Сторінка Кирила і Андрії

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

На головну   наші статті   наші відео-ролики   музика     про нас     гостьова   Нарешті, ми здійснили те, про що давно мріяли - з'їздити до Словаччини на своїй машині і побачити більше, ніж можна побачити з вікна поїзда або ілюмінатора літака На головну
наші статті
наші відео-ролики
музика
про нас
гостьова

гостьова

Нарешті, ми здійснили те, про що давно мріяли - з'їздити до Словаччини на своїй машині і побачити більше, ніж можна побачити з вікна поїзда або ілюмінатора літака. І воно того варте!

Наш звіт ми розділили на дві частини: Частина 1 - опис самого маршруту ( "як доїхати", раптом хтось захоче зрушити з нашим стопах :-) і Частина 2 - наші поїздки по самій Словаччині і купа незабутніх вражень!

Частина I. Опис маршруту

Маршрут: Москва (траса М-3) - Наро-Фомінськ - Обнінськ - Калуга - Жіздра - Траса Орел / Смоленськ (вона ж об'їзна Брянська) - Траса Брянськ / Гомель - Почеп - Климово - Кордон РФ / Україна / Білорусі ( «Три сестри ») - Сенькiвка (Україна) - Городня - Чернігів - Київ - Житомир - Рівне - Львів - Ужгород (прикордонний перехід) - Прешов (Словаччина)

В наявності: Chevrolet Rezzo (двигун 1,6, 90 л / с). Навігатор: дружина. Пасажири: троє дітей.

Даний маршрут був обраний після багатьох обговорень та рад «бувалих», зважаючи на можливість зупинитися в Києві на нічліг у родичів, через нелюбов до білоруських «органам» і можливості швидко перетнути кордон.

Загальна відстань від Москви до Прешові (Словаччина) на мою одометру: 1870 км. (Від під'їзду нашого будинку в сел. Жовтневий Люберецького р-ну до нашого будинку в Пряшеві).

ЕТАП 1. МОСКВА - КИЇВ

Це відстань ми пройшли за 14,5 годин, включаючи стояння на двох кордонах (2 ч. 15 хв.) І численні зупинки на прохання малолітніх бандитів пасажирів (в цілому 1 годину).

Виїжджаємо з дому (сел. Жовтневий Люберецького р-ну) о 5:50 ранку і рухаємося на МКАД і далі до Ленінського проспекту, який за містом перетворюється в трасу М-3. До таблички «Москва» ми їхали цілих 50 км. Дорога по Московській області (близько 150 км.) - самий хороший ділянку дороги практично на всьому протязі маршруту. До самої Калуги - відмінна траса, нове покриття, мінімум 2 смуги в кожному напрямку. Крейсерська швидкість поза населеними пунктами: 130- 140 км / ч., В н / п: 80 км / год. Але тривало це недовго ...

Проїхавши по М-3 мимо Калуги, починається один з найгірших ділянок шляху: по 1 вузькій смузі в одну сторону, бетонка, колійність. До всього, тут нас застав сильна злива, так що довелося знизити швидкість в середньому до 70- 80 км / год. Самий жахливу ділянку - відразу після Калуги (приблизно 20 км): вузька, з вибоїнами і ямами (мабуть, ще від фашистських снарядів). Після нього починається довжелезна, але ще стерпна бетонка. На цьому відрізку (від повороту на Жиздру до об'їзної Брянська) мало населених пунктів, що дозволяє не знижувати швидкість, але швидше 100- 110 км / ч я все одно не йшов через погане покриття. Можливо, на іншій машині це не так проблематично. З іншого боку, на цьому відрізку немає заправок і кафе, тобто заправлятися і є треба або до, або після.

Оскільки ми виїхали в суботу, рух по всій цій трасі було інтенсивне. Зворотний бік медалі - у вихідні більше людей на кордоні, але про це пізніше.

Брянськ - перетин з дорогою Климово-Новозибків

Далі нам потрібно виїхати на об'їзну Брянська. Буквально через 300- 400 метрів після поста ДПС за вказівником "Брянськ 10>" з'їжджає з М3 направо на трасу Орел-Смоленськ (А141). Приблизно через 4 5 км - меморіал водіям-воїнам, загиблим в 1941-1945 рр. При проходженні прийнято вшанувати їх пам'ять довгим звуковим сигналом. Обмеження швидкості "50". Пост ДПС через 150- 200 метрів після меморіалу.

