Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
В останні півтора року ми спостерігали скорочення числа банків, багато банків знижували витрати на рекламу або взагалі припиняли рекламні кампанії. Останнім часом ця тенденція пішла на спад. Досить сказати, що в лютому 2010 року користувачі з Москви набирали в пошуковому рядку Яндекса словосполучення «депозитні вклади» 6019 раз проти 2775 в серпні 2008-го (рис. 1), а іпотечними кредитами за той же період цікавилися 34983 і 27124 осіб відповідно ( рис. 2).
Мал. 1
Мал. 2
Попит народжує пропозицію - банки знову починають себе рекламувати. Однак тепер вони більш ретельно підходять до планування рекламної кампанії та вибору рекламних носіїв, прораховують ефект від рекламної активності і вибирають найбільш результативні інструменти банківського маркетингу. Все частіше при просуванні того чи іншого банківського продукту, між рекламою в пресі, зовнішньою рекламою і інтернет-рекламою перевага віддається саме якісної і недорогий рекламою банківських послуг в мережі Інтернет.
Частка інтернету в медіа-міксу банківської та фінансової реклами зростає відразу з кількох причин.
По-перше, інтернет-реклама банківських послуг здатна залучати безліч нових клієнтів при відносно невеликих витратах, тобто вартість залучення одного клієнта в цьому випадку буде набагато нижче в порівнянні з іншими каналами комунікації.
По-друге, віддачу від інтернет-реклами набагато простіше відстежити - досить встановити спеціальний лічильник відвідувань на сайт банку, що дозволить отримувати безліч даних про клієнтів, які зайшли на сайт: звідки прийшли, скільки часу пробули на сайті, сторінки з описом яких саме послуг і тарифних планів викликали найбільший інтерес і т.д. В результаті, знаючи кількість відвідувачів і джерела їх відвідування, можна не тільки оцінювати вартість залучення одного клієнта, а й пропонувати різним типам відвідувачів різний набір послуг. Наприклад, аудиторію з автомобільних сайтів можна наводити на сторінки, присвячені автокредитування, сайтів про нерухомість - тематичні сторінки про іпотеку, а відвідувачів соцмереж і інтернет-магазинів зацікавлювати послугами експрес-кредитування.
По-третє, інтернет-реклама є найбільш гнучкою і рухливою. Вона дозволяє просувати банківські послуги, актуальні саме в даний період часу. Наведемо простий приклад. Коли в кінці 2008 року буквально обвалився ринок нерухомості, інтернет-реклама іпотечних кредитів у деяких наших клієнтів була в протягом одного дня замінена рекламою депозитних вкладів, розрахунково-касового обслуговування тощо Ні в пресі, ні в зовнішній рекламі, на телебаченні або радіо неможливо так швидко замінити рекламні матеріали, а значить, в корені змінити всю стратегію рекламної кампанії.
Щоб банківська інтернет-реклама дала високі результати, необхідно визначити цільову аудиторію продукту, проаналізувати діяльність конкурентів і вибрати конкретні інструменти: контекстну рекламу в провідних пошукових системах Рунета ( Яндекс , Google ), Просування та оптимізацію сайту, медійну реклама , Розміщення статей на популярних ресурсах банківської тематики: Bfm.ru, Finam.ru, Banki.ru, Finmarket.ru і багато-багато інших. Хороший ефект дає поєднання відразу декількох або навіть всіх перерахованих коштів маркетингової активності в інтернеті.
Контекстна реклама на Яндексі або Google - один з найефективніших способів просування банківських послуг в інтернеті, так як вона працює з уже сформованим попитом. При складанні оголошень тут можна використовувати як широкі запити, наприклад, «автокредит», «банківські вклади», «іпотечне кредитування», так і більш вузькі, пов'язані, наприклад, з назвою банку ( «Русь банк», «Альфа банк» і т . Д.) або географічної приналежністю - «отримати кредит в Звенигороді». Контекстна реклама в поєднанні з SEO-оптимізацією не тільки збільшить кількість Ваших клієнтів, але і забезпечить їх стабільний приплив протягом тривалого часу.
Не обов'язково розміщувати медійну рекламу тільки на дорогих ділових і бізнес-порталах, а також сайтах, присвячених виключно банківської справи. Свою цільову аудиторію Ви можете знайти і на розважальних ресурсах типу bashorg.ru або в соціальних мережах , odnoklassniki.ru , vk.com і т.д. Тим більше, що вартість контакту тут значно, іноді в кілька разів менше, ніж на бізнес-ресурсах. Все залежить від того, на яку цільову аудиторію спрямована рекламна кампанія або яку послугу Ви просуваєте. Наприклад, якщо у банку є регіональні представництва або філії в інших містах, то в якості медійної реклами можна використовувати розміщення банерів на регіональних порталах (Ngs.ru, Fontanka.ru, Rostov.ru, Fergana.ru, Gazeta.kz) або використовувати налаштування географічного таргетингу при складанні рекламної кампанії. Таким чином, окремі оголошення та банери з рекламою філії московського банку будуть транслюватися, наприклад, тільки на Калінінградську область. При цьому важливо пам'ятати, що ставка за вкладами і депозитами, зазначена в банері повинна відповідати дійсності. Крім того, відповідно до закону про рекламу, на банері повинна міститися інформація про державну ліцензії банку Росії.
Реклама бухгалтерських послуг в інтернеті
Реклама послуг на ринку FOREX
Зв'язатися з нами, а також замовити рекламну кампанію можна за допомогою або по телефону +7 (495) 228-06-30.