Для водіїв taxi

  1. водіям таксі Як це працює?
  2. Переваги проекту VTaxi.info
  3. Інструкція до додатка водія VTaxi.info таксі + таксометр
  4. Послідовність дій для початку використання програми
  5. оновлення програми
  6. Інструкція до програми Zello
  7. Алгоритм і настройка тарифів
  8. Часті питання и ВІДПОВІДІ

водіям таксі

Як це працює?
  • Ви встановлюєте додаток, яке визначає ваше місце розташування.
  • У клієнтів на мобільному телефоні встановлено додаток для виклику таксі.
    Коли вони хочуть викликати таксі, ми пропонуємо їм список найближчих машин, і якщо Ви опиняєтеся найближче до клієнта - Ви отримуєте замовлення.
  • Таким чином, підключившись до нашої системи, Ви отримуєте м замовлення.

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Реєстрація

Перед реєстрацією ознайомтесь з:
- правилами використання сервісу ;
- перевагами проекту VTaxi.info ;
- з чого почати? ;
- інструкцією до додатка водія VTaxi.info ;
- інструкцією до програми Zello ;
- інструкцією до таксометром ;
- часто вживаними питаннями і відповідями .

Після реєстрації Ви також можете розрахувати вартість 1 км пробігу на Вашому автомобілі .

Переваги проекту VTaxi.info

Проект VTaxi.info дає 6 основних переваг водіям таксі, які якісно змінять весь робочий процес і помітно позначаться на фінансовому стані учасників проекту, а саме:

1 Не потрібно платити відсотки за замовлення. І ці зекономлені гроші можна витратити на набагато більш важливі для вас речі: ТО, ремонт автомобіля, ліцензію і т.д.

2 80% «жирних» замовлень відбираються диспетчерами і в більшості випадків проходять повз вас. У проекті VTaxi.info це неможливо, так як клієнт дзвонить вам безпосередньо, а такі замовлення «вкрасти» неможливо. За рахунок цього у водіїв проекту VTaxi.info буде набагато більше прибуткових замовлень.

3 Пряма комунікація з клієнтом дозволяє обговорити будь-який нюанс замовлення. Це полегшує процес, оптимізує час очікування пасажира і логістику переміщення водія. Наявність ігрової рейтингової механіки дозволяє миттєво отримувати зворотний зв'язок і дає додаткові гарантії як водіям, так і пасажирам.

4 Істотно зменшується відстань подачі авто до клієнта, так як клієнт в основному буде вибирати найближчим авто. У зв'язку з цим значно скорочується холостий пробіг і витрати.

5 Наше завдання - залучити клієнтів, які цінують якість і ШВИДКІСТЬ обслуговування і готові за це платити. І водіїв, які хочуть ПРАЦЮВАТИ і ЗАРОБЛЯТИ, готових постійно удосконалювати свою послугу. Конкуренція в проекті буде здійснюватися шляхом поліпшення якості та швидкості обслуговування. Мета проекту - створення повної зайнятості водія за допомогою залучення додаткових сфер обслуговування, таких як технічна допомога, доставка, безготівковий розрахунок і т.д. В майбутньому, приїжджаючи в незнайоме місто, клієнти не будуть вивчати Інтернет у пошуках служб таксі - вони просто відкриють програму VTaxi.info і скористаються послугою.

6 Наявність радіостанції та відображення водіїв на карті. Проект дає можливість об'єднати водіїв в команду, готову прийти один одному на допомогу. І в разі непередбачених ситуацій програма дає можливість водіям бути захищеними шляхом використання вбудованої тривожної кнопки і можливості відстеження на карті місцезнаходження водія, який подав на сполох.

Пасажир завжди отримує інформацію про вартість та умови поїздки, гарантії відповідності заявленим вимогам. Основною відмінністю від рішень конкурентів є можливість отримання і обслуговування замовлення «тут і зараз».

