ТОП-7 найкращих способів брати безкоштовні замовлення на ремонт і будівництво в інтернеті

  1. Список рішень, які допоможуть приватним майстрам і компаніям отримувати більше замовлень на ремонт
  2. 2. Отримання заявок через сервіс онлайн консультанта Site-Chat.ru
  3. Приклад роботи site-chat.ru
  4. 3. Сервіс пошуку майстрів Profi.ru
  5. 4. Купівля готових лидов
  6. Де купувати готові Ліди на будівельну та ремонтну тематику?
  7. Відео - Як працює покупка лидов на будівництво і ремонт в інтернеті
  8. 5. Власний Youtube-канал з експертним контентом по ремонту та будівництву
  9. 6. «Яндекс.Директ» і його професійна настройка
  10. висновки
  11. Кілька порад майстрам в якості висновку якщо ви приватний майстер з обмеженим бюджетом

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Даний матеріал підготовлений редакцією порталу StroyDay.ru для приватних майстрів або компаній, які відчувають дефіцит замовлень на ремонт і будівництво або мають їх нестабільний характер (сезонність або нерівномірний потік). У матеріалі будуть розглянуті основні працюють способи отримання заявок на ремонт і будівництво з використанням сучасних інтернет-технологій. Радимо спробувати на практиці кожен інструмент. Ми абсолютно впевнені, що кількість ваших клієнтів зросте багаторазово при правильному використанні будь-якого з інструментів зі списку. Даний матеріал підготовлений редакцією порталу StroyDay

5 кращих способів, де шукати замовлення на ремонт і будівництво в інтернеті

Отже, ми досить тривалий час займаємося будівельної / ремонтної тематикою і в повному обсязі знайомі з інфраструктурою будівельного ринку в Росії. Виходячи з даних статистики, одне можемо сказати абсолютно точно: попит на послуги виконавців досить великий і продовжує рости, т. К. Власники житла йдуть від практики ремонту квартири своїми руками і вважають за краще замовляти послуги з обробки у приватних майстрів або організацій. Основними регіонами, які народжують попит на ремонтників і обробників, як і раніше залишаються Московська і Ленінградська області. Більшою мірою це пов'язано: з кількістю будується і житла, що здається, середньою заробітною платою а також з щільністю населення в цих регіонах.

Але, не дивлячись на збільшення попиту на послуги ремонтників і обробників, отримувати замовлення на ці роботи з кожним роком стає все важче, т. К. Конкуренція зростає, а приватні майстри і невеликі компанії не можуть дозволити собі професійні відділи маркетингу, в той час як старий добрий «Яндекс.Директ» вже явно перенасичений пропозиціями від рекламодавців за запитами, пов'язаними з ремонтом, і не дає належних результатів у вигляді заявок (при невмілому використанні).

Щоб підтвердити наші висновки про підвищені ставки на рекламу в «Яндекс.Директ», ми налаштували покази оголошень по Московській області за запитами, пов'язаними з ремонтом, і отримали типову для «пересічного виконроба» картину - бюджет в 10 000 руб. було витрачено за кілька годин. Подробиці на скріншоті нижче.

Середня вартість кліка по запитах, пов'язаним з ремонтом в Московській області, в травнем 2017 р

На скріншоті, наведеному вище, показана вартість кліка в Московській області за комерційним запитом, пов'язаному з ремонтом квартири, і вона становить> 1000 рублів за перехід. До речі, варто відзначити, що максимальна ціна за 1 клік склала 1800 рублів - це за запитом «капітальний ремонт», причому це тільки за клік, який, як відомо, не гарантує заявку від клієнта (т. К. Конверсія в клієнта на самих « продають »сайтах становить трохи більше 10%). Неважко здогадатися, що у рядового майстра по ремонту просто немає такого бюджету на ведення постійної рекламної кампанії в «Яндекс.Директ», а також на її тривале супровід і підтримку.

