Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Реєстрація підприємства - ТОВ, ТОВ, ПП, ПП, ЗАТ, ВАТ, ПА Т, дочірнього або спільного підприємства в Україні - з ВАТ УБК - всього за 1-3 дні! Офшори (офшорні компанії) можуть виступати засновником підприємства в Україні з метою конфіденційності володіння - готові офшорні компанії завжди є в наявності в Києві - переоформлення займає кілька годин.
Якоїсь однозначно найкращої або однозначно найгіршої форми підприємства в Україні не існує. У теорії - адже розглядаючи питання з точки зору ведення господарської діяльності та режимів оподаткування будь-які форми підприємств по законодавству України - абсолютно рівноправні. Деякі специфічні види діяльності - ломбардні операції, комерційна діяльність з цінними паперами, банківська та страхоивая діяльність і т.п. мають законодавством обмежене коло форм власності, в можуть здійснювати відповідну діяльність власники підприємств.
Суть різниці між формами підприємств - винятково "внутрішня": порядок управління, взаємини і відповідальність засновників, механізми контролю та формування статутного фонду (статутного капіталу), впізнаваність і рівень довіри до тієї чи іншої форми власності у споживача і т.п.
Важлива зміна - з серпня 2010р. при первинній реєстрації підприємств, філій та представництв юридично осіб державний реєстратор зобов'язаний провести ідентифікацію учрпдітеле, отримавши і звіривши інформацію з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб, що дозволяє встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб ";
- Контроль юридичної особи - пряме або опосередковане володіння фізичною особою самостійно чи спільно з близькими родичами часткою в юридичній особі, що відповідає еквіваленту 50 та більше відсотків статутного капіталу або голосів юридичної особи або незалежна від формального володіння можливість здійснювати будь-яким чином вирішальний вплив на управління або на діяльність юридичної особи;
- Істотна участь - пряме або опосередковане володіння часткою в розмірі 10 і більше відсотків статутного капіталу (фонду), 10 і більше відсотків акцій або прав голосу в юридичній особі, прямий або опосередкований вплив на нього;
В Україні в абсолютній більшості випадків при початку бізнесу вибір здійснюється тільки між двома організаційно-правовими формами:
приватне підприємство - ПП (ПП, приватне підприємство - укр.), аналога в закондательства РФ немає, форма по суті близька до Приватної компанії LTD в країнах загального права (США, Англія, Кіпр, офшорні юрисдикції)
товариство з обмеженою відповідальністю -ТОВ (ТОВ, Товариство з обмеженою відповідальністю, укр.) - законодавство аналогічно ТОВ в РФ, збігаються більшість норм Цивільного кодексу.
Критеріями вибору між Приватним підприємством і Товариством з обмеженою відповідальністю стають в основному наступні фактори:
простота і вартість створення ПП - простіше і дешевше, в Україні немає ніяких вимог до розміру статутного фонду і його оплаті, зручно для нерезидентів інвесторів, адже для ТОВ законодавством передбачений мінімальний розмір статутного фонду в розмірі ХХ мінімальних зарплат, а також обов'язковий внесок у статутний фонд (капітал) 50% коштів до реєстрації ТОВ.
"солідність" і "стандартність" абревіатури ТОВ. Для більшості Ваших майбутніх клієнтів, споживачів і партнерів абревіатура '' ТОВ '' - виглядає більш солідно, зрозуміло і звично і викликає більше довіри, ніж Приватне підприємство (ПП) - яке іноді плутають з фізичною особою - приватним предпріятімателем - теж скорочується ПП. Для торгових компаній, а також для продажу цільовій групі з низьким рівнем освіти на "етикетці" краще буде смотрться ТОВ - повірте, купувати таку продукцію будуть більш охоче, ніж з такою ж назвою, але у вигляді приватного підприємства ПП, або ще гірше підприємця СПД (ФОП, IP, ПБЮЛ)
Підприємства з іноземним капіталом і іноземними інвесторами в Україні
При створенні підприємств з іноземним капіталом в основному (у нашій практиці) таке підприємство створюється у формі Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Дана форма підприємства хоршоо врегулювання законодавства України та аналогічна існуючим ТОВ в про всіх країнах СНД і ЄС (крім Англії і Кіпру) і дозволяє вирішувати ВСІ типові завдання іноземного засновника (здійснення господарської діяльності на території України через підконтрольне підприємство або за участю партнерів з України, можливість отримання і репатріації прибутку, відсутність відповідальності іноземного засновника по боргах створеного підприємства і т.п.) і при цьому не передбачає "непотрібних додаткових них формальностей "якось випуск акцій в акционеном суспільстві.
