- 1. У квитанції на оплату комунальних ресурсів я звернула увагу на рядок «Холодна вода на потреби ГВП»....
- 3. Бувають випадки, коли квитанції на оплату спожитих ресурсів від АТ «ЛГЕК» приходять невчасно. З...
- 4. У нашому багатоквартирному будинку ОДН часто перевищує особисте споживання. Чому виникає така різниця?
- 5. Якщо з яких-небудь причин я не отримав квитанції на оплату ресурсів або втратив її, куди треба звертатися...
- 6. Я недавно придбав квартиру. Як зареєструвати новий особовий рахунок?
- 7. Як поставити на облік нові індивідуальні прилади обліку (ІПУ) і що необхідно зробити для повірки...
- 8. Що робити, якщо я незадоволений якістю наданих комунальних послуг?
- 9. Де я можу ознайомитися з показаннями загальнобудинкових приладів обліку (ОДПУ)?
- 10. Я хочу встановити вдома індивідуальні прилади обліку холодної та гарячої води. Як це зробити,...
- 11. Я встановив в квартирі прилади обліку води. Як тепер їх поставити на облік?
- 12. У мене є заборгованість по оплаті за воду. Нещодавно мені прийшов позовну заяву. Що робити?
- 13. До мене додому приходили співробітники компанії «Комфорт-Сервіс», які сказали, що займаються контрольними...
- 14. У мене в квитанції на оплату вказана рядок про заборгованість за березень 2015 року. Що це означає?...
- 15. Я є Почесним громадянином м Липецька. Чув, що мені (як і іншим Почесним громадянам міста) буде...
- 16. Федеральні ЗМІ повідомили, що з 1 квітня 2015 року розпочнеться застосування підвищувальних коефіцієнтів...
- 17. Де і як можна оплатити квитанції від АТ «ЛГЕК»?
- 18. Як розраховується плата за водовідведення?
- 19. Я купую квартиру. Що потрібно зробити, щоб не придбати її з комунальним боргом попереднього власника?
- 20. Як самостійно розрахувати плату за комунальні послуги?
1. У квитанції на оплату комунальних ресурсів я звернула увагу на рядок «Холодна вода на потреби ГВП». Що це таке?
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
«Холодна вода на потреби ГВП» означає кількість холодної води, використане для приготування гарячої води в житлових будинках, в яких приготування гарячої води здійснюється за закритою схемою гарячого водопостачання (ІТП) шляхом нагрівання холодної води з використанням індивідуального теплового пункту.
2. У нас у дворі стоять два скоєно однакових багатоповерхових будинки. Але при цьому в квитанціях на оплату комунальних ресурсів у жителів цих будинків вказана різна вартість гарячої води. Чому виникає ця різниця?
АТ «ЛГЕК» здійснює розрахунки за гаряче водопостачання з населенням міста з використанням фактичної величини нагріву, яка визначається з двох компонентів (обсягу теплоносія і обсягу теплової енергії), зафіксованих загальнобудинкових приладом обліку теплової енергії і теплоносія, при цьому вартість 1 м3 гарячої води розраховується з урахуванням двокомпонентного тарифу, встановленого Управлінням енергетики та тарифів Липецької області.
За двох аналогічних будинках, обладнаних загальнобудинковими приладами обліку теплової енергії і теплоносія при наявності показань даних приладів обліку, вартість 1м3 гарячої води не може бути однакова, з огляду на прямій залежності вартості гарячої води від обсягу споживання даного виду комунального ресурсу по дому в цілому.
3. Бувають випадки, коли квитанції на оплату спожитих ресурсів від АТ «ЛГЕК» приходять невчасно. З чим це пов'язано?
Для визначення обсягу водовідведення АТ «ЛГЕК» необхідна повна інформація про споживання холодної та гарячої води житловими і нежитловими приміщеннями багатоквартирного будинку. У зв'язку з тим, що постачання гарячої води в більшість будинків м Липецька здійснює ПАТ «Квадра», формування обсягів водовідведення, без інформації про обсяг гарячої води, що формується ПАТ «Квадра» не представляється можливим. Таким чином, АТ «ЛГЕК» приступає до формування платіжних документів населенню міста після подання ПАТ «Квадра» інформації про обсяг гарячої води.
4. У нашому багатоквартирному будинку ОДН часто перевищує особисте споживання. Чому виникає така різниця?
