Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Цей термін має також інші значення див. Нарвская . «Нарвская»
Кировско-Виборзька лінія Петербурзький метрополітен район Кіровський округ Нарвський Дата відкриття 15 листопада 1955 проектна назва
- Площа Сутички
Тип пілонна Глибина залягання, м ≈ 50 Кількість платформ 1 Тип платформи острівна Форма платформи пряма Архітектори Інженери-конструктори О. В. Іванова Виходи до Наземний транспорт 2, 6, 35, 66, 73
16
20
1, 2, 6к, 20, 66, 169, 177, 195, 306 Режим роботи 5:36 [1] -0: 36 [1] Код станції НР Сусідні станції Балтійська і Кіровський завод Медіафайли на Вікісховища
«Нарвская» - станція Петербурзького метрополітену . розташована на Кировско-Виборзькій лінії , Між станціями « Балтійська »І« Кіровський завод ».
Станція відкрита 15 листопада 1955 року в складі першої черги метрополітену « Автово »-« Площа Повстання ». Названа через розташування в історичному районі Нарвської застави . Павільйон розташовується на площі Сутички (В минулому - Нарвская площа), на якій розташовані Нарвские тріумфальні ворота .
У ряді джерел вважають, що станція мала називатися «Сталінської». Це помилкова інформація: такий варіант назви ніколи не розглядався, ні в одному кресленні воно не фігурує. Були варіанти «Площа Сутички», «Нарвские ворота», але ім'я Сталіна там не було присутнє [2] .
15 грудня 2011 року Радою по збереженню культурної спадщини станція внесена до єдиного державного реєстру об'єктів культурної спадщини регіонального значення [3] .
Павільйон станції, побудований за проектом архітекторів А. В. Васильєва , Д. С. Гольдгора , С. Б. Сперанського і інженера О. В. Іванової, розташований на площі Сутички , на розі Старо-Петергофского проспекту .
Павільйон виконаний в неокласичному стилі з купольним завершенням. Стіну касового залу мав прикрасити рельєфний портал з текстом:
Над ескалаторним ходом встановлено панно «Слава Труду!» Роботи скульпторів Г. В. Косова , А. Г. Овсянникова, В. Г. Стамова і А. П. Тимченко. Зібралася на мітинг на площі Леніна група робітників дивиться в центр горельефа, але там нікого немає. У первинному варіанті [5] в центрі повинен був знаходитися Сталін .
«Нарвская» - пілонна станція глибокого закладення (глибина - 50 м). Підземний зал споруджений за проектом архітекторів А. В. Васильєва , Д. С. Гольдгора , С. Б. Сперанського і інженера О. В. Іванової.
Тема оформлення станції - трудова доблесть радянського народу.
На торцевій стіні центрального підземного залу спочатку знаходилося велике мозаїчне панно «Сталін на трибуні», роботи президента Академії мистецтв А. М. Герасимова . Спочатку на барвистому тлі планувалося встановити бюст Сталіна [4] .
В 1961 році , після XXII з'їзду КПРС , Панно було закрито мармурової фальш-стіною. У відгородженому просторі спочатку розміщувався зал засідань, пізніше він був переобладнаний в лінійний пункт машиністів депо « Автово », Який і знаходиться там до сих пір. За даними машиністів, мозаїка збереглася. Проте, при організації музею метрополітену ця мозаїка була там виставлена.
Бічні стіни пілонів центрального підземного залу прикрашають горельєфи, що зображують людей різних професій (48 панно з 12 повторюваними сюжетами):
На дверях кабельних шаф в шляхових стінах встановлені декоративні решітки з написом «1955» на поточний рік відкриття станції.
похилий хід (Вихід зі станції), що містить три ескалатора , Розташований в північному торці.
автобуси [ правити | правити код ]
тролейбуси [ правити | правити код ]
трамваї [ правити | правити код ]
«Нарвская» - єдина станція в метрополітені, що має колійний розвиток, але не є пересадковою і ніколи не колишня кінцевої - на південь від станції розташований трёхстрелочний оборотний глухий кут. У майбутньому він стане сполучною гілкою до споруджуваної станції « Путилівська »Шостий лінії.
В 1950 -х - початку 1960 -х років частина поїздів Кировско-Виборзькій лінії передбачалося направляти тільки до «Нарвської». На світлових табло з написом «Поїзд прямує до станції», що висіли над платформою напрямки в сторону станції « Автово »На ряді станцій, серед можливих кінцевих станцій перераховувалася і« Нарвская ». Зараз тупик використовується дуже рідко, поїзди в нього заходять тільки на нічний відстій. Також в глухий кут направляються поїзда другої лінії , А також, для обороту, поїзди третьої лінії , Такі в депо « Північне ». 3 квітня 2017 року день скоєння терористичного акту в Петербурзькому метрополітені глухий кут використовувався для обороту составів, що працюють на ділянці «Проспект Ветеранів» - «Нарвская». [ Джерело не вказано 214 днів ]
В 2010 році станцію планувалося закрити на 14 місяців на реконструкцію [8] для проведення робіт по повній заміні ескалаторів зі збільшенням їх кількості до чотирьох, а також часткової заміни конструкцій похилого ходу . Однак у зв'язку з недосконалістю конструкції ескалаторів запланованого типу, випробуваних раніше на переходах на станцію « Спаська », Закриття« Нарвської »було відкладено до 2012 року , Протягом якого до реконструкції так і не приступили. В 2013 році з'явилися відомості про можливість закриття станції на ремонт в 2014 році [9] , Однак на сайті ГУП « Петербурзький метрополітен »В графіку ремонтів на 2014 рік« Нарвская »відсутній [10] .
Планується будівництво переходу на проектовану станцію «Нарвская-2» Кільцевій лінії (Після 2030 року. [11] )
- Петербурзький метрополітен: від ідеї до втілення. Альбом-каталог. - СПб.: ГМІСПб, 2005. ISBN 5-902671-21-3