Гаряча лінія банку Центр-инвест

  1. Номери гарячої лінії банку Центр-инвест
  2. Гаряча лінія по кредитним продуктам
  3. вартість дзвінка
  4. Альтернативні канали зв'язку
  5. Які питання можна вирішити за дзвінком на гарячу лінію?
  6. В яких випадках підтримка не допоможе?
  7. Час очікування відповідей і компетентність операторів
  8. Відгуки про гарячу лінію
  9. Структура меню гарячої лінії банку Центр-инвест

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

За гарячої лінії банку Центр-инвест можна дізнатися інформацію про курсах валют, за рахунком, кредиту, або отримати консультацію фахівця. Гаряча лінія працює цілодобово.

Гаряча лінія працює цілодобово

Номери гарячої лінії банку Центр-инвест

  • Номер гарячої лінії 8-800-200-99-29
  • Для жителів Ростова-на-Дону - +7 (863) 200-00-00

Гаряча лінія для юридичних осіб

Банк «Центр Інвест» надає інформаційну підтримку малому і середньому бізнесу. Отримати консультацію можна за номером 88632623515. З юридичними особами, які хочуть стати інвесторами банку, спілкується особисто заступник голови правління банку - Лідія Симонова, з якої можна зв'язатися по номер 88632994163. Технічна підтримка «Клієнт-банку» для юридичних осіб здійснюється за номером 88632870870.

Гаряча лінія по кредитним продуктам

У банку немає виділеної лінії для спілкування по кредитним продуктам, тому консультацію можна отримати за номером основний гарячої лінії. Заявку на кредит можна залишити безпосередньо на сайті банку. Інформацію по поточному кредиту можна отримати по телефону того відділення, де він оформлявся.

вартість дзвінка

Зателефонувати на гарячу лінію банку Центру Інвест за номером 88002009929 можна безкоштовно як з мобільного, так і зі стаціонарного телефону в будь-якому регіоні. Дзвінки на інші лінії банку оплачуються відповідно до тарифів мобільних операторів. Зверніть увагу, що дзвінок здійснюється в Ростовську область на стаціонарний номер.

Альтернативні канали зв'язку

Безкоштовно зв'язатися з банком можна через форму зворотного зв'язку, яка є на офіційному сайті - https://www.centrinvest.ru/ru/obratnaja-svjaz/ . Або по електронній пошті - [email protected] . Також питання по роботі банку можна задати в соціальних мережах:

Свій аккаунт у банку є навіть на YouTube.

Які питання можна вирішити за дзвінком на гарячу лінію?

За номером гарячої лінії банку «Центр інвест» можна отримати консультацію на будь-яку тему, пов'язану з роботою організації та її послугами. Відомості можна отримати загального характеру, а також уточнити інформацію по конкретному клієнтові, наприклад, залишок заборгованості за кредитом. Окремі лінії працюють для технічної підтримки користувачів «Клієнт-банку» і «Інтернет-банкінгу».

В яких випадках підтримка не допоможе?

Гаряча лінія призначена для консультацій і надання інформації. Питання, які пов'язані з підписання договору про отримання послуг, можуть бути вирішені тільки в відділенні банку. За номером гарячої лінії можуть підказати, що необхідно мати при собі в таких випадках, однак на цьому можливості вичерпуються.

Час очікування відповідей і компетентність операторів

Точної інформації з приводу тривалості з'єднання з оператором гарячої лінії немає, проте у банку працює багатоканальний телефон, що забезпечує можливість спілкування з декількома клієнтами одночасно. Співробітники гарячої лінії проходять навчання не тільки за продуктами та послугами банку, але і по культурі спілкування по телефону, тому при розмові оператори максимально ввічливі. За телефоном гарячої лінії завжди надається актуальна і коректна інформація.

Відгуки про гарячу лінію

Більшість відгуків про роботу гарячої лінії написані в позитивному ключі. Клієнти часто дякують співробітників гарячої лінії за вичерпні відповіді. У випадках якщо помічено непрофесійне спілкування, клієнти банку можуть залишити скаргу на фахівця. Однак подібні ситуації відбуваються вкрай рідко.

Структура меню гарячої лінії банку Центр-инвест

  • 1. Послуги для населення.
  • 2. З'єднання з внутрішнім номера співробітника.
    • Введіть додатковий номер.
  • 3. Послуги для бізнесу.
    • 1. Відкриття і ведення розрахункового рахунку.
    • 2. Кредити для малого бізнесу.
    • 3. Кредити для корпоративних клієнтів.
    • 4. Кредити для агробізнесу.
    • 5. Автоінформатор.
    • 6. Технічна підтримка банк-клієнта.
  • 4. З'єднання зі службою підтримки терміналів самообслуговування.
  • 5. Доступ до Автоінформатор.
    • 1. Отримання інформації про курси валют.
    • 2. Отримання інформації про залишки на рахунку.
      • Введіть логін, потім "#".
  • 6. З'єднання зі службою підтримки банкоматів і пластикових карт.
  • 0. З'єднання з оператором.

В яких випадках підтримка не допоможе?
Які питання можна вирішити за дзвінком на гарячу лінію?
В яких випадках підтримка не допоможе?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online