Отримати ІПН з тимчасової реєстрації

  1. Отримати ІПН з тимчасової реєстрації Отримання ідентифікаційного номера платника податків за тимчасової...
  2. Терміни отримання свідоцтва ІПН

Отримати ІПН з тимчасової реєстрації

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Отримання ідентифікаційного номера платника податків за тимчасової реєстрації передбачено лише тоді, коли відсутня постійна реєстрації на території РФ.

Отримання ідентифікаційного номера платника податків за   тимчасової реєстрації   передбачено лише тоді, коли відсутня постійна реєстрації на території РФ

Слід зазначити, що якщо у вас в паспорті стоїть відмітка про постійну реєстрацію, але фактично ви проживаєте в іншому регіоні, в якому у вас є тимчасова реєстрація, то отримати свідоцтво з тимчасової реєстрації у вас не вийде.

Співробітників податкової служби не будуть цікавити доводи про те, що їхати за місцем постійної прописки дуже далеко і важко для вас.

Якщо у вас змінилося місце перебування, то другий раз звертатися за отриманням нового свідоцтва не потрібно. ІПН присвоюється один і зміні не підлягає.

При наявності змін ПІБ, дати народження, статі, місце народження, то ви маєте право отримати нове свідоцтво, але сам ІПН залишиться колишнім.

Послуга по заміні свідоцтва є безкоштовною, але якщо свідоцтво ІПН було втрачено, то за повторну видачу дубліката необхідно заплатити державне мито в розмірі 200 рублів.

Способи подачі документів для отримання ІПН

Існує три способи, за допомогою яких можна подати документи для отримання ІПН:

  1. Особисто, відвідавши податковий орган;
  2. Направлення документів поштою;
  3. Через Інтернет.

Розглянемо кожен спосіб окремо:

При особистому відвідуванні податкової інспекції необхідно заповнити заяву, за затвердженою ФНС формі. Буде потрібно ваш паспорт і оригінал тимчасової реєстрації. Важливо, щоб в паспорті не було відмітки про постійну реєстрацію.

Рекомендованим листом з повідомленням, а краще і з оголошеною цінністю, відправляється наступний пакет документів:

  • Заява про постановку на облік в податковий орган, за формою, затвердженою ФНС;
  • Копія паспорта, завірена у нотаріуса;
  • Копія свідоцтва про тимчасову реєстрацію, завірена у нотаріуса.

Щоб подати документи через інтернет-ресурси, необхідно наступне:

  • Отримати електронний підпис;
  • На сайті податкової служби заповнити заяву про взяття облік;
  • Зареєструвати та відправити заповнену заяву , Завірене електронним підписом.

позитивним моментом подачі заяви через інтернет, є можливість відслідковувати результат його розгляду.

Для того, щоб отримати свідоцтво ІПН з тимчасової реєстрації є кілька варіантів: особисто в податковому органі, поштою, в електронному вигляді.

Якщо свідоцтво отримуєте поштою, або особисто, то в ньому обов'язково буде стояти печатка і підпис співробітника податкової служби.

Якщо ви вирішили отримати свідоцтво в електронному вигляді, то воно буде завірено електронним підписом, і друк на ньому не буде присутній.

Терміни отримання свідоцтва ІПН

Отримати свідоцтво ІПН з тимчасової реєстрації можна після закінчення п'яти робочих днів, як будуть здані документи. При отриманні свідоцтва особисто, необхідно пред'явити паспорт. Якщо отримуєте свідоцтво на пошті, паспорт також буде потрібно.

А ось при отриманні свідоцтва за допомогою Інтернет-ресурсів необхідність пред'являти паспорт відсутній.

У разі якщо з отриманням ІПН виникли складності, то необхідно звернутися за консультацією до юристів. Вони допоможуть знайти вихід із ситуації.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online