- суть бізнесу Найчастіше бізнес-план має на увазі і продаж морозива на вулиці, а не тільки виготовлення...
- Реєстрація підприємства
- залучення клієнтів
- готовий бізнес
- Порівняльний тест фризерів для морозива: Відео
суть бізнесу
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Найчастіше бізнес-план має на увазі і продаж морозива на вулиці, а не тільки виготовлення цього ніжного і апетитного ласощі.
Для започаткування власної справи вам потрібно буде придбати фризер і кілька видів сумішей, отримати дозвіл на торгівлю і знайти відповідне приміщення для реалізації продукту.
Деякі підприємці для цієї мети купують фургон на колесах, але нічим не гірше торгувати і з вітрини. Головне, щоб прохідність точки становила близько 2500-3000 чоловік в день, інакше ви не зможете продавати щодня 50 і більше порцій.
Що стосується обладнання для торгівлі: як фризер, так і фургончик ви можете взяти в оренду - і все одно окупити справу.
Фризери - агрегати, необхідні для приготування морозива і розфасовки його по стаканчиках - розрізняються за такими параметрами:
- продуктивність (вимірюється в літрах на годину) - в середньому від 10 до 25;
- габарити і тип установки (виділяють підлогові фрізери і невеликі машини, які легко вміщаються на столі);
- вага - в середньому від 60 до 175 кілограмів;
- кількість сортів морозива, яке можна проводити одночасно.
Вибирати апарат слід виходячи з масштабів, які передбачає ваш бізнес-план по торгівлі м'яким морозивом. Так, в невеликих містечках складно знайти місця з необхідною прохідністю, тому відкривати справу по продажу одного тільки ніжного десерту нераціонально: набагато вигідніше придбати простенький фризер (наприклад, BQL-F58) і реалізовувати ще й супутні товари - попкорн, прохолодні напої та інше.
Однак якими б не були ваші амбіції, не погоджуйтеся купувати дорогий прилад тільки тому, що у нього є багато додаткових функцій. Знімні панелі для миття конденсатора, великі піддони на випадок, якщо рідина виллється, вбудоване підсвічування - це корисно, проте «наворочений» фризер не завжди варто своїх грошей.
Доходи і витрати
Розрахунки, які містить наведений в цій статті бізнес-план з продажу морозива, досить приблизні: точна сума стартового капіталу залежить від того, де ви працюєте - в мегаполісі або в провінції, а також від економічної ситуації взагалі.
Так чи інакше, статті витрат для початку справи наступні:
- придбання фрізера - близько 150 000 рублів;
- доставка обладнання - 5 000 рублів;
- закупівля сумішей, стаканчиків, джемів, сиропів -10-15 000 рублів;
- реєстрація бізнесу - до 10 000 рублів.
Також будьте готові до того, що не менше 10 000 рублів в перший же місяць піде на оренду (фургона для морозива або торгового майданчика). Ну і, нарешті, будь-який бізнес-план - і продаж морозива не виняток - повинен передбачати непередбачені витрати. Разом стартовий капітал складе приблизно 200 000 рублів.
Що стосується доходів, то у індивідуальних підприємців, які працюють без залучення персоналу, вони складають близько 120 000 рублів на місяць (з розрахунку, що за 30 днів ви продасте 3 000 літрів морозива). Звичайно, з самого початку запаморочливих прибутків чекати не варто, але якщо справа піде в гору, ви окупите бізнес за 4 місяці.
Реєстрація підприємства
Щоб не ризикувати репутацією і не виплачувати штрафи, перед початком торгівлі вам слід зареєструватися в ИФНС . Перш ніж ви отримаєте дозвільні документи, необхідно вибрати:
Якщо ви працюєте в приміщенні, вам потрібно дотримати всі протипожежні норми, однак головне при вашому способі заробітку - хороші відносини з співробітниками санітарно-епідеміологічної служби. Якщо ця інстанція виявить у вас порушення, ви як ІП можете бути оштрафовані на 20-30 МРОТ (а зареєструвавшись як юридична особа - на 200-300 МРОТ).
залучення клієнтів
Незважаючи на всі труднощі, є як мінімум одна незаперечна перевага, за рахунок якого для багатьох так привабливо виробництво морозива: бізнес-план подібного починання не передбачає витрат на піар-компанію . Торговцям крижаним ласощами не потрібно заводити сайт в мережі, друкувати листівки і візитки: досить лише зовнішньої реклами, яка приверне перехожих.
Це правило стосується практично всіх, хто збирається продавати товар під власним брендом. Однак впізнавані фірми є і в даній сфері, тому якщо ви боїтеся не впоратися, можете почати бізнес по франшизі.
готовий бізнес
На даний момент в Росії можна придбати франшизи морозива таких брендів, як:
- «Баскін Роббінс»;
- «Пінгвін»;
- «Країна дитинства»;
- «33 пінгвіна»;
- «Джелато шоколатьє»;
- Tutti Frutti Frozen Yogurt.
Внісши паушальний внесок в розмірі від 150 000 рублів, ви отримаєте можливість працювати навіть взимку: у більшості з перерахованих вище марок в будь-якому великому місті знайдеться не одне закрите кафе-морозиво.
Порівняльний тест фризерів для морозива: Відео
стати автором
стати експертом
Поділіться матеріалом в соц мережах: