Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Акт прийому-передачі документів при зміні відповідальної за архів (керівника архіву або завідувача) складається за встановленою нормативним документів формі. Але спочатку необхідно видати наказ про створення комісії , Куди необхідно включити не менше 3-х членів комісії, в тому числі обов'язково представника служби діловодства. Подивіться зразок оформлення даного виду акту.
Закрите акціонерне товариство ЗАТВЕРДЖУЮ «Милашка» Генеральний директор ЗАТ «Милашка» В.Д. Болдашкін АКТ 02.11.2012 02.11.2012 № 1 м Краснодар
1 Опис № 1 справ постійного зберігання за 2006-2008 роки 1 42 - 2 Опис № 1 справ постійного зберігання за 2009 рік 1 23 - 3 Опис справ № 2 по особовому складу за 2006-2008 роки 1 29 - 4 Опис справ № 2 по особовому складу за 2009 год 1 16 -
Разом прийнято 110 (сто десять) справ і 2 (дві) опису в одному екземплярі.
Стан документів і описів задовільний.
Одночасно передаються:
- справа фонду,
- книга обліку надходження та вибуття документів (ведеться в електронному вигляді);
- журнал обліку видачі справ з архіву в тимчасове користування;
- металева печатка «Архів».
Стан приміщення архіву площею 32,8 кв. м задовільний.
Наявність і стан обладнання та інвентарю:
- стелажі комбіновані в кількості 3 (трьох) шт .;
- стелажі металеві в кількості 8 (восьми) шт .;
- 2 (два) порошкових вогнегасника ОП-4 (3) -АВС-01,
- машина електрична свердлильна МЕМ-300Е (електродриль),
- гігрометр психрометрический ВІТ-2.
Приміщення обладнане пожежоохоронної і охоронною сигналізацією. Обладнання та інвентар в задовільному стані.
Передала О.Г. Стефаніцкая Прийняла С.Н. Черкінзон Голова комісії Л.Б. Богомолова Члени комісії М.С. Олешко В.І. Якіна
Передані документи (точніше наявні в архіві опису документів) перераховують в табличній формі. Страхового фонду у звичайній організації просто немає, тому ставлять прочерки у відповідній графі. Архівні описи справ - це і є довідковий апарат. Часто в організації і не буває нічого іншого, виступає в ролі науково-довідкового апарату. Це нормально.
В акті прийому-передачі при зміні відповідальної за архів необхідно вказати наявність та стан безпосередньо документів архіву, наявних облікових документів в архіві, якщо є - друку, а також обладнання та інвентарю.
Тут можна подивитися встановлену форму акту прийому-передачі архіву .
Євгенія Смуга
*** Якщо ви звикли робити покупки в Інтернеті (купуєте одяг, телефони, послуги, бронюєте готелі і ін.), То ви можете повернути частину своїх грошей, наприклад, за допомогою даного СЕРВІСУ . У мене це працює.
Дякую Вам за додавання цієї статті в:
Ще цікаве по темі:
До запису 12 коментарів