Пост ДПС через 150- 200 метрів після меморіалу

Під'їжджаємо до Брянська. Вшановуємо пам'ять про воїнів сигналом

Далі йдемо ліворуч за вказівником "<ГОМЕЛЬ ВИТЕБСК" (ця ж траса фактично є об'їзної Брянська для транзиту). Ми пройшли вже 355 км. Об'їзна Брянська - стерпна бетонка, кругом ліс і нічого більше. У лісі зустрічаються альтанки з лавочками, хороші місця для зупинки і перекусу (якщо є з собою).

Через приблизно 15 км. перетинаємо річку Десну, дорога піднімається вгору, проходить під мостом, повз пост ДПС і н / п Супонева. Тут кругова розв'язка з трасою Брянськ - Гомель - нам туди. Йдемо направо по "равлику" і з'їжджає по покажчику "ГОМЕЛЬ>". Робимо "петлю" під шляхопроводом, по якому тільки що їхали. Розв'язка ця стара і зовсім розбита. Бережіть колеса!

Отже, виїжджаємо на трасу М13 «Брянськ-Гомель» і рухаємо по ній. Близько 10 км. - одні вибоїни, більше 60 км / год я їхати не ризикував. Далі рухаємося по рівнинній місцевості, дорога більш-менш нормальна, але спостерігається колейность. Близько повороту на Почеп - практично перша на всьому шляху засідка даішників. Зустрічні блимають, проїжджаємо без проблем.

Їдемо по Брянській області на південь

За порадами бувалих, заправляємося тільки на великих, солідно виглядають заправках. Заправляємося відразу за Почепом на «Нефтіке» 92-м бензином (17,9 руб.). Також зустрічається і «Юкос», але ціни там високі, практично, як в Москві. Остання можливість заправитися в д. Івайтенкі на «ЮКОС», де також можна перекусити в кафе. Далі йдуть 50 км. пустельній місцевості - суцільні поля і нічого немає. Цивілізація починається приблизно на під'їзді до повороту наліво на Климово.

Недалеко від цього повороту (179 км. Автодороги Брянськ-Гомель, що приблизно 550 км. Від Москви) є дуже навіть пристойний комплекс «Євро-5»: заправка, мотель і ресторан з бадьорить назвою «Не горюй!». Там ми зупинилися на зворотному шляху заправитися і перекусити. Ночівля: 800 руб. за сімейний 3-місний номер. Їжа була дуже навіть пристойною, вп'ятьох ми наїлися досхочу за 350 руб. на всіх.

на всіх

А ми і не горюємо ...

Перетин з автодорогою Климово-Новозибків - прикордонний перехід «Три сестри»

Далі рухаємося до повороту на Климово. На перехресті пост ГБДД, стежимо за швидкістю. Йдемо наліво після покажчика на Климово. Далі до кордону йде пристойна односмугова дорога. Проїжджаємо Климово по головній, після нього починається н / п Сачковічі. На карті це виглядає так, як ніби потрібно зробити поворот направо практично на 90 градусів. В реальності наша дорога лише злегка йде направо, а дорога до центру Сачковічей йде наліво. Ми навіть зупинилися, щоб уточнити це у місцевих жителів. У цих місцях починають з'являтися знаки «Митний маршрут». Йдемо по знакам. На цьому маршруті в Сачковічах і далі в н / п Чуровічі, куди нам і треба, по якійсь незрозумілій причині стоїть обмеження швидкості 40 км / ч. Обов'язково дотримуватися! В обох селах в кущах даішні засідки! Між селами безлюдно, спокійно жену 120 км / ч. Далі дорога йде на Старі Юрковичі і Нові Юрковичі. Відразу за ними - російський кордон! Ми проїхали 628 км!

"Три сестри" (кордон РФ-Україна-Білорусі)

Встаємо в невелику чергу перед російським кордоном. Легкові окремо від фур. Підходить прикордонник, дає папірець для реєстрації вивезення ТЗ. Поки чекаємо - заповнюємо. Підходить чергу, під'їжджаємо до шлагбаума, інший прикордонник махає - вперед. Здаємо папірці в будку і пред'являємо паспорта. Це митниця. Далі до наступної будці - це прикордонники. Ставлять штамп, і ми їдемо далі. Всього перехід через кордон РФ зайняв 40 хв.