Так «Яндекс.Директ» не працює? Зовсім немає! Він відмінно справляється з функцією генерації лідів (заявок на ремонт або будівництво), але для цього вам буде потрібно дійсно дуже добре розбиратися в інтернет-маркетингу або делегувати це справа інтернет-студії, що має в команді сертифікованих фахівців з налаштування «Яндекс.Директ». Особливу увагу заслуговує розміщення в РСЯ (розміщення реклами на сайтах партнерах) вартість реклами там набагато дешевше.

Таким чином, проблема ясна, а ми плавно підійшли до інструментів, які дозволять вам отримувати клієнтів з інтернету. Звертаємо увагу на те, що ми публікуємо рішення, виходячи з нашого практичного досвіду. Список рішень ми відсортували в порядку впливу на результат (тобто, по мірі користі для виконавців, починаючи з найефективніших каналів залучення клієнтів).

Список рішень, які допоможуть приватним майстрам і компаніям отримувати більше замовлень на ремонт

1. Отримання заявок з: Яндекс директ (РСЯ) і Google Adwords (КМС)

Якщо ви хочете отримувати готові звернення клієнтів за привабливою ціною, то Рекламна мережа Яндекса та тематичної-медійна мережа від Google допоможе вирішити вашу проблему. Середня вартість кліка в Європейській частині Росії становить близько 20 рублів за запитами, пов'язаними з ремонтом квартири і від 10 рублів за запитами, пов'язаними з дрібним ремонтом (ремонт підлог, стель, ванних кімнат і т.д.).

Для того, щоб не бути голослівними ми провели тестування і налаштували для нашого клієнта РСЯ за запитами, пов'язаними з капітальним ремонтом квартир по географії: Москва, Московська область і отримали наступні показники.

Всього було витрачено за 4 місяці роботи - 84 750 рублів. За ці гроші було отримано - 4881 кліків на нашу посадочну сторінку по ремонту квартир з яких свої контакти залишили - 1066 чоловік. Середня конверсія - 20% в заявку.

Середня конверсія - 20% в заявку

Вартість залучення клієнта з РСЯ за запитами пов'язаним з капітальним ремонтом квартири

З плюсів роботи через РСЯ і КМС:

  1. Оплата тільки за цільове дію (оплата за клік).
  2. Відсутність комісії за операцію.
  3. Можливість отримати багато цільового трафіку на свої сайти в короткі терміни.

З мінусів:

  1. Трафік досить «холодний», тобто трафік безпосередньо з Яндекс Директа тепліше.
  2. Потрібно мати відмінний сайт для конверсії відвідувачів в Ліди (заявки). Але замовляти його потрібно в гарній студії, наприклад, тут .
  3. Потрібно вміти налаштовувати РСЯ і КМС.

2. Отримання заявок через сервіс онлайн консультанта Site-Chat.ru

Site-chat.ru - це рішення, яке встановлюється на сайт партнера (будівельний сайт, наприклад, на наш сайт Stroyday.ru) і починає в автоматичному режимі пропонувати відвідувачам послуги з ремонту квартир або інших послуг в залежності від сторінки входу.

Приклад роботи site-chat.ru

Припустимо, що ви займаєтеся ремонтом підлог в м.Санкт-Петербург. Для того, щоб отримувати заявки:

  1. Ви домовляєтеся з власником будівельного сайту / сайту про ремонт підлог про встановлення Site-chat.ru терміном на 1 місяць на його сайт. Після того, як власник дав згоду, ви відправляєте власнику сайту скрипт установки онлайн консультанта, який ви можете отримати тут - https://account.site-chat.ru/reg.
  2. Далі відвідувачам сайту на якому ви домовилися розмістити Site-Chat.ru буде показуватися консультант і пропонувати послуги з ремонту підлог.

    Онлайн консультант / чат на сайт - Site-chat.ru

  3. Після того, як клієнт напише в чат, бот запропонує залишити клієнтові контактні дані для розрахунку вартості ремонту підлоги. Після цього контактні дані клієнта потраплять в ваш особистий кабінет на сайті Site-chat.ru.

    Особистий кабінет користувача

  4. Далі вам залишиться тільки обдзвонити клієнта і озвучити вартість ремонту.

Від себе скажемо, що це один з найбільш цікавий способів, яким користується ще тільки 2-3% бригадирів або ремонтних компаній.