Відзначимо, що законодавство України про режим іноземного інвестування передбачає ті чи інші правила (захист інвестицій і т.п.) незалежно від форми підприємства, в яке була внесена інвестиція, в тому числі ці правила застосовні для Товариства з обмеженою відповідальністю. Крім того, відзначимо, що на сьогоднішній день законодавство України більше не передбачає такі форми підприємств як "Спільне підприємство", "Дочірнє підприємство", "Підприємство з іноземним капіталом" і т.п, однак дозволяє створити ТОВ з 100% іноземним капіталом, прінадлежащія одній іноземній юридичній особі (єдиному засновнику).
При цьому можна тажке створити просто Підприємство зі 100% іноземним капіталом у формі Приватного підприємства, але в такій формі можлива реєстрація не у всіх регіонах України і не у всіх районах м.Києва - тому що дана форма є менш врегульованою і не існує чітко регламентованої процедури створення підприємств з іноземним капіталом у формі ПП. У зв'язку з цим багато державні реєстратори не приймають документів на реєстрацію предпрятия з іноземним капіталом у формі ПП.
Для фізичних осіб - засновників, які не є громадянами України, потрібно також попереднє отримання українського ІПН (індивідуального податкового номера), а вже після його отримання можлива реєстрація підприємства та відкриття банківського рахунку нерезидента-інвестора. Законодавство України отностительно обов'язковості застосування рахунків нерезидентів-інвесторів змінюється щороку, в 2019 році з травня використання даних "транзитних" рахунків осущетсвляется за бажанням нерезідета і не є обов'язковим для більшості інвестиційних операцій, в тому числі і для оплати установчого капіталу (фонду) підприємства, або збільшення установчого капіталу (фонду).
Вибір форми Закритого акціонерного товариства може бути викликаний наступними міркуваннями: ще більша "солідність" організаційно-правової форми, простота (в порівнянні з ТОВ) передачі, в майбутньому, прав на підприємство (акцій). (В ТОВ частка в статутному фонді передається за згодою інших учасників, - шляхом внесення змін до статутних документів. В акціонерному товаристві цього не потрібно, а передача прав на підприємство відбувається шляхом відчуження акцій).
При виборі організаційно-правової форми, іноді ставиться питання про можливість реєстрації Відкритого акціонерного товариства (ВАТ) або публічного акціонерного товариства (ПАТ). Відразу відзначимо, що термін створення Відкритого (публічного) акціонерного товариства - мінімум 7-8 місяців. Прискорення - неможливо (закон передбачає 6-місячний термін підписки на акції після публікації в пресі інформації про намір створити ВАТ). Найважливішою рисою Відкритого (публічного) акціонерного товариства є можливість продажу акцій Товариства на фондовій біржі.
У всіх (з вказаних вище) формах підприємств в Україні засновники (учасники, акціонери) не несуть відповідальності за зобов'язаннями підприємства.
Інші (значно менш поширені) організаційно-правові форми юридичних осіб в Україні:
повне товариство,
командитне товариство,
товариство з додатковою відповідальністю підприємства (товариства), в яких учасники повністю і / або частково (в залежності від виду товариства) відповідають за боргами товариства.
споживче товариство - давно існуючий вид юридичної особи, однак неврегульований чітко законодавством. Закон України "Про споживчу кооперацію" передбачає, що основним документом, що регулює діяльність споживчого товариства, є статут. Тому споживче товариство можна розглядати як зручну форму, при якій в статут підприємства можна внести положення, які для інших форм підприємств врегульовані законом не так як Вам необхідно.