Через пару км - кільце зі стелою, що символізує дружбу народів Росії, України і Білорусії. В'їжджаємо з боку Росії, по кільцю проїжджаємо наліво повз правого відгалуження на Білорусію і йдемо направо на Україну. Через 300 метрів шлагбаум.

Тут черга виявилася довшою. Встаємо в хвіст, я йду до шлагбауму і беру бланки імміграційних карток. Поки стоїмо або повільно рухаємося - заповнюємо. Під'їжджаємо до шлагбауму. Прикордонник махає - вперед. Під'їжджаємо до будки з митницею. Здаємо картки. Майже все готово .... Але тут погранец зауважує, що мета поїздки у нас - транзит до Словаччини. В цьому випадку, виявляється, потрібно заповнити окрему митну декларацію на машину, де написати, що зобов'язуюсь вивезти машину з території України в такий-то термін. Дівчина-митник відводить мене в сторону і пояснює, як і що треба заповнювати. Мимохідь каже, що, ех, мовляв, не хочете ви платити митниці, вказали транзит. Жартую, каже. Наступного разу, каже, просто вкажіть мета поїздки туризм, а не транзит, тоді і папір не треба заповнювати. Але я вам цього не казала.

Взагалі вони все гранично ввічливі. Можливо, тому що всюди наклеєні оголошення, куди дзвонити у разі вчинення отруднікамі митниці / прикордонної служби протиправних дій. Заповнюю папір в двох примірниках, здаю в будку митнику, чекаю. Це зайвих хвилин 20. Я так і не зрозумів, чи потрібно було щось платити, якби я не написав «транзит». Чув, що начебто є якийсь збір за проїзд по дорогах Чернігівської області. Це так і залишилося загадкою. В цілому, на українському кордоні ми провели 1 ч. 40 хв., Тобто 2:20 на обох. Могло б бути і швидше. Ну да ладно, в'їжджаємо в Україні!

(До речі, на зворотному шляху все пройшло набагато стрімкіше, але це був понеділок, а не вихідні: український кордон на виїзд: 5 хв., Російська на в'їзд: 20 хв. Ми таки не стали писати "транзит". Це допомогло).

«Три сестри» - Київ

Далі рухаємося на р Городня. Дорога вузька, але дуже хороша. Дороги взагалі хороші по всьому маршруту через Чернігівську та Київську області та сам Київ. Буквально через кілька км (близько 5 км) після виїзду з митниці головна дорога на перехресті буде йти направо. Нам туди. Йдемо через Сенькiвку, потім Ясенiвку. У багатьох селах обмеження 40, тому треба їхати обережно, тому що дороги пустельні, і моргнути нікому. У Ясенiвке засідка ДАІ. У неї потрапляє старий молдавський Рафіка, який гнав перед нами. Їдемо далі. Потрапляємо в Городню, невелике містечко. Їдемо по головній і дивимося на покажчики. Все гранично зрозуміло. Нам потрібно виїхати на трасу "Новгород-Сіверський - Чернігів". Виїжджаємо на цю трасу і повертаємо направо на Чернігів. Дорога відмінна. Широка і з хорошим покриттям. Сміливо летимо на Чернігів.

Через 1,5 км селище Кісілiвка. Далі пост ДАІ. Після поста село Новоселівка, вона ж околиця Чернігова. Весь час їхати по головній дорозі. Через 5-7 км і купи перехресть зі світлофорами в одному місці, після мостечка - розвилка, на якій покажчики на Київ показують і направо, і наліво. Нам наліво, поступаємося дорогу тим, хто їде назустріч, і повертаємо. Трохи петляємо разом з вулицею, йдемо по головній. Зліва показується красивий православний храм і метрів через 150 покажчик на Київ "<Київ", йдемо наліво, пропустивши зустрічних, і вливаємося в трасу Чернігів-Київ.

