- Отримати ІПН з тимчасової реєстрації Отримання ідентифікаційного номера платника податків за тимчасової...
- Терміни отримання свідоцтва ІПН
Отримати ІПН з тимчасової реєстрації
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Отримання ідентифікаційного номера платника податків за тимчасової реєстрації передбачено лише тоді, коли відсутня постійна реєстрації на території РФ.
Слід зазначити, що якщо у вас в паспорті стоїть відмітка про постійну реєстрацію, але фактично ви проживаєте в іншому регіоні, в якому у вас є тимчасова реєстрація, то отримати свідоцтво з тимчасової реєстрації у вас не вийде.
Співробітників податкової служби не будуть цікавити доводи про те, що їхати за місцем постійної прописки дуже далеко і важко для вас.
Якщо у вас змінилося місце перебування, то другий раз звертатися за отриманням нового свідоцтва не потрібно. ІПН присвоюється один і зміні не підлягає.
При наявності змін ПІБ, дати народження, статі, місце народження, то ви маєте право отримати нове свідоцтво, але сам ІПН залишиться колишнім.
Послуга по заміні свідоцтва є безкоштовною, але якщо свідоцтво ІПН було втрачено, то за повторну видачу дубліката необхідно заплатити державне мито в розмірі 200 рублів.
Способи подачі документів для отримання ІПН
Існує три способи, за допомогою яких можна подати документи для отримання ІПН:
- Особисто, відвідавши податковий орган;
- Направлення документів поштою;
- Через Інтернет.
Розглянемо кожен спосіб окремо:
При особистому відвідуванні податкової інспекції необхідно заповнити заяву, за затвердженою ФНС формі. Буде потрібно ваш паспорт і оригінал тимчасової реєстрації. Важливо, щоб в паспорті не було відмітки про постійну реєстрацію.
Рекомендованим листом з повідомленням, а краще і з оголошеною цінністю, відправляється наступний пакет документів:
- Заява про постановку на облік в податковий орган, за формою, затвердженою ФНС;
- Копія паспорта, завірена у нотаріуса;
- Копія свідоцтва про тимчасову реєстрацію, завірена у нотаріуса.
Щоб подати документи через інтернет-ресурси, необхідно наступне:
- Отримати електронний підпис;
- На сайті податкової служби заповнити заяву про взяття облік;
- Зареєструвати та відправити заповнену заяву , Завірене електронним підписом.
позитивним моментом подачі заяви через інтернет, є можливість відслідковувати результат його розгляду.
Для того, щоб отримати свідоцтво ІПН з тимчасової реєстрації є кілька варіантів: особисто в податковому органі, поштою, в електронному вигляді.
Якщо свідоцтво отримуєте поштою, або особисто, то в ньому обов'язково буде стояти печатка і підпис співробітника податкової служби.
Якщо ви вирішили отримати свідоцтво в електронному вигляді, то воно буде завірено електронним підписом, і друк на ньому не буде присутній.
Терміни отримання свідоцтва ІПН
Отримати свідоцтво ІПН з тимчасової реєстрації можна після закінчення п'яти робочих днів, як будуть здані документи. При отриманні свідоцтва особисто, необхідно пред'явити паспорт. Якщо отримуєте свідоцтво на пошті, паспорт також буде потрібно.
А ось при отриманні свідоцтва за допомогою Інтернет-ресурсів необхідність пред'являти паспорт відсутній.
У разі якщо з отриманням ІПН виникли складності, то необхідно звернутися за консультацією до юристів. Вони допоможуть знайти вихід із ситуації.