види подарунків

  1. види подарунків
  2. Антикорупційна політика і кодекс етики
  3. Планові щорічні масові подарунки
  4. Планові щорічні персональні подарунки
  5. Подарунки закордонним партнерам
  6. Подарунки до подій, які ви не в силах передбачити

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Якщо ви ввійдете в магазин і запитайте якусь матерію, прикажчик попереджувально довідається: - Для вас накажете або для подарунків?

І, дізнавшись, що для подарунків, буде пропонувати зовсім особливої ​​якості товар.

Справа не так просто, як ви, можливо, думаєте.

Товар цей виготовлений на найтоншої психології.

За виробленням матеріалу спостерігають фахівці, знавці душі людської.

Теффі, «Передсвятковий»

У одній з найулюбленіших моїх письменниць - Надії Олександрівни Лохвицької (багато хто знає її під псевдонімом Теффі) - є чудовий розповідь «Передсвятковий». Дуже раджу прочитати! Це не тільки блискуча проза, а й тонкий гумор, і гостра актуальність, незважаючи на те, що розповідь був написаний більше століття тому. Може бути, посміхнувшись над черговою міткою фразою Теффі, в описаних персонажів ви впізнаєте себе і траплялися з вами ситуації.

Цитату з цього твору я привела як епіграф до нашого сьогоднішньої розмови, а розмова у нас буде про подарунки. Відразу зазначу: в даній статті я розповім, як на практиці в організації з чисельністю понад 500 осіб вирішується проблема подарунків - так, щоб і обдаровуваним було приємно, і закупникам-організаторам всього цього дійства (тобто нам з вами) НЕ лягти кістьми, а зберегти сили і час для виконання своїх основних трудових обов'язків.

«Що може бути прекрасніше подарунка?» - вигукне практично кожна людина. І буде цілком правий - все люблять отримувати подарунки. Але через хвилину ця ж людина вже не буде таким категоричним у своєму судженні - він напевно пригадає, скільки мук йому доставив вибір подарунка, який він повинен був, навпаки, подарувати. Колись в дитинстві в якийсь розумній книзі я прочитала, що дарувати подарунки набагато приємніше, але в силу свого невеликого на той момент життєвого досвіду не повірила. Але, повірте, тепер-то я точно знаю, що дарувати - куди приємніше!

Під загальним радісним словом «подарунки» ховається строкате і обширнейшее поле діяльності, прополювати, поливати й удобрювати яке часто доручають нам, співробітникам секретаріату, канцелярії та інших подібних підрозділів.

Дізнатися більше

види подарунків

Давайте розберемося з видами подарунків.

За періодичністю і прогнозованості:

планові щорічні масові:

  • до нового року:

- для дітей співробітників або / і для самих співробітників організації;

- для контрагентів і ділових партнерів;

- для чоловічої половини колективу;

- для контрагентів-чоловіків;

- для жіночої половини колективу;

- для контрагентів-дам;

  • до 1 вересня для дітей, які досягли шкільного віку, батьки яких є співробітниками вашої організації;
  • до професійних свят (День машинобудівника, День енергетика і т.д.);

планові щорічні персональні:

  • до днів народження керівників компанії;
  • до днів народження співробітників компанії;
  • до днів народження і загальноросійським свят для високопоставлених персон, наприклад глав обласної, міської чи районної адміністрацій, податкової інспекції, глав банків і т.д .;

подарунки закордонним партнерам (в знак добрих намірів для нових важливих ділових партнерів, вперше відвідали вашу організацію з метою налагодження ділових контактів);

подарунки до подій, які ви не в силах передбачити (наприклад, раптово приїхала делегація).

За комплектності:

  • збірні, тобто що складаються з декількох різних предметів;
  • єдині, тобто що представляють собою один предмет або неподільний набір предметів (сервіз, шахи і т.д.).

За способом виготовлення:

  • покупні. Про цю цій групу подарунків Надія Олександрівна писала: «... є спеціальні штучки для подарунків. Дивні речі!

Продаються вони зазвичай в парфумерних або паперових магазинах. Форма їх найрізноманітніша. Матеріал теж. Бувають вони і з порцеляни, і з металу, і з будь-яких шовкових ганчірок, але що вони зображують і для чого призначаються - ніхто не знає ... ».

