Виставкові стенди: види, виробництво, переваги

  1. Виставкові стенди - сучасна презентація компанії
  2. Види виставкових стендів
  3. Мобільні виставкові стенди
  4. Стандартні виставкові стенди
  5. Ексклюзивні виставкові стенди
  6. Конфігурації виставкових стендів
  7. Етапи виробництва виставкового стенду
  8. Розробка проекту виставкового стенду
  9. Виготовлення виставкового стенду. Монтаж.
  10. Демонтаж виставкового стенду
  11. Вибір забудовника виставкового стенду шляхом проведення тендера
  12. Де замовити виставковий стенд. Як вибрати компанію-забудовника.
  13. Замовити виставковий стенд в компанії «Привіт-Медіа»
  14. Ціни на виставкові стенди

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Бурхливе поширення віртуальних технологій, а також інтернет-оптимізацій не заважають виставкам залишатися основним і найефективнішим інструментом просування товарів і послуг. Адже саме на виставках збираються всі гравці галузі, демонструються всі нові розробки і зразки, є можливість все це вивчити, «помацати». Виставки стимулюють інновації та конкурентоспроможність. Завдяки виставкам стираються національні та міжнародні кордони, відбувається необхідний обмін досвідом, знаннями.

Щоб домогтися подальшого зростання і розвитку будь-яка компанія - велика або невелика - прагне до участі у виставках. Ефективність участі безпосередньо залежить від виставкового стенду. Якщо виставковий стенд запам'ятався відвідувачам виставки, то запам'ятається компанія його представляла.

Виставкові стенди - сучасна презентація компанії

Виставковий стенд - являє собою брендоване простір, що виділяється компанії для проведення презентації або просування продукції, послуг на території виставкових центрів. Виставковий стенд - це образ підприємства, що створюється виставковою компанією виходячи з технічного завдання замовника.

Переваги участі у виставці з виставковим стендом:

  1. Створення іміджу компанії.
  2. Можливість в короткі терміни вийти на потрібні рівні B2B, B2C.
  3. Заключення комерційних договорів «тут і зараз».
  4. Зміцнення статусу компанії.

Види виставкових стендів

Розрізняють такі види виставкових стендів:

  • Мобільні виставкові стенди.
  • Стандартні виставкові стенди.
  • Ексклюзивні виставкові стенди.

Мобільні виставкові стенди

Мобільні виставкові стенди - це типові стійки багаторазового використання. Визначальним значенням є їх мобільність в транспортуванні, а також застосуванні.

До «плюсів» мобільних стендів можна віднести:

  • доступна ціна
  • компактність
  • можливість складання і транспортування однією людиною
  • використання в невеликих приміщеннях.

Найбільш поширені популярні типи мобільних виставкових стендів:

  • roll-up (ролап)
  • pop-up (попап)
  • промостойки

Roll-up стенди свою назву отримали за рахунок роллерного механізму, який змотує в рулон інформаційне полотно. Типові розміри roll-up: ширина від 80 см і більше, висота 200-250 см. Полотно виготовляється або з банера, або з паперу. Паперове полотно для додання міцності ламінують глянцевою або матовою плівкою. Roll-up зручні можливістю заміни полотна. Їх основний мінус: не підлягають експлуатації на вулиці.

Їх основний мінус: не підлягають експлуатації на вулиці

Roll-up стенди


Pop-up стенди з алюмінієвого каркаса, складаються щодо парасолькового типу. Принцип роботи pop-up стендів: на каркас кріпляться фотополотна за допомогою магнітних плашок. Pop-up можуть бути різних розмірів по секціях. Наприклад, 4х3, де 4 - це кількість секцій в довжину, 3 - кількість секцій заввишки. Середній розмір секції до 1 метра. Pop-up бувають різними за формою: прямими, вигнутими, увігнутими, опуклими.

Їх активно застосовують на конференціях як прес-воли. Pop-up стенди користуються популярністю завдяки багаторазовому використанню, можливістю заміни фотополотен, швидкого складання (до 5 хвилин). Виграшно виглядають всередині приміщень з невисокими стелями. Але використовувати такі конструкції на великих виставках недоцільно через малих розмірів. На тлі великих забудов pop-up губляться в загальному інформаційному «шумі».

Pop-up стенди


Промостойки - готове типове обладнання, що складається з столика-тумби і фризовій частині. Основне місце використання: магазини торгові центри. Промостойки бувають напівкруглі, квадратної форми, брендуються самоклеющейся плівкою.

Промостойки бувають напівкруглі, квадратної форми, брендуються самоклеющейся плівкою

промостойки


Стандартні виставкові стенди

Стандартні виставкові стенди - готова, обладнана стандартним набором технічного оснащення, площа. Орендується у генерального забудовника виставкового майданчика. Стандартні виставкові стенди будуються з конструктора octanorm з пластиковим наповненням. Площа покривають Ковролінові покриття.