Клієнти матимуть можливість БАЧИТИ І ВИБИРАТИ по Відстань, марку автомобіля і ЦІНОЮ, а також ШВИДКОСТІ ЗАМОВЛЕННЯ і рейтинг перевізника! Пасажир визначає наявність вільних автомобілів, які відповідають умовам поїздки, за допомогою мобільного додатку або Web-сайту VTaxi.info, через які він може зателефонувати найближчого вільного водієві за 10-15 секунд.

VTaxi.info надає водієві унікальну можливість працювати на себе, позбавиться від настирливих посередників і надати клієнту максимально комфортну послугу. Vtaxi.info - це інструмент, який розроблений спеціально для водіїв таксі.

Інструкція до додатка водія VTaxi.info таксі + таксометр

Для роботи програми водія необхідно мати телефон під управлінням Android 4 або вище, що підтримує супутниковий GPS, а також має доступ в Інтернет. Обсяг трафіку, що передається сервісом, дуже незначний.

Послідовність дій для початку використання програми

Мал. 1 - Налаштування тарифів для техдопомоги

1 Увійдіть в системі.

2 Встановіть додаток з Play Market або з нашого сайту .
При установці з Play Market рекомендується встановити опцію автооновлення програми.

3 Увімкніть на телефоні супутниковий GPS і перевірте наявність зв'язку через Інтернет.

4 Запустіть програму.

5 Відкрийте «Налаштування» і введіть «Логін» і «Пароль», які Ви вказали при реєстрації. Також введіть номери телефонів, за якими Вам будуть дзвонити клієнти (див. Відео). Зайдіть в розділ свого транспортного засобу (наприклад, "Для автомобілів") і заповніть тарифи для поточних і попередніх замовлень , За якими Ви згодні возити клієнтів. Інші налаштування створені для вашої зручності, рекомендовані, але не обов'язкові.

Якщо у Вас є необхідне обладнання, і Ви готові надавати послуги техдопомоги (такі, як евакуація, буксирування, доставка бензину, заміна колеса, прикурювання, відкриття замків), то Ви можете додати себе в категорію техдопомогу. Для цього треба зайти в розділ "Для техдопомоги", в поточні та попередні замовлення і вкажіть нульове значення в секції "Послуги техдопомоги" для тих послуг техдопомоги, які Ви хочете надати (рис. 1).

Також є можливість збільшити привабливість Вашого транспортного засобу в очах клієнта, якщо Ви встановите опції в розділі "Додаткові можливості", такі як кондиціонер, зона Wi-Fi і т.д. (Див. Відео). Будь ласка, встановлюйте тільки ті опції, які Ви дійсно можете надати клієнту.

Якщо Ви хочете повідомити якусь інформацію пасажиру про особливості Вашого обслуговування або просто сказати йому, що у Вас найкращий рівень сервісу, то Ви можете скористатися налаштуванням "Повідомлення клієнтам" (див. Відео).

Увага! При першому підключенні додатки до сервісу здійснюється прив'язка аккаунта до мобільного телефону, тому запускайте його тільки на тому телефоні, який збираєтеся використовувати.

6 Натисніть на кнопку "Робота".

6 Натисніть на кнопку Робота

Мал. 2 - Робоче вікно програми

1. Кнопка зміни статусу водія:
червоний колір - режим «Я зайнятий»;
сірий колір - немає зв'язку з сервером;
зелений колір - режим «Я вільний»;

2. Кнопка включення режиму "Карта"

3. Інформація про отримані замовлення.
4. Рація.
5. Кнопка включення режиму SOS.
6. Корисна інформація для учасників проекту.
7.Фінансовий модуль.
8.Настройкі рації.

При відсутності поточних і попередніх замовлень кнопка "Замовлення" забарвлюється в сірий колір. При відсутності зв'язку з сервером кнопки 1 і 3 стають недоступні і так само забарвлюється в сірий колір.

При переході в робочий режим насамперед додаток визначає місце розташування водія. Для цього бажано використовувати тільки систему супутників GPS.

7 Замовлення можуть надходити тільки Вам, якщо клієнт зв'язується з Вами особисто. І надходити всім водіям одночасно, якщо замовлення було побачений Вами на карті. Про кожного з доступних Вам замовлень Ви будете повідомлені характерним звуковим сигналом.