Наша з вами задача докласти всіх зусиль, щоб не купити і не подарувати таку річ обдаровуваному!

  • виготовлені своїми руками - це так популярний нині хендмейд або, як говорила Теффі: «... потрібно роздобути для Мішеля цей прилад. Називається: "Кожен сам собі позолотник". Додаються різні пензлики, лаки, золотий порошок. Йому сподобається. Адже він любить бруднити все, що під руку попадеться.

- А для Аркадія Веньяміновіча ось це. Слухай: "Кожен сам собі сифон". Бачиш, ось цю трубочку увіткнути в пробку ...

- А Сергію можна просто подарувати твою попільничку з круглого столу. Скажімо, що це новина, що це "Кожен сам собі попільничка".

Дуже точно підмічено! Я порівняно недавно стала розуміти, що найоригінальніші, цікаві і запам'ятовуються подарунки саме так і виходять!

Етика дарування подарунків на роботі: що важливо знати?

  1. Подарунок не повинен бути зухвало дорогим. Цим можна поставити обдаровуваного в незручне становище і зобов'язати його, в свою чергу, відповісти вам не менш цінним подарунком. А це може бути йому не по кишені.

  2. Квіти дарують і чоловікам, і жінкам. Їх можна подавати як доповнення, а також самостійним подарунком. Чоловікам зазвичай дарують темно-бордові довгі троянди або гвоздики оберемком без упаковки. Жінкам допустимо дарувати квіти будь-яких відтінків і в ошатною упаковці: як квіти одного сорту (троянди, хризантеми), так і збірні букети. Однак утримайтеся від покупки і піднесення кошиків, якщо тільки ви не знаєте точно, що людина, якій ви її подаєте, відноситься до подібних неоднозначним композиціям позитивно. У більшості ж вони викликають асоціації з похоронами.

  3. На роботі не прийнято дарувати деталі одягу, аксесуари, предмети туалету і косметику. Подарунки такого роду містять натяк на близькі стосунки дарувальника і обдаровуваного. Виняток становлять предмети цих груп з логотипом організації, що перейшли таким чином в розряд рекламно-сувенірної продукції.

  4. Чоловікам не прийнято дарувати солодощі.

  5. Жінкам не прийнято дарувати міцні спиртні напої. Допускаються ігристі і легкі вина в подарункових упаковках.

  6. Не прийнято (можна, але краще не варто) дарувати носові хустки, колючі та ріжучі предмети (виняток: сувенірна та колекційну зброю для людини, захопленого даною темою). Багато людей уникають отримувати в подарунок годинник, прикраси з перлів, предмети культу (ікони, складні і т.д.).

  7. З обережністю варто ставитися до подарунків з гумористичним підтекстом. Не у всіх ситуаціях і не для кожної людини вони будуть доречні. Наприклад, на моїй попередній роботі ні про яке гуморі при виборі подарунка для директора і мови бути не могло! А теперішній мій директор до жартівливим подарункам відноситься з дитячим захопленням, приймає з радістю і довго згадує їх з теплотою. Хоча, може бути, він просто дуже добре вихований.

  8. Приділяйте увагу упаковці. Іноді гарний і унікальний, але погано упакований подарунок може програти простому побратиму в красивій коробочці.

  9. По можливості враховуйте інтереси і захоплення обдаровуваного. Інформація про хобі одержувача презенту може дуже полегшити вам завдання при виборі подарунка.

Антикорупційна політика і кодекс етики

На самому початку оповіді зверну вашу увагу на ці важливі моменти.

Зараз практично кожна солідна недержавна організація (а державна - тим більше) має затверджений пакет документів з антикорупційної політики. Цей пакет зазвичай включає в себе: відповідне положення, кодекс етики організації та положення про подарунки, розроблені і введені в дію відповідно до Федерального закону від 25.12.2008 № 273-ФЗ «Про протидію корупції» (в ред. Від 22.12.2014) .