Площа покривають Ковролінові покриття

Стандартні виставкові стенди


Отримати відчутний маркетинговий результат від участі у виставці з стандартним виставковим стендом важко, так як такі стенди позбавлені яскравості. По суті це знеособлене обладнання. Ці конструкції не виділять компанію із загального фону компаній-конкурентів.

Ексклюзивні виставкові стенди

Перш ніж брати участь у виставці майбутній експонент повинен ясно розуміти цілі і завдання участі. Потрібно відповісти на питання: як заброньовану площа використовувати з максимальною користю?

Треба розуміти, що виставка це майданчик, де виставляється величезна кількість компаній:
виробники, постачальники, посередники. На цьому безлічі компаній необхідно виділитися незалежно від завдання: пошук це постачальника, партнерів або своїх потенційних замовників.

Основна мета участі це залучення максимальної уваги. Тільки ексклюзивні виставкові стенди справляються з досягненням цієї мети.

Отже, що таке ексклюзивний виставковий стенд?

Ексклюзивний виставковий стенд - це будівництво по унікальному дизайнерським проектом. Над створенням ексклюзивного виставкового проекту працює ціла група фахівців: дизайнери, конструктора, монтажники. Такі експозиції використовуються один раз. Після закінчення виставки стенди демонтуються з подальшою утилізацією. Дизайн ексклюзивного стенду можна повторити, але сам стенд забудовується по-новому. Звідси їх назва - ексклюзивні. Дизайн ексклюзивного виставкового стенду визначається технічним завданням замовника, де вказуються побажання і вимоги щодо забудови, цілі і завдання щодо участі. На підставі технічного завдання компанія-забудовник розробляє концепцію стенду, його ідею.

При розробці концепції до уваги беруться наступні параметри:

  • розташування площі в павільйоні (біля входу, в центрі, збоку або в самому кінці павільйону)
  • напрямок потоку відвідувачів
  • конфігурація стенду ( кутовий , Півострів, острів , Лінійний).

Детальніше зупинимося на змінах стенду.

Конфігурації виставкових стендів

  1. кутова конфігурація
    Найпоширеніша конфігурація, відкриті дві сторони. Решта дві межують з прилеглим стендом. Тут краще підстрахуватися і висоту стін замовити максимально дозволену, щоб стіни сусідів не виявилися вищими. Відомі випадки, коли прекрасно представлений на зображенні дизайн-проект після реалізації виглядав невдало через відкривався виду стін прилеглого стенду.
  2. Виставковий стенд Technodom

    Виставковий стенд Technodom

    Виставковий стенд PSI

    Виставковий стенд PSI

    Виставковий стенд Цифра


  3. Півострів.
    Півострів - відкриті три сторони. Ідеальна форма для створення будь-яких дизайнерських проектів, концепцій, можливі різноманітні планування. Площі з такою конфігурацією вважаються флагманськими, розташовуються на самому початку павільйону, часто біля входу. Займають такі площі, як правило, провідні компанії.
  4. Виставковий стенд Електрон

    Виставковий стенд Електрон

    Виставковий стенд ММТП

    Виставковий стенд ММТП

    Виставковий стенд EFES


  5. Острів.
    Острів - відкритий з усіх боків, максимальний огляд. Така конфігурація підходить для створення так званих «арт-об'єктів». Для створення креативних виставкових проектів немає ніяких обмежень!
  6. Виставковий стенд Атомсвет

    Виставковий стенд Атомсвет

    Виставковий стенд Белвью

    Виставковий стенд Белвью

    Виставковий стенд Орматек


  7. Лінійний.
    Лінійний - відкрита одна сторона. Мабуть, сама незручна конфігурація. Стенд розташовується між двома сусідніми. Але при вмілому підході всі недоліки даної конфігурації можуть стати перевагами.
  8. Виставковий стенд Інвестиції Нерухомість

    Виставковий стенд Інвестиції Нерухомість

    Виставковий стенд Гефест

    Виставковий стенд Гефест

    Виставковий стенд РГ-Девелопмент

Таким чином, при виборі площі під забудову потрібно враховувати конфігурацію стенда, розташування площі в павільйоні, адже це складові успішного і результативного участі. Також важливо підібрати надійного забудовника, який має досвід забудови саме на даній виставковому майданчику, виставці. Інформацію про забудовника можна почерпнути з представленого на його сайті портфоліо, наявності сертифікатів якості, відгуків. Не зайвим буде звернути увагу на наявність власного виробництва та відповідних фахівців: конструкторів, електриків, монтажників.