8 З того моменту як Ваше пристрій зв'язалося з сервером і був обраний режим "Я вільний" ви готові приймати замовлення. Далі необхідно просто очікувати свого клієнта. Після того, як Ви отримаєте замовлення, для його виконання, необхідно запустити таксометр з вікна цього замовлення і слідувати до клієнта.

Мал. 3 - Інформація про замовлення

Можлива ситуація, коли ви вже прийняли замовлення, а клієнти продовжують дзвонити. Це може статися якщо ви встигли взяти замовлення в той час, коли до вас збиралися подзвонити. Як вчинити в цьому випадку см. відповідний розділ .

Клієнтам відображаються тільки ті водії, які знаходяться в режимі "Я вільний"

При дзвінку клієнта Вам буде передана інформація про поточний замовленні з усіма необхідними даними (рис. 3, див. Також відео): початковою точкою маршруту, маршрутом клієнта, розрахунковим кілометражем і ціною (якщо клієнт вказав кінцеву точку). Для перегляду цієї інформації натисніть на кнопку "Замовлення" (рис. 2). Тут же Ви можете закрити замовлення і залишити відгук про клієнта, після чого інформація про замовлення стане недоступною.

9 За замовчуванням, будь-яке замовлення на мапі в радіусі 3 км буде Вами почутий, в настройках цей параметр можна відрегулювати. Якщо замовлення на мапі з'явився в радіусі Вашого обслуговування, він пропонується Вам. Далі Ви знову запускаєте таксометр з вікна замовлення і виконуєте замовлення.

Відмова від взятого замовлення не передбачений.

Інформація про взятий Вами замовленні зберігається в розділі "Замовлення" і не видаляється при перезапуску програми. Після виконання Ви закриваєте замовлення, так само можете залишити відгук про клієнта, після чого інформація про замовлення стане недоступною.

Після виконання Ви закриваєте замовлення, так само можете залишити відгук про клієнта, після чого інформація про замовлення стане недоступною

Мал. 4 - перегляд місця розташування колег на мапі

10 Перед початком роботи або після виконання замовлення водієві може знадобитися вибрати нове місце очікування. Для цих цілей служить кнопка 2 (рис. 2), при натисканні на яку Ви побачите карту (рис. 4), на якій великий синьою крапкою буде вказано ваше місце розташування, червоними крапками - зайняті водії та їх позивні, зеленими - вільні.

На екрані області карти можна міняти, як і масштаб карти, що дозволяє переглядати різні ділянки міста. Після вибору місця очікування рекомендується приховати карту, тому що при її відображенні споживається додатковий трафік і заряд акумулятора телефону.

Необхідно також зауважити, що місце розташування інших водіїв таксі виводяться з деякою затримкою.

При перегляді водіїв можна переключитися в режим перегляду попередніх замовлень. Для цього натисніть на кнопку "Радіус" (Рис.4), в кутку карти і виберіть відповідну опцію.

11 Додаток може працювати у фоновому режимі. Для цього, перебуваючи в будь-якому вікні, його можна згорнути. Індикатором того, що додаток продовжує роботу, є наявність значка в області повідомлень. Для повернення в програму необхідно відкрити панель повідомлень і натиснути на значок програми.

Для закінчення роботи, перебуваючи на стартовій сторінці додатка (рис. 5), необхідно натиснути на кнопку «Завершити роботу», після чого значок програми зникне з області повідомлень.

12 У програму вбудований GPS-таксометр (рис. 6), що дозволяє використовувати тарифи нашої системи і до 3-х Ваших тарифів. Для його запуску натисніть на кнопку "Таксометр" в робочому вікні (рис. 2) або "Запустити таксометр" в інформації про поточний або попередньому замовленні (рис. 3). Для нормальної роботи таксометра необхідно забезпечити хороші умови прийому GPS-координат Вашим пристроєм. Звертаємо Вашу увагу на те, що в режимі поїздки таксометр автоматично переводить Вас в режим "Я зайнятий". Режим "Я вільний" Ви включаєте самостійно. Дізнатися докладніше про налаштування таксометра.