(На зворотному шляху їхали так само - прямо на Чернігів, через Десну, на цю церкву, потім направо за вказівником на «Новгорда Сіверський». Йдемо по головній через місто, нікуди не звертаємо, потім проїжджаємо Новоселівку і Кісілiвку, далі наліво по знаку " Городня 40 км ")

Йдемо по головній через місто, нікуди не звертаємо, потім проїжджаємо Новоселівку і Кісілiвку, далі наліво по знаку  Городня 40 км )

Красива церква в Чернігові

Від православного храму до моста через Десну йде відмінна широка дорога, на якій відразу хочеться втиснути педаль в підлогу. Але робити цього не можна - перед мостом завжди стоять «даішники». Зустрічні машини справно блимають.

За межами Чернігова йде відмінна автодорога з 4 смуг практично до самого Києва. Женемо 130 км / ч. Через села йдемо 80. Засада була в Іванiвке. В м Кіпті пост ДАІ. Помітно, що машин набагато менше, ніж в Москві і Московській області. Іду по крайній лівій, і практично ніхто мене не зганяє. Круто!

На позначці 806 км від Москви по моєму одометру почалася Київська область з хорошою трасою, по якій розганяємо до 140.

Перед самим Києвом містечко Бровари, прямий транзит через нього заборонений. Щоб уникнути зайвих зустрічей в ДАІ їдемо по знаку «Об'їзд» і «Київ->» і йдемо направо. Але дорога там ще краще. Женемо. Дорога проходить лише через невеликий шматок околиці Бровар, де нас чекали даішники. Але зустрічні блимали постійно, так що без проблем. Далі лівий поворот - і фінішна пряма до Києва! Від нашого будинку до знака «Київ» по ​​одометрі - 902 км. Ми були в дорозі 14,5 годин. Попереду Метро-міст, внизу Дніпро, ліворуч Батьківщина-мати. Ось він Київ, ура!

Ось він Київ, ура

Дніпро через віконце машини

ЕТАП 2. КИЇВ - УЖГОРОД

У Києві ми провели день в родині мого рідного дядька: був час відпочити, відіспатися, викупатися в Десні і т.п. Ще треба сказати, що діти в цілому перенесли подорож гідно: бавилися, як могли. У них була купа іграшок в салоні, а також аудіо-казки та дитячі пісеньки. Кілька втомлювали лише їх не дуже рідкісні прохання: їсти-пити-писати-їсти-писати-какати-гуляти і т.д.

д

Пасажири ...

Виїжджаємо з Києва знову з раннього ранку, о 6:00 за місцевим часом, і рухаємо в сторону Житомира. Дорога з Києва відмінна, як, загалом, по всій Київській області далі. Їдемо 130-140 км / ч. Дорожнє полотно різко погіршується приблизно через 70 км - асфальт з латками, вибоїни, нерівності. Через 25 км. взагалі почалася відверта бетонка. Більше 110 не розганяв, не ризикував. Практично через всю Україну зі сходу на захід дорога приблизно однакова - досить широка, по 2 смуги в кожну сторону, але вже дуже стара - вибоїни, старий асфальт, нерівності, від чого розганятися сильно зовсім не хочеться - трясе, як у возі.

Даішники іноді з'являються в населених пунктах, але зазвичай зустрічні блимають. У вихідні їх набагато менше, ніж в будні. Ще одна особливість - багато сіл досить довгі, одного москвича (на BMW) переді мною так і зловили - втомився їхати 60-70 і піддав газку.

Далі по ходу Житомир, йдемо на право на об'їзну, вона триває 23 км., 1х1 смуги. Потім починається досить хороша дорога, але щастя було недовгим ...

На зворотній дорозі ми зупинилися переночувати біля Житомира, в мотелі "Фільварок" (у напрямку на Київ - через кілька км після об'їзної, праворуч). Пристойний такий мотель з рестораном, весь з дерева. Як 2-х, так і 3-х місцевий номер коштує 220 гривень (бл. 1100 руб.) За ніч, ресторан працює цілодобово. Номер виявився дуже навіть непоганим: кондиціонер, душова кабіна, телевізор, супутникове ТБ. Всі залишилися дуже досить.

Всі залишилися дуже досить

Рано вранці у фільварки. І Пушечка є (зліва)

Їдемо далі, в чистому полі бачимо ДАІ (вже вдруге) - поза населеними пунктами теж міряють швидкість, але нечасто. Їдемо рівно і приїжджаємо в м.Рівне. У Рівному теж є об'їзна, але ми вирішили проїхати через місто і трохи заплутали. Місцеві жителі люб'язно підсобили.

