Три нові станції Люблінсько-Дмитрівській лінії метро підготують до запуску

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Фото: портал Москва 24 / Михайло Сипко

Станції "Окружна", "Верхні Лихобори", "Селігерський" Люблінсько-Дмитрівській лінії повинні підготувати до відкриття 10 березня.

У цей день поїзда з центру на салатовой гілці будуть їздити тільки до "Мар'їній Гаї", ділянка до "Петровської-Розумовської" буде недоступний. Станції повернуться до звичайного режиму роботи 11 березня в 5:30, повідомляє портал мера і уряду Москви.

Будувати північний радіус цієї лінії підземки почали в 2011 році, протяжність ділянки з шести станцій становить 11,71 кілометра. У вересні 2016 року поїзди почали курсувати від "Мар'їній Гаї" до "Петровсько-Розумовської". Відкрилася пересадка на станцію "Петровсько-Разумовська" Серпуховсько-Тимірязєвської лінії.

"Селігерський" знаходиться вздовж Дмитровського шосе, в районі розвилки з КОРОВИНСЬКИЙ шосе. З вестибюля станції можна вийти на обидві сторони Дмитровського шосе. Поруч планується відкрити транспортний вузол з підземними пішохідними переходами, кінцевими наземного транспорту, отстойно-разворотной майданчиком, перехоплює паркуванням, стоянкою таксі і багатофункціональним комплексом.

"Верхні Лихобори" розташовуються на Дмитрівському шосе біля примикання до нього Бескудніковского бульвару. Вийти можна на обидві сторони Дмитровського шосе, до Бескудніковском бульвару і Дубнинська вулиці. За сполучної гілці від станції "Верхні Лихобори" поїзди доїжджати до споруджуваного електродепо "Лихобори".

У перетину Локомотивного проїзду з 3-м Ніжнеліхоборскім проїздом відкриється станція "Окружна". З південного вестибюля буде доступний вихід до Готельному проїзду, а з північного - до локомотивного проїзду і до проектованого транспортно-пересадочних вузла "Окружна". Там же зроблять надземний пішохідний перехід для пересадки на МЦК.

Будівництво північного радіусу Люблінсько-Дмитрівській лінії забезпечить швидкий доступ до метро для жителів районів Бескудніковскій, Західне і Східне Дегуніно. Час поїздок по місту для них скоротиться на 20 хвилин. Крім того, зменшиться завантаження північної ділянки та пересадочних вузлів Серпуховсько-Тимірязєвської лінії.

У 2021-2022 роки салатовий гілку підземки можуть продовжити до селища Північний. У цьому районі кінцеву станцію поки проектують, розповів заступник мера Москви з питань містобудівної політики і будівництва Марат Хуснуллін.

До кінця 2019 року - середини 2020 року лінію збираються довести до станції "Ліанозово". Продовження включить в себе станцію "Ліанозово" і станцію "Вулиця 800-річчя Москви". На "Ліанозово" організують транспортний вузол, з'явиться зв'язка Люблінсько-Дмитрівській лінії з платформою Ліанозово, пояснив Хуснуллін.

У лютому 2018 року було відкриті п'ять нових станцій Великої кільцевої лінії: "Діловий центр", "Шелепіха", "Хорошевський", "ЦСКА" і "Петровський парк". З 26 лютого по 5 березня цією лінією скористалися понад 280 тисяч чоловік. Середньодобовий пасажиропотік досяг 46,4 тисячі осіб.

Поділитися в соціальних мережах:

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online