Розрахунок розміру плати за комунальні послуги, надані на загальнобудинкові потреби, здійснюється відповідно до вимог Правил, а саме:
- при наявності показань загальнобудинкового приладу обліку виходячи з фактичних витрат енергоресурсу, зафіксованого відповідним приладом обліку;
- при відсутності показань загальнобудинкового приладу обліку виходячи з норм споживання.
Дані про обсяги, зафіксованих ОДПУ, на адресу АТ «ЛГЕК» представляє обслуговує будинок компанія. Зняття показань побудинкових приладів обліку виробляє також керуюча компанія, що входить в розмір плати за утримання і ремонт житла, що пред'являється обслуговуючими компаніями населенню.
Величина, що підлягає розподілу на загальнобудинкові потреби визначається як різниця між обсягом комунальних ресурсів, зафіксованих загальнобудинковими приладами обліку та обсягом комунальних ресурсів по багатоквартирному житловому будинку на індивідуальне споживання, що визначається за показаннями індивідуальних приладів обліку, в разі їх відсутності, виходячи з норм споживання.
Розподіл обсягів споживання енергоресурсів, зафіксованих загальнобудинковими приладами обліку проводиться відповідно до вимог Правил пропорційно площі житлових та нежитлових приміщень і не залежить від індивідуального споживання або відсутності споживання комунальних послуг в житловому приміщенні.
Освіта даної величини може бути обумовлено неподанням або поданням недостовірних свідчень індивідуальних приладів обліку (далі ІПУ) енергоресурсів жителями будинку, відсутністю ІПУ, закінченням строків перевірки деяких ІПУ, наслідком чого є зняття відповідних ІПУ з комерційного обліку, у зв'язку з чим, розрахунок розміру плати проводиться виходячи з норм споживання, а також неякісної теплоізоляцією, прямими витоками з внутрішньобудинкових інженерних систем житлового будинку в окремо взятих житлових приміщеннях або ме стах загального користування.
При відповідальному виконанні усіма власниками приміщень багатоквартирного житлового будинку покладених на них обов'язків, передбачених чинним законодавством РФ, а саме п. 34 Правил, розподіл на загальнобудинкові потреби мінімізується, або зводиться до нуля за винятком випадків прямих втрат енергоресурсів у внутрішньобудинкових інженерних мережах, які повинні бути виключені своєчасними і якісними діями керуючих компаній.
5. Якщо з яких-небудь причин я не отримав квитанції на оплату ресурсів або втратив її, куди треба звертатися за дублікатом?
За дублікатом квитанції необхідно звертатися в АТ «ЛГЕК» (вул. Толстого, д. 23а).
Крім того, в особистому кабінеті на офіційному сайті АТ «ЛГЕК» для споживачів передбачена можливість самостійного друку квитанції на оплату комунальних послуг за останній розрахунковий період.
6. Я недавно придбав квартиру. Як зареєструвати новий особовий рахунок?
Для реєстрації особового рахунку на нового власника житлового приміщення необхідно представити в АТ «ЛГЕК» відповідну заяву з додатком копії свідоцтва про державну реєстрацію права власності житлового приміщення, паспорта власника, довідку про кількість зареєстрованих.
7. Як поставити на облік нові індивідуальні прилади обліку (ІПУ) і що необхідно зробити для повірки вже існуючих, а також куди потрібно звертатися, якщо неправильно здійснені нарахування обсягів спожитих ресурсів?
Для прийняття до розрахунків нового ІПУ або після проведення чергової повірки наявного, необхідно представити в АТ «ЛГЕК» відповідну заяву із зазначенням поточних показань ІПУ і з додатком копії паспорта на ІПУ.
З усіх питань, що стосуються неправильного нарахування обсягів холодної, гарячої води на індивідуальне споживання необхідно звертатися в АТ «ЛГЕК».
АТ «ЛГЕК» приймає до розрахунків ІПУ на підставі відповідного заявленія.Для проведення повірки ІПУ необхідно звертатися в ліцензовані організації, які надають дані послуги. Адреси та телефони таких організацій необхідно дізнаватися в приватному порядку шляхом звернення до довідкової служби, за допомогою інтернету, або реклами.
8. Що робити, якщо я незадоволений якістю наданих комунальних послуг?
Порядок встановлення факту надання комунальних послуг неналежної якості встановлено розділом Х Правил, затверджених Постановою Уряду РФ від 06.05.2011 № 354 «Про надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках і житлових будинків», а саме:
При виявленні факту порушення якості комунальних послуг споживач повідомляє про це аварійно-диспетчерську службу виконавця або іншу службу, вказану виконавцем (далі - аварійно-диспетчерська служба).
