Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Якщо ви даєте рекламу не з рекламного кабінету, то ця стаття, як і будь-яка інша вам не допоможе. Уявіть собі таблицю, в першому стовпці будуть назви кампаній, а у всіх інших - аналіз результатів. Саме так і виглядає рекламний кабінет. У разі, якщо реклама в Фейсбуці і Інстаграме не працює, ви повинні зрозуміти, що саме не працює. Необхідно провести конкретний аналіз і зрозуміти, які дії призведуть до того, що все нормалізується.
Безкоштовний майстер-клас Секрети таргетингу в Facebook / Instagram пройде зовсім скоро! Встигніть зареєструватися по заповнивши форму нижче
Наприклад, у нас є три стовпці - результат, охоплення, і ціна за результат. І уявіть ситуацію, в якій в стовпці «Результат» у вас 0, так само як і в «ціною за результат», при цьому витрачена сума 1000, а охоплення і зовсім не має значення. Після цього нам необхідно подивитися, яка виходить ціна за клік. Наприклад, ви отримуєте кліки по 10 рублів. У нашому дослідженні ми отримали 100 кліків, витратили 1 тис. Рублів, і отримали 0 продажів. Якщо ми отримали 100 кліків і знаємо, що середня конверсія покупки на сайті повинна бути 2%, то ми повинні були отримати 2 продажу. Відразу виникає питання - чому?
Тут все впирається, по-перше в нецільову аудиторію , А по-друге в рекламне оголошення. Припустимо, в оголошенні написано «Найдешевші сумки в г. Киев тільки у нас», а після переходу на сайт людина бачить дуже високу ціну. Тобто люди можуть клікати по рекламі, але інформація в оголошенні не відповідає дійсності. В даному випадку треба порівняти те, що ви рекламуєте з рекламним оголошенням і зрозуміти, що може не збігатися.
Безкоштовний майстер-клас Секрети таргетингу в Facebook пройде зовсім скоро! Встигніть зареєструватися по заповнивши форму нижче
Інший варіант стосується, наприклад, переглядів відео . На відео може бути 1000 переглядів, дуже низька ціна за перегляд, але при цьому нуль продажів. В даному випадку у мене виникає питання: а запускали ви стратегію ретаргетінга? Якщо немає, то чому реклама повинна працювати, якщо ви не вмієте її налаштовувати? Створіть свою индивидуализированную аудиторію, додайте людей, які переглянули відео 3 секунди і запропонуйте їм якийсь бонус.
Тому, перш ніж говорити, що реклама не працює, проаналізуйте свій рекламний кабінет і пошукайте помилки.
Відразу виникає питання - чому?В даному випадку у мене виникає питання: а запускали ви стратегію ретаргетінга?
Якщо немає, то чому реклама повинна працювати, якщо ви не вмієте її налаштовувати?