Мотоаукціони

Ця наша перша поїздка в країну висхідного сонця. Привітність і поважність оточують нас з перших секунд перебування в цій великій країні. Відчуття стабільності і умиротворення, величезні техногенні будівлі перетинаються з древніми храмами. Наш маршрут на мотоаукціон ми почали з м Тояма, про всяк випадок виїхали в ніч, щоб встигнути до відкриття аукціону. Дорога з Тоями до Токіо по платній дорозі (хайвей) займає орієнтовно 500 км. При середній швидкості 115 км на годину і зупинками в кафешках ми доїхали за 5 годин. Всі переміщення по Японії ми робили на мікроавтобусі Toyota Alphard футуристичного виду, комфорт на вищому рівні. Навігаційна система творить чудеса, без неї навіть місцеві жителі можуть заплутатися в низці автострад і розв'язок. Чим ближче до Токіо, тим ширше дороги і їх розгалуження з переходами на нові рівні (максимальна кількість «поверхів» - 5), практично як Need For Speed ​​Underground J, тільки наживо. Десь посередині дороги ми виявили що сигналізує лампу закінчується палива і були змушені з'їхати з хайвею, в якийсь невеликий містечко. О 2.00 ночі, на жаль, все заправки просто були закриті, і ми були змушені звернутися за допомогою до місцевих жителів. Знайшли нічний магазинчик, на ламаній англійській пояснили нашу проблему, і на наш подив, молода дівчина-продавець села в свій маленький Suzuki Wagon R і повела нас до найближчої нічний заправці ... Їхали ми хвилин 15 в черзі маленьких кварталів провінційного містечка. Доїхавши до заправки, я запропонував їй винагороду у вигляді 3000 ієн (близько 700р.), Від чого дівчина зніяковіла і, можливо, навіть образилася ... Ми вибачилися і ще довго один одному кланялися, в Японії це абсолютно нормально. Благополучно заправитися, ми рушили в дорогу.

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

До речі, трохи про платні дорогах (хайвей). Ці дороги представляють собою довгий нескінченний міст над містами і селами. Проїжджаючи над черговим містом, з дороги видно верхівки висотних будинків. Вартість проїзду становила 9 700 ієн (близько 83 $) в одну сторону. На дорогах Японії не зустрінеш сховалися за кущами з скоростімером місцевих «гайцев» ... замість них через кожні 40 км встановлені камери, які в разі кардинального перевищення швидкості зафіксують вираз вашого обличчя, ваш номерний знак і швидкість. До речі, за 1 км до камер стоїть знак, що сповіщає про ці самі камерах, що передбачає, що вже якщо ти перевищив швидкість, то вже точно не навмисне, наївний народ J. Штраф за перевищення швидкості становить близько 700 $ !!! За день до поїздки в Цікубу, ми їздили на автоаукцион USS Nagoya (м Нагоя). Їхали зі швидкістю 130 км / год, незабаром нас наздогнав тонований Toyota Crown ... це були поліцейські. Нас врятувало те, що у водія права російські міжнародного зразка і знання мови на "два з мінусом", інакше б їх забрали, і штраф б склав ці самі 700 $. В Японії вимагають водійські права саме японського походження, міжнародні права з Росії тут не котируються.

Приїхали в Цікубу пізно вночі, знайшли нічний ресторанчик, «поснідали» сушамі і спати. Вранці, рівно о 6.00, ми зайшли на майданчик аукціону BDS. Мотоцикли стоять рядами до горизонту ... видовище Несамовите ... За правилами аукціону з 6.00-8.00 можна просто оглядати мотоцикли, звіряти їх з аукціонними листами, позначати для себе, щоб пізніше в призначений час спробувати щастя купити цей байк в певні гроші. Починаючи з 8.00 вже можна заводити мотоцикли. Рівно о 8.00 майданчик з мотоциклами заревів приємними звуками спортивних прямотоків. Особисто я стільки мотоциклів в одному місці відразу не бачив ніколи. Оббігши все потенційно цікаві для нас мотоцикли, ми рушили в аукціонний зал в очікуванні початку торгів. За дилерської акредитації було отримано переносний мобільний пульт для постановки ставок із закріпленим за нами номером. Ставки з цього пульта можна робити, знаходячись в будь-якому місці залу. Пульт складається з 2-х кнопок «A» і «B». При натисканні на відповідну кнопку підвищується ставка відповідного лота. В аукціонному залі торгуються одночасно 2 лоти, лот «A» і «B». У разі, коли якийсь із дилерів починає торгуватися і його ставка виявиться останньою, то на екрані з'явиться номер дилера (за номером пульта), і за правилами аукціону покупець мотоцикла повинен повторно натиснути на відповідну кнопку на пульті для підтвердження. Якщо раптом дилер натиснув випадково на кнопку або передумав, то він може відмовитися від покупки, сплативши при цьому штраф аукціону.

До початку торгів зал напівпорожній, ближче до 10.00 зал уже заповнений на ¾ дилерами. О 9.00 почалися торги. Кожен лот торгується в середньому 1-1,5 хвилин (для порівняння на авто аукціонах час продажу 1 авто - секунд 15-30, дорогі машини до 1 хвилини). Мотоцикли різної кубатури, скутери, максіскутерів - все торгуються упереміш в порядку присвоєних їм аукціонних номерів. Фоном звучить постійно якийсь японський чоловічий голос, мабуть, покликаний підбадьорювати учасників і прискорювати процес торгів. Ось і перші покупки! Адреналіну стільки, що можна порівняти із стрибком з парашутом. Куплений недорогий "Yamaha FZR250", "Suzuki Djebl", "Suzuki Bandit 250" і т.д ... Поруч, з серйозним виглядом японці купують "Suzuki GSX-R 1 300 Hayabusa" .. мотоцикл не для людей зі слабкими нервами. До речі, він досягає максимальну швидкість в 300 км / год!

Годині о 17.00 ми зрозуміли, що шалено втомилися, і пора б вже висуватися в Тояма, тим більше що їхати то досить далеко ... Вийшовши на вулицю, виявили огоромное кількість невеликих вантажівок, з зануреними на них мотоциклами. Це аукціон по всій Японії відправляє счастілвим власникам свіжі покупки.

Зустрінемося пізніше, Японія!

Гриценко Владислав, Тояма, 22 листопада 2005 року.

Матеріал надано автосалоном "Сумоторс" пр. Леніна, 5, оф. 707 телефони: +7 (343) 215-90-55 (56) http://www.sumotors.ru

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online