Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Розгляд судових суперечок відбувається по строго регламентованим ЦПК РФ установкам. В процесі зачіпаються права і інтереси не тільки позивача і відповідача, але третіх осіб. Зацікавлені особи, чиї інтереси можуть бути порушені, мають право подати претензію до ходу розгляду. Апеляція від третіх осіб, чиї права були ущемлені, має таке ж юридичне значення і розглядається в установленому процесуальному порядку. Статус приватної скарги на рішення суду першої інстанції отримує заяву третьої особи, спрямоване в суд апеляційної інстанції.
Крім учасників процесу і зацікавлених осіб, право на оскарження в якості нагляду, має прокуратура. Якщо будуть встановлені порушення, то наглядовий орган має право призупинити розгляд справи і відправити скаргу до вищестоящого судовий орган. У справі, в якому беруть участь неповнолітні, беруть участь органи опіки та піклування. При порушеннях наглядова скарга з боку даного державного органу потребують повторного розгляду питання за рішенням суду апеляційної інстанції.
Саме складання приватної скарги, вірне вказівку підстав претензії і вимог защемленого особи, вимагає професійних навичок і юридичного досвіду. Подають апеляцію юристи від імені свого довірителя, самостійне звернення навряд чи принесе позитивний результат. Заявник повинен не просто вказати на порушення, але зіставити пригода за нормами права і законодавчими актами. Не допускається відступ від регламенту, порушення термінів у зв'язку з поверненням скарги на доопрацювання і виправлення призводить до відмови в апеляції.
сучасний спосіб онлайн консультації з юристом економить час і дозволяє скористатися допомогою в будь-який час доби, абсолютно безкоштовно. Рекомендаціями наших фахівців можна користуватися при розгляді будь-якій спірній ситуації або складанні різних процесуальних документів.
Подача приватної скарги
Заява в апеляційну інстанцію подається протягом 15 днів після винесення постанови. Термін може бути змінений, зменшений або збільшений в зв'язку з обставинами, що розглядається. Збільшити термін з поважних причин можна при пред'явленні документальних свідчень об'єктивного пропуску строку апеляції. З апеляційною скаргою знайомляться всі особи, чиї інтереси порушені заявою, їм розсилаються копії приватної скарги листом з повідомленням. Повідомлення вказує термін, за який особи можуть подати зустрічну скаргу і висловити свою точку зору з питання.
Скарга може бути відхилена, якщо суд не побачить достатніх підстав і не прийме доводи заявника. Відмова в розгляді дається в письмовій формі із зазначенням причин, термін на відмову відводиться в п'ять днів. Приватна скарга подається до суду тієї інстанції, де вироблялося первинний розгляд справи. Потім разом з матеріалами процесу відправляється до вищої для даного суду інстанцію. Апеляційний суд розглядає приватну скаргу і може винести один з вердиктів:
- залишити рішення без зміни;
- змінити в частині, зазначеної в приватній скарзі;
- відправити справу на перегляд, скасувавши попереднє рішення.
Скарга повинна бути складена за правилами судочинства і відповідати стилю ділового листування. Бланк приватної скарги можна скачати на нашому сайті, але грамотно, з юридичної точки зору, заповнити його може профільний юрист. Без знання основ ЦПК і аргументованого викладу своєї претензії, навряд чи варто розраховувати на позитивний результат розслідування.
Приватна скарга не обкладається зборами суду і державним митом, суд не має права відмовити в прийнятті без поважних і аргументованих причин. У період розгляду заявник має можливість доповнити, внести корективи або відкликати свої претензії. Заяву можна подати особисто в канцелярію, надіслати рекомендованим листом з повідомленням або по електронній пошті.
Після реєстрації приватної скарги в суді, на розгляд питання буде потрібно п'ять днів. Після прийняття рішення, подавач приватної скарги повідомляється письмово про прийнятій постанові.
Подача наглядової скарги
Приватна і наглядова скарги, що стосуються одного питання, подаються в різні встановлені законом терміни. Наглядову скаргу можна подати в період 3 місяців після набрання рішенням суду законної сили. Крім іншого, буде потрібно заплатити державний збір у розмірі 200 рублів для громадян і 4 тис. Рублів для юридичних осіб.
Наглядові скарги подаються до Президії ВС РФ, після проходження всіх судових інстанцій. У пакет документів повинні входити постанови суду першої, апеляційної та касаційної інстанцій. Всі додані до скарги копії завіряються в канцелярії суду, де було відкрито судочинство. Наглядову скаргу можна подати особисто в канцелярію Верховного суду або відправити поштою рекомендованим відправленням. Дізнатися про присвоєний порядковий номер можна за телефоном.
Президія розглядає законність постанов, але реалізацією винесеного рішення головної наглядової інстанції займаються брали участь у виробництві суди. Зміст наглядової скарги може бути складено в довільному форматі. При цьому матеріали та суть справи повинні повністю розкриті для всебічного вивчення.
Обов'язкові такі відомості:
- офіційне найменування і поштову адресу наглядової інстанції;
- особисті дані заявника, контактні телефони, статус в процесі;
- підсумок розгляду первинного суду і судів наступних інстанцій, номер справи і його реєстраційні дані;
- визначення, яке потрібно переглянути, співвіднесення до порушень законодавства;
- вимоги особи, який направив наглядову скаргу;
- дата звернення і особистий підпис.
Якщо справа веде адвокат, то він має право подати наглядову скаргу, надавши нотаріально завірене доручення від свого клієнта. Від кваліфікації юриста в більшості випадків залежить результат справи, тому при таких важливих питаннях участь професіонала необхідно.
Апеляційна скарга у цивільних справах
Post Views: 6