Розмістити оголошення про продаж квартири

  1. Опис квартири при продажу
  2. Фотографії квартири для продажу
  3. Продаж квартири ПОЗА ІНТЕРНЕТУ
  4. Рекламний банер
  5. Розклеювання оголошень
  6. Повідомлення сусідів до дому і району
  7. Ексклюзивні методи просування квартир
  8. професійна фотозйомка
  9. Контекстна реклама в інтернеті
  10. Мікророзмітки в продажу квартири

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Щоб заявити про об'єкт потенційним покупцям ріелтор виставляє об'єкт в бази пропозицій Щоб заявити про об'єкт потенційним покупцям ріелтор виставляє об'єкт в бази пропозицій. Зараз багато баз пропозицій по нерухомості, як доступних тільки ріелторам, так і відкритих для приватних осіб. Прикладом відкритої бази є Яндекс.Нерухомість.

Крім того, бази пропозицій для більш повного сервісу своїм клієнтам займаються обміном пропозиціями між собою. Тому подаючи навіть в кілька основних баз, можна виявити своє оголошення на сайті, на яка його не розміщували.

Опис квартири при продажу

    Текстовий опис квартири досі є основним в презентації квартири і при цьому ріелтор:
  • відображає основні характеристики об'єкта: адреса, площа, будинок, поверх, розташування вікон і ін .;
  • включає опис самого будинку, навколишнього середовища, транспорту, інфраструктури району;
  • розкриває основні умови угоди (наприклад, вільна або альтернативна продаж);
  • описує правовстановлюючі документи і давність права власності і,
  • звичайно, вказує контактні дані.

При описі об'єкта нерухомості новачки зазвичай вказують те, що не потрібно включати про оголошення, а супердосвідчений професіонали використовують скорочення і малозрозумілі терміни. Якісне опис об'єкта повинно бути і не багатослівним, і не урізаним. Зараз покупці самі читають оголошення, і навіть за описом можуть відмовитися від якогось об'єкта.

Фотографії квартири для продажу

В даний час всі покупці дивляться оголошення в інтернеті. І тому наявність хороших фотографій критично важливо для продажу. Хорошим фотографіям покупці приділяють більшу увагу!
Про те, як отримати гарні фотографії квартири, я написав в окремій статті - " фотозйомка квартир ".

Продаж квартири ПОЗА ІНТЕРНЕТУ

Це старі добре відпрацьовані методи розміщення оголошень. Виключаємо газети через низьку актуальності, перерахую ефективні: рекламний банер, розклеювання оголошень, повідомлення сусідів.

Рекламний банер

Метод виключно хороший, якщо розташування об'єкта це дозволяє. Дуже просто розміщується помітне пропозицію - на заскленому балконі / лоджії або вікні. Це може бути як готовий банер на розтяжках, так і букви і цифри телефону, роздруковані на принтері.

Метод не спрацює, якщо квартира розташована занадто високо або "дивиться" на малопроходную вулицю / двір. Також слід пам'ятати, що керуюча компанія може заборонити розміщення рекламного банера на фасаді.

Розклеювання оголошень

Ефективність невисока, але це допоможе дізнатися про пропозицію людям, які не перебувають в активному пошуку квартири. Можна обклеїти не тільки один будинок, а й сусідні. У Москві метод не особливо ефективний, тому що комунальні служби працюють добре, і оголошення може провисеть всього кілька годин.

Повідомлення сусідів до дому і району

Для товариських ріелторів і продавців. Можливо вже в найближчому оточенні є люди, яким цікава квартира в даному будинку. Шанс продати квартиру невисокий, але характеризується більшою довірою один до одного між учасниками угоди.

Ексклюзивні методи просування квартир

Є нестандартні пропозиції на ринку нерухомості, продаж яких через звичайні бази пропозицій утруднена: зазвичай пропозиції порівнюються, але що зробити, якщо порівняти ні з чим ?! Це може бути пентхаус, елітна квартира, будинок з оригінальним дизайном. Вартість додаткових витрат не приваблює економних покупців, і потрібно залучити покупця, який гідно оцінить пропозицію.

Для цього також є готові інструменти просування професійна фотозйомка і віртуальні-тури, контекстна реклама в інтернет, індивідуальна рекламна кампанія в друкованих та інтернет-ЗМІ.

професійна фотозйомка

Така зйомка буде відрізнятися якістю від звичайного (і навіть дзеркального) фотоапарата. Додаткові джерела світла, фотооб'єктиви для зйомки без оптичних спотворень, професійна обробка в фоторедакторі - такий обсяг роботи має на увазі залучення стороннього фотографа з обладнанням.

Як додаток до цього методу використовуються тимчасово розміщені предмети інтер'єру з дизайнерських салонів - світильники, меблі, штори та інші елементи декору. Крім того, розміщення елементів може бути "фотошоповское" - розміщення додаткових зображень поверх базових фотографій.

Віртуальні тури по реалізації схожі на професійну фотозйомку. Відмінність у використовуваному обладнанні і технології поданні готової роботи покупцям.

Контекстна реклама в інтернеті

Залучити покупців до красивих фотографій, опису і контактам зручно за допомогою контекстної реклами. Всі покупці так чи інакше шукають інформацію в інтернеті, і сервіси контекстної реклами є зручними, точковим і контрольованим інструментом залучення.

Я пропоную своїм клієнтам в бізнес-, еліт і преміум-класах купувати звернення потенційних покупців. І мої знання і досвід дозволяють виключити нецікаві запити шляхом точного формулювання купуються запитів. Тільки таким способом оптимізується рекламний бюджет.

Мікророзмітки в продажу квартири

На своєму сайті я використовую сучасний спосіб пошукової оптимізації - мікророзмітки сторінок. У текстах опису об'єктів використовуються невидимі користувачеві, але важливі службові команди для пошукових роботів. Ці команди використовуються пошуковими системами Гугла і Яндекса для більш привабливого відображення сторінки в пошуковій видачі.

Індивідуальна рекламна кампанія в друкованих та інтернет-ЗМІ

Це класична реклама в ЗМІ, але стосовно до конкретного об'єкта. Купуватися в цьому випадку можуть як площа на сторінці, так і дзвінки по конкретному рекламному оголошенню.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online