- Як звернутися в Адміністрацію Міського округу Балашиха?
- Порядок роботи із зверненнями громадян в Адміністрації Міського округу Балашиха
- Робота зі зверненнями громадян включає в себе:
- Вимоги до письмовим зверненням
- Термін розгляду звернень громадян
- Результати розгляду письмових звернень громадян
Як звернутися в Адміністрацію Міського округу Балашиха?
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
• Направити заяву, скаргу або пропозицію в письмовому вигляді поштою на адресу: 143900, МО, г. Балашиха, пр. Леніна, будинок 11;
• Направити заяву, скаргу або пропозицію в письмовому вигляді через МБУ Міського округу Балашиха «Багатофункціональний центр надання державних і муніципальних послуг населенню Міського округу Балашиха», розташований за адресою: м Балашиха, вул. Радянська, д. 4. Години роботи МФЦ: пн-сб 8.00-20.00, нд - вихідний;
• Через офіційний сайт органів місцевого самоврядування Міського округу Балашиха, сервіс "Питання відповідь" , Заповнивши форму звернення;
• Записатися на особистий прийом до першого заступника Глави Адміністрації Міського округу Балашиха, заступникам Глави Адміністрації Міського округу Балашиха і Главі Міського округу Балашиха
______________________________________________________________________________________________________________________
Порядок роботи із зверненнями громадян в Адміністрації Міського округу Балашиха
Звернення громадян розглядаються відповідно до Федерального закону 2 травня 2006 року № 59-ФЗ «Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації» і Законом Московської області від 5 жовтня 2006 року №164 / 2006-ОЗ «Про розгляд звернень громадян» , Адміністративним регламентом розгляду звернень громадян в Адміністрації Міського округу Балашиха . Організація прийому громадян, забезпечення розгляду звернень громадян належить до повноважень управління справами Адміністрації Міського округу Балашиха .
Робота зі зверненнями громадян включає в себе:
• прийом і первинна обробка письмового звернення;
• реєстрація та анотування надійшов звернення;
• направлення звернення на розгляд;
• розгляд звернення в структурних підрозділах Адміністрації;
• розгляд звернення, що надійшло до відділу по роботі зі зверненнями громадян та організацій організаційного управління;
• постановка звернення на контроль;
• продовження терміну розгляду звернення;
• оформлення відповіді на звернення;
• надання довідкової інформації про хід розгляду письмового звернення;
• порядок і форми контролю за виконанням звернення.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Вимоги до письмовим зверненням
Громадянин в своєму письмовому зверненні в обов'язковому порядку вказує найменування органу місцевого самоврядування, в яке надсилає письмове звернення, прізвище, ім'я, по батькові відповідної посадової особи, або посаду відповідної особи, а також свої прізвище, ім'я, по батькові, поштова адреса, по якому повинен бути направлена відповідь, повідомлення про переадресації звернення, викладає суть пропозиції, заяви чи скарги, ставить особистий підпис і дату.
У разі необхідності на підтвердження своїх доводів громадянин докладає до письмовим зверненням документи і матеріали (або їх копії).
Звернення, яке надійшло до органу місцевого самоврядування або посадовій особі у формі електронного документа, підлягає розгляду в порядку, встановленому Федеральним законом. У зверненні громадянин в обов'язковому порядку вказує свої прізвище, ім'я, по батькові, адреса електронної пошти, якщо відповідь повинен бути спрямований у формі електронного документа, і поштову адресу, якщо відповідь повинен бути спрямований в письмовій формі. Громадянин має право додати до такого звернення необхідні документи і матеріали в електронній формі або направити зазначені документи і матеріали або їх копії в письмовій формі.
Органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, яким направлено звернення, має право не розглядати її по суті, якщо:
• в зверненні громадянина в письмовій формі або у формі електронного документа міститься питання, на який йому багаторазово давалися письмові відповіді або відповіді в формі електронного документа, по суті у зв'язку з раніше направляються зверненнями, і при цьому в зверненні не наводяться нові докази або обставини, за умови, що зазначене звернення і раніше направляються звернення направлялися в один і той же державний орган, орган місцевого самоврядування або одного й того ж посадовій особі;
• з питань, що містяться в зверненні, є що вступило в законну силу судове рішення;
• в зверненні містяться нецензурні або образливі вирази, загрози життю, здоров'ю та майну посадової особи, а також членів його сім'ї;
• в зверненні не вказані прізвище звернувся громадянина і поштову адресу для відповіді;
• від громадянина надійшла заява про припинення розгляду звернення;
• текст письмового звернення не піддається прочитанню, про що протягом семи днів з дня реєстрації звернення повідомляється громадянину, який направив звернення, якщо його прізвище і поштову адресу піддаються прочитанню;
• відповідь по суті поставленого у зверненні питання не може бути дано без розголошення відомостей, що становлять державну або іншу охоронювану федеральним законом таємницю.