дочірнє підприємство - дочірнє підприємство, як форма підприємства, - прямо законодавством не передбачено. Разом з тим дочірні підприємства в деяких регіонах України реально реєструються.
виробничий кооператив - новий (передбачений після 1.01.04) вигляд підприємства. Передбачає об'єднання майна і трудової участі членів кооперативу. З нашої точки зору, законодавство НЕ практично врегулювало діяльність виробничого кооперативу (наприклад, законодавством передбачено, що у виробничому кооперативі розподіл прибутку відбуватиметься "відповідно до частки трудової участі членів кооперативу", - виникають питання: як цю трудову частку визначати ?, а особливо під час рішення "делікатного питання" розподілу прибутку? і т.д.).
інші види підприємств (державне підприємство, підприємство громадської організації і т.п.). Порядок їх створення не передбачає можливості їх створення засновниками - фізичними або звичайними юридичними особами.
Терміни реєстрації нового підприємства і перевірка назви підприємства
Залежно від району в м.Києві - 1-3 робочих днів з моменту підписання документів у нотаріуса і формування не менше 50% статутного фонду. В інших регіонах України - в середньому 5-15 днів. Примітка: через кілька днів після завершення дій з реєстрації, необхідно буде вибрати систему оподаткування підприємства (загальну або спрощену (і подати відповідні заяви, як правило це необхідно зробити Директору або головному бухгалтеру особисто. Якщо цього не зробити, то через 2 тижні підприємство автоматично ставати на облік як платник податку на прибуток на загальних підставах за ставкою 25%. Для постановки на облік в якості платника ПДВ необхідно подавати окрему заяву і сплатити держмито в ра змери 1 неоподатковуваного мінімуму доходів (17 гривень в 2019 році).
Відзначимо, що перевірка і підбір назви вашого нового підприємства в УБК проводиться нашими фахівцями протягом декількох хвилин, при цьому ми не обмежуємо кількість бажаних варіантів і не нараховуємо додаткову плату. Ви також можете зробити це самостійно і безкоштовно он-лайн, скориставшись офіційною базою існуючих предріятій України на веб-сайті WWW.IRC.GOV.UA . .
Що виконується нами і включено у вартість реєстрації
рекомендації фахівців з вибору форми власності, району реєстрації та назви вашої нової компанії в Україні
підбір унікальної назви підприємства по єдиному державному реєстрі України (з 01.07.2008 р забороняється реєстрація підприємства з назвою, тотожною вже існуючого) - в необмеженій кількості.
підбір кодів видів діяльності КВЕД - ЗКНГ (ОКПО)
Розробка та підготовка необхідних установчих документів і підписання їх у нотаріуса;
підготовка документів для відкриття тимчасового рахунку в банку (при формуванні статутного фонду грошима);
державна реєстрація підприємства (державним реєстратором у районній державній адміністрації) та отримання виписки з реєстру (з квітня 2019 р. Свідоцтво про Реєстрацію більше не видається);
отримання довідки з управління статистики (про внесення підприємства до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України);
постановка на облік в податковій інспекції;
постановка на облік в необхідних фондах (пенсійний фонд, фонд зайнятості, фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві, фонд соціального страхування від тимчасової втрати працездатності - з 1 січня 2019 об'єднані в єдиний фонд і внески на фонд оплати праці тепер классфіціруются як Єдиний Соціальний Внесок - ЄСВ, адміністрування якого осущестляются Пенсійний фонд;
послуги з отримання дозволу на виготовлення печатки;
виготовлення печатки;
Документи, необхідні для реєстрації підприємства
копії паспортів, довідок про присвоєння ідентифікаційного номера засновника (їй), директора, бухгалтера (у тому числі засновників-нерезидентів (фізичних осіб). При необхідності надаємо допомогу в отриманні такої довідки (або її дубліката) про присвоєння податкового ідентіфіцаціонного номера для нерезидентів і гражадан України, які проживають в іншому регіоні і тимчасово перебувають в м.Київ.