У разі якщо співробітнику аварійно-диспетчерської служби виконавця відомі причини порушення якості комунальних послуг, він зобов'язаний негайно повідомити про це звернувся споживачеві і зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації повідомлень.
При цьому якщо виконавцем є ресурсопостачальних організація, яка несе відповідальність за якість надання комунальних послуг до кордону розділу елементів внутрішньобудинкових інженерних систем та централізованих мереж інженерно-технічного забезпечення, і співробітникові аварійно-диспетчерської служби такої організації відомо, що причини порушення якості комунальних послуг виникли у внутрішньобудинкових інженерних мережах, то він зобов'язаний повідомити про це звернувся споживачеві і зробити відповідну відмітку в журналі еєстрація повідомлень. При цьому співробітник аварійно-диспетчерської служби такої організації, якщо йому відомо особа, притягнуте власниками приміщень для обслуговування внутрішньобудинкових інженерних систем, зобов'язаний негайно довести до такої особи отриману від споживача інформацію.
У разі якщо співробітнику аварійно-диспетчерської служби виконавця не відомі причини порушення якості комунальних послуг він зобов'язаний узгодити з споживачем дату і час проведення перевірки факту порушення якості комунальних послуг. При цьому працівник аварійно-диспетчерської служби зобов'язаний негайно після отримання повідомлення споживача повідомити ресурсопостачальних організацію, у якій виконавець набуває комунальний ресурс для надання споживачам комунальних послуг, дату і час проведення перевірки.
9. Де я можу ознайомитися з показаннями загальнобудинкових приладів обліку (ОДПУ)?
У квитанціях на оплату комунальних послуг з травня 2014 року розміщується інформація про показання загальнобудинкових приладів обліку в рамках виконання п. 69 «Правил надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках і житлових будинків» від 6 травня 2011 № 354.
10. Я хочу встановити вдома індивідуальні прилади обліку холодної та гарячої води. Як це зробити, куди звертатися?
Згідно з пунктом 8 статті 13 Федерального закону від 23.11.2009 № 261 «Про енергозбереження і про підвищення енергетичної ефективності та про внесення в окремі законодавчі акти РФ» дії зі встановлення приладів обліку води (холодної, гарячої) має право здійснювати будь-які особи, що відповідають вимогам, встановленим законодавством РФ для здійснення таких дій.
Таким чином, Ви можете залучити для установки індивідуальних приладів обліку в своєму приміщенні в багатоквартирному будинку будь-яку монтажну організацію, що має право виконувати такі роботи.
Для забезпечення установки приладів обліку АТ «ЛГЕК» Ви можете звернутися в АТ «ЛГЕК».
11. Я встановив в квартирі прилади обліку води. Як тепер їх поставити на облік?
Для здійснення введення в експлуатацію встановленого приладу обліку води, Вам необхідно подати заяву, встановленої форми (форму такої заяви можна знайти на сайті АТ «ЛГЕК») і копію паспорта встановленого приладу обліку за адресою АТ «ЛГЕК»: м Липецьк, вул. Толстого, 23 «а», 2 поверх, Зал по роботі з клієнтами.
12. У мене є заборгованість по оплаті за воду. Нещодавно мені прийшов позовну заяву. Що робити?
Оплатити утворилася заборгованість. Оплату можна провести в касі АТ «ЛГЕК», попередньо заповнивши квитанцію для оплати, а також у відділенні пошти Росії, найближчому відділенні Ощадбанку і ЛКБ і т.д.
У разі незгоди з сумою боргу, можна зателефонувати у відділ по роботі з дебіторською заборгованістю по тел. 23-68-33; 23-66-83 або звернутися на адресу АТ «ЛГЕК» вул. Толстого, д. 23а в каб. № 103.
13. До мене додому приходили співробітники компанії «Комфорт-Сервіс», які сказали, що займаються контрольними перевірками показань приладів обліку. Чи зобов'язаний я впускати цих контролерів в квартиру, і чи є у ЛГЕКа з ними договір?
З 25.03.2015 року укладено договір на контрольне обслуговування між АТ «ЛГЕК» і ЗАТ «Комфорт - Сервіс».
Контролера до приладів обліку (лічильників) необхідно допускати обов'язково.
