- ГАРАНТІЯ
- ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, набутого В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ
- Порядок дій по поверненню товару належної якості:
- Якщо ви виявили шлюб:
ГАРАНТІЯ
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Всі дивани, вироблені нашою фабрикою, проходять високий контроль якості.
Контроль виробництва, перевірені надійні механізми і високоякісні матеріали - запорука вашої впевненості в довговічності купується меблів!
Виробництво сучасних побутових виробів - це в першу чергу тісний контакт виробника продукції і постачальників комплектуючих. Будь-яке побутове виріб для того щоб бути зручним і зносостійким має базуватися на актуальних і передових технологіях.
Серед внутрішніх наповнювачів використовуються кращі досягнення сучасних технологій, що дозволяє поліпшити споживчі властивості і надійність будь-якого виробу. Ми, як виробники, що стежать за якістю нашої продукції, прислухаємося до думки і відгуками покупців про неї і проводимо як внутрішній контроль постачальників комплектуючих, так і зовнішній аудит за якістю наших виробів.
Нами були проведені випробування в спеціальній камері на можливість виділення будь-яких запахів нашої продукції. Для цієї мети була обрана Сертифікована Науково-Дослідницька Лабораторія Росстандарта. Після кількох днів дослідження було встановлено, що диван відповідає всім Стандартів. Це свідчить про високу якість нашої продукції і використовуваних у виробництві матеріалів.
Поряд з цим, кожен покупець повинен розуміти, що купуючи в свою квартиру будь-великогабаритне виріб (диван, телевізор, холодильник), може з'явитися сторонній запах. В цьому немає нічого особливого, тому що даний запах пов'язаний з новою покупкою, який незабаром зникне.
Купуючи наші меблі, ви можете бути впевнені в якості матеріалів, найсучасніших і передових технологіях виробництва, а також контролю якості і безпеки продукції меблевої фабрики «Ладья».
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, набутого В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ
Термін експлуатації м'яких меблів нашої фабрики 7 років. Гарантійний термін експлуатації 18 місяців.
Шановні покупці! Звертаємо Вашу увагу на те, що представлені на сайті кольору оббивних тканин, з яких виготовлені моделі, можуть незначно відрізнятися від реальних, зважаючи на особливості передачі кольору різних моніторів!
Повернення товару здійснюється відповідно до закону "Про захист прав споживачів".
Покупець має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 7 днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. При виявленні слідів експлуатації товару (в тому числі відсутність або переклеювання бирки), продавець залишає за собою право відмовити в прийомі товару.
Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його споживачем.
Ми впевнені у високій якості своєї продукції, тому надаємо на м'які меблі гарантію терміном 18 місяців з дня передачі товару покупцеві. Якщо в цей період Ви виявите фабричний брак або несправності, купленої в нашому інтернет - магазині меблів, ми абсолютно безкоштовно усунемо їх, або повернемо вам гроші.
Порядок дій по поверненню товару належної якості:
- Зв'язатися з нашою сервісною службою по телефону 8 (800) 500 30 62 або електронною поштою [email protected] і повідомити про свій намір повернути товар.
- Заповнити заяву на повернення, форму якого можна скачати по засланні , Або запросити у нашого представника при вивезенні товару.
- При вивезенні товару, в заздалегідь обумовлений час передати нашому представникові:
- заповнену заяву на повернення;
- копію документа, що посвідчує особу, зазначеного в заяві;
- документи, що підтверджують факт покупки наших меблів;
- товар в повній комплектації. - Повернення грошових коштів буде проведений, зазначеним в заяві про повернення товару способом, в передбачений законом РФ термін.
Якщо ви виявили шлюб:
У тому випадку, якщо вам був проданий товар неналежної якості, ви маєте право за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків;
- Пропорційного зменшення ціни;
- Заміни на аналогічний товар;
- Заміни на товар іншої марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- Розірвання договору купівлі - продажу. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками.
Порядок повернення товару, який відповідає стандартам заявленої якості, аналогічний порядку повернення товару належної якості, за винятком того, що витрати продавця на доставку від споживача бракованого товару лягають на продавця.
Будь-яку інформацію, пов'язану з гарантією і поверненням товару, ви можете отримати у нашій сервісної служби по телефону 8 (800) 500 3062 або електронною поштою [email protected]