- Даша Перли, редактор моди порталу Look At Me
- Маша Фролова, байєр магазинів Fred Perry і Kixbox, пише для Tourist Magazine
- Світла Мюллер, працює в Playing Fashion і Gameland
- Надя Королева
- Аня, студентка Всеросійської Академії Зовнішньої Торгівлі
- Діна Рамазанова, працює в нафтоторгової компанії
- Юля Бусоргіна, директор проекту Drive Dance Project
- Катя Браткова, фоторедактор журнал "Афіша"
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Велосипеду як швидкому та екологічному способу пересування немає рівних: шлях на роботу або на зустріч з його допомогою легко скоротити. Be-in поговорив з дівчатами, всім іншим видам транспорту воліють велосипеди
Дівчата розповіли, що вони думають про проблему велопарковок в столиці, з якими труднощами стикаються на дорозі, як ставляться до водіїв проїжджаючих машин і в чому зазвичай одягнені, коли катаються.
Даша Перли, редактор моди порталу Look At Me
Велосипед Trek Drift
Мій підхід до катання на велосипеді абсолютно дилетантський. Свій велосипед я купила чотири роки тому в найближчому магазині спортивної техніки. Для мене не були важливі ні марка, ні колір. Тоді я навіть не знала відмінності між "шосейних" і "круїзерів", та й допомогти мені було особливо нікому - всі мої друзі і знайомі одночасно почали кататися на велосипедах лише років зо два тому.
Раніше, коли мій велосипед стояв вдома, на "Південно-західної", мені доводилося годину їхати до роботи в центр по Ленінському проспекту. Назад завжди було важче, бо дорога йде в гору. Іноді я робила злочин проти людства і принизливо вела великий, сама йдучи пішки. Зараз, коли я перевезла його до редакції, він майже весь час стоїть в офісі, і катаюсь я переважно вдень, коли в усьому місті пробки.
Найбільше я люблю кататися в парках - в тому, що на проспекті Вернадського, і в Парку Перемоги. Мені досі страшно на проїжджій частині, завжди намагаюся їхати по тротуару, хоч і чую в цей час все лайки світу. Більшість людей реагує на велосипедистів не надто адекватно. Воно й зрозуміло: ділити один простір з пішоходами дійсно непросто. При казуси я зазвичай обробляють посмішкою і боязким "вибачте", хоча пару раз доводилося отримувати пакетом по голові.
Наші дороги не пристосовані не тільки для велосипедів, а й для машин. Тут і говорити особливо нічого.
Що стосується одягу, то я катаюся в тому ж, що і ношу зазвичай. Тільки туфлі або босоніжки на підборах я зазвичай кидаю в рюкзак і вдягаю лофери або кеди. Я не знаю, як стиліст Кетрін Баба крутить педалі на неймовірних шпильках - для мене це з області фантастики, це викликає у мене почуття подиву і захоплення одночасно.
Маша Фролова, байєр магазинів Fred Perry і Kixbox, пише для Tourist Magazine
Велосипед 14Bike Co
Катаюся на подвір'ях і провулках навколо Патріарших ставків, по вуличках між Старим Арбатом і Остоженка, також в Лужниках і на Ходинському полі. Вулиця 1905 року-Пресненський вал-Мала Грузинська-Зоологічна-Ермолаевский провулок-Бронние-Страсний бульвар-Петрівка - це постійний маршрут на роботу. Якщо ж їжу просто гуляти, то вибираю різні шляхи.
Проблеми, з якими я стикаюся: щільний московський трафік, бордюри і нав'язливе увагу чоловіків на автомобілях
Треба бути уважним і стежити за дорогою, неважливо, де їдеш: по проїжджій частині або тротуару. У нас велосипедист в принципі не може відчувати себе так само спокійно, як в Європі, і особливо дівчина-велосипедист.
Парковки я б зробила всюди, на кожній великій і жвавій вулиці, у кафе, бібліотек, музеїв і галерей. І близько університетів обов'язково.
Сукня для катання я б одягла, а от взуття на підборах для мого велосипеда незручна. Каблуки, мені здається, можливі на жіночому прогулянковому велосипеді з кошиком і спеціальної посадкою, що дозволяє тримати поставу.
Світла Мюллер, працює в Playing Fashion і Gameland
Велосипед Kross Olander
Місця моїх велопрогулянок: Таганська, Китай-місто, набережні, Воробйови гори, Нескучний сад. Звичайний маршрут: доїжджаю до Таганки, потім по набережних - від Котельнической до Фрунзенської, а там вже Воробйови гори. Іноді їжджу до роботи на Автозаводській, це недалеко від будинку.
Проблеми на дорозі - бордюри, відсутність парковок, велодоріжок, спеціальних спусків на сходах, плюс неадекватні водії ... У Москві зовсім немає парковок, які життєво потрібні біля метро, офісів, супермаркетів, клубів, кафе. Мої ж проблеми починаються прямо з вузького ліфта в моєму будинку, де брудниться одяг і з великими труднощами вміщається велосипед.
