Чи постраждають клієнти «Трансаеро» від банкрутства авіакомпанії? - The Village

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Уряд прийняв рішення про банкрутство «Трансаеро», а продаж квитків авіакомпанії припинилася. Сьогодні стало відомо, що перевізник припинить польоти 15 грудня 2015 року. як повідомляє «Аерофлот», який займається операційним управлінням «Трансаеро», до цієї дати будуть перевезені всі пасажири з купленими квитками. Клієнти з датами вильоту після 15 грудня зможуть оформити повернення грошових коштів в повному обсязі. The Village дізнався у експертів, як банкрутство «Трансаеро» відіб'ється на пасажирах авіакомпанії і на ринку авіаперельотів в Росії.

Юрій Барзикін віце-президент Російського союзу туріндустрії

Може вийти, що людям, яким повернуть гроші за рейси на більш пізні вильоти, доведеться купувати нові квитки за вищою ціною. Це пов'язано не стільки з організацією перевезення, скільки з тарифами на перельоти. Взагалі, факт банкрутства авіакомпанії «Трансаеро» означає відсутність належного державного регулювання авіаційної галузі. Позначився, звісно, ​​і економічна криза, але кредитори і авіаційна влада повинні були контролювати величезну кредиторську заборгованість «Трансаеро». Уже майже місяць держава управляє перевізником через «Аерофлот», і воно повинно керувати так, щоб ставало краще, а не гірше. Від усіх цих подій в першу чергу страждають пасажири.

Владислав Шевцов

генеральний директор онлайн-гіпермаркету подорожей DaTravel.com

Клієнти абсолютно точно не постраждають від банкрутства авіаперевізника, так як ситуація контролюється на рівні уряду. «Аерофлот» вже заявив, що гарантує виконання зобов'язань перед пасажирами «Трансаеро» і готовий взяти на себе перевезення по вже придбаних квитків, а в разі скасування поїздки і повернення квитків повернути кошти. Також готовність перевезти пасажирів «Трансаеро» вже висловили «Ютейр», S7, «Уральські авіалінії», «Сибір».

Ситуація з «Трансаеро» може дещо гірше скластися для туроператорського бізнесу і спровокувати ряд нових банкрутств. Авіакомпанія була сильно орієнтована на туроператорів, а для кількох була ключовим перевізником. Також, можливо, ми ще побачимо пару банкрутств серед онлайн-тревел-агентств, у яких виручка з продажу квитків «Трансаеро» була основною статтею доходу.
Після відходу «Трансаеро» «Аерофлот» практично не матиме конкурентів на закордонних напрямках, тому на зниження вартості авіаквитків розраховувати не варто. На масових напрямках ціни можуть зрости щонайменше на 5-10%, а на деяких напрямках зростання може скласти 20-30%.

Євген корчаги

голова колегії адвокатів «Старинський, корчаги і партнери»

Банкрутство «Трансаеро» було ініційовано, швидше за все, з метою зменшення боргового тягаря та отримання "Аерофлотом" можливості придбання авіапарку за нижчою ціною. Основними постраждалими в цій ситуації можуть виявитися банківські організації, що кредитували «Трансаеро», так як проданого майна може не вистачити на погашення всіх боргів. Збиток для клієнтів буде мінімальним: процедура банкрутства авіакомпанії - на відміну, скажімо, від банківського банкрутства - не має на увазі одномоментного припинення діяльності організації. «Трансаеро» за період проведення спостереження (а це перша процедура банкрутства) цілком зможе виконати всі зобов'язання перед пасажирами. Надалі ту частину ринку авіаперевезень, яку займав цей перевізник, швидше за все, займе «Аерофлот», і в цій ситуації не можна виключати збільшення цін на квитки.

Допомога в підготовці матеріалу - Анна Деспоташвілі
Обкладинка: Art Konovalov / Shutterstock.com

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online