Всі ці параметри скажуть про ступінь компетентності забудовника.

Так, для реалізації двоповерхових виставкових стендів потрібне дотримання строгих технічних вимог: облік навантаження несучих конструкцій, сходових прольотів, коректний монтаж електрообладнання. Заслуговують на довіру є компанії, які мають великий досвід будівництва двоповерхових стендів.

Виставкова компанія «Привіт-Медіа» більше 2-х десятиліть проектує і реалізує стенди будь-якої складності на всіх виставкових майданчиках Москви, Росії. Наші проекти займають призові місця в дизайнерських конкурсах. Наше власне виробництво має професійну сертифікацію. Надійність і якість наших реалізованих проектів підтверджені чинним членством в асоціаціях, в тому числі міжнародних.

Етапи виробництва виставкового стенду

Технічне завдання

Проектування виставкового стенду починається з технічного завдання. Тут замовник описує свої побажання, вимоги до стилю, цілі і завдання участі у виставці. Дуже часто замовник виставкового стенду користується туманними формулюваннями: «хочемо креативний стенд, бажано недорого» або «запропонуйте щось неординарне». Це абсолютно невдалий підхід, який свідчить про спонтанний характер запиту, про невизначеність з метою участі.

Необхідне розуміння цілей участі: ви хочете презентувати вашу компанію або окремі новинки, підняти продажі або вивести на ринок новий продукт.

Ще один важливий момент при складанні технічного завдання: чітко позначте бюджет. Знову ж таки не користуйтеся розпливчастими формулюваннями: «не хочемо обмежувати політ фантазії дизайнера» або «готові розглянути все, що нам запропонують, бюджет узгодимо». Економте свій і чужий час!

Розробка проекту виставкового стенду

Щоб отримати якісний проект, потрібен час. Рекомендований період підготовки до виставки за шість місяців до початку монтажу.

Вивчивши технічне завдання, дизайнер приступає до промальовуванні дизайн-проекту. Зазвичай, на це відводиться 2 тижні. Обов'язково враховується розташування площі в павільйоні, його конфігурація, розташування конкурентів (якщо такі вказані в ТЗ), напрямок потоку відвідувачів і, звичайно ж, бюджет.

Виставковий дизайн-проект презентується видами різних сторін (спереду, зліва, справа, зверху), деталізація зон, цікавих акцентів, які привернуть увагу відвідувачів, виділять стенд або затьмарять конкурентів. Показується сітка висот стенду, сітка площі.

Показується сітка висот стенду, сітка площі

Етапи проектування виставкового стенду


Далі, 3D візуалізація проекту детально прораховується, створюється кошторис проекту.

Після правок і остаточного узгодження дизайн-проект передається в конструкторський відділ.

Щоб участь у виставці було результативним, а ваш стенд запам'ятовується і ефектним на тлі інших, активно впроваджуйте новинки в області створення залучають ефектів, не бійтеся експериментувати!

Будьте новатором, історія запам'ятовує першопрохідців!

Стенд - це візитна картка підприємства, відповідно, демонструйте елементи фірмового стилю. У вашого потенційного клієнта повинна утворитися чітка асоціація:

Стенд → Товар → Ваша фірма

Це можливо тільки при створенні яскравого дизайн-проекту, унікального способу, що має єдину стильову ідею, що містить візуальний посил аудиторії.

Виготовлення виставкового стенду. Монтаж.

Якісна реалізація дизайн-проекту залежить від технічного оснащення виробничої бази підрядника, наявності кваліфікованих технічних фахівців: конструкторів, електриків, монтажників.

І, звичайно ж, досвіду. Можна намалювати оригінальний виставковий дизайн-проект, але на етапі реалізації можна зіткнутися з несподіваними труднощами, вирішення яких відніме масу часу.

перед будівництвом виставкового стенду необхідно пройти акредитацію. Деякі елементи стенду виготовляються на виробництві заздалегідь і транспортуються на монтаж в готовому вигляді. У компаній-забудовників, які мають солідний досвід будівництва виставкових стендів, процес виробництва підпорядкований строгому регламенту. І не дарма! Відомі випадки, коли замовники не могли узгодити дизайн-проект, вносили зміни безпосередньо перед початком монтажу. Цього категорично не можна допускати! Має бути розуміння «deadline» - крайній термін. В іншому випадку, монтаж буде здійснюватися після відкриття виставки.

Демонтаж виставкового стенду

Після закінчення виставки в призначені терміни виставковий стенд демонтують. Майже всі елементи забудови утилізують. Меблі, мультимедійне обладнання повертають на склад. Але при бажанні, якщо це заздалегідь обумовлено, меблі, а також елементи стенду (наприклад, буклетніци, світильники, постери і т.д.) можна забрати у власність.