Якщо споживач не надасть доступ в житлове приміщення контролера до контрольної звірці показань приладів обліку, постачальник комунальних ресурсів має право відповідно до законодавства РФ вжити заходів і зняти прилади з комерційного обліку.
14. У мене в квитанції на оплату вказана рядок про заборгованість за березень 2015 року. Що це означає? Оплату я виробляла через ТОВ «Міська каса» в березні 2015 року.
Якщо оплата, вироблена в відділеннях ТОВ «Міська каса» або у інших платіжних агентів (наприклад РВЦ-інформ) в березні 2015 року, не відображена в даній квитанції необхідно надати чек, що підтверджує оплату за адресою: вул. Толстого, 23а.
Заборгованість по оплаті комунальних послуг, відображена в квитанціях за березень 2015 року на 01.03.2015 року вказана з урахуванням виробленої в березні 2015 року оплати, розміщеної окремим рядком для відомості.
Необхідність розміщення такої інформації виникла в зв'язку з проблемами при оплаті комунальних послуг за допомогою ТОВ «Міська каса» в березні 2015 року.
15. Я є Почесним громадянином м Липецька. Чув, що мені (як і іншим Почесним громадянам міста) буде скасовано пільга по оплаті комунальних послуг. Чи так це і чому?
З 01 квітня 2015 року набули чинності зміни до Рішення Липецького міської Ради депутатів від 25.03.2003 № 287 «Про внесення змін і доповнень до проекту Положення про звання« Почесний громадянин м Липецька », в зв'язку з чим, департамент територіального управління з вказаною дати припиняє перерахування компенсацій витрат за спожиті комунальні послуги Почесним громадянам м Липецька.
Таким чином, громадяни, які мають звання «Почесний громадянин м Липецька», повинні самостійно оплачувати витрати за спожиті комунальні послуги з 01 квітня 2015 року.
16. Федеральні ЗМІ повідомили, що з 1 квітня 2015 року розпочнеться застосування підвищувальних коефіцієнтів до нормативів споживання комунальних послуг. Кого це торкнеться і в якому обсязі?
З 1 квітня 2015 року Управління енергетики та тарифів Липецької області встановило нормативи на холодну, гарячу воду і опалення з урахуванням підвищувальних коефіцієнтів. Дані нормативи встановлені як на індивідуальне споживання, так і на загальнобудинкові потреби, а в приватних житлових будівництвах ще й на полив присадибної ділянки і будуть застосовуватися в тих випадках, коли прилади обліку (загальнобудинкові, індивідуальні) відсутні, проте є технічна можливість їх установки.
Ознайомитися з новими нормативами споживання можна на сайті Управління енергетики та тарифів Липецької області в розділі «Постанови».
При цьому, починаючи з 01.07.2015, кожні півроку нормативи будуть збільшуватися на 10% і станом на 1 січня 2017 року, в порівнянні з діючими до 01.04.2015 року нормативами, збільшаться на 60%.
Оскільки виключення для застосування в розрахунках з громадянами нормативів, встановлених з урахуванням підвищувальних коефіцієнтів, складають тільки квартири, в яких підтверджено відсутність технічної можливості установки ІПУ, важливо розуміти, що мається на увазі під відсутністю технічної можливості установки ІПУ. Це випадки, коли:
а) установка ПУ неможлива без реконструкції, капітального ремонту існуючих внутрішньобудинкових інженерних систем (внутрішньо квартирного обладнання);
б) при установці ПУ неможливо дотримати технічні вимоги до порядку і місця його установки (наприклад, відстань, необхідне для встановлення приладу обліку).
Громадянам, котрі вважають, що у них відсутня технічна можливість установки ІПУ, необхідно представити в ЛГЕК акт про відсутність технічної можливості, який може оформити в тому числі і керуюча компанія.
Таким чином, ЛГЕК рекомендує власникам в найкоротший термін самостійно оснастити квартири, приватні житлові будинки, в тому числі для потреб поливу, приладами обліку, або забезпечити введення в експлуатацію встановлених ІПУ, якщо до теперішнього часу він не був здійснений. В іншому випадку плата за комунальні послуги буде пред'являтися з урахуванням підвищувальних коефіцієнтів.
Квитанції на оплату комунального ресурсу від АТ «ЛГЕК» з новими нормативами споживання липчане, що не встановили прилади обліку, отримають вже в травні.
