- Що значить порушення норм щодо маркування товару?
- Що значить ненадання інформації продавцем?
- Невірна інформація про виробника або уповноваженої організації
- Що робити, якщо вам в салоні оформили кредит на покупку косметики?
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Повернути косметику, куплену в салоні краси - справа важка. Без експертизи маркування або якості (я думаю) не вийде. Салон не прийме товар, мотивуючи, що він не підлягає згідно із законом поверненню. Ви прийшли додому і усвідомили, що купили косметику на велику суму або гірше того, взяли кредит? Давайте розбиратися.
Як відомо косметичні товари поверненню або обміну не підлягають - і це основний і єдиний козир салону. Тому для повернення косметики краще знайти причини, такі, як:
- порушення маркування товару;
- ненадання інформації про товар продавцем;
- відсутність ціни на товар в супровідних документах;
- відсутність дати виготовлення товару;
- невірна інформація про виробника або уповноваженої організації;
- відсутність відомостей про тип шкіри \ волосся, для яких призначена косметика (суха, нормальна);
- відсутність відомостей про обмеження у застосуванні;
- наявність у складі небезпечних інгредієнтів;
- алергія;
- невідповідність якості встановленим нормам.
Можу сказати, що деяким судам досить показати похибки в маркуванні на тюбику - і рішення буде прийнято. Інші суди без експертизи ваші крему навіть дивитися не стануть.
Що значить порушення норм щодо маркування товару?
Існує дуже хороший Технічний регламент №799 «Про безпеку парфумерно-косметичної продукції», який містить вичерпний перелік вимог до маркування косметики - тобто до інформації, яка повинна бути вказана на товар. Весь перелік інформації тут я не буду вказувати, її можна знайти в п.9.2, 9.3 Регламенту. До слова сказати, даний пункт саме для косметики Деаура не підійде, тому що вся лінійка косметики сертифікована (. Але, не дивлячись на те, що даний регламент дозволяє вказувати склад і іншу інформацію латиницею - є ще Постанова уряду №1037, яке прямо забороняє продавати парфумерну продукцію без вказівки інформації на упаковці російською мовою!
Що значить ненадання інформації продавцем?
Продавець зобов'язаний вам надати повну інформацію про призначення товару, як його застосовувати, для якої шкіри підходить продукція (крем), протипоказання в застосуванні і т.п. Ви повинні чітко розуміти, навіщо і для чого купуєте цю косметику.
Невірна інформація про виробника або уповноваженої організації
На упаковці має бути вказана адреса виробника і юридична адреса уповноваженої організації в РФ. Перевірити вірність юридичної адреси уповноваженої організації можна на сайті ФНС.
Що робити, якщо вам в салоні оформили кредит на покупку косметики?
Відразу ж, коли ваша голова проясниться і ви зрозумієте що наробили, не пізніше наступного дня йти в банк і писати заяву про відкликання розпорядження на переказ грошових коштів на адресу салону.
Банк зазвичай перераховує гроші протягом 2-3 днів і якщо ви підете відразу ж на наступний день - то встигнете. Якщо в банку вам скажуть, що кредит вже перерахований - не вірте і вимагайте платіжне доручення, яке підтверджує переклад.
Якщо ж банк гроші перевів після подачі відкликання розпорядження - у вас Є ШАНС стягнути гроші з банку, що безумовно перспективніше, враховуючи недовге життя салонів.
Що ж стосується товару - якщо ви виявили недоліки, зазначені мною вище, складаєте претензію і відносите разом з товаром в салон. Претензію обов'язково потрібно вручити під вхідний номер і підпис представника салону (секретаря).
Ніяких інших заяв на повернення товару за формою салону заповнювати не потрібно! Салон обов'язково вам запропонує заповнити заяву на повернення, тому що «Ваша заява не відповідає встановленій салоном формі». Так ось, не йдіть на поводу, ваша мета - вручити претензію, із зазначенням причин повернення. Якщо ви все ж заповніть заяву за формою салону - через 10 днів ви отримаєте відмову на повернення товару.
Далі салон вам подзвонить і поверне гроші, якщо немає - можна йти з позовом до суду.
Що робити, якщо ви не знайшли недоліків в маркуванні та упаковка косметики відповідає все вимогам? Можна провести експертизу якості товару - тому що в більшості випадків ізраїльська косметика містить заборонені в застосуванні на території РФ препарати, можна провести алерготести і якщо у вас є алергія на косметику - це також буде підставою для повернення. За вказаних підстав повернення є судова практика, в тому числі зустрічала звіти експертів по складової частини кремів.
Головне при розірванні подібних договорів - це час, який не потрібно тягнути, потрібно діяти.
До речі, одним з методів впливу на салон є скарга в Роскомнадзор про обробку ваших персональних даних без згоди (дзвінок запрошенням на консультацію - звідки номер телефону? де згода? і т.п.), штрафи за дане правопорушення дуже сильно виросли з 01.07.2017г.
Читайте також
Що значить порушення норм щодо маркування товару?Що значить ненадання інформації продавцем?
Ви прийшли додому і усвідомили, що купили косметику на велику суму або гірше того, взяли кредит?
Що значить порушення норм щодо маркування товару?
Що значить ненадання інформації продавцем?
Що робити, якщо вам в салоні оформили кредит на покупку косметики?
Що робити, якщо ви не знайшли недоліків в маркуванні та упаковка косметики відповідає все вимогам?
Дзвінок запрошенням на консультацію - звідки номер телефону?
Де згода?