13 В додаток вбудований фінансовий модуль, що дозволяє Вам бути в курсі витрат і доходів по виконаних замовленнях (рис. 7 і 8). Це потужний інструмент для оцінки фінансової складової Вашої діяльності, і ми рекомендуємо Вам користуватися цим модулем. Для доступу до фінансового модулю натисніть на кнопку "Фінанси" (рис. 2).

14 В робочому вікні програми є кнопка "Інформація" (рис. 2), на якій відображаються актуальні повідомлення від адміністрації проекту. Будь ласка, читайте цю сторінку, щоб бути в курсі того, що нового відбулося в проекті.

15 Якщо Ви стоїте на місці і чекаєте замовлення, то для економії заряду батареї Ви можете натиснути на кнопку GPS (рис. 2). У цьому випадку програма більше не буде запитувати оновлення координат у Вашому пристрої. При цьому не забудьте при переїзді в інше місце включити оновлення координат знову, інакше клієнти будуть шукати Вас за старими координатами.

16 В нашій програмі є функція SOS. При натисканні на кнопку SOS (5, рис. 2) і підтвердження активації у всіх найближчих водіїв включиться сирена і їм будуть передаватися Ваші координати на карту, а також стане доступною інформація про Ваш транспортному засобі та контактні телефони на "жовтій сторінці". Для виходу з режиму SOS необхідно повністю вийти з програми. Це потужна функція, і не варто зловживати нею, адже в разі хибних викликів наступного разу на допомогу до Вас може ніхто не приїхати. Для відключення звуку сирени SOS натисніть на кнопку "Вимкнути сирену" в робочому вікні програми. Детальніше про те, як користуватися функцією SOS .

17 Додаток може використовувати оффлайн-карти, що дозволяє значно скоротити споживання трафік і прискорити відображення карт при повільному / нестабільному Інтернеті на пристрої. Для використання оффлайн-карт необхідно завантажити файл з картами. Ми підготували кілька таких карт:

Після скачування файл необхідно перейменувати в offline.map і скопіювати в папку / mnt / sdcard / Вашого пристрою.
Якщо Ви хочете мінімізувати займане картами місце або ваш місто не входить ні в одну з карт, то на форумі є тема про створення офлайн-карт .

Для повернення до використання Google-карт видаліть файл offline.map і запустіть програму водія.

Відео про те, як налаштувати офлайн-карти в своєму мобільному телефоні:

оновлення програми

В додаток вбудована система оновлення, яка автоматично повідомить Вам про те, що програма потребує оновлення (рис. 11). Оновлення до нової версії є обов'язковим для використання сервісу. Якщо Ви не хочете використовувати вбудовану систему оновлення, то можете завантажити і встановити нову версію програми з Play Market або з нашого сайту .

Для оновлення з нашого сайту або використання вбудованої системи поновлення необхідно вирішити на телефоні установку додатків не з Play Market (рис. 10).

Якщо натиснувши кнопку «ОК» на рис. 11, ви побачите повідомлення про блокування рис. 9, то Вам необхідно натиснути «Скасування», потім вийти з програми, зайти в «Налаштування телефону → Програми», і активізувати опцію «Невідомі джерела» (рис. 10), і запустити програму заново.

У процесі оновлення необхідно натиснути на рис. 11 на кнопку Ok, на рис. 12 - Так, на рис. 13 - Налаштувати., На рис. 14 - Одкр.

Після поновлення можна заборонити установку додатків не з Play Market.

Інструкція до програми Zello

Інструкція до таксометром

Необхідно відзначити, що в таксометрі є можливість вказівки тарифів, не пов'язаних з проектом VTaxi.info. Ці тарифи (до 3 шт.) Налаштовуються шляхом їх додавання в розділі фінанси , І служать для можливості використання таксометра в будь-яких ІДС, в яких Ви працюєте, для ведення статистики доходів і витрат, а також обліку замовлень. Для цих цілей ми заклали максимальну кількість налаштувань, що дозволяють налаштувати роботу таксометра практично під будь-яку службу ІДС в різних містах.

