9 способів реклами вантажоперевезень

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Поради і статті

Будь-який бізнес прямо залежить від реклами, яка забезпечує приплив нових клієнтів Будь-який бізнес прямо залежить від реклами, яка забезпечує приплив нових клієнтів. Те ж саме в вантажних перевезеннях по Москві і області . Якщо сподіватися тільки на «сарафанне радіо», то, звичайно, будуть постійні клієнти, але говорити про активний розвиток в такому разі не доведеться.

1) На перше місце зараз виходить реклама в інтернеті. Наявність зрозумілого інформативного сайту з приємним дизайном і простий навігацією - одне з головних умов того, щоб фірма була впізнаваною і затребуваною. Такого назва, оновлювані статті, наявність прайса, адреси, відгуків, фотографій з скоєних переїздів зроблять його ще більш привабливим. Найскладніша і дорога робота полягає в розкручуванні сайту, щоб в пошукових системах він займав високі місця у видачі. Але результат від таких вкладень дає хорошу віддачу.

2) Іншим видом інтернет-реклами є численні дошки оголошень, розміщення банерів на авторитетних тематичних майданчиках. Причому він повинен бути барвистим і яскравим, містити мотивуючий текст. Спілкування на спеціалізованих і непрофільних форумах ваших фахівців, коректні і докладні відповіді на запитання користувачів можуть залучити додаткових замовників. Також грамотна директ-реклама може дати хороше збільшення замовлень.

3) Подача оголошень в друковані видання, газети типу "З рук в руки", в яких передбачені розділи під послуги вантажоперевезень, довідники ( «Жовті сторінки» і т.п.), бізнес-каталоги, журнали втрачає колишню популярність. Але не варто ними нехтувати.

4) Візитки - обов'язкова необхідність 4) Візитки - обов'язкова необхідність. Важливо забезпечити ними кожного водія і вантажника, щоб після виконаного замовлення у клієнта залишилася пам'ятка про вас. Хтось розміщує на ній річний календар - вона ставати корисної в щоденних справах і буде періодично перед очима. Або ж можна надрукувати на зворотному боці довідкові міські телефони, що теж може стати в нагоді.

5) Відомий всім менеджерам з продажу «метод холодних дзвінків» може бути результативним і в сфері вантажоперевезень. Якщо є база підприємств, потенційно потребують перевезеннях, підготовлений компетентна людина, яка вміє располагающе і дохідливо спілкуватися, зможе залучити їх до співпраці.

6) Зробіть свої вантажні автомобілі вашої пересувної рекламою, розмістивши на тенті логотип і контакти.

7) Рекламна інформація в громадському транспорті, метро та маршрутному таксі. Вона, як правило, привертає людей, які зацікавлені в переїзді або перевезення речей, меблів.

8) Участь у виставках, коли співробітники вашої компанії безпосередньо біля стенду консультують, прораховують маршрути, укладають договори з зацікавилися відвідувачами і поширюють буклети.

9) Інші види реклами. Відеоролики на телебаченні, розклеювання оголошень, поширення візиток по торговим центрам, поштова розсилка і багато іншого, що ми випустили з уваги, але що може виявитися дієвим способом.

При створенні рекламної кампанії важливо подбати про надійне робочому колективі, щоб враження від звернення до вас не було затьмарене некомпетентністю персоналу.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online