- Складання претензійного звернення
- Рішення конфлікту всередині організації
- Звернення до органів нагляду
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Компанія Мегафон є одним з найбільших операторів зв'язку в Росії, число її клієнтів перевищує 70 мільйонів. Однак, якість послуг, що надаються абонентам, не завжди відповідає гідного рівня і параметрам, зазначеним в договорі обслуговування. Іноді помилки працівників, технічні збої і навіть дії шахраїв призводять до невдоволення клієнтів.
Не завжди особисті звернення до офісу компанії приводять до вирішення проблеми, співробітники організації часто ігнорують звернення клієнтів, а часом і відверто грублять у відповідь на законні вимоги абонентів. Повідомити про конфліктну ситуацію можна за допомогою письмової претензії в Мегафон, зразок якої аналогічний будь-якому претензійної заяви.
Найбільш частими причинами для звернень абонентів є:
- Погане обслуговування в офісі організації.
- Низька якість зв'язку.
- Необхідність повернення грошових коштів, списаних помилково.
- Отримання великої кількості спаму по смс.
Незалежно від причини невдоволення, найдієвішим вирішенням цієї проблеми є пряме звернення до керівництва компанії.
Складання претензійного звернення
Якщо ви задумалися про те, як написати претензію в Мегафон, не варто шукати стандартні бланки і зразки. Важливо, щоб текст був зрозумілим і лаконічним. Звернення може бути надруковано або написано у вільній формі, єдиною умовою є точний опис проблеми і вказівка необхідних реквізитів для ідентифікації заявника.
У зміст скарги повинні бути включені такі відомості:
- ПІБ абонента і його контактні дані.
- Номер договору на надання послуг зв'язку та дата його укладення, якщо ці дані загублені, можна вказати абонентський номер.
- Опис проблемної ситуації.
- Вимоги заявника та дії, які він має намір зробити, якщо проблема не буде вирішена оператором своєчасно.
До заяви рекомендується прикласти документи, що підтверджують порушення прав клієнта. На жаль, щодо списань грошових коштів дуже складно довести, що ви не робили дій, які призвели до незаконних нарахувань, але письмова претензія в будь-якому випадку буде розглянута, тому вкрай важливо, щоб звернення було зафіксовано належним чином.
Рішення конфлікту всередині організації
Претензія в Мегафон може бути представлена кількома способами:
- За телефоном гарячої лінії (8-800-550-05-00).
- В електронному вигляді через форму зворотного зв'язку на офіційному сайті.
- У чаті за адресою szfconsultant.megafon.ru/website/public/login.jsp
- За допомогою відправки SMS-повідомлення на короткий номер (0500).
- Письмово в будь-якому офісі організації.
Якщо звернення проводиться по телефону, необхідно зберегти запис розмови з фахівцем гарячої лінії. Письмове звернення передбачає збереження копії електронного листа або другий екземпляр документа, написаного в офісі. При особистій передачі письмової заяви представник компанії повинен зробити позначку про отримання претензії на примірнику заявника. Такі дії допоможуть підтвердити факт звернення, якщо представники організації не відреагують на запит.
Заяви абонентів надходять до відділу по роботі з претензіями, де за фактом описаних порушень ініціюється перевірка. Відповідь на скаргу має бути відправлений абоненту протягом 10 днів, навіть якщо в договорі на обслуговування прописані більш тривалі терміни. Максимальний термін розгляду претензії може бути збільшений до 30 днів, якщо заявлені обставини вимагають ретельної перевірки, але про це заявника повинні повідомити завчасно.
Звернення до органів нагляду
У разі, якщо оператор не відповів на претензію або відмовив у виконанні законних вимог абонента, скаргу на Мегафон можна передати в державні органи. Вибір організації безпосередньо залежить від характеру проблемної ситуації.
Скарги на Мегафон найчастіше подаються в Роскомнадзор, який контролює роботу організацій в сфері інформаційних технологій, комунікацій і зв'язку. В цей державний орган ви можете поскаржитися на низьку якість послуг зв'язку та неправомірне підключення платних послуг. Якщо підставою для претензії є недотримання оператором умов договору, то заяву слід передати в Росспоживнагляд, який діє в сфері захисту прав споживачів. Також можна написати скаргу на Мегафон через завищені тарифи або отримання великої кількості спаму в Федеральну антимонопольну службу (ФАС).
Претензійна заява в держоргани може бути складено за аналогією зі зверненням до керівництва компанії. Єдиною відмінністю є те, що до нього обов'язково повинні додаватися документи, що підтверджують наявність описаних обставин.
Звернутися зі скаргою в державні органи можна 3 способами:
- Усно на особистому прийомі в регіональному відділенні.
- Письмово, простим або рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
- В електронній формі з офіційного сайту відповідної служби.
Термін розгляду звернень громадян становить 1 місяць. На підставі заяви може бути ініційована державна перевірка, за результатами якої буде спрямований відповідь заявнику.
Якщо питання не буде вирішене після закінчення цього періоду, можна звернутися з позовною заявою до суду. Судовий порядок дозволяє вимагати не тільки відновлення справедливості, а й належні компенсації за заподіяння моральної та матеріальної шкоди. Звернення з позовом може бути і першим кроком у вирішенні проблеми, але досудовий претензійний порядок дозволяє зібрати необхідні докази, що підтверджують заявлені вимоги.
Якщо ви впевнені у своїй правоті, то первісну скаргу на Мегафон краще направляти в саму компанію. Таке звернення є досить ефективним заходом, що дозволяє уникнути тривалих судових розглядів.
Найпростіше заявити про свою претензію за безкоштовним номером гарячої лінії або через форму на сайті. У більшості випадків, такого звернення досить для вирішення проблеми.