Для чого потрібні маркетингові дослідження ринку?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Дослідження ринку - це те, з чого в ідеалі повинна починатися робота над будь-яким бізнес-проектом. Аналіз його результатів допоможе вам грамотно сформувати стратегію просування і мінімізувати можливі ризики ще до виведення продукту на ринок.

Аналіз його результатів допоможе вам грамотно сформувати стратегію просування і мінімізувати можливі ризики ще до виведення продукту на ринок

Практично кожна компанія в тій чи іншій мірі займається проведенням маркетингових досліджень. Складно уявити керівника або маркетолога, який абсолютно не збирає інформацію ні про конкурентів, ні про цільову аудиторію. Такі дослідження навряд чи можна назвати професійними, але, тим не менш, на їх основі грамотний керівник цілком може приймати рішення, керуючись досвідом і інтуїцією. Однак, в ситуації, коли невірне рішення може обійтися компанії занадто дорого, варто зайнятися вивченням ринку більш серйозно. Як варіант, можна замовити маркетингове дослідження фахівцям.

Дослідження ринку проводиться в наступних випадках:

  • вихід на нові ринки
  • введення нового продукту
  • ребрендинг
  • необхідність визначення ціни на продукти або послуги
  • прийняття рішення про канали та способи просування товару
  • формування політики збуту
  • визначення методів стимулювання споживачів
  • Маркетингові дослідження самі по собі - це просто набір статистичних даних. Головну цінність для керівника компанії представляють висновки, які робляться на їх основі. Невірні або неточні висновки направлять всі подальші дії по хибному шляху, в той час як грамотно проведений аналіз зібраних даних дозволить:

  • вивчити потреби і переваги цільової аудиторії
  • оцінити ринкові перспективи ваших товарів і послуг
  • оцінити і підвищити ефективність просування вашої продукції
  • визначити ваші переваги і недоліки в порівнянні з конкурентами
  • виробити ефективну стратегію протидії конкурентам
  • приймати більш обґрунтовані управлінські рішення
  • Як проводяться маркетингові дослідження ринку?

    В рамках дослідження проводяться такі заходи:

  • Аналіз ринку: визначення його розміру, ємності і структури, сегментації, визначення основних гравців і їх часткою на ринку, побудова прогнозів розвитку.
  • Дослідження потреб і переваг споживачів за допомогою опитування, анкетування.
  • Проведення дослідження ефективності роботи персоналу методом «таємний покупець».
  • Після цього отримані дані проходять обробку, проводиться статистичний аналіз (розраховуються середні величини, частоти, коефіцієнти кореляції і т.д.) На основі отриманих даних робляться висновки і складаються рекомендації щодо формування подальшої стратегії просування продукту на ринку.

    Збір даних, як правило, вимагає витрат тимчасових і людських ресурсів. Тому проводити його силами компанії може бути важко. Це стосується, наприклад, телефонних опитувань і анкетування, коли необхідно обдзвонити велику кількість людей в стислі терміни. У такій ситуації допоможе задіяння в роботі аутсорсингового контакт-центру . Професійні оператори виконають опитування потенційних клієнтів, а також виступлять в ролі «таємних покупців», якщо є необхідність оцінки ефективності роботи вашого персоналу.

    BIKINIKA.com.ua
    Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

    We have 4 guests online