Складаємо детальний бізнес-план магазину дитячого одягу

  1. Аналіз ринку і конкурентів
  2. Реєстрація ТОВ і податки
  3. Підбір приміщення
  4. Устаткування для магазину дитячого одягу
  5. Персонал для магазину
  6. Дитячий одяг під реалізацію: постачальники і каталог продукції
  7. Цінова політика магазину
  8. Реклама магазину
  9. Витрати і прибуток магазину
  10. резюме
  11. Схожі статті

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Найважливіше для торгівлі - попит на товар Найважливіше для торгівлі - попит на товар. Чим вище попит на який-небудь вид товару або послуги, тим більше конкурентів, але також і більше покупців. Одне з найпоширеніших вимог абсолютної більшості людей - одяг, тому саме магазин одягу ми з вами розберемо в цій статті. Невеликою відмінністю буде спрямованість магазина - наш магазин буде продавати тільки дитячий одяг.

Головне при відкритті будь-якого магазину - витрати, вкладення і прибуток. Не кожен зможе вкладати в бізнес значні кошти довгий час не отримуючи прибутку. Як відкрити магазин дитячого одягу? Почати потрібно з складання суворого бізнес-плану відкриття магазину одягу, в який включені абсолютно всі затрати.Также не варто забувати про відкриття онлайн-версії магазину. При грамотному підході витрати будуть значно нижче, а попит - на кілька порядків вище показників оффлайн-торгівлі.

Аналіз ринку і конкурентів

Необхідно знайти якомога більше магазинів в обраному районі або в цілому місті, подивитися на кількість товарів і то, як швидко їх розкуповують. Головне - не випустити сезонність одягу, тому що цілком ймовірно, що багато магазинів не блищать різноманітністю товарів в різні сезони року.

З'ясувати попит і обсяг продажів досить просто - достатньо поспостерігати протягом місяця за продажами одягу в декількох магазинах або ж зробити простіше - дізнатися всю інформацію у продавців.

Необхідно записати як ціни, так і марки одягу, нанести на карту міста магазини з коротким описом обсягу продажів кожного магазину.

Корисна інформація про те,   як відкрити приватний дитячий сад Корисна інформація про те, як відкрити приватний дитячий сад .

Бізнес в сфері сервісу і послуг для населення: чи реально? Звісно так! пропонуємо добірку популярних бізнес-ідей з даного напрямку.

Дитячий одяг, як і вся інша, відрізняється за ціною, якістю і брендам. Магазину в маленькому місті невигідно продавати дорогий одяг. У місті ж з населенням більше мільйона чоловік попит на бренди різко збільшується. Вплив брендів і тенденцій моди в цій сфері сильно обмежена на конкретних споживачів, але не варто продавати усі товари відразу, навіть якщо конкурентів серед дорогих товарів не буде.

Також необхідно вибрати цільову аудиторію майбутнього магазину. Її можна розділити на дві категорії. У першій категорії - покупці, які орієнтуються, перш за все, на дешевизну товару, а не на якість. У другій категорії - покупці, які звертають увагу на якість або бренд одягу.

Вибір цільової аудиторії повністю залежить від аналізу ринку. Грає роль і різноманітність товарів в тому чи іншому магазині міста, розуміння попиту і кількості пропозицій в різних частинах міста.

Зібравши дані попиту на товар, аналізу конкурентів і цільової аудиторії, можна приступати до наступного кроку.

Реєстрація ТОВ і податки

Для майбутнього магазину буде потрібно реєстрація ТОВ . Це необхідна умова, якщо в майбутньому будуть наймані працівники.

На цьому етапі найлегше скористатися послугами реєстратора. Вартість реєстратора коливається від 3 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Всі необхідні документи, отримання адреси та інші формальності будуть дотримані. Також реєстратори в більшості випадків роблять і подальші бухгалтерські послуги.

Майбутньому магазину найкраще використовувати основну систему оподаткування Майбутньому магазину найкраще використовувати основну систему оподаткування. Даний крок допоможе співпрацювати з великою кількістю контрагентів, оскільки вони будуть в праві застосовувати сплачений ПДВ до відрахування. Але важливо пам'ятати, що загальна система досить обтяжлива. Дане питання також найкраще обговорити з бухгалтерською фірмою.

У більшості випадків самостійно розбиратися з веденням бухгалтерії, реєстрацією ТОВ просто не має сенсу - це забирає час, який краще витратити на підбір персоналу, складання каталогу товарів, домовленості з постачальниками і багато іншого.

Підбір приміщення

Після аналізу ринку потрібно знайти кращі райони в місті, де попит на товар підвищений, але пропозицій, які відповідають цільовій аудиторії, найменше.

