Претензія на повернення товару належної якості - зразок 2018

  1. Що значить товар належної якості?
  2. Чи можна повернути товар належної якості?
  3. Як оформити повернення товару належної якості згідно із законом?
  4. Претензія на повернення товару належної якості як написати?
  5. Чи можна повернути гроші за товар належної якості?
  6. Який товар належної якості не підлягає поверненню?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

При виявленні дефектів в продукції покупець може її поміняти на нову, запросити сервісне обслуговування по гарантії або навіть повернути заплачені гроші. Однак і в тому випадку, якщо якість є належним, товари можуть підлягати поверненню. Для того щоб повернути якісну покупку, повинен бути виконаний цілий перелік умов.

По-перше, потрібно встигнути звернутися в 14-денний термін після того, як була придбана продукція. По-друге, необхідно грамотно написати претензію. По-третє, покупка не повинна входити в список товарів, які не підлягають поверненню. Знайти цей перелік дозволить закон про захист прав споживачів , Остання редакція 2017 года ..

Закон про захист прав споживачів

Що значить товар належної якості?

У кожної одиниці в асортименті будь-якого магазина є певні норми, яким він повинен відповідати. І якщо продана продукція повністю відповідає прийнятим стандартам і нормам, то можна говорити про належну якість. Подібні покупки споживачі зможуть використовувати за їх призначенням без обмежень.

Чи можна повернути товар належної якості?

Закон, що захищає споживачів, залишає можливість покупцям повернути покупку належної якості. Підтверджується ця теза 25-ій статті згаданого закону. Однак для цього обов'язковим є дотримання кількох важливих умов. У першому пункті відразу зазначено, що на цю дію у споживачів є максимум два тижні. Важливо, щоб виріб не було продовольче і не входило в заборонений список по поверненню. Не можна буде повернути ту продукцію, товарний вигляд якої був порушений, поки вона була у володінні покупця.

Як оформити повернення товару належної якості згідно із законом?

Порядок повернення встановлює закон про захист прав споживачів. Головний крок для споживача - правильно написати і оформити заяву про повернення товару належної якості. Звернення оформляється за зразком претензії. Воно направляється на ім'я керівника магазину. Адже можна буде повернути, якщо до заяви буде додано чек. Чек - документ, який підтверджує, що покупка була зроблена саме в цьому магазині.

Якщо потрібна інформація про терміни повернення грошей за товар, за законом про захист прав споживачів, то варто подивитися тут .

Претензія на повернення товару належної якості як написати?

Така претензія обов'язково оформляється споживачем у двох примірниках. Один примірник віддається в оформленому вигляді представнику магазину, а на другому продавець повинен поставити відмітку про те, що заява отримана.

Зверху справа в кутку вказуються такі дані:

  • ПІБ директора магазину;
  • Найменування магазину;
  • Адреса магазину;
  • ПІБ громадянина-заявника;
  • Адреса заявника.

Після найменування тексту описується ситуація, що склалася. Наприклад, людина вказує, що купив річ і має чек, який доводить покупку. Далі записується, що річ не підійшла за розміром або з інших причин (підходять такі підстави, як фасон, колір, габарити, форма, комплектація). Згадується, що товар не вживався, його вигляд повинен залишитися товарним (всі ярлики знаходяться на місці). Ближче до кінця заяви заявник просить обміняти річ і висловлює готовність доплатити, якщо потрібен буде перерахунок. Доповнюється претензія фразою про те, що при відсутності аналогічної продукції можна повернути сплачені кошти. Список додатків часто зводиться до єдиного товарному чеку. Останні штрихи претензії - це дата з підписом.

Завантажити зразок претензії

Подробиці про правила написання претензії на повернення товару належної якості (зразок 2018 роки) є тут .

Чи можна повернути гроші за товар належної якості?

Повернення грошей теж є можливим. Він передбачений законом, який регулює питання щодо захисту споживачів. У ньому сказано, що повернути гроші потрібно, коли аналогічного товару з відповідними параметрами для покупця на складі магазину немає: треба тільки написати заяву на повернення грошей. А ось повернення товару належної якості без чека принесе великі труднощі для покупця. При спробі повернути товар б ез чека представники магазину мають право не повертати продукцію. Однак в законі є доповнення про те, що можуть враховуватися свідчення незацікавлених осіб.

Який товар належної якості не підлягає поверненню?

Законом встановлено перелік покупок, які не підлягають поверненню, якщо їх якість є належним. Крім непродовольчих, в цьому переліку обов'язково повинно знайтися місце парфумерії, косметики та предметів особистої гігієни. Речі, виготовлені з трикотажу або полімерних матеріалів, споживач не зможе повернути. Меблі, неперіодичні видання, битхімія, авто та автотовари, технічно складна продукція, зброя, рослина, тварини - в Постанові Уряду РФ згадані всі ці одиниці, які не вийде повернути.

Якщо у Вас є питання, проконсультуйтеся у юриста

Поставити своє запитання можна в форму нижче, в віконце онлайн-консультанта справа внизу екрану або зателефонуйте за номерами (цілодобово і без вихідних):Що значить товар належної якості?
Чи можна повернути товар належної якості?
Як оформити повернення товару належної якості згідно із законом?
Претензія на повернення товару належної якості як написати?
Чи можна повернути гроші за товар належної якості?
Який товар належної якості не підлягає поверненню?
Чи можна повернути товар належної якості?
Як оформити повернення товару належної якості згідно із законом?
Претензія на повернення товару належної якості як написати?
Чи можна повернути гроші за товар належної якості?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online