В цілому люди реагують нормально, але поступитися дорогу для багатьох - це щось надприродне, лякаються і здригаються від дзвінка. На світлофорах треба переходити дорогу, але я все одно переїжджаю.
Тут якось не виникає бажання їздити завжди і скрізь, виїхати в Москві на велосипеді - ціла церемонія. Але в Європі це найкращий спосіб пересування; я орендую велосипед в кожному місті, куди вирушаю.
Надя Королева
Велосипед Gary Fisher
Цей велосипед я купила років зо три тому. Коли тільки починала кататися, все підходили і говорили, який він гарний. Потім стала кататися рідше, тому що їздити по проїжджій частині боюся, а по тротуарах не хочу: заважаю всім перехожим.
У місті немає велодоріжок, мене саму пару раз велосипедисти зачіпали кермом. Взагалі я дуже акуратно їжджу, ну і різниці днем в результаті дуже мало з пішою прогулянкою. Так що намагаюся тільки вечорами і ночами кататися. Завжди планую свій маршрут через Покровку: там є зручна смуга для пересування, також люблю кататися по набережних.
В кошику я вожу багети і вино. Дуже складно піднімати і спускати велосипед, немає парковок, де можна було б спокійно залишити велосипед.
Аня, студентка Всеросійської Академії Зовнішньої Торгівлі
велосипед TREK
Катаюся по центру міста і в парках, доїжджаю до Бауманської і звідти по Маросейка, світ за очі.
Найбільша проблема для мене - їхати в гору, це дуже важко. Ну і, звичайно, дороги у нас не завжди рівні, а ще моя проблема - "топографічний кретинізм", але я більш-менш справляюся.
Люди реагують по-різному, часто вигукують: "РОЖЕВИЙ ВЕЛОСИПЕД !!!". Одного разу якийсь чоловік вигукнув: "Ось це стиль!"
У плаття, як виявилося, досить зручно кататися; на підборах ще не пробувала, але на рівній дорозі, думаю, проблем не буде. В кошику вожу фрукти: дуже зручно і класно!
Діна Рамазанова, працює в нафтоторгової компанії
Спортивний велосипед Specialized
Я катаюся по Китай-місту, Луб'янці, по набережних. Мій частий маршрут: Китай-місто - "Стрілка", улюблене місце - Воробйови гори.
Чоловіки часто оглядаються, а іноді інші велосипедисти пропонують до них приєднатися.
Потрібно дотримуватися правил: пропускати пішоходів, зупинятися на світлофорах, показувати "поворот". Часом стикаюся з нерозумінням на дорозі: водії не пропускають на проїжджій частині, велосипедист для них перешкода.
Бракує, звичайно, парковок - вони неодмінно повинні бути біля магазинів і кафе.
В спідницях і сукнях спокійно можна кататися, але не на спортивному велосипеді. На відміну від Європи, у нас вимушено екстремальне водіння, і бордюри дуже заважають.
Юля Бусоргіна, директор проекту Drive Dance Project
Велосипед Jamis Durango
Я з одним на пару проїжджаю тридцять кілометрів на велосипеді: від Котельников через Філі, Крилатське, Срібний Бор в Строгіно, і назад. Взагалі, для мене велосипед не міське засіб пересування, а для фана і подорожей. В ідеалі повинен бути такий велотріп, найкраще з перешкодами. Люблю кататися по набережних. На дорозі зустрічаються хами, є нервові пішоходи, які починають шарахатися - це даремно! Найкраще з боку пішохода: просто йти по своїй траєкторії і зі своєю швидкістю. Я сама об'їду, паніка тут ні до чого.
Катя Браткова, фоторедактор журнал "Афіша"
Велосипед Fixed Gear
Катаюся в основному по центру міста, їжджу по проїжджій частині, так як на "фікс» по бордюрах скакати незручно, та й в принципі велосипед повинен їздити по проїжджій або спеціальних доріжках, тротуар - це місце для пішоходів.
Найчастіше їжджу по Пречистенці і бульварах, це дорога з дому на роботу. Увечері виїжджаю покататися, тут вже маршрути непередбачувані. Останнім часом полюбила бувати в Парку культури / Нескучне саду / Воробйових горах - там чисте повітря, багато місця і новий асфальт.
Основні проблеми на дорозі пов'язані з труднощами у взаємодії. Іноді водії не помічають велосипедистів, але це зрозуміло - ми маленькі. Так що потрібно весь час бути пильним, щоб не підрізали та інше, прораховувати можливі ситуації; в цьому плані дуже добре допомагає наявність водійського стажу, якого у мене, наприклад, немає, хоч я і намагаюся постійно аналізувати дорожню ситуацію. Важливо сигналізувати і взагалі намагатися бути помітним для водіїв, враховувати "сліпі зони" автомобіля.
Велосипед мій гарний, легкий, але дівчата на таких взагалі не часто їздять, наскільки я помітила.
В принципі, я завжди знаходжу, де прикувати свого "коня", парковками рідко користуюся, тому що їх елементарно мало і до того ж більшість з них дуже низькі, реально причепити велосипед тільки за колесо, що не дуже безпечно: можуть колесо відкрутити і вкрасти велосипед.
Фото: Олена Чендлер.