- Приклад претензії постачальнику товару
- Претензія за договором поставки
- Особливості підготовки претензії за договором поставки
- Претензія постачальнику товару: зміст
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Коли і навіщо готується претензія постачальнику товару, які вимоги може включати? У чому відмінність від претензії споживача ? На ці та інші питання Ви знайдете інформацію в цій статті.
У договорі поставки дві сторони - постачальник (він же продавець) та покупець. Постачанням їх відносини називаються тоді, коли продаж товару здійснюється в цілях, не пов'язаних з особистим, домашнім, сімейним або іншим подібним використанням. Постачальник - завжди суб'єкт підприємницької діяльності. Тому якщо у Вашому випадку він таким не є, досліджуйте можливість подати претензію за договором купівлі-продажу (Незважаючи на назву вашого договору), за договором підряду . Претензія споживача готується в разі, коли товар купується в особистих цілях незалежно від статусу суб'єктів договору (чи можлива підприємницьку діяльність).
Завантажити зразок:
Претензія постачальнику товару
Приклад претензії постачальнику товару
директору
ТОВ «САНРАЙСплюс»
П.Р. Паригін
адреса: 155040, Іванівська область,
м Тейково, вул. Гірська, 40, оф. 305
від ІП Лофет Іван Дмитрович
юр. адреса: 163020, Архангельськ,
пр-кт Маяковського, д. 74, кв. 9
Претензія за договором поставки
Між ТОВ «САНРАЙСплюс» та ВП Лофет Іван Дмитрович 25 листопада 2016 р укладено договір поставки товарів народного споживання, за умовами якого ТОВ «САНРАЙСплюс» взяло на себе зобов'язання протягом 6 місяців з дати підписання договору здійснювати поставку товару в кількості, асортименті згідно з Додатком № 1 до Договору щомісячно, а ІП взяв на себе зобов'язання прийняти товар належної якості та оплатити його.
Згідно з додатком № 1 та п. 3.4 вищевказаного договору поставки Ваша організація здійснила чергову поставку товарів власним транспортом 20 лютого 2017 р ході прийому товару виявлено, що частина асортименту має неналежну якість, про що складено акт виявлення недоліків. Зазначений акт вручений Вашому представнику за довіреністю на одержання документів і ТМЦ 20.02.2017 р
Відповідно до ст. 518 ГК РФ постачальник, який одержав повідомлення про недоліки поставлених товарів має право без зволікання замінити зазначені товари. До теперішнього часу заміна товару не здійснено. У зв'язку з чим, покупець має право пред'явити одну з вимог, передбачених ст. 475 ГК РФ.
На підставі викладеного вимагаю протягом 10 днів з дати отримання реальної претензії здійснити заміну неналежного товару згідно з Актом виявлення недоліків від 20.02.2017 р на товар, якість якого відповідає умовам договору і ГОСТ. В іншому випадку покупець буде змушений відмовитися від оплати товарів неналежної якості, а також придбати товари в інших осіб за вищою ціною з віднесенням витрат на Вашу організацію. У разі порушення цієї вимоги договір поставки буде розірвано в односторонньому порядку відповідно до ст. 523 ГК РФ. Крім того в судовому порядку відповідно до позовом про розірвання договору будуть стягнуті витрати на придбання аналогічних товарів в роздрібній мережі, а також судові витрати .
ІП Лофет І.Д. 01.03.2017 р
Особливості підготовки претензії за договором поставки
Договір поставки досить докладно регламентований нормами глави 30 ЦК України. У той же час досить багато боку можуть вирішити за власною домовленістю, як розмір неустойки , Так і терміни розірвання договору, відмови від виконання договору і т.п.
Для підготовки претензії постачальнику необхідно уважно вивчити текст договору. Як повинні бути підтверджені порушення обов'язків постачальника, в які терміни, якими документами, як вони спрямовуються і скільки часу чекати відповіді. Також обов'язково вивчити спосіб направлення претензії - чи буде це рекомендований лист з повідомленням або допустимо обмін електронними повідомленнями.
У будь-якому випадку, щоб бути доказом у цивільній справі факт направлення претензії постачальнику повинен бути документально підтверджений. І подати претензію слід саме тим способом, який закріплений договором.
Претензія постачальнику товару: зміст
текст досудової претензії будується за загальними правилами. Документ виготовляється на фірмовому бланку і включає в себе:
- найменування постачальника, його виконавчого органу (хто має право діяти без довіреності або від імені кого укладено договір (коли є довіреність на укладення договорів);
- найменування покупця, адреса;
- найменування документа: претензія (підкріпити намір подачі позову в суд при неможливості врегулювати питання в досудовому порядку );
- реквізити договору, які обов'язки постачальника порушені і чим підтверджується цей факт;
- посилання на норми ЦК РФ і пункти договору про відповідальність за порушення;
- вимоги покупця і термін, протягом якого вони повинні бути задоволені;
- підпис і дата.
Обов'язково зверніть претензію постачальнику товару при допущених порушеннях, в іншому випадку суд винесе ухвалу про повернення позовної заяви в зв'язку з недотриманням досудового порядку.