Якщо ж у громадян прилад обліку вже стоїть, однак не використовується в розрахунках у зв'язку із закінченням терміну міжповірочного інтервалу, необхідно здійснити перевірку приладу обліку. Повірка приладу обліку здійснюється спеціалізованими організаціями. Інформацію про організації, що здійснюють повірку приладів обліку, можна знайти в розділах рекламних оголошень ЗМІ.
Для введення в експлуатацію ІПУ, нового або після повірки, громадянам необхідно подати на адресу ЛГЕК копії паспортів на прилади обліку з відміткою про проведену повірку та поточні показання (дану інформацію можливо відправити і в електронному вигляді за адресою: [email protected], зразок заяви розміщений на сайті АТ «ЛГЕК» в розділі: Населенню - Документи - Заява на допуск ІПУ).
У будь-якому випадку необхідно розуміти, що якщо прилади обліку не будуть встановлені самостійно громадянами, то примушування до їх установці обійдеться для таких недбайливих громадян набагато дорожче, ніж вартість приладів обліку. В даний час вже накопичена позитивна судова практика про спонукання громадян до установки приладів обліку. Одна держмито у таких справах становить 6 тисяч рублів.
17. Де і як можна оплатити квитанції від АТ «ЛГЕК»?
АТ «ЛГЕК" не рекомендує Проводити оплату комунальних послуг в приймальне пунктах, розташованіх в торгових центрах, магазинах и на зупіночніх павільйонах.
Для гарантованого зарахування платежу слід оплачуваті рахунки у Наступний Операторів, что ма ють ДОГОВІРНІ отношения з АТ «ЛГЕК»:
- ПАТ «Сбербанк России» - у відділеннях, банкоматах, платіжніх терміналах, інтернет-банку (для власніків карток ПАТ «Сбербанк России»);
- у відділеннях ФГУП «Пошта России»;
- ПАТ «Ліпецккомбанк» - в банкоматах, платіжніх терміналах, інтернет-банку (для власніків карток ПАТ «Ліпецккомбанк»), у відділеннях банку;
- АТ «Альфа - Банк» - в інтернет-банку (для власніків карток АТ «Альфа-банк»);
- ТОВ «ЄПС»;
- АТ «Бінбанку кредитні карти»;
- АТ «Россельхозбанк»;
- ПАТ «Банк Банк» - у відділенні на вул. Космонавтів, 20/1, в платіжному терміналі самообслуговування по вул. Комунальна, 9А, оф. 307;
- в пунктах прийому платежів АТ «Ківі» - платіжні термінали і інтернет;
- через інтернет-портал ТОВ НКО «Монета. РУ »;
- в касі АТ «ЛГЕК» (вул. Толстого, 23А);
- на офіційному сайті АТ «ЛГЕК» (www.lgek.ru). Необхідно уважно ставитися до вибору платіжного агента.
18. Як розраховується плата за водовідведення?
Плата за комунальну послугу з водовідведення, розраховується виходячи з сумарного обсягу спожитих холодної води і гарячої води на індивідуальне споживання.
19. Я купую квартиру. Що потрібно зробити, щоб не придбати її з комунальним боргом попереднього власника?
При здійсненні операцій купівлі-продажу житлового приміщення, в якому встановлено індивідуальні прилади обліку енергоресурсів, необхідно надавати свідчення проборов обліку, узгоджені між особами, які здійснюють угоду, для остаточного розрахунку з попереднім власником, щоб уникнути спірних ситуацій при нарахуванні плати за комунальні послуги нового власника житлового приміщення.
20. Як самостійно розрахувати плату за комунальні послуги?
Для підвищення наочності розрахунку розміру плати за комунальні послуги ЛГЕК підготувала наочний посібник, який допоможе споживачам послуг самостійно зрозуміти весь процес формування нарахувань за комунальні послуги, що надаються компанією.
Порядок розрахунку розміру оплати за комунальні послуги (скачати)
Чому виникає така різниця?Як зареєструвати новий особовий рахунок?
8. Що робити, якщо я незадоволений якістю наданих комунальних послуг?
9. Де я можу ознайомитися з показаннями загальнобудинкових приладів обліку (ОДПУ)?
Як тепер їх поставити на облік?
Що робити?
Що це означає?
17. Де і як можна оплатити квитанції від АТ «ЛГЕК»?
18. Як розраховується плата за водовідведення?
Що потрібно зробити, щоб не придбати її з комунальним боргом попереднього власника?