Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
На дубайських вулицях не люблять "чайників", таксистів і підлітків
Дубай обплутує транспортними розв'язками і естакадами. Завершується плетіння павутини шляхопроводів в районі міжнародного аеропорту. Реконструюється дорожня мережа в престижній Джумейре. Бессветофорном робота перехресть проковтує автомобільні пробки. Зростає швидкість руху по міських вулицях, складова на різних ділянках - 80, 100, 120 кілометрів на годину.
Від водіїв потрібні постійна пильність і уважне читання дорожніх покажчиків. Іноземні туристи, які орендують машини для поїздок по місту, особливо європейці, які звикли на батьківщині до водійського альтруїзму, часто стають непрямими винуватцями аварій через розгубленість на дорозі. Дружнє взаєморозуміння на магістралях знаходиш рідко. Місцеві автомобілісти як еміратци, так і азіатські резиденти не люблять новачків.
Якщо в російських містах найкваліфікованішим учасником дорожнього руху є, як правило, таксист, то в Дубаї водій таксі, особливо, якщо він афганець або пакистанець, - якраз джерело небезпеки. Він знає тільки своє право, і ніяка логіка осмислених дій йому непідвладна. В рамках своїх прав і обов'язків таксисти дисципліновані, і поліція до них особливих претензій не має.
Безумовно небезпечний об'єкт, що рухається - позашляховик з еміратським юнаків за кермом. Молодий водій самовпевнений, лих і, розганяючи попутників звуком і світлом, завжди поспішає вичавити з двигуна все його можливості, не піклуючись про досягнення кінцевої мети свого швидкісного кидка. Юнаків слід уникати як супутників на трасі.
Небезпека, що виходить від таксистів і лихих підлітків, - особливість дубайських доріг. Загальне правило полягає в тому, що до водіїв-європейцям можна ставитися з повною довірою. Жінка за кермом - супутник акуратний і приємний в усіх відношеннях. Остерігатися слід перш за все автомобілістів чоловічої статі арабської та індійської національностей у віці від 30 до 45 років.
За офіційними даними дубайської поліції, майже половину дорожніх аварій здійснюють араби. На частку індійців припадає 45 з 100 випадків. Серед європейців - порушників одиниці. Найчастіше вони стають винуватцями аварій "напідпитку". Але цей факт зовсім не виділяє їх серед водіїв з різних країн. З кожних ста аварій тільки 9 відбуваються в Дубаї нетверезими водіями. І винні в таких пригодах представники всяких національностей многоязикой місцевого Вавилона.
Дубай, 22 серпня 2000 р Кор. ІТАР-ТАСС Віктор Лебедєв