Які автодороги побудують в Новій Москві до 2020 року

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

З моменту утворення Нової Москви влада міста приділяє велику увагу розвитку інфраструктури на території Троїцького і Новомосковських округів, перш за все це стосується будівництва і реконструкції автомобільних доріг. Переважна більшість таких проектів реалізується за рахунок коштів московського бюджету в рамках адресної інвестиційної програми (СВП). Зараз в місті діє АИП, затверджена постановою столичного Уряду від 11.10.2016 N 665-ПП (ред. Від 19.04.2017) «Про адресної інвестиційної програми міста Москви на 2016 - 2019 роки». Заглянувши в неї, ми можемо побачити, які об'єкти планується побудувати в зазначений період і який обсяг фінансування передбачений на ці цілі. Для зручності всі автодороги Нової Москви, будівництво або реконструкція яких заплановані, ми звели в єдину таблицю, ви можете подивитися її по посиланню . Також ми нанесли на карту все автодорожні проекти, включені в останню, квітневу редакцію АИП Москви. Зеленим кольором позначені завершення дороги, коричневим - реалізовані в даний час проекти, блакитним - ще не розпочаті проекти, роботи по яким повинні бути завершені в 2019-2020 роках.

Першими великими завершеними проектами на території Тіна стали реконструкція сполучення Київського шосе і Калузького шосе (вулиця Адмірала Корнілова, номер [2] на карті) і реконструкція автомобільної дороги від Боровського до Київського шосе через село Рассказовка (проектований проїзд № 389) [3]. Існуючі двохсмугові вулиці були розширені до чотирьох смуг, з'явилися тротуари, освітлення, світлофори. Влітку 2015 року завершилися дорожні роботи на вулиці Олександри Монахової, яка поєднала Калуське шосе і Бутово [1].

У лютому 2017 року було відкрито рух по естакаді в Щербинці через колії Курського напрямку залізниці [26]. В цьому ж році очікується відкриття ще трьох естакад на Київському напрямку: в районі Новопеределкіно на 18 км [23], в районі Кокошкін на 33 км (разом з під'їздом від Борівського шосе і від кордону з Московською областю) [9, 10, 25] і в Крекшіно на 36 км [26].

В цьому ж році очікується відкриття ще трьох естакад на Київському напрямку: в районі Новопеределкіно на 18 км [23], в районі Кокошкін на 33 км (разом з під'їздом від Борівського шосе і від кордону з Московською областю) [9, 10, 25] і в Крекшіно на 36 км [26]

Калуське шосе - «хребет» Нової Москви

У 2015 році почалася реалізація наймасштабнішого дорожнього проекту Нової Москви - реконструкції Калузького шосе. У вересні 2016 року мер Москви Сергій Собянін відкрив транспортний тунель в районі селища Газопровід, який був побудований в рамках першого етапу реконструкції. Цілком же запуск першого етапу, від МКАД до кордону поселень Сосенскій і Десеновское, очікується влітку 2017 года [30]. Уже в 2019 році повинні бути завершені роботи по 2 і 3 етапах від поселення Сосенскій до перетину з Центральної кільцевої автомобільної дорогою [31,32].

Ще одна радіальна магістраль Тіна, яка перебуває в процесі реконструкції - це Варшавське шосе на ділянці від проектованого проїзду № 728 до обвідної дороги на місто Подольск . Тут автодорога проходить через Щербинка [35]. На цій ділянці буде розширена проїжджа частина, з'являться внеулічного пішохідні переходи, буде побудована одна естакада і один тунель. Роботи повинні бути завершені в 2018 році.

Крім реконструкції існуючих радіальних напрямків, генеральний план передбачає і формування нових. У АИП планується розпочати будівництво в 2017 році автомобільної дороги «Мар'їно - Саларьево» - своєрідного дублера Калузького та Київського шосе [19, 20]. Будівництво цієї магістралі розбите на два етапи: перший етап від вулиці Адмірала Корнілова до автомобільної дороги «Солнцево - Бутово - Чільне» і другий етап від «Солнцево - Бутово - Чільне» до селища Мар'їно.

