Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Дорожня розв'язка на перетині Профспілковій вулиці і МКАД відкрита в столиці. Нова ділянка розвантажить жваву міську магістраль і стане подарунком для жителів Нової Москви, дачників і любителів шопінгу
Автомобілістам Москви стало комфортніше. У середу, 6 вересня, мер міста Сергій Собянін дав старт руху по новій розв'язці на перетині Профспілковій вулиці і МКАД.
кадр 1tv.ru
Сьогодні свято не тільки у будівельників і міської влади. Комфортну дорогу отримали жителі південного заходу столиці і так званої Нової Москви, в тому числі Троїцька та Новомосковська. Любителям шопінгу теж добре - дорога до найбільшого торгового центру "МЕГА Теплий стан", а також IKEA відтепер представляє суцільне задоволення, відзначають фахівці будівельного підприємства "Монарх і М" , Що входить до складу ДК "Монарх". Під'їзд до агрокластера "Фуд Сіті" також значно полегшився. І все це завдяки простому рішенню: замість старої "конюшинової" розв'язки на стику двох найбільших міських магістралей влаштували спрямовані вильоти з естакадами і тунелями, а також розширили до чотирьох смуг головний ділянку Калузького шосе. Про це повідомляється на сайті столичних містобудівників.
Фото: stroi.mos.ru
Робота велася в дуже складних умовах. Дорога з обох сторін стиснута торговими центрами, потік машин на цій ділянці надзвичайно інтенсивний. Тут же проходять дві лінії потужних високовольтних станцій. І все одно об'єкт змогли здати раніше запланованого.
Розв'язка на перетині Профспілковій з МКАД - остання в плані задуманої реконструкції міської дорожньої мережі. Коли в 2011 р столична влада поставили собі за мету поліпшити транспортну ситуацію в місті, були визначені ключові об'єкти для реконструкції і розвитку. У них увійшло 14 розв'язок, 5 залізничних переїздів, 180 пішохідних переходів і майже 600 км доріг у цілому.
Було прийнято основоположне рішення: замість Четвертого транспортного кільця побудувати три нові магістралі: Північно-Західну і Північно-Східну хорди і Південну Рокада. Всі вони будуть мати виходи на МКАД, причому зручні, безпечні, але дозволяють автомобілістам не втрачати в швидкості, а також зв'яжуть між собою всі основні транспортні артерії столиці.
Північно-Західна хорда пройде від Сколковского до Ярославського шосе і зв'яже райони Західного, Північно-Західного, Північного і Північно-Східного округів Москви, минаючи центр міста. Очікується, що вона на 15% розвантажить Третє транспортне і Садове кільця, МКАД, Ленінградку, Волоколамку і кілька інших великих вулиць. Окремі ділянки на даному напрямку вже відкриті, наприклад, Алабяно-Балтійський тунель і естакада на Горобинової вулиці. Повністю Північно-Західна хорда буде відкрита в 2018 році.
Фото: stroi.mos.ru
Північно-Східна хорда з'єднає по периферії найбільш густонаселені міські райони на півночі, північному сході і сході. Вона пройде від платної дороги Москва - Санкт-Петербург до Рязанського проспекту. З неї будуть влаштовані зручні з'їзди на Ізмайловському, Косинська, Дмитрівське, Алтуфьевское і Відкрите шосе. Особливо зручно стане жителям прімкадья вибиратися на Дмитрівку. Зараз, виїжджаючи на МКАД, їм доводиться робити гак, але вже в 2018 р вони зможуть з'їжджати на шосе безпосередньо біля станції метро "Петровсько-Разумовська".
Тим часом муки водіїв на ділянці по шосе Ентузіастів вже закінчилися. У вівторок, 5 вересня, відкрито руху по естакадах між Перовської вулицею і проспектом Будьонного. Повністю ж Північно-Східну хорду влада розраховує запустити в 2019 році. Тоді на дорогу без світлофорів з Люберец до Ярославського шосе буде йти всього чверть години.
Фото: stroi.mos.ru
Південна рокада - найкоротша, її протяжність складе всього 6,5 кілометрів. Вона задумана як дублер МКАД на півдні і пройде через Рубльовському шосе, Балаклавський проспект, Варшавське шосе, Кантемировской вулицю, Каширське шосе і вулицю Борисовські Ставки. В результаті Каширка, Варшавка і Пролетарка зможуть зітхнути вільніше.
Фото: stroi.mos.ru
Всі три магістральні напрями будуть перетинатися і між собою: Північно-Західна і Північно-Східна хорди в районі Фестивальній вулиці, Південна рокада з Північно-Західної хордою в Крилатському.
Експерти підрахували, що завдяки реконструкції розв'язки на перетині Профспілковій і МКАД пропускна здатність магістралі збільшиться вдвічі. В цілому ж нова дорожня мережа зможе без шкоди для стабільного ритму міського руху прийняти на 20% машин більше, ніж зараз. Це означає, що на 20% стане менше пробок, автомобілісти будуть менше втрачати часу в дорозі, а повітря в столиці стане чистішим.