Все про вартість ріелторських послуг

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Одним із найбільш наболілих питань для наших клієнтів є комісійна винагорода Одним із найбільш наболілих питань для наших клієнтів є комісійна винагорода. Питання дійсно не пусте. Ми вирішили винести на обговорення експертам різних ріелторських компаній дану тему.

1. Який відсоток комісійних Вам здається справедливим для Воронезького ринку ріелторських послуг »?

«Воронезький ринок ріелторських послуг є частиною загальноросійського, і в частині вартості послуг знаходиться в звичайному коридорі від 4 до 6% від суми угоди» - думка Іллі Мареничів, директора « Служби нерухомості «Сота» - такий розмір комісійних мені видається справедливим з кількох причин: по-перше, приблизно на такій комісії працюють наші колеги в Європі і Америці, де ринок нараховує багато десятків років. По-друге, попит на ріелторські послуги від року до року в Воронежі зростає, що означає, в тому числі, і їх прийнятну вартість. І, по-третє, за нашими оцінками, собівартість якісної ріелторської послуги, в наданні якої в великої ріелторської компанії задіяні не менше 7 працівників різних спеціальностей і витрачається близько 200 годин робочого часу співробітників, становить близько 3% від вартості нерухомості. Тому угоди менше 4% комісії низькорентабельних, а менше 3% - по суті є збитковими. »

З цією думкою погоджується і Людмила Зайцева, директор компанії « Юпікс. нерухомість »:« Розмір комісії 5-6% я вважаю цілком справедливим. При цьому не треба пояснювати споживачеві, що чудес не буває і компанія зі штатом менеджерів, юристів, нормальними переговорними кімнатами і мінімальної об'єктної рекламою (а об'єкти треба рекламувати і це коштує грошей), щоб працювати в «нуль» необхідно ставити комісійну винагороду 3-4 %. Закономірне питання, а чи будуть підприємці працювати без прибутку, звичайно немає. Таким чином, комісійна винагорода повинна складати як мінімум 5% ».

А ось директор агентства нерухомості « Маріан », Крайнов Артем і Карпусь Олена, директор АН« Сервіс плюс »іншої думки. Вони стверджують, що на даний момент оптимальний відсоток комісії не повинен перевищувати 2-3% і залежить від безлічі факторів ».

У свою чергу, Олексій Гладков, директор агентства нерухомості « Цитадель »Вважає за краще диференціювати комісійну винагороду:« Ринок диктує свої правила. Убогий будиночок вартістю до мільйона і елітний котедж за 20 мільйонів - об'єкти з різних «світів». Можна, звичайно, декларувати за цими варіантами допустимо 6%, але в першому випадку це 60 000 досить велика сума там, де кожна копійка на рахунку. А в другому це 1200000 теж не реальна комісія, декларувати яку відкрито - нерозумно і безглуздо. Хоча роботи по підготовці і продажу убогого будиночка значно більше ніж нового котеджу. Ось і починаються складні форми - якщо вартість до ..., то це 6%, якщо більше, то менше і т п. А це вже від лукавого. Я вважаю, що об'єкти це не буханки хліба, на які магазин може зробити націнку не більше 25%, скільки привезли стільки і продали. Залежно від професіоналізму агента, характеристик об'єкта, ситуації на ринку, ситуації у покупця і продавця, сума комісії залишається договірним елементом угоди. Підкреслюю - відкритим договірним елементом для сторін ».

При цьому, Олексій Гладков підтримує раніше прозвучала точку зору: «нижчу від визначеної суми (3-4%) на середньому ціновому об'єкті великого агентства задіяти всі служби не рентабельно, так як це юридична особа, з офісами, структурою і відповідальністю, а не самотній агент ».

2. Від чого повинна залежати величина відсотка комісійних?

«Величина винагороди залежить від комплексу робіт, які необхідно провести ріелтору для отримання кінцевого результату, від вартості рекламної кампанії, від кількості зроблених кроків і вартості з підготовки об'єкта до продажу» - стверджує Андрій Меркулов, директор « Служби нерухомості «Траст ».

Ілля Мариничев солідарний зі своїм колегою: «Величина відсотка комісійних, безумовно, повинна залежати від наповнення послуги, тобто від того, що саме клієнт отримує за свої гроші ».

Такої ж думки дотримується Олена Карпусь: «Величина комісійних повинна залежати від обсягу реально виконаних робіт за прейскурантом вартості послуг, від складності процесу і т.д.»

3. Чи відповідає наповнення послуги ріелторів її вартості?

Людмила Зайцева вважає, що якісна ріелторська послуга відповідає ситуації на ринку вартості.

А ось думка Іллі Мареничів: «Наповнення послуги великих компаній, що мають в штаті, як мінімум, 30-40 ріелторів, юриста, рекламіста, фахівця з навчання персоналу, в цілому, відповідає заявленим середнім відсоткам (близько 5%). Але таких компаній в місті налічується не більше десяти. Тому багато дрібні фірми, будучи не в змозі надавати послуги належної структури і якості, змушені демпінгувати. Для таких компаній комісія 2% - не рідкість. Однак, споживач повинен розуміти, що за менші гроші він отримує далеко не те, що прийнято називати якісною ріелторської послугою ».

