Виграв приз - віддай податок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Отримати приз або виграти гроші завжди приємно. Однак часом переможців промо-акцій, конкурсів, лотерей і інших розіграшів чекає розчарування: отримати заповітний приз (будь то MP3-плеєр, мобільний телефон або автомобіль) він зможе, тільки заплативши у вигляді податку в бюджет більше третини його вартості. Організатори акцій, як правило, вважають за краще не афішувати малоприємне для потенційних учасників умова. Отримати приз або виграти гроші завжди приємно

www.abris37.ru


Отримати приз або виграти гроші завжди приємно. Однак часом переможців промо-акцій, конкурсів, лотерей і інших розіграшів чекає розчарування: отримати заповітний приз (будь то MP3-плеєр, мобільний телефон або автомобіль) він зможе, тільки заплативши у вигляді податку в бюджет більше третини його вартості. Організатори акцій, як правило, вважають за краще не афішувати малоприємне для потенційних учасників умова.
Згідно із законом від податку звільняється тільки вартість вручаються учасникам рекламних акцій (стимулюючих лотерей) призів, сумарна вартість яких протягом року не перевищила 4000 рублів. Все, що більше, вважається доходом і оподатковується за ставкою в 35 відсотків. А роботодавці іноді навіть утримують відсотки від вартості корпоративних вечірок, в яких брали участь їхні співробітники.
Троянський кінь
У рекламних матеріалах промо-акцій про необхідність платити податок згадується рідко. Більшість їх організаторів намагаються «заховати» цю інформацію подалі від очей грають або взагалі промовчати.
Особливо цікаві можуть зайти на вказаний в рекламі сайт і знайти там правила, що містять формальні, на перший погляд, умови. «Будь-який Учасник Акції, який виграв Приз, несе обов'язок по сплаті всіх застосовних податків у випадках, встановлених чинним законодавством Російської Федерації», - зазначено в промо-правилах компанії «Пепсіко Холдінгс». Вартість призів там не вказується, але навряд чи розігруються GPS-навігатори та снігохід оцінюються менше ніж в 4000 рублів. Грошима призи не видаються, а значить переможець, вже витратив чималу суму на участь в SMS-вікторині, встане перед вибором: платити з власної кишені третину вартості того ж снігохода (а це майже 5 тисяч доларів!) В надії потім його продати, або відмовитися від подарунка.
У рекламі проводиться компанією DIXIS акції (купивши мобільник і взявши участь в SMS-вікторині, в ході якої треба відповідати на питання, можна виграти навчання іноземної мови за кордоном) про податки нічого не сказано. Ні слова про передбачену законом обов'язки не згадується і в правилах конкурсу, проведеного за участю авіакомпанії «Трансаеро».
За звітом листоноші Пєчкіна
Податкове законодавство зобов'язує компанії, що видають призи, утримувати та перераховувати до бюджету відповідний податок, а також подавати до податкового органу відомості про доходи фізичних осіб. Тобто отримати виграний мобільний телефон, путівку або інший товар або послугу, можна, тільки заплативши організатору акції 35 відсотків його вартості. А також надавши всі свої дані - ІПН, номер паспорта, адреса реєстрації і т.д.
Виняток становлять виграші на суму менше 4000 рублів. «Кожна організація повинна вести персоніфікований облік фізичних осіб, які отримали зазначені виграші і призи, - роз'яснює заступник директора Департаменту податкової і митно-тарифної політики Міністерства фінансів Росії Сергій Розгляну. - У випадку, якщо сума виплаченого одному і тому ж фізичній особі виграшу перевищить в податковому періоді [протягом календарного року] 4000 рублів, організацію буде визнано податковим агентом ».
Іноді організатори акцій беруть на себе сплату податку, причому змушені це робити хитромудрими способами. Наприклад, мережа «Мегафон» проводила лотерею «100 за 100», в якій розігрувався автомобіль. Як пояснили в прес-службі стільникової компанії, до складу виграшу включили і грошовий приз, який дорівнює сумі податку. Передаючи автомобіль переможцю, організатор лотереї перераховував грошову суму в бюджет.
Для виграшів звичайних лотерей, не пов'язаних з рекламою товарів і послуг, податкова ставка становить всього 13 відсотків. Нарівні з організаторами рекламних акцій, оператори лотерей також зобов'язані утримувати та перераховувати податок. хоча в правилах регіональної державної тиражної лотереї Санкт-Петербурга «Невське лото», що проводиться від імені міського уряду, зазначено, що сам переможець «зобов'язаний заплатити податки з усіх отриманих ним в лотереї грошових виграшів у відповідності до чинного законодавства».
Закон не робить винятку навіть для подарунків, які роботодавець вручає своїм же штатним співробітникам. Якщо їх вартість за рік перевищить 4000 рублів, за подарунки треба віддати 13 відсотків. Причому до подарунків прирівнюються і послуги, в тому числі, участь в корпоративній вечірці. Наприклад, оператор «Скай Лінк» (ЗАТ «Дельта Телеком») включає вартість подібних заходів (більше 5000 рублів на людину) до оподатковуваного доходу беруть участь в них співробітників, фактично зменшуючи їх зарплату на 700 рублів.
Павло Нетупскій,
Фонтанка.ру

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online