Будівництво ще однієї радіальної магістралі - автодороги «МКАД - Комунарка - Остафьево» за планом має стартувати в 2019 році. Спочатку в 2019 - 2020 роках побудують третій етап від МКАД до вулиці Олександри Монахової в селищі Комунарка [13]. Втілення в життя перших двох етапів було перенесено на період після 2020 року в зв'язку з перетином автодорожніх робіт з будівництвом так званої «Хорди на Комунарка» - нової лінії метрополітену, яка бере свій початок від станції «Вулиця Новаторів» Третього пересадочного контуру. Стаття про те, як піде ця лінія і де відкриються її станції, з'явиться в МГ найближчим часом.

Очевидно розширення радіальних магістралей в московському регіоні не має сенсу без реконструкції їх перетину з МКАД. Тому в 2016 році була завершено будівництво нової транспортної розв'язки Московської кільцевої автодороги з Київським шосе [27]. В даний час наближається також до завершення перший етап реконструкції перетину МКАД з Калузьким шосе, за яким почнеться другий етап , В рамках якого повинні бути побудовані наземні пішохідні переходи через з'їзди з кільцевої дороги, тротуари, а так же з'їзд з МКАД до ТРЦ «МЕГА Теплий стан» [28, 29].

Перетин «Солнцево - Бутово - Чільне» з Калузьким шосе

Якщо говорити про розвиток поперечних магістралей, то тут, безумовно, основний проект - це автодорога «Солнцево - Бутово - Чільне» (СБВ), яка стане дублером МКАД на ділянці від Боровського до Варшавського шосе. В даний час йде будівництво першого етапу від Київського до Калузького шосе (завершення в 2018 році) [33]. Сьогодні також реалізується вже і другий етап цієї магістралі від Калузького шосе через територію адміністративно-ділового центру в Комунарка до вулиці Поляни в районі Південне Бутово [34]. І, нарешті, в 2017 році має розпочатися будівництво автодороги від Боровського до Мінського шосе в районі мікрорайону «Передєлкіно Блажен». Ця траса, що отримала назву Внуковского шосе, фактично стане ще одним етапом СБВ [17].

Влітку 2017 року очікується завершення ще одного проекту будівництва поперечної дорожньої зв'язки - автодороги «Борівське шосе - Київське шосе - село Ботаково» (разом з естакадою на перетині з вулицею Робоча в Первомайському), а в 2017 - 2018 роках повинен бути побудована ділянка від Ботаково до Калузького шосе [4, 12, 18]. Тут будівництво наштовхнулося на активні протести жителів міста Троїцьк, незадоволених проходженням автотраси через територію Троїцького лісу.

У 2017 році повинен завершитися перший етап, а в 2018 - другий етап автодороги «М-3 Україна - Московський - Сосонки - Ямонтово» [6, 7]. Також вже в 2017 році буде побудовано продовження вулиці Академіка Семенова , Яке фактично є третім етапом будівництва магістралі «М-3 Україна - Московський - Сосонки -Ямонтово» [5].

Ще одна поперечна зв'язка - автодорога від Калузького до Варшавського шосе через села Яковлево і Андріївське з'явиться в 2017 - 2019 роках [8, 22]. В цей же період очікується будівництво траси від Київського до Калузького шосе через села Середнево і Мар'їно [14].

Для забезпечення транспортного зв'язку територій поселень Воскресенське, рязановський і Щербинки, в 2017 - 2018 роках будівельники прокладуть автодорогу «Воскресенське -Каракашево - Щербинка» (МГ недавно писала про публічних слуханнях по ній) і «Остафьевской шосе» [21, 17].

З 2017 по 2018 рік у два етапи повинна бути побудована дорожня мережа на території майбутнього адміністративно-ділового центру в Комунарка [15, 16]. Початком тут стане під'їзна дорога від Калузького шосе до нової будівлі префектури Тіна.

У поселенні Московський в 2017 - 2019 роках реконструюють розв'язку на перетині Київського шосе з вулицею Джерельній , Що покращить сполучення з транспортно-пересадочних вузлом «Саларьево». Сама вулиця Джерельна також буде реконструйована. Крім цього, буде побудована зв'язка з вулицею Авіаторів, розташованої в районі Солнцево [36, 37, 38].

В цілому за 3 роки на будівництво доріг в Новій Москві планується витратити 97 млрд рублів.

Читайте також:

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online