За Рівне заправилися на «Укрнафта». Цікаво, що розкид цін на бензин по Україні дуже невеликий, ціни майже скрізь однакові, але вище, ніж в РФ. Ми заправлялися, в основному, 92-им (4,30 гривні, близько 21,5 руб). Практично перед усіма заправками хороші позначення того, що там є: туалет, кафе, мийка тощо Дуже зручно.

Ще одна особливість українських доріг - перед населеними пунктами (навіть тими, що на синьому тлі) і пішохідними переходами нанесено спеціальне покриття у вигляді шести (здається) смуг, розташованих на фіксованій відстані один від одного - три далеко один від одного і три поруч. Відповідно, під'їжджаючи до н / п, шини видають однакову дріб: «Дик. Дик-Дик. Дик-дик-дик ». Зручно, якщо фури закрили знак населеного пункту або обмеження швидкості. Колеса повідомляють ... Ну ще вони червоного кольору. Молодці, українці, дбають про пішоходів.

Отже, від Рівного їдемо за вказівниками на Львів. Дорога іноді ставала 1х1, їдемо 80- 90 км / год. Приблизно на 350 км. від Києва починається однополосная і петляє дорога по горбах через села. Сама дорога і навколишні краєвиди милують око, але швидкість доводилося знижувати. Хороша дорога починається від м Броди. Їдемо повз містечко Панталія. Там над нами піднявся величезний літак. Чого він там, цікаво, робить?

Чого він там, цікаво, робить

Літак в лісі ...

В'їжджаємо в Львівську область. Її кордон строго охороняє ДАІ. Проїжджаємо якийсь Хватiв, там над нами раптом підвищувалась не літак, а тачанка, ну або які коні з вершниками. Цікаво ...

Проїжджаємо р Олесько, бачимо покажчик на замок. Цікаво було б коли-небудь подивитися, але ми поспішаємо до своєї мети. Через 55 км (близько 13 км. До об'їзної Львова) починається найжахливіший шматок дороги на Україні: Запитів і Гамалiвка. Таке враження, що асфальт там в якийсь момент пішов хвилями, а потім раптом застиг. Добре, що цей жах тривав недовго.

Під'їжджаємо до Львова; все нам говорили, щоб ми ні в якому разі не їхали через центр, так як обов'язково заблукаємо, треба їхати через об'їзну. Цю об'їзну, треба сказати, ми знайшли тільки з другої спроби. Спочатку буде знак - Львів 6 км., Потім заправка «Лукойл» і відразу за нею цей поворот наліво на об'їзну. Знака там немає. Ми його і проїхали. Дивимося - вже місто. Ще трохи - і ми бачимо Макдональдс. Ну ж то ж, все на краще. Час обіду, всі голодні, а ще поруч з ним гірки для дітей. Це означає привал! До речі, поруч з Макдональдсом є банк, де ми і купили ще гривень на зворотну дорогу.

Поїли, діти напідпитку і в путь. Черговий місцевий житель говорить - ні в якому разі не їхати через центр. Їдемо назад і знаходимо цю об'їзну. Женемо. Але ... Таке враження, що по всій Львівській області ремонтують дороги. Причому одночасно. Місцями дорога просто відмінна, свежесделанная, а де-не-де зустрічалися шматки взагалі без асфальту або рух ішов тільки по одній смузі. Доводилося чекати, поки проїдуть зустрічні і мужик з прапорцем дасть відмашку. Через це Львів ми об'їжджали досить довго, 1 година 50 хв. (Бл. 30 км.) На зворотному шляху через 2 тижні ця ділянка ми проїхали вже всього за 30 хв. Загалом, ще трохи - і по всій Львівській області з'являться хороші дороги!

Далі з'їжджає з об'їзної и прямуємо на Стрий. Дорога Пішла нова и гарна, 2х2, потім 1х1, но з дуже хорошим покриття, и так до Стрия. Об'їжджаємо Стрий по краю, дороги розбіті, а после него идет Відверто вбита бетонка. Чи не женемо. Через 10 км. якість дороги начинает помітно поліпшуватіся. Проїжджаємо Сколе, фотографуємо мужиків з трубами. Після Стрия починаються гори, повземо вгору, дорога все живописней, але крутіше, багато поворотів і для обгону фур доводиться попітніти.