Нова функція «Маячок»

У Вас є можливість встановити Себе на карті, в режимі «Я вільний», в тому місці, де ви незабаром опинитеся вільні. І вже в дорозі у Вас з'явиться можливість отримати замовлення. Для цього просто натисніть кнопку «Куди їдемо?», У вікні таксометра (рис.6) і вкажіть потрібне місце на карті, з'явиться «Маячок», вказавши потрібне місце натисніть на кнопку «Встановити». Нове місце зафіксовано. При закритті замовлення «Маячок» автоматично знімається, також скинути точку можна натиснувши кнопку «Скасування». Після скидання Ви знову можете встановити «Маячок».

Алгоритм і настройка тарифів

1 Назва тарифу (наприклад, TAXI BOSS). Тариф бажано писати великими літерами - так він буде більш помітний на головній сторінці таксометра. Так як водії працюють часто не в одній ІДС, ми передбачили можливість налаштувати додаткові тарифи, присвоївши їм назву ІДС, в якій Ви працюєте. Алгоритм налаштування зроблений таким чином, що налаштувати можна практично будь-які поєднання в залежності від тарифного плану вашої ІДС. Виходячи з цього назва тарифу відповідає назві ІДС, і тарифи налаштуйте за критеріями цієї ІДС.

2 Подача (км). Тут вказується кількість безкоштовних кілометрів на подачу до клієнта. Алгоритм дії такий: якщо Ви вказали 3 км в цій графі, то подача буде безкоштовною до 3 км. У разі подачі авто на 5 км в цьому випадку 3 км будуть безкоштовні, а 2 км зарахує як подачу за вказаною Вами тарифу за 1 км.

3 Безкоштовне очікування (хв). Це час починає відраховуватися з моменту натискання на кнопку "очікується" клієнта. Наприклад, в тарифі VTaxi закладено 5 хвилин безкоштовного очікування клієнта. Алгоритм дій такий: якщо клієнт вийшов вчасно і відразу сів в автомобіль, то 5 безкоштовних хвилин йому дається на пробки, в разі якщо клієнт вийшов через 5 хвилин, то час в пробці вважає відразу. Виходячи з цього клієнту вигідніше виходити до таксі раніше, тоді він свої 5 безкоштовних хвилин може використовувати при русі в пробках.

4 Минималка - фіксована сума мінімальної поїздки.

5 Включено км - кількість кілометрів, включених в мінімальну суму поїздки.

6 1 км в місті - вартість 1 км в місті.

7 1 км за містом - вартість 1 км за містом. На головній сторінці таксометра є кнопка "ЗА МІСТОМ". При натисканні на цю кнопку (натискається в русі при виїзді за кордон міста) таксометр з цього моменту автоматично робить розрахунок по вказаним тарифом. При цьому в чеку буде відображено кількість км і сума за містом.

8 почасовка. Погодинна оплата.

9 Простий - сума за 1 хвилину простою. Начинает вважаті после 5 безкоштовна хвилин и при швідкості руху менше 20 км на годину. ШВИДКІСТЬ візначається по середній швідкості в течение 45 секунд. 45 секунд закладами на світлофорі. Виходячи з цього алгоритму, простий на світлофорах не зараховується.

10 Очікування - сума за 1 хвилину очікування при натисканні кнопки «ПАУЗА» в режимі платне очікування. Цей параметр вказується в ІДС міст, де сума поїздки фіксована, і сума не змінюється при русі з точки А в точку Б при наявності пробок, але в разі зупинки на прохання клієнта включається платне очікування.

11 Націнка на безнал. - націнка на безготівковий розрахунок.

12% Агенству - це необов'язкове поле. При заповненні в статистиці буде проводитися автоматичний розрахунок%, який необхідно заплатити посереднику ІДС в конкретним тарифі. При цьому в статистиці можна відобразити період (з якого по яке число), і навіть відкоригувати час, так як часто ІДС свої звіти прив'язують ні до діб, а до перезмінка. Якщо постійно користуватися таксометром за тарифом ІДС, в якому Ви працюєте, то за вказаний період можна в статистиці побачити суму, яку необхідно віддати ІДС за посередництво. У проекті VTaxi відсоток за замовлення відсутні.