Купівля приміщення для магазину в більшості випадків недоцільна, кращий вибір - оренда. Необхідно знайти всі приміщення, які здаються в оренду в обраному районі міста, і вибрати відповідне виходячи, перш за все, з доступності для покупців.

Вибір між орендою в торговому центрі і житловій будівлі також повинен виходити з міркувань доступності для покупця. У торговому центрі не завжди можна знайти хороший варіант для магазину, але це забезпечить приплив покупців без великих вкладень в рекламу.

Укладення договору на оренду приміщення найкраще укладати на термін не вище 11 місяців. Цей договір не вимагає додаткової реєстрації в ГБР, а, як тільки настане термін закінчення договору, можна його продовжити на такий же термін.

При укладанні договору оренди на більший термін необхідно виплачувати держмито, але це убезпечить вас від раптового виселення.

При укладанні договору терміном на 11 місяців варто враховувати підвищення вартості орендної плати і обговорити це питання з орендодавцем. Необхідно ретельно перевірити що юридична особа, яка здає приміщення, є його власником. Не зайвим буде розпитати минулих наймачем приміщення або орендарів сусідніх павільйонів.

Знімається приміщення вже матиме якусь обробку і дизайн, вам залишиться додати унікальності Знімається приміщення вже матиме якусь обробку і дизайн, вам залишиться додати унікальності. Найкраще найняти дизайнера, який підготує проект облаштування майбутнього магазину, або знайти готові проекти дизайну в інтернеті.

Дизайн магазину, звичайно, важливий, але не варто вкладати в нього і облаштування приміщення занадто багато грошей, тому що це може згубно позначитися на ціновій політиці майбутнього магазину.

Устаткування для магазину дитячого одягу

Устаткування для магазину буде відрізнятися в залежності від розмірів знімається площі. Полки, стелажі, дзеркала, різні вішалки підбираються виходячи з дизайну.

Установку обладнання, додаткового освітлення та іншого найкраще обговорити з орендодавцем. Також варто пам'ятати про наймання тимчасових працівників для проведення складних робіт в приміщенні.

Для невеликого магазину досить одного касового апарата і однієї каси. Хорошим рішенням буде касовий апарат з можливістю оплати через пластикові карти.

Вибір касового апарату дуже важливий. Найкраще купити повноцінну POS-систему з вбудованим зчитувачем магнітних карт. Надалі це стане в нагоді для випуску дисконтних карт і проведення рекламних компаній.

У більшості випадків POS-системи знаходяться під управлінням власних систем автоматизації. Первинна настройка системи не потрібно, але для кожного касового апарату необхідно обслуговування. Випуск дисконтних карт, сервісне обслуговування, підключення додаткових сканерів і термінів тягне за собою додаткові витрати, про які варто пам'ятати. Сервісне обслуговування терміналу, настройка і висновок звітності слід повністю довірити фірмі постачальника касового апарату.

Варто подбати і про безпеку майбутнього магазину. Контроль за покупцями і діями продавця здійснюється за допомогою камер відеоспостереження.

Франчайзинг в сфері харчування: як отримати   франшизу кав'ярні Франчайзинг в сфері харчування: як отримати франшизу кав'ярні ?

огляд найпопулярніших, актуальних і прибуткових сфер бізнесу.

Покрокова інструкція для тих, хто вирішив відкрити власний магазин продуктів: http://svoy-business.com/nachalo-deyatelnosti/vidyi-biznesa/kak-otkryit-magazin-produktov.html

Персонал для магазину

Якщо ви не плануєте самостійно стояти за прилавком, то необхідно найняти співробітника. До вибору касира і одночасно продавця необхідно підходити так само уважно. При наймі необхідно переконатися, що він вміє працювати за вашим касовим апаратом.

Податкову звітність для всіх витрат на даній стадії найкраще обговорити з вашої бухгалтерської фірмою.

Дитячий одяг під реалізацію: постачальники і каталог продукції

Наступний і найважливіший крок - каталог товарів. Каталог товарів залежить від розташування магазину, обраної цільової аудиторії і аналізу конкурентів. На початку роботи магазину варто орієнтуватися на якісні і різноманітні товари або однієї категорії, або на сезонні.

Перш за все, необхідно скласти прайс-лист продукції, що продається і переглянути всі товари Перш за все, необхідно скласти прайс-лист продукції, що продається і переглянути всі товари. Пошук постачальників одягу може зайняти досить тривалий час, але не варто впадати у відчай і користуватися послугами перекупників - найкраще купувати товар безпосередньо у виробників. Більшість виробників не відмовляються від закупівель невеликих партій, але для подібних дій необхідні довгі попередні переговори.