Перш ніж дарувати що-небудь, потрібно дуже уважно ознайомитися з подібними документами, прийнятими у вашій організації і в організації, де працює потенційно обдарований, а також до Типового положення про повідомленні окремими категоріями осіб про отримання подарунка в зв'язку з їх посадовим становищем або виконанням ними службових (посадових) обов'язків, здачі та оцінці подарунка, реалізації (викупу) та зарахування коштів, виручених від його реалізації [1] . Пункт 3 даного документа говорить: «Особи, які заміщають державні (муніципальні) посади, службовці, працівники не мають права отримувати не передбачені законодавством Російської Федерації подарунки від фізичних (юридичних) осіб у зв'язку з їх посадовим становищем або виконанням ними службових (посадових) обов'язків».

Тепер приступимо до розбору, як спланувати непланованої, врахувати невраховуваних, що, коли і кому можна і потрібно дарувати на радість і одаряемому, і дарувальнику.

Планові щорічні масові подарунки

Це одна з найлегших в плануванні, але складних у комплектуванні категорій подарунків. Легких - тому що державні свята і 1 вересня бувають щороку в один і той же час; складних - тому що, як правило, кількість подарунків, які потрібно закупити, скомплектувати і вручити, досить велике.

Для того щоб не забути про це, досить занести собі в календар електронної пошти або іншу, призначену для цих цілей, програму-органайзер контрольну точку за місяць-півтора до відповідного свята, і ви будете вчасно проінформовані про те, що пора давати старт «подарункової »кампанії!

До нового року. Приблизно за 2-3 місяці до Нового року потрібно починати планувати, ніж ви будете обдаровувати ділових партнерів, співробітників та їхніх дітей. Для початку обговоріть цю тему з керівником організації, з'ясуйте, на яку суму можна розраховувати. Часи зараз непрості, можливо, виділяються на подарунки суми будуть набагато скромніше, ніж в минулі періоди, а то і зовсім доведеться відмовитися від закупівлі презентів, бо, як сказала Теффі: «... основою для приготування різдвяних подарунків береться основа людських відносин: поменше заплатити - побільше отримати ». Поклавши руку на серце, зізнаємося, що даний принцип справедливий не тільки в справі приготування різдвяних, а й будь-яких інших подарунків і просто покупок! Так чого ж тут приховувати?

Припустимо, що переговори з керівництвом пройшли успішно, директор пообіцяв вам необхідну суму за умови, що буде забезпечений розумний підхід. Етапи розумного підходу:

  1. Якщо у вас велика організація, що має власний логотип або товарний знак, то подбайте розробкою і замовленням листівок до Нового року з символікою вашої організації і з уже надрукованим текстом. Не обов'язково робити це особисто. Вчіться організовувати і залучати до спільної справи інші відділи. У справі розробки макета і замовлення тиражу вам можуть допомогти відділ реклами, відділ маркетингу або інші підрозділи відповідного напряму.
  2. Визначтеся з кількістю подарунків. Це важке завдання. Якщо визначитися з чисельністю співробітників і їхніх дітей вам може допомогти відділ кадрів або бухгалтерія, то з кількістю подарунків контрагентам і партнерам без участі керівників всіх основних служб і підрозділів вам ніяк не обійтися.

Я поступаю так: у мене досвідченим шляхом визначено список відділів, які зазвичай вітають партнерів. У нього входять:

  • канцелярія (сюди входять потреби директорату і подарунки від канцелярії);
  • бухгалтерія;
  • відділ кадрів;
  • відділ логістики;
  • служба головного інженера і пов'язані з нею відділи (головного механіка, енергетика і т.д.);
  • виробництво;
  • відділ продажів (збуту).

За місяць керівникам цих відділів (а якщо відділ численний і складається з секторів або груп, то і їх керівникам) я розсилаю по електронній пошті повідомлення такого змісту: «Шановні керівники! Прошу в термін до ... (вказати дату) надіслати мені у відповідь на дане повідомлення обґрунтовану потребу в подарунках до Нового року для контрагентів і партнерів. Хто не надішле перелік, той буде закуповувати подарункову продукцію для своїх ділових партнерів власними силами ».

Примітка.