13 Сума агенству - це те ж саме, що і% агенству, тільки у вигляді фіксованої суми за 1 замовлення, яку необхідно віддати ІДС.

14 Додаткові сервіси. Якщо Ви хочете і маєте можливість надавати додаткові послуги, зазначені в цьому розділі, то встановіть для них нульове значення вартості.

Звертаємо Вашу увагу на те, що в окремих містах деякі значення тарифів зафіксовані і не змінюються на сервері - ці значення встановлюються за рішенням Ради бригадирів (якщо на зборах прийнято рішення дотримання єдиних тарифів для водіїв у Вашому місті).

Звертаємо Вашу увагу на те, що в окремих містах деякі значення тарифів зафіксовані і не змінюються на сервері - ці значення встановлюються за рішенням Ради бригадирів (якщо на зборах прийнято рішення дотримання єдиних тарифів для водіїв у Вашому місті)

Мал. 16 - Вид чека на оплату Мал Мал. 15 - Основне вікно GPS-таксометра Позначення на рис. 15:
1. Індикатор GPS.
2. Функція «Маячок».
3. Сума.
4. Швидкість руху.
5. Пройдений маршрут.
6. Час руху / час простою.
7. Назва обраного тарифу.
8. Багатофункціональна кнопка :.
а) ЗАМОВЛЕННЯ (перехід в режим "Я зайнятий").
б) очікується.
в) СТАРТ.
г) ФІНІШ.
9. Включення паузи (платній або безкоштовній).
10. Як змінити спосіб В МІСТІ / ЗА МІСТОМ.

Позначення на рис. 16:
1. Назва використовуваного тарифу.
2. Кнопка додавання сервісів.
3. Відправлення копії чека клієнтові по SMS або по пошті.
4. Кнопка ОПЛАТА - підсумкова сума додається в статистику фінансового модуля (в прихід)

Часті питання и ВІДПОВІДІ

Перелік питань:
- Я не можу згадати свій пароль (логін)!
- Дуже швидко сідає батарея. Що робити?
- Дуже довго відкривається карта, що робити?
- Чи не запускається програма, що робити?
- Мені подзвонив клієнт, а я вже взяв замовлення. Що мені робити?
- Навіщо потрібна радіостанція?
- Програма пише: "Використовуваний аккаунт прив'язаний до іншого телефону."
- Що робити, якщо спрацював сигнал SOS?
- Чи не відкривається карта!
- Де можна скачати рекламні матеріали проекту VTaxi.info?

1 Я не можу згадати свій пароль (логін)!
Вам необхідно зв'язатися з Вашим регіональним представником. Зробити це можна різними способами:
- на нашому форумі залишити заявку на рішення вашої проблеми , Вказавши свої контактні дані і обов'язково Ваш логін в програмі водія і місто реєстрації - з вами обов'язково зв'яжуться;
- звернутися по Skype, логін: Vtaxi.info;
- написати в чат на сайті (натисніть на лінк «Повідомлення до служби підтримки» на стартовій сторінці сайту , А потім на коричневий прямокутник справа вгорі).

2 Дуже швидко сідає батарея. Що робити?
Батарея сідає через використання програмою GPS-модуля. Збільшити час автономної роботи можна, відключаючи в програмі використання GPS-модуля кожен раз, коли ви стоїте на місці і очікуєте замовлення. Купівля зарядного пристрою в автомобіль істотно допоможе вам у продовженні зарядного циклу батареї.

3 Дуже довго відкривається карта, що робити?
Перейдіть на використання оффлайн-карт. Це дозволить значно мінімізувати споживання програмою трафік, оскільки в цьому випадку не потрібно завантажувати карти з Інтернету, тому що вони генеруються локально, і прискорити відображення карт при повільному / нестабільному Інтернеті на пристрої. Більш детально див. відповідний розділ інструкції .