при формуванні статутного фонду майном - перелік цього майна з вказівкою його вартості і вказівкою який засновник яке майно вносить в форматі MS Word або MS Exell.
1) директором при первинній реєстрації підприємства може бути тільки громадянин України, наявність бухгалтера - не обов'язково. Надалі при бажанні засновників, щоб підприємством керував іноземець, необхідно отримати відповідний дозвіл на працевлаштування іноземного директора.
2) місцезнаходженням ( "юридичною адресою") підприємства може бути місце проживання (підтверджене реєстрацією (Форма №3 з ЖЕК) засновника або приналежному засновникові нерухомість або орендовані приміщення. Конкретний вид необхідних для підтвердження місцезнаходження документів залежить від ситуації. У разі відсутності документів, що підтверджують місцезнаходження, - ми надамо допомогу в пошуку таких у відповідному районі (так званий "юридична адреса") за додаткову плату.
Інформація, яку необхідно повідомити для реєстрації
телефон, що вказується в документах, як телефон підприємства і т.п.
- інформація про учасників, що мають істотний вплив в управлінні і володіння предпрятия (згідно положень ст.24 Закону України про Регістстраціі юридичних осіб в Україні.
Де потрібна присутність замовника, його людей
Статутний капітал (фонд) для ТОВ і ПП
Мінімальний статутний капітал товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) з 2010 року дорівнює 1 мінімальної зарплати, яка встановлюється законом "Про Державний Бюджет України", для регістарціі предприяти досить, щоб щоб кожен учасник господарського товариства вніс не менше 50% своєї частки. Ми завжди рекомендуємо 100% внесення, якщо запланований обсяг статутного капіталу ТОВ незначний.
До 2010 року мінімальний статутний фонд (статутний капітал) новостворюваного ТОВ становив в Україні 100 мінімальних зарплат.
з 01.11.2009 по 31.12.2009 - 744 грн
з 01.10.2009 по 31.10.2009 - 650 грн
з 01.07.2009 по 30.09.2009 - 630 грн
з 01.04.2009 по 30.06.2009 - 625 грн
з 01.12.2008 по 31.03.2009 - 605 грн.
з 01.10.2008 по 30.11.2008 - 545 грн.
з 01.04.2008 по 30.09.2008 - 525 грн.
з 01.01.2008 по 31.03.2008 - 515 грн.
з 01.10.2007 по 31.12.2007 - 460 грн.
з 01.07.2007 по 30.09.2007 - 440 грн.
з 01.04.2007 по 30.06.2007 - 420 грн.
з 01.12.2006 по 31.03.2007 - 400 грн.
з 01.07.2006 по 30.11.2006 - 375 грн.
з 01.01.2006 по 30.06.2006 - 350 грн.
з 01.09.2019 по 31.12.2019 - 332 грн.
з 01.07.2019 по 31.08.2019 - 310 грн.
з 01.04.2019 по 30.06.2019 - 290 грн.
з 01.01.2019 по 31.03.2019 - 262 грн.
з 01.09.2019 по 31.12.2019 - 237 грн.
з 01.12.2003 по 31.08.2019 - 205 грн.
з 01.01.2003 по 30.11.2003 - 185 грн.
з 01.07.2002 по 31.12.2002 - 165 грн.
з 01.01.2002 по 30.06.2002 - 140 грн.
з 01.07.2000 по 31.12.2001 - 118 грн.
з 01.04.2000 по 30.06.2000 - 90 грн.
Статутний капітал може формуватися як майном (у деяких районах може знадобитися потверждение) так і грошима, до моменту реєстрації необхідно, щоб кожен учасник вніс не менше 50% (раніше було 30%) своєї частки).