Мужики з трубами

Зупиняємося на перекур в горах на «Укрнафті». Трохи відпочиваємо, діти весело побігали по травичці. Трохи відпочили - і вперед через Карпатський «хребет»!

Зупинилися в Карпатах

Переїзд був дуже мальовничим, з купою заворотом, підйомів і спусків. Після спуску з Карпат проїжджаємо населений пункт «Санаторій Карпати», там ховався «даішники», про який просигналили майже всі зустрічні машини. У цьому містечку вони стоять, мабуть, завжди. Далі йдемо на Мукачево. Колись давно Мукачево був словацьким містом, але після другої світової Москва ввічливо попросила Прагу про послугу, і та не могла відмовити, тому весь цей район став Закарпатської України.

До речі, на зворотній дорозі, вже в будній день, на відрізку Мукачево-Львів ми нарахували 8 засідок ДАІ!

Зачастили транспортні засоби в одну-дві кінські сили ...

Дві кінські сили

Більше фоток Карпат тут .

Проїжджаємо Мукачево, там теж є замок, бачимо його здалеку. Рулимо на Ужгород. На в'їзді в Ужгород в останній раз заливаємо повний бак дешевим українським бензином на заправці «ОККО». Вони заявляють, що у них бензин вищого європейської якості (туалети там точно європейської якості - перевірено!). Далі йдемо за вказівником на Братиславу і рухаємося по об'їзній Ужгорода.

Далі йдемо за вказівником на Братиславу і рухаємося по об'їзній Ужгорода

Через Карпати на Ужгород

Звертаємо направо і під'їжджаємо до кордону о 19:30 за місцевим часом. Ми подолали 850 км. за 12,5 годин!

На українській стороні повно машин. Прикордонниця дає відмашку, ми в'їжджаємо за шлагбаум і встаємо в чергу. Судячи по довжині черги - ще годину або півтора доведеться почекати. Але тут нам приходить хороша думка - ми адже з дітьми, і тому нам треба терміново! Дружина йде до прикордонниць, пояснює ситуацію, і та говорить: «Без проблем. Поїдьте ». Виїжджаємо з черги і не поспішаючи, під ненависні погляди стоять українсько-словацьких автомобілістів, встаємо в самий початок черги. Як на зло у погранцов перезмінка, доводиться чекати. Знову ж митна декларація про транзит автомобіля викликала здивування митника. Він давай її перевіряти. Комп'ютер у нього застиг. Стривайте, каже, в сторонці, я до вас підійду. Загалом, незважаючи на наш бліц-криг все одно довелося провести на українській стороні 1 годину 15 хв.

Ну все, останній штамп - і ми у словаків. На словацькому кордоні ми стояли рівно 10 (!!!) хвилин. Тим часом прикордонник запитав, скільки км ми проїхали, і шанобливо хмикнув.

І ось ми в Словацькій Республіці! Ще 1,5 години по знайомій вже дорозі - і ми вдома в Пряшеві! На одометрі - 962 км., Це від Києва. Отже, цей відрізок ми подолали за 16 год. 10 хвилин. Таким чином, від Москви до Прешові ми проїхали 1870 км за 30 год. 40 хв. (Не рахуючи ночівлі та відпочинку в Києві).

PS Треба відзначити, що машина показала себе гідно. Жодного нарікання за всю поїздку. Тільки в горах при нашому завантаживши тягнула не так сильно, як хотілося б, але при її характеристиках цього від неї ми й не очікували. В цілому, надійно, досить просторо пасажирам, досить комфортно (постійно рятував кондиціонер) і досить жваво.

Велике спасибі всім за поради і допомогу в складанні маршруту:
Віктор Лук'янов: http://www.luca.ru/mytravel/sisters.html (особоя подяку! Їхали по його опису, як по карті, але багато моментів вже застаріли, що ми і спробували заповнити)
Андрій Тичина: http://tychyna.kiev.ua (особлива подяка за поради і посилання)
Антон Дибов: http://www.adybov.ru/auto/ruua.htm
Форум автотуристів України: http://forum.autoua.net
Форум власників Chevrolet Rezzo: http://www.rezzoclub.ru

Частина II. Наші подорожі по Словаччині

Читати тут >>>

Чого він там, цікаво, робить?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online