4 Чи не запускається програма, що робити?
Якщо програма функціонувала нормально і раптом перестала працювати, то:
- Насамперед перевірте з'єднання з Інтернет. Зробити це можна, зайшовши в браузер і ввівши будь-який пошуковий запит, наприклад «ЛУК». Якщо пошуковий сервіс знайшов відповідь на ваше запитання - значить, з'єднання з Інтернет є. Якщо відповідь не був знайдений - значить, проблема у відсутності Інтернет.
- Далі необхідно перевірити PlayMarket на наявність оновлень програми Vtaxi.info. Зробити це можна в такий спосіб: заходите в PlayMarket, знаходите програму «Vtaxi.info Водій», якщо поруч з програмою буде написано ОНОВИТИ, то необхідно натиснути на цю кнопку і оновити програму. Не залежно від того, є оновлення чи ні, виконуємо наступний пункт.
- Перезавантажте телефон. 90% проблем усуваються при виконанні перших трьох пунктів.
- Якщо ви все це зробили, а програма не запрацювала, то зверніться до ваших регіональним представникам.

Якщо ви вперше заходите в програму, і вона не працює, то:
- Перевірте коректність введених Вами даних в налаштуваннях програми.
- Якщо все налаштовано коректно, то повторіть перші 3 пункту, зазначені вище (перевірте Інтернет, оновлення, перезавантажте телефон).
- Якщо все перераховане було зроблено, а програма як і раніше не працює - зверніться до регіонального представника.

5 Мені подзвонив клієнт, а я вже взяв замовлення. Що мені робити?
В першу чергу, максимально ввічливо повідомте клієнту про те, що ви не зможете виконати замовлення, уточнивши, що це ваша помилка. Наприклад, так: «Вибачте, я тільки що прийняв замовлення. Передзвоніть, будь ласка, іншому водієві, або дозвольте мені знайти водія для Вас. »Потім переконайтеся, що ви не забули перейти в режим« Я зайнятий ». Подібні ситуації не повинні виникати при роботі в сервісі Vtaxi.info, оскільки негативний ефект від подібних дій може привести до втрати клієнта, що позначиться на добробуті учасників проекту. У разі виникнення регулярних скарг на водія про відмову в послузі з тих чи інших причин, адміністрація проекту залишає за собою право припинити співпрацю з таким водієм, найімовірніше назавжди.

6 Навіщо потрібна радіостанція?
Пробки, аварії, приховані камери - все це невід'ємна частина Вашої роботи, якої дуже хочеться уникнути. А як щодо хитрих адрес, яких немає ні на картах, ні в навігаторі? Прохання клієнтів знайти найближчу 24-годинну аптеку, і різні ситуації в яких, часом, просто необхідна допомога колеги. Ось для чого потрібна рація! Рація в проекті Vtaxi.info - це величезний крок до створення незалежного, міцного і дружного співтовариства водіїв таксі, які допомагають один одному. Це інструмент, який також необхідний ввам, як кермо або педаль гальма.

7 Програма пише: "Використовуваний аккаунт прив'язаний до іншого телефону."
Для того, щоб підвищити безпеку Вашого облікового запису, ми прив'язали його до пристрою. Тепер зловмиснику недостатньо знати Ваш логін і пароль для того, щоб скористатися Вашим акаунтом. Якщо це сталося на своєму пристрої - зверніться до свого регіонального представника з проханням обнулити прив'язку (його контакти вказані на "жовтій сторінці" [см. Рис. 2]). Якщо у Вас немає регіонального представника - напишіть нам на форум або на E-mail ([email protected]), або Skipe (vtaxi.info) і продиктуйте номер телефону, вказаний в реєстрації, для ідентифікації аккаунта.