Обгрунтованість в даному випадку означає, що повинен бути вказаний одержувач кожного презенту, наприклад: ТОВ «Інженерні мережі» - шампанське «Мондоро», 3 шт. (Директор, головний інженер, головний бухгалтер), шампанське «Боско» - 2 шт. (Старший диспетчер, начальник транспортно-логістичного ділянки), цукерки «Натхнення» - 5 коробок (директор, головний інженер, головний бухгалтер, старший диспетчер, начальник транспортно-логістичного ділянки) або шампанське «Боско» - 20 шт. (ТОВ Альфа », ТОВ« Бета », ТОВ« Гамма »і далі всі інші контрагенти). Це потрібно для того, щоб запобігти нецільове витрачання коштів.

Так, бували випадки, коли мій клич не отримував відповіді від деяких відділів, але після пари випадків залишення їх без централізованої закупівлі всі неуважні і забудькуваті дуже швидко перевиховалися.

Поки керівники підрозділів збираються з думками, ви складаєте просту табличку в MS Excel (Приклад 1). У міру надходження інформації від відділів ви будете заносити в цю таблицю надаються вам відомості про кількість необхідних презентів і в результаті отримаєте точні дані, чого і скільки потрібно придбати, і суму, необхідну на ці закупівлі. Погодьтеся, нічого складного в цьому немає!

ПРИКЛАД 1

Відомості про кількість необхідних подарунків

Відомості про кількість необхідних подарунків

Важливо: не забудьте помножити вийшло у вас кількість на 1,1, тобто додати до нього 10%. Добре-добре, якщо зовсім туго з фінансами, то 5%. Запевняю, коли до вас будуть вдаватися забудькуваті керівники підрозділів, яким незручно буде відмовити, або з'ясується, що бухгалтер і кадровик помилилися в підрахунку діточок на десяток-другий, ви порадієте власної передбачливості! До речі, незатребуваний запас подарунків потім можна буде без проблем реалізувати дорослим співробітникам і повернути гроші в касу організації.

Для співробітників організації. Зазвичай, як я помітила, у великих за чисельністю організаціях рідко дарують співробітникам до Нового року будь-які презенти. Якщо ваша організація - щасливий виняток, то на Новий рік самі доречні і приємні це подарунки, які містять в собі:

1) набір хороших шоколадних цукерок в новорічній упаковці;

2) пляшку будь-якого ігристого вина з цінової категорії, яку дозволяє обумовлений бюджет;

3) іграшку або сувенір - символ наступаючого року за китайським календарем;

4) невелику листівку, яку ви розробили, замовили або завбачливо закупили заздалегідь, з коротким привітанням і символікою організації;

5) те, що часто забувають купити - подарунковий пакет з новорічною тематикою, куди буде складено перераховане в п. 1-4.

Для контрагентів і ділових партнерів. Для них робляться масові електронні та поштові розсилки тих листівок, які ви розробили і замовили заздалегідь. Для VIP-партнерів закуповуються і даруються цукерки і шампанське з деякою градацією за ціновими категоріями.

Для дітей співробітників. З проханнями до Діда Мороза надайте розбиратися мамам і татам, а ваше завдання - забезпечити малюкам на новорічні канікули солодке життя! Як правило, дітям дарується солодкий подарунок (його ще називають гостинець) з сувенірами і невеликими іграшками. Це безпрограшний варіант для маленьких і великих ласунів, а при вмілому підході - ще і цілком бюджетний. Так, в минулому році в нашій організації шоколадний гостинець вагою близько 1,5 кг коштував близько 500 руб., При тому, що в нього входили добірні шоколадні солодощі, а зовсім не карамель і іриски.

З кількістю дітвори, як я вже говорила, вам допоможе визначитися відділ кадрів і бухгалтерія.