3. Сервіс пошуку майстрів Profi.ru

Варто зазначити, що альтернативи сервісу Zayavkanaremont.ru теж є. Серед основних конкурентів можна виділити майданчик Profi.ru . Основна перевага (і в той же час недолік) даного сервісу полягає в його взаєминах з виконавцями робіт. Сервіс бере певний відсоток (від 15% до 40%, в залежності від типу робіт і суми оплати) за надання замовлення виконавцю. Тобто ви входите на сайті profi.ru, далі адміністратор сервісу шукає для вас відповідні замовлення (виходячи з профілю спектр ваших послуг) і домовляється з клієнтами про вартість і терміни виконання робіт. Ваше завдання - приїхати до клієнта, виконати обумовлений перелік робіт і отримати грошові кошти.

Після виконання робіт і взаєморозрахунків з клієнтом вам доведеться повернути певний відсоток за надання замовлення компанії Profi.ru. Цікавий сервіс? Безперечно. Варто спробувати? Вирішувати вам.

Вирішувати вам

4. Купівля готових лидов

На наш погляд, покупка готових лидов (заявок на будівництво і ремонт) - це досить цікаве рішення, яке зараз активно набирає популярність в Росії. Процес покупки готових лидов досить простий.

  1. Ви реєструєтеся на сайті, який продає Ліди.
  2. Поповнюєте баланс в особистому кабінеті.
  3. На ваш телефон або E-Mail починають надходити контактні дані користувачів, які планують зробити ремонт або зробити будівельні послуги.
  4. Ви зв'язуєтеся з клієнтом і виїжджаєте на завмер або домовляєтеся про зустріч.
  5. Закриваєте угоду.

Головна відмінність від контекстної реклами полягає в тому, що ви сплачували не клік по контекстній рекламі або показ банера, а вже «готового клієнта» зі сформованої потребою в послузі.

Переваги покупки готових лидов:

  • не потрібно витрачати величезні бюджети на рекламу;
  • можливість швидко отримувати нових клієнтів;
  • сегментація під вашу сферу діяльності (наприклад, тільки Ліди на ремонт підлог або будівництво лазень);
  • сегментація по географії послуг, що надаються (наприклад, тільки ліди з м Москва і області або з м Воронеж).

Недоліки покупки готових лидов:

  • потрібно вміти домовлятися з клієнтом одразу по телефону про зустріч або вимірах;
  • потрібно вміти «дотискати» клієнта.

Де купувати готові Ліди на будівельну та ремонтну тематику?

Майданчиків, які продають Ліди, досить багато, але хороших, на жаль, мало. Серед зарекомендували себе на ринку можна відзначити компанію Інтернет Конверсія, яка забезпечує якісні ліди на ремонт вже близько 3 років і, за відгуками виконавців, користується великою популярністю. ось посилання на реєстрацію .

Відео - Як працює покупка лидов на будівництво і ремонт в інтернеті

Але перед тим як почати співпрацю з партнерськими мережами, рекомендуємо зв'язатися з менеджером мережі і дізнатися наступні моменти.

  1. Яка вартість покупки ліда в вашому регіоні (зазвичай готовий лід на ремонт коштує близько 900 руб.).
  2. Який середній показник заплющені лидов у клієнтів по системі (хорошим вважається показник - від 30%).
  3. У скільки компаній відправляється лід (бажано, щоб Ліди відправляли тільки вам).
  4. Скільки становить період холда (часовий лаг, в період якого ви можете скасувати лід через шлюбу). Хороший показник - близько 3 днів.
  5. Який показник шлюбу допускається в системі (хороший показник - близько 30%).

До можливих проблем лідогенераціі можна віднести наступні моменти:

  • телефон клієнта не відповідає протягом 3-х днів з моменту отримання ліда;
  • клієнту не потрібна послуга;
  • клієнт з іншого ГЕО (регіону).

5. Власний Youtube-канал з експертним контентом по ремонту та будівництву

Якщо раніше люди шукали інформацію строго через пошукові системи «Яндекс» і Google, то зараз починають шукати інформацію на Youtube і в соціальних мережах. Способи донесення контенту для користувачів також постійно змінюються. На зміну «лонгрідам» з великою кількістю тексту і картинок приходять емоційні відеоролики, де експерти з будівництва та ремонту діляться ідеями в сфері дизайну інтер'єру, обробки і інших будівельних сфер.