Учасники, що володіють більше 60% голосів мають повну формальну "владу" в ТОВ, хоча на практиці існують схеми, що дозволяє вносити зміни до статуту та інші документи незалежно від розміру частки в статутному капіталі. Учасники ТОВ не відповідають за зобов'язаннями товариства (крім як в межах свого внеску в статутний капітал товариства). Статутний капітал повинен бути повністю сформований протягом року після створення суспільства, а на кінець другого і кожного наступного року діяльності ТОВ повинне мати активи, вартістю не менше суми статутного фонду.
Мінімальний і максимальний статутний капітал приватного підприємства законодавством не врегульовано, тому можливо вказувати будь-яку суму. Як правило, прийнято вказувати 100 гривень ($ 20), але можливо і набагато більше. Зобов'язань термінів внесення статутного капіталу приватного підприємства в даний момент не існує.
Особливості правового статусу Приватного підприємства
Внутрішні питання ДІЯЛЬНОСТІ приватного підприємства почти НЕ врегульовані законодавством, тому смороду регулюються змістом статуту підприємства. Законодавство не передбачає будь-яких додаткових вимог до статуту приватного підприємства. З 1 січня 2008 року законодавство передбачає можливість створення приватного підприємства з одним або декількома засновниками - фізичними або юридичними особами.
Реєстрація змін до установчих документів
інші послуги, пов'язані з реєстрацією підприємств в Києві (реорганізація, зміна назви, "переклад" в інший район і т.п.)
Терміни реєстрації змін
Стандартний термін власне державної реєстрації документів - 1-3 робочих днів (з моменту готовності документів (підписання у нотаріуса), можливо прискорення до 1 дня.
+ Термін на інші дії (наприклад, повідомлення про зміни в податкову інспекцію, заміна довідки органів статистики та ін.) - 1-10 робочих днів в залежності від суті змін (найдовше дооформлюються зміни місцезнаходження ( "юридичної адреси") підприємства) (примітка : зміни набувають чинності після державної реєстрації документів, другий етап дій ніяк не впливає на набрання чинності зареєстрованими змін)
(Примітка: при оформленні змін після 01.04.2019г. Необхідно попередньо отримати виписку з єдиного державного реестрп підприємств (. При оформленні деяких змін, необхідно попередньо зробити публікацію в пресі, що також займає деякий час (як правило, - 2-5 дня)
Документи, необхідні для реєстрації змін
копію довідки з управління статистики (оригінал, - якщо змінюється місцезнаходження ( "юридична адреса"), або директор, або основні види діяльності);
копію довідки про взяття на облік як платника податків (ф. 4-ОПП) (оригінал, - якщо змінюється місцезнаходження ( "юридична адреса"), або директор);
документи, що підтверджують місцезнаходження ( "юридична адреса") (як правило - договір оренди приміщень і копія документа, що підтверджує право власності орендодавця на приміщення, або інші документи в залежності від ситуації);
при зміні засновників - документи про внесення засновниками, які передають свою частку, 100% цієї частки;
при збільшенні статутного фонду: документи підтверджуючі формування 100% статутного фонду (в попередньому розмірі), а при внесенні в рахунок збільшення статутного фонду майна - перелік цього майна з вказівкою його вартості і вказівкою який засновник яке майно вносить;
при зміні місцезнаходження ( "юридичної адреси"): документи про постановку на облік в чотирьох фондах (пенсійний фонд, фонд зайнятості, фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві, фонд соціального страхування від тимчасової втрати працездатності) - з 2019 р сплаті ЄСП в Пенсійному фонді.
копії паспортів та довідок про присвоєння кодів засновників ( "нових" і попередніх, - якщо змінюються засновники), директора і бухгалтера;
заяви про вихід, рішення суду про виключення, і інші документи в залежності від ситуації
Телефонуйте, ми любимо відповідати на Ваші питання!
Успіхів Вам у бізнесі і правильних рішень!
Додаткову інформацію та консультації з реєстрації підприємств, реєстрації ТОВ, ТОВ, ПП, ПАТ, ВАТ а також реєстрації офшорних компанійви можете отримати у наших фахівців за тел. + 38 (044) 599-65-65, 490-70-10, 490- 70-11 або електронною поштою [email protected]