4. Чи вірно твердження деяких клієнтів, що купувати квартиру «без посередників» помітно дешевше?

На думку Олексія Гладкова, у всіх випадках продавцю і покупцю потрібна допомога фахівців. Виняток вкрай рідкісні і стосуються «ідеальних» варіантів, які на практиці майже не зустрічаються.

Чи не сперечається з ним і Андрій Меркулов: «Якщо ви вмієте і знаєте, як це робити без ризику для свого гаманця і порушення нічного сну. Але, погодьтеся, рідко хто це робить без обов'язкового «консультанта» при здійсненні операції. Вам доведеться мені повірити на слово, бо в «Трасті» проводиться угод досить багато, щоб робити подібні висновки. Дуже часто клієнти приходять зі своїми «юристами», яким готові платити за свій спокій, і яких не вважають посередниками, природно ... ».

5. Чи відрізняється сама послуга у великих і дрібних компаній?

«Є компанії сумлінно і професійно надають послуги, а є інші. Розмір компанії на це не впливає »- так вважає Артем Крайнов.

Йому опонує Людмила Зайцева: «У дрібних компаній швидше за все не буде професійного юриста, база даних обмежена, фахівці найчастіше не проходять навчання, немає сайту, транспорту. Великі компанії вкладають сили і засоби в своє ім'я. Тому в конфліктній ситуації зроблять все, щоб його не забруднити. Принаймні у мене така позиція ».

Її підтримав Ілля Маринич, який вважає, що ріелторська послуга великої і дрібної компанії - різні послуги. Тому, зачату, вони і стоять по-різному.

6. Наскільки ефективні для залучення клієнтів дисконтні програми та знижки на послуги ріелторів?

Так відповів Ілля Мариничев: «Наша компанія використовує різні програми лояльності для клієнтів вже більше 3 років. Серед них і дисконтна програма з видачею дисконтних карт постійним клієнтам. (Таких, до речі кажучи, вже більше 3 тисяч). Ми задоволені результатами. Однак, визначальним у виборі споживачів не є знижки і дисконти, а якість послуги і ефективність роботи ріелторів »

Андрій Меркулов, навпаки, вважає, що цей прийом - демпінг професійної послуги, а знецінення послуги тягне за собою неякісне її виконання.

Артем Крайнов зазначає, що дисконтні програми та знижки на послуги ріелторів - слабоеффектівни, так як, в основному, клієнт вибирає собі компанію за рекомендацією.

7. Існують чи на ринку Воронежа чітко позиційований фірми за ціновою ознакою

Андрій Меркулов вважає, що на ринку Воронежа позиціонуються фірми скоріше не по ціновою ознакою, а за обраною спеціалізацією. Є агентства, каже він, які займаються продажем комерційних приміщень. Є такі, які займаються в основному, обмінами вторинного житла. Є агентства, які основною діяльністю вибирають надання юридичних послуг і так далі. І зовнішні, і внутрішні атрибути воронезьких компаній в цілому відповідають обраної спеціалізації.

Якщо фірма рекламує дешеву послугу, то клієнту треба бути готовим до того, що частина роботи потрібно буде виконати самостійно.

На думку Людмили Зайцевої каже, що фірм, позиційований за ціновою ознакою в Воронежі не існує.

Олена Карпусь, в свою чергу, відзначає, що «існують, наприклад, дорогі і неякісні або дешеві і теж неякісні. А якість в нашій сфері не завжди залежить від ціни ».

8. Чи професійне ріелторські співтовариство впливати на вартість послуг компаній, що працюють на Воронезькому ринку?

На думку Людмили Зайцевої на вартість професійне ріелторські співтовариство впливати не повинно, а на відкритість - так.

Андрій Меркулов, вважає, що окремо взяте професійне співтовариство за відсутності чітко прописаного закону сьогодні не може виконати це завдання. Поки вартість послуг ріелторської компанії формує ринок і сформовані традиції ділового обороту.

Професійне співтовариство може і повинно виступати в питанні формування вартості послуг тільки як Орган, який встановлює загальні правила роботи професійних ріелторів на ринку і в питанні взаємодії між суб'єктами ринку в інтересах клієнта.

Чекаємо Вашої участі в дискусії з цього питання на Форумі!

1. Який відсоток комісійних Вам здається справедливим для Воронезького ринку ріелторських послуг »?
2. Від чого повинна залежати величина відсотка комісійних?
3. Чи відповідає наповнення послуги ріелторів її вартості?
4. Чи вірно твердження деяких клієнтів, що купувати квартиру «без посередників» помітно дешевше?
5. Чи відрізняється сама послуга у великих і дрібних компаній?
6. Наскільки ефективні для залучення клієнтів дисконтні програми та знижки на послуги ріелторів?
8. Чи професійне ріелторські співтовариство впливати на вартість послуг компаній, що працюють на Воронезькому ринку?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online