Для чого вони це роблять? Перш за все, вони формують своє ім'я, бренд і ділову репутацію в мережі і, звичайно, «вирощують лидов». Як ви думаєте, в яку ремонтну компанію звернеться передплатник будівельного каналу на Youtube? Відповідь очевидна - в компанію, на канал якої він підписаний.

6. «Яндекс.Директ» і його професійна настройка

Ми довго думали, чи варто в черговий раз згадувати про настройку «Яндекс.Директа» і його роль в залученні клієнтів, але це працює, а значить, варто про це трохи розповісти. «Яндекс.Директ» і «Гугл АдВордса» - ці інструменти давно зарекомендували себе на ринку. І схема залучення клієнтів через них досить ефективна. Особливий ефект досягається, якщо у вас є хороший «продає» сайт в форматі Landing page, а трафік ви спрямовуєте не тільки через пошук «Яндекса», а й через РСЯ (площадки-партнери). Отже, процес виглядає наступним чином.

  1. Робимо хороший лише однієї сторінки сайт в форматі Landing page. Замовити хороший сайт можна тут - http://quiz.itconversion.ru/
  2. Шукаємо низькочастотний трафік за допомогою wordstat.yandex.ru по будівельним і ремонтним запитам.
  3. Тестуємо конверсію посадкової сторінки (Landing page) і її елементів.
  4. Обробляємо надходять замовлення.
  5. Працюємо над ціною конверсії в замовлення.
  6. Отримуємо нових клієнтів.

Справедливості заради варто відзначити, що якщо ви проживаєте нема на європейській території нашої країни, то реклама в «Яндекс.Директ» буде обходитися набагато дешевше.

висновки

Найефективнішим методом отримання нових замовлень ми вважаємо такі сервіси як Профі.ру і Site-Chat.ru в зв'язці з будівельними сайтами. Профі.ру - сервіс з уже сформованою базою виконавців, і прекрасним маркетингом і рекламою, яка показується навіть на ТБ. Site-Chat.ru - нова технологія, яка скоро стане популярною якщо враховувати ефект від неї. Що з наведеного вище списку більше підійде вам - вирішуйте самі.

Щоб обігнати своїх «колег по виробництву», потрібно не зупинятися на місці, а починати використовувати нові сучасні канали отримання клієнтів з інтернету. Не забудьте замовити собі хороший сайт від надійної компанії, красивий сайт можна замовити тут .

Сподіваємося, що наше практичне керівництво сприятиме цьому.

Ну, а якщо вас зацікавила покупка готових лидов на ремонт з нашого сайту, тоді звертайтеся до нас в розділ реклама.

Кілька порад майстрам в якості висновку якщо ви приватний майстер з обмеженим бюджетом

  1. Заведіть групи в соціальних мережах (vk, ok, instagram) де ви будете ділитися фотографіями з ремонту або будівництві.
  2. Робіть фото до ремонту і після ремонту, щоб відвідувачі вашої групи бачили процес, а не фінальний результат.
  3. Відповідайте на коментарі в різних групах по дизайну або будівництві від імені вашої групи, так ви будете підвищувати відвідуваність вашої групи.
  4. Дайте про себе знати на всіх дошках оголошень (avito, дзига, youdo і т.д.)
  5. Розміщуйте рекламу про себе в новобудовах (оголошення про ремонт квартир на під'їздах працюють!)
  6. Замовте простий сайт де ви зможете розповісти про себе.
  7. Заведіть нарешті, Youtube канал, будьте відкриті і добродушні, тоді народ до вас потягнеться.

Поділіться даним записом в соц. мережах, щоб не втратити. Ми будемо доповнювати даний список!

Директ» не працює?
Цікавий сервіс?
Варто спробувати?
Де купувати готові Ліди на будівельну та ремонтну тематику?
Для чого вони це роблять?
Як ви думаєте, в яку ремонтну компанію звернеться передплатник будівельного каналу на Youtube?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online