Вам потрібно обдзвонити найближчі і кращі оптові бази, які спеціалізуються на кондитерської продукції. Оптові - тому що там ціни істотно нижче, ніж в роздріб ( «істотно» - це рази в 1,5-2). При зідзвонився просите їх надіслати вам прейскуранти і умови поставки. Порівняйте між собою надану інформацію і поїдьте на ці бази. Зазвичай, дізнавшись, що передбачається досить великий обсяг закупівлі, співробітники бази пожвавлюються, і ви зможете виторгувати у них ще 5-10% -ву знижку! Крім оптових баз, можна зв'язатися безпосередньо з виробниками кондитерської продукції. Там, швидше за все, ціни вам запропонують ще нижче, але в цьому є негативні нюанси:

  • їх відносно невисокі ціни будуть актуальні для великих партій товару, що ви навряд чи їм забезпечите;
  • ви будете обмежені у виборі рамками асортименту, що випускається на даному підприємстві (можна, звичайно, звернутися на кілька фабрик, але це буде час-і трудомісткий, пошкодуйте себе!);
  • терміни поставки можуть вас сильно засмутити. Навіть якщо і не розбудують відразу, ви засмутитеся потім, коли обіцяний товар по ряду об'єктивних і суб'єктивних причин до вас вчасно не буде доставлений.

Багатий асортимент і низькі ціни пропонують також і багато зарубіжні партнери, особливо з КНР. Прямі поставки, минаючи посередників, звичайно, роблять їх цінові пропозиції досить привабливими, але см. П. 3 вище: зміщення термінів поставки, виникнення проблем на митниці і т.д.

Тому я голосую за оптові бази: товар, як правило, в наявності, необхідні документи і сертифікати надаються на першу вимогу, асортимент постійно оновлюється, продукція свіжа, плати гроші, приїжджай і забирай!

Я надходила так: визначивши для себе двох-трьох постачальників з найбільш оптимальними цінами та асортиментом, приїжджала до них, розмовляла з менеджерами, просила зважити по 1-2 цукерки або шоколадки всіх сподобалися сортів (якщо товар відпускається на вагу), записувала дані зважувань. Далі створювала таблицю (Приклад 2).

ПРИКЛАД 2

Подарунки для дітей співробітників

Заносячи туди наявні дані і змінюючи кількість солодощів кожного виду, можна оптимально освоїти виділені на подарунок кошти, тобто точно потрапити в обумовлену суму.

Далі все звичайним порядком: постачальнику відправляється заявка, він у відповідь виставляє рахунок, ваша організація його оплачує і забирає товар.

Після цього вам залишається дуже трудомісткий фізично, але вже більш спокійний морально етап комплектування гостинців: коробки і упаковки з солодощами розставляються в лінію в одному з приміщень організації, на кожну коробку кладеться папірець, де пишеться кількість цукерок даного виду, яке потрібно покласти в пакет. Одна людина бере один пакет і послідовно рухається уздовж ряду коробок, набираючи в пакет вказане кількість солодощів. На комплектування 150 гостинців групою співробітників з 5-7 чоловік йшло приблизно 3 години.

До 23 лютого. Для чоловічої половини колективу підхід аналогічний підходу при формуванні подарунків до Нового року і до 8 березня - презенти зазвичай практичні і укладаються в ту суму, якої ви маєте в своєму розпорядженні.

Хочу поділитися невеликим наглядом з особистого досвіду: варіанти замінити особистий (нехай невеликий і недорогий) подарунок будь-яким масовим заходом і частуванням - це не найкращий вихід з положення. Як показує практика, кожна людина хоче отримати щось, призначене особисто йому (якусь невелику річ, сувенір і т.д.), набагато більше, ніж брати участь у стрільбах, конкурсах і поїданні каші з псевдополевих кухонь. Так, виховані чоловіки вголос вам це навряд чи скажуть - вони будуть хвалити і дякувати. Але в глибині душі, як деякі з них поділилися через дуже довгий час, кожен сподівався на особистий, нехай маленький, але подарунок. Тому не раджу сильно захоплюватися наймом «варягів» -аніматоров і дівчат-танцівниць. Витратьте наявні у вас кошти для придбання і особистого вручення подарунка кожному з чоловіків. Це могут буті:

1) невеликі пляшечки коньяку або віскі + чарка з символікою 23 лютого чи Російської Федерації. З цим видом презентів потрібно бути дуже обережними і дарувати їх тільки в тому випадку, якщо внутрішня дисципліна у вашій організації на досить високому рівні. В іншому випадку спиртне буде тут же розпито, до нього буде додано з власних запасів, і через нетривалий час на робочих місцях буде знаходитися досить нетверезий колектив з усіма негативними наслідками. Тому, наприклад, в моїй організації керівництво ставиться до подібних подарунків вельми прохолодно і дозволяє вручати їх тільки перед самим закінченням робочого дня;

2) упаковка доброї кави - це предмет, потрібний всім і завжди. Зверніть увагу: практично у кожного співробітника в столі є чай, кава, цукор. Тому ваш кави доведеться вельми до речі!

