Повернення взуття протягом 14 днів без пояснення причин: закон

  1. Взуття жодного разу не надягали, але носити її не хочеться
  2. Що робити з неякісної ношеного взуттям
  3. До якого часу можна пред'являти претензії?
  4. Процедура позбавлення від неякісного товару

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Повернення взуття в магазин - питання, яке хвилює багатьох покупців. Як повернути взуття в магазин, якщо вона не була в експлуатації? В яких випадках покупець має право здати пару, якщо вона ношений? А якщо в магазині вам відмовили? Відповіді підкаже аналіз спеціального законодавства і юридичної практики.

Взуття жодного разу не надягали, але носити її не хочеться

Те, що придбану модель можна повернути в магазин протягом чотирнадцяти днів з дня покупки, не секрет. Під час примірки ви були задоволені парою, впевнені, що вона відмінно підійде до ваших нарядам, а вдома зрозуміли, що дарма витратили гроші.

Згідно ст. 25 ФЗ «Про захист прав споживачів», здати взуття назад в магазин можна, навіть якщо не підійшов розмір, вона не сподобалася, якщо вона незручна або не підходить до гардеробу. Пояснювати причини продавцеві ви не зобов'язані.

В даному випадку мова не йде про повернення товару неналежної якості. Дефектну пару можна повернути магазину по гарантії якості. Зараз же мова йде про гарантоване право на розірвання договору купівлі-продажу протягом 14-денного терміну без пояснень.

Закон про захист прав споживачів дозволяє обмін взуття тільки якщо дотримані умови:

  • пара не носилася;
  • немає порушення товарного виду;
  • зберігся чек про покупку товару в конкретному магазині;
  • в наявності фірмові етикетки.

Важливо! Покупець може повертати взуття в магазин без чека, посилаючись на свідчення свідків!

Правила повернення взуття в 14-денний термін дозволяють не тільки розірвати договір купівлі-продажу, а й просто замінити модель. Якщо аналогічного товару немає у продажу (наприклад, немає відповідного розміру), за угодою сторін обмін може бути відкладений на обумовлений час. Як тільки модель з'явиться на прилавку, реалізатор зобов'язаний проінформувати про це покупця.

Що робити з неякісної ношеного взуттям

Якщо отримати гроші за нову річ цілком реально, то претензії щодо пари, яка була у використанні, продавці задовольняти не поспішають. Чи можна повернути ношений взуття, що говорить про це закон і які права має споживач в такій ситуації?

Ст. 18 закону про захист прав споживачів регламентує, що обміняти взуття після невеликої шкарпетки по вулиці можна, тільки якщо:

  • в черевику виявлено розшарування матеріалу;
  • лопнула шкіра верху, порвалися, розклеїлись або відшарувалися підошви (каблуки);
  • помічена кривизна швів верху черевик;
  • виявлено знебарвлення або інший шлюб, який передбачає погіршення стану зовнішній вигляд взуття або виключає її нормальне використання.

Увага! Споживачі, за законом, мають право повернення взуття в магазин, якщо вона натирає ногу, у пари незручні колодки або вона некомфортна в шкарпетці, адже такі дефекти обмежують використання вироби.

Примітно, що норма дозволяє повернути неякісну взуття в магазин, тільки якщо продавець не обмовив з вами недоліки товару. Якщо ви придбали акційну модель, яка продавалася зі знижкою, наприклад, через зміну кольору верху, претензія на повернення прийнята не буде.

Крім обміну кросівок або чобіт на аналогічні, ви можете не тільки повернути браковану взуття, але також маєте законні причини вимагати:

  • поміняти річ на таку ж, але іншої моделі. Якщо жінка стала володаркою неякісного комплекту туфель (з незручною колодкою або ж взувала їх на вулицю і зрозуміла, що човники натирають ноги, вона може просити надати їй теж туфлі, але, наприклад, іншого фасону);
  • усунути дефект вироби негайно або повернути гроші за ремонт взуття стороннім майстром;
  • пред'явити претензію про перерахунок вартості бракованої пари.

Згідно з актом закону про дотримання прав покупців, людина має право просити і відшкодування збитків, які завдав неякісний товар. Наприклад, жінка пройшлася в дощовий день в чоботях, в яких порвалася шкіра. Клієнтка намочила ноги і захворіла на пневмонію.

Крім як вимагати зробити повернення взуття неналежної якості в магазин, постраждала сторона, можливо, поверне і гроші, витрачені на лікування, - якщо зможе довести в суді причинно-наслідковий зв'язок між шлюбом чобіт і своїм захворюванням.

До якого часу можна пред'являти претензії?

Ви купили зимові черевики в липні, а лопнула підошву помітили тільки в листопаді? «Це ваші проблеми, обміну вона вже не підлягає з причини закінчення гарантійного терміну», - так вам скажуть недобросовісні продавці.

Протягом якого часу можна повернути взуття в магазин, посилаючись на терміни гарантії? Які терміни позначені для того, щоб виявити неналежну якість пари, - нової і ношеного?

Законодавством передбачено те, що взуття віднесена до товарів сезонного використання. Говорячи про стандартний термін гарантії в 30 днів, який встановлюють магазини, не можна відраховувати його з дня покупки, так як споживачеві немає необхідності носити чоботи влітку. Проте, він може ці чоботи влітку купити.