8 Що робити, якщо спрацював сигнал SOS?
Сигнал тривоги має радіус оповіщення 10 км. Це означає, що всі водії, що знаходяться в цьому радіусі, отримають сигнал SOS. Далі по пунктах описана процедура реагування на сигнал тривоги:
- 1-2 людини з числа найближчих водіїв, які отримали сигнал SOS, без дзвінків і попереджень їдуть до точки, зазначеної на карті, паралельно переключившись на канал «Vtaxi.info Київ».
- бригадири (якщо їх немає - то водії), які знаходяться далі, зв'язуються з водієм, який подав сигнал тривоги по телефону або по рації, щоб більш детально дізнатися про ситуацію (адреса, кількість нападників і т.д.), паралельно повідомляючи в рацію про факт подачі сигналу SOS і подробицях, які вдалося дізнатися у водія, який подав сигнал SOS.
- Бригадир, який знаходиться в зоні оповіщення, бере на себе координацію процесу. Якщо в зоні оповіщення не було жодного бригадира, то координацію бере на себе будь-який вільний бригадир, що не знаходиться в зоні оповіщення, в разі відсутності на лінії бригадирів коригування дій бере на себе один з водіїв, що потрапили в радіус дії сигналу SOS.

Якщо сигнал тривоги був поданий випадково, Ви зобов'язані в найкоротші терміни повідомити всіх про це в основному каналі «Vtaxi.info Київ», а також відповідати на дзвінки турбуються про ваше здоров'я

Якщо сигнал тривоги був поданий випадково, ви зобов'язані в найкоротші терміни повідомити всіх про це в основному каналі «Vtaxi.info Київ», а також відповідати на дзвінки турбуються про ваше здоров'я водіїв. Якщо ж Вами не будуть вжиті заходи щодо припинення сигналу тривоги, Ви зобов'язані будете компенсувати всі витрати приїхали до Вас на допомогу водіям, в іншому випадку Ваше перебування в проекті виявиться під великим питанням.

Щоб припинити сигнал водієві, який подав на сполох, необхідно перезавантажити програму. Детальніше про те, як користуватися функцією SOS . Всі, хто отримав тривожне повідомлення, відразу можуть відключити звук, натиснувши на кнопку «Вимкнути сирену». Прибрати тривожне повідомлення можливо тільки перезагрузив програму, і тільки в тому випадку, якщо який подав сигнал уже відключив подачу сигналу тривоги. У разі, якщо Ви вийдете на роботу і опинитеся в радіусі 10 км від подачі сигналу тривоги, то в вашій програмі також висвітиться інформація тривожного повідомлення.

Пам'ятайте, що Ви також можете опинитися в ситуації, коли Вам необхідна допомога, і від точних і скоординованих дій Ваших колег може залежати не тільки збереження цінних речей, що знаходяться при Вас, але і ваше здоров'я. Пам'ятайте це, коли наступного разу почуєте сирену.

9 Чи не відкривається карта
У цьому випадку додаток пише "Карти недоступні, тому що на вашому пристрої:
1) не встановлена ​​бібліотека Gmaps Library;
2) не знайдена оффлайн-карта.
Для використання карт виправте 1) або 2) пункти.

Зазвичай такі проблеми виникають через «кривий» або "обрізаної" прошивки на своєму пристрої. Ви напевно вирішите проблему, скориставшись Offline-картами . Якщо Ви не хочете використовувати Offline-карти, то Ви можете звернутися до сервісного інженера по ремонту / прошивці пристроїв на Android.

10 Де можна скачати рекламні матеріали проекту VTaxi.info?
Наклейки можна скачати тут:
- перший варіант: помаранчевий , сірий ;
- другий варіант: помаранчевий , сірий ;
- старий варіант .

Візитки можна скачати тут:
- перша сторона , друга сторона ;
- старий варіант: перша сторона , друга сторона .

Також ви можете скачати ролики для реклами проекту на радіо або в салоні автомобіля: 1 ролик , 2 ролик , 3 ролик , 4 ролик , 5 ролик , 6 ролик , 7 ролик , 8 ролик , 9 ролик , 10 ролик , 11 ролик , 12 ролик , 13 ролик , 14 ролик , 15 ролик , 16 ролик .

Водіям таксі Як це працює?
Для цього просто натисніть кнопку «Куди їдемо?
Що робити?
Дуже довго відкривається карта, що робити?
Чи не запускається програма, що робити?
Що мені робити?
Навіщо потрібна радіостанція?
Що робити, якщо спрацював сигнал SOS?
Info?
Що робити?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online