Всіх водіїв в Україні хочуть змусити платити за парковку

  1. Автомобілістів будуть штрафувати заочно, а суми штрафів підвищать
  2. Як будуть штрафувати
  3. Де паркуватися водіям
  4. АВТОР:
  5. Орфографічна помилка в тексті:

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

18 червня 2017, 7:56 Переглядів:

Автомобілістів будуть штрафувати заочно, а суми штрафів підвищать

18 червня 2017, 7:56 Переглядів:   Автомобілістів будуть штрафувати заочно, а суми штрафів підвищать   В Україні хочуть виписувати штрафи водіям за парковку в недозволеному місці заочно

В Україні хочуть виписувати штрафи водіям за парковку в недозволеному місці заочно. Фото: Г. Салай ..

В Україні штрафуватимуть за паркування в недозволеному місці будуть поліцейський і інспектора парковок. Такий законопроект прийняла Верховна Рада в першому читанні. Порушників правил паркування і її оплати каратимуть заочно. Сайт "Сегодня" дізнався, що готують депутати автомобілістам і як уникнути штрафів.

Як будуть штрафувати

В Україні не можна оштрафувати водія, який припаркував автомобіль в недозволеному місці, без його відома. З цієї причини по всій країні в 2015-му оштрафували тільки 257 осіб. Хоча українські водії повсюдно залишають свої машини на тротуарах або на одній зі смуг проїжджої частини.

за законопроекту №6354 поліцейському достатньо буде сфотографувати машину порушника і залишити повідомлення про штраф на лобовому склі. Крім поліції штрафувати зможуть і інспектори парковки. У проекті закону пояснюється, щоб виписати штраф досить буде сфотографувати автомобіль з двох ракурсів, на фото повинні відображатися час і GPS-дані місця. Після інспектор по парковку робить запит до Єдиного держреєстру транспортних засобів про власника авто і вносить його дані постанову про адміністративне правопорушення. У повідомленні для водія будуть причини штрафу і посилання на сайт. На цьому сайті буде детальна інформація про порушення та порядок оплати штрафу. Варто зазначити, що автори законопроекту пропонують ввести знижку в 50%, якщо водій заплатить штраф протягом 10 днів. Якщо не заплатить за 10 днів, тоді повідомлення надішлють на домашню адресу. Якщо водій буде ігнорувати штраф 30 днів - сума подвоїться.

Якщо водій буде ігнорувати штраф 30 днів - сума подвоїться

Припарковані автомобілі на проїжджій частині. Фото: Архів

"Законопроект про паркувальної реформу № 5364 вирішить кілька ключових проблем в цій сфері. По-перше, він дозволить карати недобросовісних водіїв, які порушують правила паркування. Діюча процедура притягнення до відповідальності за" паркувальні "порушення - неспроможна. По-друге, він дозволить автоматизувати адміністрування штрафів, зробивши безглуздим контакт водія з інспектором - комп'ютер не можна підкупити, з електронною системою неможливо домовитися. По-третє, сам механізм притягнення до відповідальності нар ушітелей заснований на даних фото та відео фіксації спеціального пристрою - визначати, було порушення чи ні, буде не людина, а електронний пристрій. Це істотно зменшує корупційні ризики в процесі ", - коментує законопроект Михайло Серебряков, експерт групи реанімаційне пакету реформ для Києва.

Також в законопроекті депутати вказали, коли власника автомобіля не можуть оштрафувати: якщо номерні знаки або сама машина вкрадені. Якщо автомобілем керував інша людина, власник авто повинен це довести. Тоді штраф заплатить фактичний водій.

До того ж, якщо автомобіль буде заважати проїзду - інспектор може евакуювати авто на спеціальний майданчик. Водія про це сповістять по електронній пошті або смс. Чи повернуть машину тільки після сплати штрафу і вартості евакуації автомобіля.

Де паркуватися водіям

"У Києві знак" зупинка заборонена "висить всюди у справі і без діла. І практично завжди під ним припарковані автомобілі. Але це не означає, що у нас водії погані і некультурні. Насправді вони виявилися в таких умовах", - вважає Дмитро Беспалов, член Ради з урбаністики при Київській мерії і викладач Київського університету будівництва та архітектури.

За даними " Кіевтранспарксерка ", В Києві близько 24 тисяч паркувальних місць. При цьому по столиці щодня їздить 600 тис. Автомобілів, відзначає експерт. Виходить, що 96% автомобілістів ризикують бути оштрафовані. За словами Дмитра Беспалова, для початку в містах варто провести інвентаризацію паркувальних місць і переглянути заборонені для зупинки місця.

Михайло Серебряков зазначає, що незважаючи на перевантаженість міських доріг, багато платні парковки пустують. Ухвалення законопроекту, в кінцевому рахунку, спонукає водіїв паркуватися правильно або залишати автомобілі подалі від центрів міст, пересідаючи на громадський транспорт, розвантажуючи, таким чином, дороги від пробок.

"Таким чином, законопроект № 5364 запускає нормалізацію паркувальної сфери. Сподіваємося, він буде підтриманий депутатами якнайскоріше і в" неиспорченном "вигляді. Інакше великі міста продовжать задихатися в пробках", - упевнений експерт.

Інакше великі міста продовжать задихатися в пробках, - упевнений експерт

Фото: Архів.

"Вийшла двояка ситуація. З одного боку, це класно - до цього часу поліція не могла оштрафувати неправильно припаркований автомобіль без його власника. Цей законопроект - батіг. Але перш ніж його застосовувати, потрібно хоча б виразно пояснити правила гри, провести інвентаризацію паркомісць і попиту ", - додає Дмитро Беспалов.

Якщо співвідношення попиту і пропозиції на паркування буде катастрофічним, тоді потрібно буде шукати способи дестімуляціі користування автомобілями. Це може бути зручна система громадського транспорту. Але проблему з паркувальними місцями потрібно вирішувати в комплексі з транспортною системою міста.

Наприклад, якщо знизити пропускну здатність автомобілів в центрі Києва до тисячі автомобілів, то ще 19 тисячам доведеться пересісти на метро. Оскільки пересадочні станції метрополітену і зараз переповнені, то таке рішення стане трагічним, впевнений Дмитро Беспалов.

"Щоб вирішити проблему паркувальних місць, для початку їх потрібно інвентаризувати, розбиратися, чому в тому чи іншому місці встановлений знак заборони паркування. І створити карту парковок. Це перший крок. Другий крок - пояснити водіям чому так відбувається. Водії зрозуміють, чому їм потрібно ужаться, але їм потрібно наводити аргументи. Інакше цей закон просто не буде працювати або він буде дискредитований і викличе соціальні протести ", - відзначає експерт.

Однак Михайло Серебряков вважає, що законопроект запустить процес розширення існуючих парковок і будівництва нових. До того ж фактично в тому ж Києві паркувальних місць більша, ніж значиться офіційно. Так, зараз деякі водії через відсутність відповідальності не платять за парковку. Через це в місті менше інвестицій, а через це менше хороших парковок.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Всіх водіїв в Україні хочуть змусити платити за парковку". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Віталій Андроник

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online