінні опису товарів, фотографії, відомості про комплектацію та інше.

Названо переможців «Рейтингу Рунета-2017»

Названо переможців «Рейтингу Рунета-2017»

Визначилися переможці всеросійського конкурсу сайтів і додатків «Рейтинг Рунету-2017». Прийом заявок тривав з 1 грудня по 24 травня. На конкурс цього року було представлено 1110 робіт.

У число головних критеріїв оцінки переможців увійшли дизайн, юзабіліті, а також, для інтернет-магазинів - зручність здійснення покупки. Номінація «Інтернет-магазини» стала за традицією найбільш затребуваною: в ній було подано 86 проектів. На другому місці «Споживчі товари" - 71 проект.

Кращими інтернет-магазинами в «Рейтингу Рунета-2017» були визнані helengold.ru , leroymerlin.ru , pomades.ru . Повний список сайтів-переможців можна подивитися за посиланням . А тут опубліковані переможці-додатки.

Визначено кращі розробники сайтів і найпопулярніші CMS

На сайті «Рейтинг Рунета» опублікований Топ 200 провідних веб-студій .

Список складався на основі активного клієнтського портфеля компаній. Кожна веб-студія, представлена ​​в рейтингу, має в своєму портфоліо не менше 10 актуальних інтернет-проектів. До переліку увійшли компанії, для яких розробка сайтів є однією з основних послуг.

Фільтр по вартості дозволяє наочно побачити, яка вартість створення сайтів різних типів: корпоративного сайту, промо-сайту, інтернет-магазину, порталу.

Крім глобального рейтингу веб-студій на сайті представлені локальні рейтинги по країнам, федеральним округам Росії і містах.

Також опубліковано черговий рейтинг систем управління сайтами. Результати представлені у вигляді зведеного ТОП, трьох основних категорій (Open Source, студійні і комерційні CMS), і зрізів по тематиках і типам створюваних на них сайтів.

Принцип побудови рейтингу простий: чим більше сайтів працюють на тій чи іншій CMS, чим вище їх відвідуваність (дані надала компанія SimilarWeb) і чим вище у цих сайтів показники авторитетності з точки зору пошукових систем, тим більше високу сходинку вона займає.

Вивчити список кращих CMS можна за посиланням . Компанія CS-Cart увійшла в Топ-5 комерційних CMS.

Яндекс.Деньги створили Яндекс.Платёжку

Платёжку

Яндекс.Деньги представили новий сервіс . За допомогою Яндекс.Платёжкі можна організувати прийом оплати на сайті без технічної інтеграції. У компанії уточнили, що цей сервіс підійде невеликим компаніям, які хочуть спробувати оплату через інтернет, але не готові до доопрацюванням сайту.

На сайті магазина Яндекс.Платёжка буде виглядати як зручна форма для отримання платежів на банківські реквізити компанії. Заплатити клієнт зможе з карти або з електронного гаманця. Відразу після цього магазин отримає електронного листа про виконання переказу, і гроші надійдуть на його рахунок протягом трьох днів.

Підключення Яндекс.Платёжкі коштує 3000 рублів. При оплаті товарів і послуг через сервіс комісію не платить ніхто - ні продавець, ні покупець. Ліміт Яндекс.Платёжкі підібраний спеціально для невеликих компаній: за рік магазин може прийняти до ста платежів на загальну суму до 100 тисяч рублів. Якщо за 12 місяців вона не набереться, компанія може користуватися сервісом, поки не витратить ліміт.

Щоб підключити Яндекс.Платёжку, потрібно заповнити заявку на сайті Яндекс.Денег, вказавши сайт та реквізити магазину-одержувача. Сервіс перевірить сайт на відповідність вимогам безпеки міжнародних платіжних систем, а потім надішле посилання на форму для створення платіжок.

Компаніям з річним оборотом більше 100 тисяч рублів Яндекс.Платёжка не підійде - вони можуть підключитися до Яндекс.Кассе.

Продавцям заборонять вимагати у покупців «зайві» персональні дані

Продавцям товарів і компаніям, що надають послуги, можуть законодавчо заборонити вимагати у споживачів персональні дані без необхідності. Росспоживнагляд вже готує відповідні поправки.

Зараз у громадян можуть зажадати паспортні дані під оформленні, наприклад, квитки на концерт. Але насправді ця процедура є обов'язковою лише при покупці квитків на літак і поїзд.

«Відносно такого виду масового прояви недобросовісності, як спонука споживача під загрозою відмови в здійсненні угоди до надання персональних даних у випадках, коли надання таких даних не передбачене законодавством РФ і не пов'язане з укладанням угоди по реалізації товарів (робіт, послуг), буде введений пряма заборона з встановленням адміністративної відповідальності за його порушення », - йдеться в доповіді Роспотребнадзора за минулий рік.

Законопроект, який готує відомство, передбачає введення штрафу за необгрунтоване вимога особистої інформації. Розмір покарання поки обговорюється.

Яндекс.Маркет займеться доставкою

Маркет займеться доставкою

Яндекс.Маркет трансформується в онлайн-гіпермаркет, за аналогією з американським Amazon. Компанія вже веде переговори зі складськими операторами, щоб мати свій запас ходових товарів.

Сервіс планує контролювати процеси доставки і оформлення замовлення і вже веде переговори з логістичними компаніями на предмет оренди складів на яких будуть зберігатися найбільш затребувані товари. Керівництво Яндекс.Маркет в інтерв'ю РБК вже заявило, що сервіс має вигляд як традиційний гіпермаркет, але в інтернет-версії.

Планується збудувати систему логістики і доставки товарів, агрегувати їх на складах і пропонувати покупцям «самі вигідні умови».

Восени минулого року Яндекс.Маркет змінив схему роботи з магазинами з рекламною (cost-per-click, CPC) на трансакціонної (cost-per-action, CPA). Раніше майданчик брала комісію (від 4,5%) за кожний перехід користувача на сайт магазину, тепер же - за досконалу покупку (від 2%). На нову модель перейшли 5 тисяч партнерів сервісу - є 25% від усіх поданих на майданчику магазинів.

Тим часом, глава АКІТ Олексій Федоров вважає, що перехід Яндекс.Маркет на нову модель ні до чого не приведе: «Яндекс» не отримає ніякої додаткової прибутку в разі, якщо вирішиться покласти товар постачальників за свої склади, адже останнім тримати свій товар на чужих складах абсолютно невигідно. Як правило, вони цілком справляються з доставкою за допомогою транспортних компаній та тримають товар в себе, чи не роздаючи його на зберігання ».

За матеріалами сайту пошти Росії , блогу Яндекс.Касси , Известий , РБК .

Хочете обговорити новини? Залишайте свої коментарі!

Підготувала Вікторія Чернишова.

Головні eCommerce новини липня 2017

4.9 (97.33%) 15 votes

Хочете обговорити новини?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online