Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
«Аерофлот» замовить у АТ «Цивільні літаки Сухого» (ГСС) ще 100 літаків Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100), пишуть ЗМІ з посиланням на джерела, близькі до різних сторін угоди. Угода буде підписана в понеділок, 10 вересня, додає федеральний чиновник.
Замовлення буде зроблений в рамках нової стратегії «Аерофлоту», яка передбачає створення кількох регіональних хабів, пояснюють два співрозмовника. Зараз всі рейси «Аерофлот» виконує через «Шереметьєво», прямих рейсів між іншими містами у нього немає. Але в кінці червня гендиректор компанії Віталій Савельєв заявив, що перевізник буде створювати і регіональні хаби. Але скільки і в яких містах, він не уточнив. Представники «Аерофлоту» і ГСС від коментарів виданню відмовилися.
SSJ-100 є першим цивільним літаком, з нуля створеним в Росії. «Аерофлот» - його найбільший експлуатант. У 2005 році компанія підписала з ГСС контракт на 50 суден. Перші поставки почалися в 2011 році. Зараз в парку «Аерофлоту» 49 SSJ100, останній прийде в цьому році.
Поки SSJ-100 суттєво програє зарубіжним літакам за середньодобовим нальоту. За даними Росавіації, SSJ-100 у російських експлуатантів (серед них не тільки авіакомпанії, але і держструктури, наприклад МНС) в 2017 р літали в середньому по 100 годин на місяць (3,3 на добу), в 2016 р - по 95 годин. При цьому «Аерофлот» в 2017 р був гіршим комерційним експлуатантом російського лайнера з середньодобовим нальотом 3,5 години. Середньомагістральні Airbus і Boeing літають в середньому по 9-10 годин на добу.
Співрозмовники газети не уточнюють, хто буде лізингодавцем та які строки поставки «Аерофлоту» ще 100 SSJ-100. 100 таких машин стоять понад $ 3 млрд, розповіли топ-менеджери двох лізингових компаній.
Тільки важливе. Тільки для профі.