3) «сухий пайок». Це подарунок з розряду креативного хендмейд, але від цього він тільки виграє. Робиться просто: з камуфляжної тканини шиються мішки на куліске, на кожен мішок можна пристрочити подарункову картинку. У мішки кладеться банку тушонки, банка згущеного молока, пакет житніх сухарів, пакет каші або супу-концентрату, можна покласти залізну миску і ложку. При врученні весело обіграти - і оригінальний подарунок готовий!

4) рушники з іменами або логотипами марок автомобілів. Але тут будьте уважні - заздалегідь складіть списки, скільки яких імен і у кого яка машина;

5) всім до оскоми відомі, але тим не менше кожен рік купуються і вручаються гуртки - з іменами, символікою свята, фотографіями обдаровуваного, зі смішними написами і т.д .;

6) футболки з написами. Їх можна зробити самим! Зараз можна купити термопленку для перенесення малюнка на тканину і за допомогою праски перетворити однотонну безлику футболку на витвір мистецтва.

Список можна продовжувати і продовжувати. Я думаю, ваша фантазія прийде вам на виручку!

Для контрагентів-чоловіків. Масово зазвичай нічого не дарують, але роблять святкову електронну або поштову розсилку. VIP-клієнтам дарують стандартні подарунки у вигляді пляшки коньяку або віскі;

До 8 березня. Підхід до визначення кількості подарунків аналогічний підходу підготовки до Нового року, а ось зміст подарунків буде відрізнятися. Крім того, до Міжнародного жіночого дня та Дня захисника Вітчизни подарунки зазвичай формуються:

а) від організації (кошти виділяються керівництвом);

б) від чоловічої / жіночої половини колективу (кошти збираються в приватному порядку добровільно).

В обох випадках потрібно знову почати з визначення суми, яку виділяє організація на закупівлю подарунків. Іноді об'єднують зусилля: від організації виділяють гроші на презент, а в приватному порядку збирають гроші на частування і квіти. При плануванні бюджету уточніть, що виділяється сума може бути витрачена тільки на придбання подарунка або «на все» - подарунки, квіти і частування.

Для жіночої половини колективу зазвичай вибираються практичні і ошатні подарунки (я не говорю зараз про елементи святкового застілля - йдеться саме про подарунки). Варіанти презентів, крім незмінних квітів і цукерок, зазвичай такі:

1) ошатний комплект постільної білизни, рушників, скатертин та серветок і т.д .;

2) якісна і красива кухонний посуд;

3) сувенірна продукція, що має практичне застосування, наприклад, шкатулки для коштовностей, парасолі з логотипом організації;

4) багатьма майже забутий, але від цього досить несподіваний вид подарунка - книги. У минулому році чоловіки одного з відділів подарували нам, жінкам-керівникам, любовні романи визнаних світових авторів - Франсуази Саган, Шарлотти Бронте і Джейн Остен. Було неймовірно приємно отримати в подарунок томик «Гордості і упередження» або «Джейн Ейр» в хорошому твердій палітурці в якісному стильному виконанні з прекрасними ілюстраціями!

Для контрагентів-дам купуються універсальні подарунки, подібні подарункам до Нового року: цукерки і шампанське. Крім цього, може бути:

1) кава досить високої цінової категорії і якості;

2) упаковка чаю також високої цінової категорії і гарантованого високої якості.

Процес замовлення і закупівлі такої ж, як це описано мною при підготовці до Нового року.

До 1 вересня для дітей, які досягли шкільного віку, батьки яких є співробітниками вашої організації. Підхід в даному випадку такий же, як і при формуванні подарунків до Нового року, з тією лише різницею, що змінюється склад подарунка.