Вибір забудовника виставкового стенду шляхом проведення тендера

Ринок виставкової індустрії насичений численними компаніями, що надають послуги з будівництва виставкових стендів. Дуже багато маленьких фірм-одноденок, які не мають сертифікації, досвіду, компетенції. Всі роботи по забудові такі фірми довіряють довжиною ланцюжку, що складається з численних підрядників і субпідрядників. Ці фірми легко впізнати за низькими цінами на послуги з виставкової забудові .

Щоб уберегтися від фірм, що не заслуговують довіри, можна провести конкурс, тендерний відбір забудовників . Тут важливо «не потонути» в пропозиціях, вибрати максимум 5 - 7 виставкових компаній за наступними критеріями:

  • досвід роботи не менше 5 - 10 років;
  • наявність власної виробничої бази;
  • наявність вдячних листів від замовників;
  • портфоліо реалізованих виставкових проектів.

На підставі отриманої інформації та відбору компаній для участі в тендері можна зробити розсилку технічного завдання, або запросити на зустріч.

Тендери сприяють вибору найбільш оптимального пропозиції, дозволяють домогтися високої якості робіт від забудовника.

Де замовити виставковий стенд. Як вибрати компанію-забудовника.

Отже, ви визначилися з форматом участі, забронювали площа. Подивіться на ваші можливості, на цілі, на бюджет ...

Якщо ви вперше берете участь у виставці і маєте в своєму розпорядженні невеликим бюджетом, можна орендувати стандартний виставковий стенд. Для першого участі це буде дуже цінний досвід, плюс можливість побачити все на власні очі. Озирніться на виставці, вивчіть виставковий майданчик, зверніть увагу на те, як виставилися ваші конкуренти, сфотографуйте сподобалися стенди. Поспостерігайте як співробітники компаній працюють на стендах. Вся отримана інформація стане в нагоді при пошуку концепції.

Якщо у вас обмежений бюджет і запланована участь відразу в декількох виставкових заходах, вигідно використовувати мобільні конструкції.

Якщо ж закладений бюджет дозволяє вам не обмежуватися рамками звичного і перед вами стоять складні завдання, без сумнівів замовляйте індивідуальний виставковий стенд!

Замовити виставковий стенд в компанії «Привіт-Медіа»

Виставкова компанія «Привіт-Медіа» пропонує своїм замовникам повний спектр послуг з реалізації ексклюзивного виставкового стенду «під ключ». Ви гарантовано отримуєте високу якість обслуговування і надійне виробництво.

Компанія «Привіт-Медіа» ЦЕ:

  • більше 20-річний досвід реалізації виставкових стендів;
  • власне сучасне виробництво, штат конструкторів, електриків, монтажників;
  • власне дизайн-бюро;
  • наявність сертифікатів, свідоцтв;
  • досвід в проведенні виставкових заходів, форумів;
  • визнання надійності міжнародними та вітчизняними виставковими асоціаціями.

Які вигідні переваги отримують клієнти, які звернулися в виставкову компанію «Привіт-Медіа»?

  1. Виразний оригінальний дизайн-проект, який гарантовано виділить компанію на виставці запам'ятовується яскравим чином. Ми пропонуємо неординарні рішення, впроваджуємо інтерактивні новинки, пропонуємо сучасні мультимедійні пристрої.
  2. Якісне, надійне втілення проекту. Дизайнерські ідеї піддаються серйозній обробці технічного відділу компанії. Ми використовуємо як унікальні матеріали, так і звичні матеріали, але новаторськими способами. Завдяки цьому проекти, реалізовані компанією «Привіт-медіа», виглядають виграшно на тлі інших.
  3. Можливість розміщення замовлення на супутні послуги: поліграфія, сувенірна продукція, промо-персонал, кейтеринг, виготовлення макетів.

Ціни на виставкові стенди

Бюджетний виставковий стенд Від 15 000 рублів за кв.м.
(При одноразової забудові не менше 40 кв.м.) Ексклюзивний виставковий стенд Від 18 000 рублів за кв.м.
(При одноразової забудові не менше 30 кв.м.) Концептуальний виставковий стенд Від 25 000 рублів за кв.м.
(При одноразової забудові не менше 30 кв.м.)

Для замовлення зворотного дзвінка або оформлення заявки на виготовлення стенду пройдіть по посиланню: http://privetexpo.ru/contacts/

Потрібно відповісти на питання: як заброньовану площа використовувати з максимальною користю?
Отже, що таке ексклюзивний виставковий стенд?
Які вигідні переваги отримують клієнти, які звернулися в виставкову компанію «Привіт-Медіа»?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online