Автосалон відмовляється відразу повернути первісний внесок

  1. Сенс внесення застави
  2. Авансовий платіж
  3. специфіка застави
  4. Коли відбувається повернення суми початкового внеску
  5. розміри застави
  6. Що являє собою ризик
  7. Можливості повернення застави
  8. нюанси
  9. Як споживачеві вибудовувати свою лінію

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Застава, що виплачується за автомобіль в автосалоні, являє собою одну з гарантій, до яких вдаються дилери, займаючись реалізацією автомобілів - як нових, так і старих.

Для адекватного розуміння ситуації і швидкого пошуку оптимального виходу з неї необхідно розмежовувати терміни «заставу» і «аванс». Внесення кожної з цих сум пов'язано з різними зобов'язаннями, що накладаються на учасників угоди. Права покупця визначаються змістом договору.

Сенс внесення застави

Багато покупців автомобілів знають, що, купуючи в автосалоні нову машину, необхідно внести за неї заставу. Дане ребованіе найчастіше обумовлено тим, що на даний момент у дилера може не бути вимагається машини, і тоді для її доставки зі складу або від закордонних виробників необхідні кошти. Фінансова сума використовується на

  • перевезення автомобіля;
  • підбір машини в певній комплектації;
  • для оснащення ТЗ обладнанням та ін.

Продавець, як правило, виявляє безпосередню зацікавленість в тому, щоб клієнт платив гроші - як знак гарантії угоди, що укладається.

Авансовий платіж

Аванс є попереднім платіж. Ця сума вноситься покупцем до укладення основного договору і є свого роду підтвердженням платоспроможності покупця. Даний внесок, як і попередній, виплачується до отримання автомобіля.

специфіка застави

У цьому випадку на продавця накладаються додаткові обов'язки. Прийом дилером цього платежу означає гарантію зобов'язання по привозу машини в обумовлені терміни. Автомобіль доставляється в необхідної комплектації і відповідає всім вимогам клієнта, які були вказані в договорі. При порушенні дилером зазначених зобов'язань покупець може отримати внесену суму в подвійному розмірі.

Коли відбувається повернення суми початкового внеску

Повернення суми є реальним, якщо угода не відбулася за обставинами, які не залежать ні від однієї з двох сторін. В якості такого може бути ситуація, коли банк не відпустив кредит. Ситуація, яка не є рідкістю: позичальник робить замовлення на певну машину, вносить заставну суму, подаючи при цьому заявку в банк з надією на очікуваний результат.

Банк може як відмовити, так і запропонувати набагато меншу суму. У цій ситуації грошей у клієнта немає - в результаті операція не може здійснитися. Однак в більшості випадків дилери йдуть назустріч клієнту, і ситуація дозволяється без конфлікту.

розміри застави

Як гарантованою суми початкового внеску береться 10-15% від вартості автомобіля, згадується в договорі.

У ряді салонів стягують фіксовану суму, починаючи від 10 000 рублів. Заставний платіж є не тільки частиною покупки, але і свого роду гарантією, що салон в стані окупити всі необхідні витрати.

Що являє собою ризик

Застава, внесений в автосалон, являє собою одну із загроз для здійснення шахрайських операцій. Саме до цього способу вдаються «сірі» автодилери.

З покупцем укладається попередній договір, де містяться відомості про модель, марки і комплектації машини, яка повинна бути доставлена ​​в обумовлений з клієнтом термін.

Після проходження одного, двох, трьох і більше місяців клієнт може не отримати машину. Рано чи пізно терпіння покупця вичерпується, і він звертається до суду, щоб повернути гроші, які становлять початковий внесок. Якраз в цей час йому повідомляють, що довгоочікувана машина нарешті доставлена.

Однак в салоні клієнт зауважує, що йому доставлений абсолютно не той автомобіль: комплектація машини значно поліпшена і розширена, що позначається на вартості ТЗ. Чи не бажаючи розлучатися з запорукою, клієнт не відмовляється від придбання. Тим більше для доставки новий машини знову доведеться чекати кілька місяців. Підсумком стає угоду покупця на умови дилера - придбання абсолютно йому не потрібних додаткових зручностей в машині.

Можливості повернення застави

Вихід із ситуації залежить від того, чи відбулося порушення умов договору дилером чи клієнт просто не захотів робити покупку. Повернення вкладених грошей можливий тільки в першому випадку.

Відмовившись від покупки, клієнт автосалону не повинен перебувати в упевненості, що внесені кошти будуть повернуті автоматично. Як правило, вони вже бувають використані дилером - внесені їх в транспортні витрати, пов'язані з доставкою автомобіля. Право на «передумати» у клієнта немає. Всі ці питання необхідно як слід обміркувати до оформлення договору.

нюанси

Однак бувають ситуації, коли клієнт може звинуватити салон в невиконанні договору. Це може бути пов'язано з грубим порушенням строків, попередньо обумовлених двома сторонами. В цьому випадку витрачені кошти можна і потрібно повертати. Для досягнення цієї мети потрібно дотримуватися певного алгоритму дій.

Як споживачеві вибудовувати свою лінію

Покупець повинен скласти письмову претензію, адресовану в дилерську підприємство. Клієнт салону чітко і детально викладає всі причини розірвання договору і, як наслідок, свій намір повернути витрачені раніше гроші.

Немає сенсу робити дзвінки і вести переговори усно. Будь-яке звернення приймається виключно в письмовій формі.

Якщо протягом перших десяти днів з моменту подачі претензії відповідь не надійшла, є сенс відправити претензію ще раз. При бажанні можна не витрачати сили на повторне звернення і відразу ж направлятися в суд. У суді покупець пред'являє договір, а також доказ невиконання салоном його зобов'язань.

У більшості випадків відповідною реакцією дилера стає його готовність йти на мирову. Такий хід обумовлений тим, що жодна компанія не візьме на себе зобов'язання по виплаті судових витрат. Якщо права споживача виявилися дійсно порушеними, йому повертають заставу, і з ним розривають договір.

Однак якщо домогтися угоди не вдалося, проводиться судовий розгляд і приймається відповідне рішення. Найчастіше суд бере сторону клієнта автосалону, внаслідок чого він отримує свою заставу. Але якщо договір був розірваний за бажання покупця, в той час як дилером були виконані його зобов'язання, повернення застави клієнту стає нереальним.

Обговорити на форумі Обговорити на форумі

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online