Гарантійним періодом для босоніжок і черевиків вважається пору року, а не день покупки.

Сезон визначається так:

  • зима (з початку листопада по кінець березня);
  • весна (з перших чисел березня по останні травня)
  • літо (травень-вересень);
  • осінній сезон (вересень і по середину листопада).

Примітно, що гарантія може бути встановлена ​​і на умовах виробника продукції, а не тільки реалізатора.

Якщо ж конкретних термінів немає, повернення неякісного взуття виробляється протягом 24 місяців з дня покупки або настання певного сезону.

Процедура позбавлення від неякісного товару

Очевидно, що продавці в взуттєвих магазинах не прагнуть визнавати те, що куплена вами пара неякісна. У всьому, напевно, винні будете ви. Туфлі ношені (навіть якщо ви в них 1 раз пройшлися), значить, спочатку покупка вас влаштовувала, а то, що сталося з нею потім, так це ви і винні, - не так одягали, не в ту погоду вирішили носити. Як повернути неякісну взуття на практиці?

В період гарантії поміняти пару туфель, якщо вона бракована, можна, звернувшись до керівництва магазину з такими документами:

  • особистим паспортом;
  • супровідними паперами на товар (коробкою, чеком, гарантійним талоном).

Чи можна повернути взуття без чека, якщо вона не підійшла (неправильно вказано розмір, пара натирає ноги) і не може використовуватися, а гарантійний період ще не закінчився? Звичайно! Для цього достатньо заручитися свідченнями свідків.

Якщо продавець не погоджується з вимогами споживача, стверджує, що вони не підлягають задоволенню щодо ношеного пари, пишіть заяву на повернення взуття неналежної якості, в якому обов'язково вказуйте час покупки, причини, за якими ви не задоволені її якістю. Обов'язково складайте папір за формою і посилайтеся на статті закону!

Зразок документа на повернення взуття в магазин після невеликої шкарпетки за 2017 рік можна отримати у будь-якого адвоката, в інтернеті. Також зразки офіційних паперів доступні на офіційному сайті Росспоживнагляду.

Опонент відмовляє в прийомі заяви (претензії)? Сміливо шліть його рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вимагайте призначити вам час, щоб повернути браковану річ.

Швидше за все, адміністрація магазину наполягатиме на проведенні експертизи, щоб довести вам, що річ зіпсувалася або поміняла свої характеристики через неправильне носіння, а не внаслідок виробничого браку.

Ймовірно, вам запропонують провести дослідження у «довіреної» фахівця. Не погоджуйтеся віддавати ношений пару в взуттєву майстерню, яка обслуговує конкретну торгову точку. Були випадки, коли кросівки або чоботи, які здали споживачі, спеціально псували, щоб повернення взуття в магазин після невеликої шкарпетки був неможливий відповідно до закону. Вибирайте незалежного майстра і настоюйте на умови проведення експертизи тільки у нього.

Якщо дослідження зразка показало, що в парі є недолік виробничого характеру, продавець зобов'язаний відреагувати поверненням грошей протягом 10 днів.

Чи можна повернути взуття в магазин, якщо опонент навідріз відмовляється визнати, що його товар - бракований? Пригрозіть зверненням до суду - деякі фірми намагаються уникнути можливих неприємностей і намагаються вирішити конфлікт полюбовно.

Якщо не допомагають посилання на норми закону, користуйтеся всіма дозволеними засобами захисту, складіть позов, відповідно до зразка, який розміщений на спеціальних юридичних порталах.

Прикладіть докази того, що взуття має бути повернуто, висновки експертизи, супровідні документи на покупку, заручитися свідченнями. Напевно, суд стане на ваш бік і прийме рішення про те, що взуттям можна користуватися, і вона повинна бути повернута.

Вимагайте, щоб опонент компенсував усі витрати, які ви понесли в зв'язку судовим розглядом, однак пам'ятайте: якщо суд програєте ви, обов'язок оплати витрат ляже на вас.

Взуття можна обміняти або повернути в магазин протягом 14 днів без пояснення причин, згідно правовому акту про дотримання прав споживачів, якщо вона не використовувалася. Браковані чоботи чи туфлі успішно повертають і після невеликої шкарпетки або якщо пара натерла ноги, через що її неможливо експлуатувати.

Вивчіть правило про повернення, описане в профільному законі, а в особливо проблемної ситуації - заручитися підтримкою адвоката. Дерзайте, адже правда за вами!

Як повернути взуття в магазин, якщо вона не була в експлуатації?
В яких випадках покупець має право здати пару, якщо вона ношений?
А якщо в магазині вам відмовили?
Чи можна повернути ношений взуття, що говорить про це закон і які права має споживач в такій ситуації?
До якого часу можна пред'являти претензії?
Ви купили зимові черевики в липні, а лопнула підошву помітили тільки в листопаді?
Протягом якого часу можна повернути взуття в магазин, посилаючись на терміни гарантії?
Які терміни позначені для того, щоб виявити неналежну якість пари, - нової і ношеного?
Як повернути неякісну взуття на практиці?
Чи можна повернути взуття без чека, якщо вона не підійшла (неправильно вказано розмір, пара натирає ноги) і не може використовуватися, а гарантійний період ще не закінчився?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online