Цільова аудиторія «ВКонтакте»

  1. «ВКонтакте» - соціальна мережа для школярів?
  2. Що відрізняє користувачів «ВКонтакте» від завсідників інших соціальних мереж?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

За даними різних джерел, соціальна мережа «ВКонтакте» є або першим, або другим за популярністю сайтом у Росії. Як би там не було, третє місце «живій легенді» VK.com не дає ніхто. Щомісячна аудиторія соцмережі наближається до 54 мільйонам чоловік, з яких майже 22 мільйони є авторами, тобто хоча б раз на місяць залишають публічні повідомлення. Таким чином, важливість присутності на даному майданчику з точки зору SMM здається очевидною і незаперечною. Але до кого ми звертаємося, кому пропонуємо товари і послуги, кого маємо на увазі під словосполученням «аудиторія« ВКонтакте »? Про все це ми і розповімо.

Про все це ми і розповімо

«ВКонтакте» - соціальна мережа для школярів?

Якщо інша популярна російська соціальна мережа - «Однокласники» - має репутацію сайту «для пенсіонерів», то «ВКонтакте» страждає від протилежного стереотипу - мовляв, тут «тусується одна школота». Через це платформа часто не сприймається всерйоз, адже що можна взяти з нерозумних дітей і підлітків, які і сидять тут від безпечності та недостатньою навчального навантаження?

Якщо ж відійти від «диванної соціології» і звернутися до соціологів-професіоналів, то нашим очам відкриється зовсім інша картина. На думку фахівців в сфері медіа, аудиторія «ВКонтакте» сьогодні охоплює практично все населення Росії і деяких інших країн колишнього СРСР. VK приваблює користувачів легкістю, зручністю і інтуїтивної зрозумілістю в використанні. Примітно, що ряди «ВКонтакте» продовжують поповнюватися користувачами інших соціальних мереж. Наприклад, в останні роки на територію «ВКонтакте» перейшов так званий верхній сегмент аудиторії - освічені платоспроможні городяни, які перш, як правило, віддавали перевагу Facebook. Збільшилася і частка користувачів вікової категорії 35+, які традиційно вважалися мешканцями «Однокласників». При цьому, зрозуміло, різні вікові групи представлені в соціальній мережі неоднорідне.

Хто ж складає ядро ​​аудиторії «ВКонтакте»? За одними оцінками, це люди 18-24 років, причому спостерігається тренд поступового дорослішання аудиторії. За іншими оцінками, це люди 25-34 років, що, до слова, збігається з ядром аудиторії «Однокласників». У будь-якому випадку говорити про VK.com як про соціальну мережу для школярів сьогодні нерозумно. Судячи з усього, цей стереотип йде корінням в 2007 рік, коли молоді люди насправді просиджували годинник у «ВКонтакте» і виробляли відповідний «молодіжний» контент. Оскільки і сьогодні самий вірусний контент починає поширюватися з старих паблік, запущених ще в еру «школярів», то майданчик не може остаточно звільнитися від свого «шкільного» іміджу.

Важливо розуміти, що школярі, котрі освоювали соцмережа майже десять років тому, з тих пір виросли і стали студентами, а то і зовсім вже отримали скоринки про вищу освіту. В даний час користувачі «ВК» - це цілком зрілі, соціально і економічно активні люди.

В даний час користувачі «ВК» - це цілком зрілі, соціально і економічно активні люди

Цікаво поглянути і на статистику по географії. Як стверджують представники «ВКонтакте», соціальну мережу використовують у всіх регіонах Російської Федерації, а також країнах Митного союзу, ближнього і далекого зарубіжжя. Серед користувачів Рунету соцмережа «ВКонтакте» найулюбленіша жителями великих і середніх міст - в лідерах очікувано можна побачити Москву, Санкт-Петербург, Єкатеринбург, Новосибірськ, Нижній Новгород і інші мегаполіси. Цікава деталь: в середньому кожен користувач щодня проводить у соціальній мережі близько 40 хвилин, причому проводить цей час досить активно - за читанням новин, створенням контенту і спілкуванням в діалогах.

Резюмуючи, можна сказати, що цільова аудиторія «ВКонтакте» - це нинішні або «вчорашні» студенти, молоді професіонали та люди раннього середнього віку. Що ж стосується географії, то і тут сайт практично не знає кордонів. Соціальна мережа трохи цікавіша москвичам і пітерцям, ніж кілька провінційні «Однокласники», однак і в регіонах вона користується великою популярністю.

Що відрізняє користувачів «ВКонтакте» від завсідників інших соціальних мереж?

Чи володіють користувачі «ВКонтакте» якимось одноманітністю, загальною ідентичністю, менталітетом, або ж це строкатий світ несхожих один на одного людей? Експерти наполягають, що певні особливості сприйняття і поведінки все-таки характерні для переважної більшості користувачів.

Так, аудиторія «ВКонтакте» - переважно візуали, які обожнюють вибірках, Тюремники показали, інфографіка. Навіть в суто текстовому контенті вони цінують наочність, візуалізацію головних тез. На відміну від користувачів «Однокласників», які більше орієнтовані на особисте спілкування, користувачі «ВК» активно читають новинну стрічку, а значить, частота і обсяг постинга мають значення. Необхідно дотримуватися балансу: чи не набридати постійним миготінням, а й регулярно нагадувати про себе яскравими, змістовними постами.

Ефективне ведення Вашого спільноти Вконтакте, залучення нової аудиторії, результативні рекламні кампанії

Отримати комерційну пропозицію

При роботі з аудиторією у «ВКонтакте» важливо уникати однобокого підходу і враховувати всі мають значення параметри - вік, географію, забезпеченість, інтереси користувачів і багато іншого. Дійте відповідно до завдань Вашого бізнесу і покладайтеся на реальні цифри. Говоріть з користувачами на одній мові, і Вас обов'язково почують!

«ВКонтакте» - соціальна мережа для школярів?
Що відрізняє користувачів «ВКонтакте» від завсідників інших соціальних мереж?
Але до кого ми звертаємося, кому пропонуємо товари і послуги, кого маємо на увазі під словосполученням «аудиторія« ВКонтакте »?
«ВКонтакте» - соціальна мережа для школярів?
Через це платформа часто не сприймається всерйоз, адже що можна взяти з нерозумних дітей і підлітків, які і сидять тут від безпечності та недостатньою навчального навантаження?
Хто ж складає ядро ​​аудиторії «ВКонтакте»?
Що відрізняє користувачів «ВКонтакте» від завсідників інших соціальних мереж?
Чи володіють користувачі «ВКонтакте» якимось одноманітністю, загальною ідентичністю, менталітетом, або ж це строкатий світ несхожих один на одного людей?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online