Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
18. жовтня, 2017
Rail Baltica - масштабний інфраструктурний проект, реалізація якого в Латвії планується в найближчі роки. Як це вплине на вигляд Риги, куди переміститься залізничний вокзал, автовокзал і станція мікроавтобусів. І найголовніше, що стане з залізничним насипом, яка зараз розділяє місто буквально на дві частини: добре розвинену і поступово деградуючих. Це все в продовженні інтерв'ю головного архітектора Риги Гвідо Прінціса порталу Riga.lv.
- Найближчим часом держава збирається реалізувати масштабний проект Rail Baltica, який торкнеться територію Центрального залізничного вокзалу, Центрального ринку, Центрального автовокзалу, Торнякалнс. Що це дасть місту і городянам?
- Якщо проект здійсниться, а начебто все до цього йде - в процес залучені дуже багато сторін - то будуть відчутні функціональні і візуальні зміни.
Фото: publicitātes
По-перше, зміниться сама будівля вокзалу - образ і рішення в зоні самої станції. Великий акцент буде зроблений на пасажирах, які щодня користуються поїздами - їм буде зручніше потрапляти на вокзал з різних точок міста і переміщатися далі. Якщо залізничний транспорт буде інтегрований в мережу міського транспорту, то це зручно і для рижан, і для тих жителів, які живуть у самоврядуванні, прилеглих до столиці, але працюють в Ризі. Тобто, буде вирішено питання щоденної мобільності.
Фото: publicitātes
Але, звичайно, потрібно бути готовим до того, що на 2-3 роки, поки буде вестися будівництво, ситуація з транспортом погіршиться, зате потім - стане різко краще.
Фото: publicitātes
По-друге, пропаде залізничний насип, фактично поділяє Ригу на дві частини - Старе місто і куди менш презентаційну зараз, транзитну територію вокзалів і ринку. Замість насипу буде прозоре простір, що змінить і візуальний вигляд, і розширить можливості використання територій. Для самих городян, для гостей Риги візуально «відкриються» Центральний ринок, який вже зараз є популярним туристичним об'єктом, і Московський форштадт.
Фото: publicitātes
Планується, що кінцева зупинка мікроавтобусів буде перенесена до Центрального ринку. Паралельно, як ми знаємо, сам Ризький Центральний ринок планує інвестувати кошти в розвиток своєї території, ми знаємо, що місто упорядкує берегову зону каналу. Позитивні зміни вже відбулися в кварталі спікера, на набережній від Залізничного до Острівної моста з'явився променад, велодоріжка. Розвиток Московського форштадта поки прогнозувати важко. Але нова ситуація може бути вигідна для нових проектів і нових ідей.
Фото: publicitātes
Яке майбутнє чекає радянські споруди в мікрорайонах?
Даугавгріва, Вецмілгравіс, Мангальсала, Вакарбуллі: чи є перспектива у приморських районів?
Пардаугава: які зміни очікують лівий берег?
Розвиток Луцавсали, Закюсали і Андрейсала
Архітектурні тренди Риги XXI століття
Що це дасть місту і городянам?Даугавгріва, Вецмілгравіс, Мангальсала, Вакарбуллі: чи є перспектива у приморських районів?
Пардаугава: які зміни очікують лівий берег?