- Опис квартири при продажу
- Фотографії квартири для продажу
- Продаж квартири ПОЗА ІНТЕРНЕТУ
- Рекламний банер
- Розклеювання оголошень
- Повідомлення сусідів до дому і району
- Ексклюзивні методи просування квартир
- професійна фотозйомка
- Контекстна реклама в інтернеті
- Мікророзмітки в продажу квартири
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Щоб заявити про об'єкт потенційним покупцям ріелтор виставляє об'єкт в бази пропозицій. Зараз багато баз пропозицій по нерухомості, як доступних тільки ріелторам, так і відкритих для приватних осіб. Прикладом відкритої бази є Яндекс.Нерухомість.
Крім того, бази пропозицій для більш повного сервісу своїм клієнтам займаються обміном пропозиціями між собою. Тому подаючи навіть в кілька основних баз, можна виявити своє оголошення на сайті, на яка його не розміщували.
Опис квартири при продажу
- Текстовий опис квартири досі є основним в презентації квартири і при цьому ріелтор:
- відображає основні характеристики об'єкта: адреса, площа, будинок, поверх, розташування вікон і ін .;
- включає опис самого будинку, навколишнього середовища, транспорту, інфраструктури району;
- розкриває основні умови угоди (наприклад, вільна або альтернативна продаж);
- описує правовстановлюючі документи і давність права власності і,
- звичайно, вказує контактні дані.
При описі об'єкта нерухомості новачки зазвичай вказують те, що не потрібно включати про оголошення, а супердосвідчений професіонали використовують скорочення і малозрозумілі терміни. Якісне опис об'єкта повинно бути і не багатослівним, і не урізаним. Зараз покупці самі читають оголошення, і навіть за описом можуть відмовитися від якогось об'єкта.
Фотографії квартири для продажу
В даний час всі покупці дивляться оголошення в інтернеті. І тому наявність хороших фотографій критично важливо для продажу. Хорошим фотографіям покупці приділяють більшу увагу!
Про те, як отримати гарні фотографії квартири, я написав в окремій статті - " фотозйомка квартир ".
Продаж квартири ПОЗА ІНТЕРНЕТУ
Це старі добре відпрацьовані методи розміщення оголошень. Виключаємо газети через низьку актуальності, перерахую ефективні: рекламний банер, розклеювання оголошень, повідомлення сусідів.
Рекламний банер
Метод виключно хороший, якщо розташування об'єкта це дозволяє. Дуже просто розміщується помітне пропозицію - на заскленому балконі / лоджії або вікні. Це може бути як готовий банер на розтяжках, так і букви і цифри телефону, роздруковані на принтері.
Метод не спрацює, якщо квартира розташована занадто високо або "дивиться" на малопроходную вулицю / двір. Також слід пам'ятати, що керуюча компанія може заборонити розміщення рекламного банера на фасаді.
Розклеювання оголошень
Ефективність невисока, але це допоможе дізнатися про пропозицію людям, які не перебувають в активному пошуку квартири. Можна обклеїти не тільки один будинок, а й сусідні. У Москві метод не особливо ефективний, тому що комунальні служби працюють добре, і оголошення може провисеть всього кілька годин.
Повідомлення сусідів до дому і району
Для товариських ріелторів і продавців. Можливо вже в найближчому оточенні є люди, яким цікава квартира в даному будинку. Шанс продати квартиру невисокий, але характеризується більшою довірою один до одного між учасниками угоди.
Ексклюзивні методи просування квартир
Є нестандартні пропозиції на ринку нерухомості, продаж яких через звичайні бази пропозицій утруднена: зазвичай пропозиції порівнюються, але що зробити, якщо порівняти ні з чим ?! Це може бути пентхаус, елітна квартира, будинок з оригінальним дизайном. Вартість додаткових витрат не приваблює економних покупців, і потрібно залучити покупця, який гідно оцінить пропозицію.
Для цього також є готові інструменти просування професійна фотозйомка і віртуальні-тури, контекстна реклама в інтернет, індивідуальна рекламна кампанія в друкованих та інтернет-ЗМІ.
професійна фотозйомка
Така зйомка буде відрізнятися якістю від звичайного (і навіть дзеркального) фотоапарата. Додаткові джерела світла, фотооб'єктиви для зйомки без оптичних спотворень, професійна обробка в фоторедакторі - такий обсяг роботи має на увазі залучення стороннього фотографа з обладнанням.
Як додаток до цього методу використовуються тимчасово розміщені предмети інтер'єру з дизайнерських салонів - світильники, меблі, штори та інші елементи декору. Крім того, розміщення елементів може бути "фотошоповское" - розміщення додаткових зображень поверх базових фотографій.
Віртуальні тури по реалізації схожі на професійну фотозйомку. Відмінність у використовуваному обладнанні і технології поданні готової роботи покупцям.
Контекстна реклама в інтернеті
Залучити покупців до красивих фотографій, опису і контактам зручно за допомогою контекстної реклами. Всі покупці так чи інакше шукають інформацію в інтернеті, і сервіси контекстної реклами є зручними, точковим і контрольованим інструментом залучення.
Я пропоную своїм клієнтам в бізнес-, еліт і преміум-класах купувати звернення потенційних покупців. І мої знання і досвід дозволяють виключити нецікаві запити шляхом точного формулювання купуються запитів. Тільки таким способом оптимізується рекламний бюджет.
Мікророзмітки в продажу квартири
На своєму сайті я використовую сучасний спосіб пошукової оптимізації - мікророзмітки сторінок. У текстах опису об'єктів використовуються невидимі користувачеві, але важливі службові команди для пошукових роботів. Ці команди використовуються пошуковими системами Гугла і Яндекса для більш привабливого відображення сторінки в пошуковій видачі.
Індивідуальна рекламна кампанія в друкованих та інтернет-ЗМІ
Це класична реклама в ЗМІ, але стосовно до конкретного об'єкта. Купуватися в цьому випадку можуть як площа на сторінці, так і дзвінки по конкретному рекламному оголошенню.