Рекомендую розділити учнів на дві групи дещо інакше, ніж це прийнято в школах: молодші школярі - з 1 по 6 класи і старші школярі - з 7 по 11 класи.

Далі формується таблиця (Приклад 3).

ПРИКЛАД 3

Подарунки до 1 вересня для дітей, які досягли шкільного віку, батьки яких є співробітниками організації

До професійних свят (День машинобудівника, День енергетика і т.д.) власним співробітникам краще вручати грамоти та дипломи. Партнерам в масовому порядку роблять розсилку ексклюзивних листівок з символікою свята і логотипом вашої організації. VIP-партнерам (керівникам профільних підприємств) допустимо піднести персональні подарунки у вигляді комплекту визитниц, щоденників і ручок чи інших предметів, що є одночасно сувенірною продукцією, з нанесеним логотипом вашої компанії.

Планові щорічні персональні подарунки

До днях народження керівників компанії. Ось що часто позбавляє колектив спокою і сну - прийдешній день народження директора! За місяць, а то і більше, в відділах починається нервоз: на вигляд все спокійно і як завжди, але кожен співробітник прагне недбало і ненароком кинутими фразами і спритно сформульованими перехресними питаннями вивідати у колег конкуруючого підрозділу, чим саме вони збираються здивувати кохану керівника в цьому році! Підрозділи без особливої ​​фантазії їдуть в самий пристойний в місті магазин сувенірів і ділових подарунків та набувають там вскладчину солідний, статусний і досить недешевий сувенір або аксесуар. Але ми-то з вами люди креативні і творчі! Справді, хіба здивуєш людини, яка займає високу посаду і з достатнім рівнем доходів, дорогий дрібничкою? З досвіду точно знаю, що практично неможливо.

Тут нам і приходять на допомогу вищезгадані збірні і виготовлені своїми руками подарунки.

Не лякайтеся, якщо вам здається, що ви нічого такого не вмієте - багато чого вміти і не потрібно. А потрібно злегка проявити фантазію і витратити трохи часу. Ось деякі, вже випробувані особисто мною, ідеї для подарунків керівникові з розряду хендмейд:

1) дерево, обвішані шоколадними грошиками. Дерево можна зробити з дроту, «посадити» його в квітковий горщик відповідного розміру з дрібним декоративним гравієм або скляній декоративної засипанням і як слід закріпити. До монетки приклеїти скотчем нарізаний ялинковий дощ замість ниток і за допомогою нього прив'язати медальки до гілок;

2) шоколадна машинка. Клеїться основа з картону і обклеюється цукерками і маленькими шоколадками відповідних кольорів і розмірів. Більш докладні інструкції можна знайти в Інтернеті. Для достовірності ми прикріпили на шоколадну машинку маленький державний номер за справжню машину директора;

3) великий іграшковий пістолет з поролоновими патронами. На пістолет була приклеєна напис «бонусомет», а на кожен з патронів - назва бонусів: «премія 1 000 000 рублів», «орден із занесенням в грудну клітку», «довічний еціх з цвяхами» [2] и т.д. Пістолет і боєприпаси були укладені в обклеєну красивою тканиною картонну коробку. Без удаваної скромності зауважу: подарунок справив фурор серед колег. А іменинник ще довго показував всім приходять ця зброя, дозволяючи читати написи на патронах та погрожуючи їх застосувати!

Під збірними подарунками я маю на увазі гумористичні комплекти з безлічі недорогих, але дотепно представлених предметів. Наприклад, можна піднести імениннику красиво оформлену картонну коробку з написом «Набір справжнього чоловіка», в якій будуть лежати сушки, кусковий цукор, гострий перець, шмат українського сала, гранований стакан, краватка, ковбойський капелюх, іграшковий пістолет, машинка і гантелі або еспандер. Кожен з предметів можна супроводити теплим і веселим побажанням або коментарем.

Раджу вам відпустити на волю свою фантазію і, гуляючи по торговим центрам у вихідний день з родиною, заходити не тільки в дорогі бутики, але і в магазини, що торгують дрібницями, іграшками, солодощами і незвичайними предметами. Будь-який з них може наштовхнути вас на приголомшливу ідею неповторного подарунка.

