Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Науковий ступінь: кандидат технічних наук
Вчене звання: доцент
Науковий напрямок: Технічні науки
регіон: Красноярський край
Рейтинг: 38 (за кількістю переглядів анкети за останній місяць)
СЕРТИФІКАТ учасника енциклопедії "Відомі Вчені"
Штульман Мойсей Абрамович - доцент загальтехнічної кафедри філії Іркутського державного університету шляхів сполучення в м Красноярську Штульман Мойсей Абрамович.Штульман Мойсей Абрамович - к.т.н., доцент загальтехнічної кафедри філії Іркутського державного університету шляхів сполучення в м Красноярську, почесний залізничник.
Народився в 1928 р в м Красноярську.
У 1952р. закінчив Московський електромеханічний інститут залізничного транспорту.
Почав виробничу діяльність на Мічурінський дистанції сигналізації та зв'язку М.Ряз.ж.д. У 1955 р перевівся на Красноярську залізницю, де працював інженером, ревізором, заст. начальника дистанції сигналізації та зв'язку і з 1961 р головним інженером служби сигналізації та зв'язку, а в подальшому в цій же посаді на об'єднаній з Східно-Сибірської дорогою в м Іркутську до 1979 р
З 1979 по 1988 - начальником служби сигналізації та зв'язку Красноярської залізниці. У 1979 р в ЛІІЖТ як здобувача захистив дисертацію на ступінь кандидата технічних наук.
У 1959 р на Красноярської дорозі вперше в світовій практиці на вантажонапруженістю магістралі в широких масштабах і швидкими темпами почалося впровадження електротяги на однофазному змінному струмі промислової частоти. Для захисту від небезпечних і заважають впливів довелося робити повну реконструкцію пристроїв СЦБ і зв'язку. Були розроблені різні методики виконання робіт без збою графіка і с- урахуванням безпеки руху поїздів. Це накладало особливу відповідальність на керівників служби і дистанцій.
Впровадженню електротяги надавалося велике значення. Це випливає хоча б з того, що два роки поспіль (1963 і 1964 г.) робота рекомендувалася до Ленінської премії. У складі претендентів були Рязанцев Б.С, Меньшиков Н.Я., Мосов Ю.М., Штульман М.А. та інші.
Премія не була присуджена через недоробки електровозів, що показала широка полеміка, освітлена в газетах «Гудок» і «Известия».
У 1965 р Штульман М.А. удостоєний золотої медалі ВДНГ за впровадження нової техніки на лінії Абакан-Тайшет. Там вперше разом з введенням магістралі в експлуатацію введена електротяга, автоблокування, електрична централізація на всіх станціях і в подальшому диспетчерська централізація на полігоні 1000 км.
У процесі реконструкції пристроїв і їх експлуатації були підготовлені кваліфіковані кадри. Багато працівників Красноярської і Східно-Сибірської доріг відряджалися на інші дороги для надання допомоги по реконструкції пристроїв. Деякі з них залишилися на Горьківської, Одеса-Кишинівської та інших дорогах.
Починаючи з інститутської лави (1946 г.) і по теперішній час, тобто 59 років, все життя Штульман М.А. пов'язана з залізничним транспортом, яким були віддані кращі творчі роки. Своїм наставником і вчителем завжди вважав і вважає Бориса Сергійовича Рязанцева.