Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Одним з основних властивостей будь-якого платіжного сервісу є грошовий оборот. Цілком природно, що через фінансів навіть в інтернет-середовищі виникають конфлікти. Іноді буває, що продавець «кидає» покупця, замість відправки товару після отримання грошей зникає. Або ж, навпаки, жертвою стає продавець товару чи послуги, яким пообіцяли віддати гроші в певний день, після чого обіцянку не стримали.
У більшості банків при ситуації, описаної вище, ніяких кроків зроблено не буде, оскільки вважається, що фінансова установа не несе відповідальності за дії своїх клієнтів. Оскільки така поведінка все-таки є непорядним стосовно користувачам, в системі WebMoney від застарілих тенденцій відмовилися, натомість запровадивши арбітражну систему для вирішення спірних питань.
Коли стався неприємний інцидент, в якому одного з учасників підставили, потрібно насамперед повідомити про це в арбітраж. На жаль, у більшості користувачів немає не тільки юридичної грамотності, а й знань про роботу цієї системи, тому вона досі не працює з тією ефективністю, яку слід було б очікувати.
Для початку, потрібно скласти позовну заяву. Воно складається у довільній формі і відправляється за вказаною на офіційному сайті електронну адресу. При цьому в тілі листа обов'язково треба буде вказати дані свого облікового запису в платіжній системі - WMID і гаманець , А також номер гаманця опонента, який порушив умови договору. Додатково можна повідомити інші контактні дані і, власне, після цього викласти суть проблеми: час і дату недотримання домовленості, а також суму, на яку «кинули» шахраї.
Слід знати, що вартість подачі позовної заяви складає 7 WMZ. Кошти необхідно переводити перед подачею заяви, вказуючи про здійснення платежу в листі. У цьому випадку користувач гарантовано отримає допомогу системи в дозволі спірній ситуації і поверне нечесно відібрані у нього кошти.