До днях народження співробітників компанії. Дане питання зазвичай в кожній організації вирішується індивідуально. В одних керівництво виділяє до дня народження певну суму і вручає її імениннику в конверті, в інших для дам купують квіти і цукерки за рахунок компанії, а чоловікам дарують дорогі спиртні напої або ділові аксесуари з логотипом організації. Але всюди подібні презенти носять загальний знеособлений і універсальний характер, щоб не викликати напруженості всередині колективу.

До днях народження і загальноросійським свят для високопоставлених персон, наприклад, голів обласної, міської чи районної адміністрацій, податкової інспекції, банків і т.д. Це дуже тонкий момент. На початку статті я згадувала про Федеральному законі «Про протидію корупції». Тому не рекомендую підносити матеріальні, а тим більше дорогі презенти класу люкс чиновникам будь-якого рангу. Гідна ексклюзивно підготовлена ​​саме до цього випадку листівка або вітальна грамота з якісно складеним текстом буде більш доречна.

Подарунки закордонним партнерам

Вручаються в знак добрих намірів закордонним діловим партнерам, вперше відвідав вашу організацію з метою налагодження ділових контактів. Зазвичай при першій зустрічі подарунки підносять представники приймаючої сторони. Вручення презентів має відбуватися після закінчення ділової частини візиту, після підписання всіх угод і протоколів.

Під час вручення подібного роду подарунків потрібно дотримуватися ієрархію, зазначивши особливим подарунком керівника делегації. Подарунок керівнику повинен вручати керівник, іншим членам делегації - інші співробітники, які беруть участь в прийомі.

Кращими варіантами таких подарунків є вироби народних художніх промислів - Палеха, Гжели, Жостова, Хохломи, Касли, колекційні ляльки в російських національних костюмах і т.д. Дуже багато іноземних гостей, як не дивно, з задоволенням приймають в подарунок баночки з червоною ікрою.

Подарунки вручаються упакованими. Зазвичай у перерахованих виробів спочатку присутня якісна упаковка, яку не потрібно додатково прикрашати.

Подарунки до подій, які ви не в силах передбачити

На жаль, все передбачити практично неможливо. Тому в процесі роботи можуть виникнути ситуації, коли необхідно буде вручити подарунок, наприклад, раптово приїхала делегації.

На такий «пожежний» випадок у вас завжди повинен бути невеликий (або навіть великий) недоторканний запас, що складається з декількох коробок свіжих шоколадних цукерок хорошої якості, пляшок вина в непошкоджених упаковках - від сухого і ігристого до міцних напоїв (коньяк і віскі), кілька якісних виробів народних промислів (наприклад, палехских скриньок), сувенірна продукція з логотипом вашої організації (ручки, портмоне, візитниці, наручний годинник і т.д.).

Слідкуйте, щоб термін зберігання продуктів з вашого подарункового НЗ не закінчився ще до вручення, оскільки прострочені шоколад або ікра навряд чи послужать поліпшенню партнерських відносин.

Творіть, креатівьте, звертайте увагу на деталі, будьте завбачливі і дотримуйтесь почуття міри!

Коли будете купувати ту чи іншу річ в подарунок, згадайте незабутню Теффі: «Для подарунка - значить, потрібно, щоб було красиво і мало вигляд дорогого, тому що потрібно викликати в" одаряемом "радість і вдячність. Для подарунка - значить, не для себе, значить, платити хочеться подешевше, і турбота про доброякісності купується відсутня цілком ». Посміхніться і чиніть всупереч її раді!

[1] Затверджено постановою Уряду РФ від 09.01.2014 № 10.

[2] Вкрай серйозна міра покарання (з фільму «Кін-дза-дза» Г. Данелія).

Л.А. Назарова, начальник канцелярії

«Що може бути прекрасніше подарунка?
Етика дарування подарунків на роботі: що важливо знати?
Так чого ж тут приховувати?
Справді, хіба здивуєш людини, яка займає високу посаду і з достатнім рівнем доходів, дорогий дрібничкою?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online