Про відмову в розгляді звернення по суті письмово або у формі електронного документа повідомляється звернулася громадянину. Звернення, в якому оскаржується судове рішення, протягом семи днів з дня реєстрації повертається громадянину, який направив звернення, з роз'ясненням порядку оскарження даного судового рішення. У разі якщо причини, за якими відповідь по суті порушених у зверненні питань не міг бути дан, в подальшому були усунені, громадянин має право знову направити звернення до відповідного державного органу, орган місцевого самоврядування або відповідної посадової особи.
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Термін розгляду звернень громадян
Письмове звернення, яке надійшло до Адміністрації або посадовій особі відповідно до його компетенцією, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового звернення у відділі по роботі зі зверненнями громадян та організацій організаційного управління, якщо не встановлено більш короткий контрольний термін виконання звернення.
Розгляд звернень, які містять питання захисту прав дитини, пропозиції щодо запобігання можливих аварій і інших надзвичайних ситуацій, проводиться невідкладно.
Керівники структурних підрозділів Адміністрації Міського округу Балашиха вправі встановлювати скорочені строки розгляду окремих звернень.
Продовження термінів розгляду звернень здійснюється відповідно до ФЗ 2 травня 2006 № 59-ФЗ «Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації» не більше ніж на 30 днів, повідомивши про продовження терміну його розгляду громадянина, який направив звернення.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Результати розгляду письмових звернень громадян
Кінцевим результатом розгляду звернення є напрям заявнику письмової відповіді, що містить результати розгляду його звернення.
Звернення вважається виконаним, якщо всі поставлені в ньому питання розглянуті, прийняті або планується вжити необхідних заходів, і заявнику дано письмову відповідь або спрямований проміжну відповідь про продовження терміну виконання.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли до Адміністрації Міського округу Балашиха
Одним з пріоритетних напрямків роботи в Адміністрації Міського округу Балашиха є робота зі зверненнями та заявами громадян, організація особистого прийому населення. Звертаючись до органів місцевого самоврядування, громадяни реалізують своє конституційне право, безпосередньо беруть участь у житті міста, ведуть діалог з владою. Основна мета роботи з населенням - це знати і відчувати настрій людей, отримувати інформацію про те, як реагує населення на соціально-економічну політику, яку проводить Адміністрація Міського округу, своєчасно давати вичерпну відповідь, якщо в даний час практичне вирішення питання неможливо з об'єктивних причин, проводити роз'яснювально-консультативну роботу.
Адміністрація Міського округу Балашиха надає інформацію про кількість письмових звернень, що надходять на адресу Адміністрації Міського округу, і розглянутих звернень громадян на особистому прийомі Глави Міського округу і заступників Глави Адміністрації Міського округу Балашиха. У 2015 році в Адміністрацію Міського округу Балашиха надійшло 16402 звернення громадян, що на 4023 звернення більше в порівнянні з 2014 роком. Керівниками Адміністрації Міського округу Балашиха на особистому прийомі було прийнято 1202 громадян, з них 350 - Головою Міського округу. В результаті проведеної роботи по розгляду звернень громадян прохання +1773 жителів вирішені позитивно, 13300 заявникам надані письмові роз'яснення на порушених у зверненнях питання, 127 громадянам відмовлено в задоволенні їх звернень. Всього в 2016 році в Адміністрацію Міського округу Балашиха надійшло 16410 звернень громадян, що на 8 звернень більше, ніж за попередній період 2015 року, з них: письмових звернень - 9639, з Уряду Московської області - 5809, прийнято громадян на особистому прийомі - 962, в тому числі Головою Міського округу - 343. із загальної кількості розглянутих звернень від жителів міста вирішено позитивно 720 проблемних питань, надано роз'яснення щодо 14706 звернень громадян, відмовлено по 22 зверненням. За зверненнями громадян, що потребують додаткової перевірки, здійснюються виїзди на місце.
Основними зверненнями громадян в Адміністрацію Міського округу Балашиха є наступні теми:
-будівництво та архітектура: перепланування житлових приміщень, дозвіл на будівництво і введення в експлуатацію житлових будинків, привласнення адрес об'єктам нерухомості;
-комунальне і дорожнє господарство: благоустрій міста, дитячих майданчиків, вулиць;
-екологія і землекористування: встановлення меж земельних ділянок, виділення земельних ділянок для дачного будівництва;
-соціальне забезпечення: надання матеріальної допомоги, надання місць в дитячих дошкільних установах.
Організація особистого прийому громадян проводиться регулярно Главою Міського округу і заступниками Глави Адміністрації Міського округу відповідно до затвердженого графіка. Графік прийому для відома населення розміщується на інформаційному стенді управління справами Адміністрації Міського округу Балашиха, публікується в суспільно-політичній газеті «Факт», розміщується на офіційному сайті Міського округу Балашиха запис на прийом . Також однією з форм роботи зі зверненнями громадян є рубрика "Питання відповідь" , Розміщена на сайті Міського округу Балашиха, прямі ефіри Глави Міського округу і заступників Глави Адміністрації Міського округу на телеканалі "360 ° Підмосков'ї" в Балашисі. Графік проведення прямих ефірів затверджується Головою Міського округу і завчасно доводиться жителям міста.
______________________________________________________________________________________________________________________
ДОКУМЕНТИ
Як звернутися в Адміністрацію Міського округу Балашиха?