Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
7 листопада 2017, 12:03
Оновлений логотип компанії «Миронівський хлібопродукт» (МХП)
Джерело фото: MHP
компанія «Миронівський хлібопродукт» (МХП) 7 листопада 2017 р представила рестайлінг групи.
Про це повідомлять прес-служба МХП.
Відзначається, що фірмовий стиль і логотип компанії був створений спільно з українським брендинговим агентством Tough Slate Design під керівництвом креативного директора і власника агентства Дмитра Цапко.
«Ключовими завданнями рестайлінгу було зберегти історичний символ в логотипі і відійти від асоціації компанії з вирощуванням зерна. Також новий логотип повинен лаконічно представляти МХП за кордоном у зв'язку з активною експансією холдингу в світі. Позиціонування компанії як лідера аграрного ринку України залишилося незмінним », - повідомив директор зі зв'язків з громадськістю та корпоративної соціальної відповідальності МХП Алена Кузьменко.
За її словами, новий знак - це трансформація історичного елемента «млин», який був присутній в логотипі компанії ще з 1998 р Оновлена млин стала сучасною, мінімалістичний, але зберегла автентичність першого знака, а разом з ним і історію компанії.
«За рахунок скорочення назви з« Миронівський хлібопродукт »на« МХП »логотип виглядає сучасним і легким для сприйняття. А дескриптор коротко пояснює чим займається компанія і демонструє її масштаби. Геометрія логотипу у вигляді млина символізує рух і мета, акцентуючи увагу на головному - безперервному досягненні результату. Візуальні зміни поступово будуть транслюватися на підприємства групи МХП. Всі вони будуть об'єднані єдиним фірмовим стилем і мати свій оновлений логотип з урахуванням основного логотипу МХП », - йдеться в повідомленні.
Дізнавайтесь першими найсвіжіші новини агробізнесу України на нашій сторінці в Facebook , Каналі в Telegram , Завантажуйте додаток в AppStore , Підписуйтесь на нас в Instagram або на нашу розсилку .