Якщо договори з постачальниками одягу провалилися, варто переглянути складські бази вашого міста. При вдалому збігу обставин можна знайти вигідні пропозиції і там.

Важливо пам'ятати, що якщо попит на товар буде рости, а товару на вашому складі або на складі перекупника не опиниться, довіру покупців буде підірвано. Саме через це варто укладати договори на постачання одягу безпосередньо з виробниками.

Цінова політика магазину

Перш ніж асортимент дитячого одягу для магазину потрапить на прилавки, варто врахувати безліч чинників ціноутворення. Необхідно записати все щомісячні витрати - такі, як обслуговування касового апарату, оренда приміщення, виплати бухгалтерській фірмі і, звичайно ж, податки.

Після покупки товару від постачальника необхідно повернутися до аналізу і переглянути обсяг продажів конкурентів. Необхідно визначити мінімальну ціну при мінімальному прогнозований обсяг продажів одягу для дітей.

Не завжди виходить знайти дані про обсяг продажів конкретного товару Не завжди виходить знайти дані про обсяг продажів конкретного товару. В цьому випадку можна орієнтуватися на весь асортимент дитячого одягу магазину, вивести середню мінімальну ціну кожного товару і відштовхувати вже від неї. Виходячи з мінімальної ціни і додаючи до неї щомісячні витрати, ми отримуємо ціну мінімальної продажу кожного виду товару.

Подальші дії з націнкою залежать від обраної цільової аудиторії, збільшення або зменшення обсягу продажів і аналізу конкурентів. Найкраще встановити середню ціну на товар і вже в подальшому робити невеликі знижки та акції.

Важливо пам'ятати, що в перші місяці, поки реклама не дала стабільних результатів, прибуток буде вельми незадовільною.

Реклама магазину

Після того як приміщення підібрано, товар закуплений і лежить на полицях, а ціни вже виставлені, можна відразу ж приступати до реклами магазину.

Існує безліч варіантів реклами, всі вони розрізняються як від обраної цільової аудиторії, так від розташування магазину.

Якщо магазин знаходиться в досить прохідному місці, то велика частина проблем відпадає сама собою. Красива вивіска і назва зроблять все самі. Також вирішує роль дизайн магазина, то, як покупці бачать товар, і як він подається. Подібні питання краще всього обговорити з дизайнером, який спеціалізується на рекламі.

Випуск дисконтних карт і реклама знижок в магазині також будуть залучати покупців. Дисконтні картки можна роздавати в торгових центрах, на ринках і в багатьох інших громадських місцях. Увага покупців можна акцентувати на дешевизні, як і брендах. Все це знову-таки залежить від обраної аудиторії і первинного аналізу ринку.

Витрати на рекламу в більшості випадків суттєві Витрати на рекламу в більшості випадків суттєві. Сюди частково входить і дизайн магазина, і збільшення популярності серед цільової аудиторії. У перший час можна дарувати невеликі подарунки, щоб утримати перших клієнтів і отримати підтримку сарафанного радіо.

При бажанні можна найняти фірму, яка спеціалізується на рекламі. Вона підготує як рекламну компанію, так і дизайн візиток і вивіски для магазину.

Витрати і прибуток магазину

  • Реєстрація ТОВ - 5-15 тисяч, якщо реєструвати через бухгалтерську фірму.
  • Щомісячні відрахування бухгалтерській фірмі - 20-60 тисяч на місяць.
  • Оренда приміщення - 30-150 тисяч, в залежності від розташування.
  • Дизайн приміщення, матеріали обробки і мебелірованни - від 150 тисяч, межі встановлюються тільки розміром вкладень.
  • Касове обладнання - 50-150 тисяч за POS-термінал, 20-50 тисяч на місяць за обслуговування терміналу.
  • Зарплата співробітнику - від 20 тисяч.
  • Установка відеоспостереження - від 60 тисяч.

Витрати на рекламу індивідуальні для кожного магазину.

Прибуток магазину розглядати не має сенсу. Все залежить як від вкладень в рекламу, так і від ваших дій. Більшість подібних магазинів не мають великого прибутку, але якщо зробити кілька магазинів - мережа, - то і прибуток буде вже істотна.

резюме

Відкривати магазин дитячого одягу важко, довго, але перспективно. Одяг потрібна завжди, і магазин завжди знайде своїх покупців.

Схожі статті

Допомогла стаття? Підписуйтесь в наші спільноти: ВКонтакте , Фейсбуці , Twitter , Одноклассниках або Google Plus .

Будемо дуже вдячні, якщо поставите "Лайк" нижче. Дякуємо!

Отримуйте оновлення прямо на вашу пошту:

Як відкрити магазин дитячого одягу?
Бізнес в сфері сервісу і послуг для населення: чи реально?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online