У п'ятницю, 12 серпня, відкривається рух по підводному тунелю на ділянці кільцевої автодороги від Бронко до Кронштадта. Відкриття тунелю, який знаходиться під землею на глибині 24 метри, нарешті зробить КАД дійсно кільцевою дорогою. DP.RU відкрив тунель для своїх читачів вже зараз.
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Підводний тунель - частина ділянки дороги, прокладеної по гребеню дамби. Вона робить КАД по-справжньому кільцевої. Протяжність дороги від Бронко до Кронштадта становить 25 км. Щоб не перешкоджати руху суден, в двох місцях дамби зроблені ворота. Тут дорога йде по землю. Протяжність підземної частини - 2 км.
У тунелі прокладені системи безпеки, вентиляції, вогнезахисту, обладнані технічні проходи, проведена обшивка стін.
У спеціальному режимі тунель працює з червня 2011 року - для будівельників і спеціальної техніки в службових цілях.
Як виглядає тунель, можна побачити на відео, зробленому спеціально для dp.ru:
Відкриття руху по дамбі знаменує завершення одного з найстаріших довгобудів. Комлекс захисних споруд, більше відомий під ім'ям "дамба", зводиться з 1979 року. У 1980-х будівництво було заморожено і відновилося в 2001 році. На будівництво дамби в цілому виділено понад 109 млрд рублів.
Кільцева автодорога, покликана розвантажити центр Петербурга від машинопотоку, будується з 1998 року. У 2004 році роботи повністю зупинялися через відсутність фінансування. Східне півкільце відкрито в 2006 році. Транспортний обхід з'єднує в єдину дорожню мережу всі ключові автомагістралі, що розходяться з центру Петербурга в напрямку Гельсінкі, Мурманська, Москви, Києва і Талліна.Общая наземна довжина кільцевої автодороги становить 116 км, з урахуванням ділянки, що проходить по дамбі, - 142 км. Будівництво транспортного обходу обійшлося в 138 млрд рублів у цінах 2008 року.
Виділіть фрагмент з текстом помилки і натисніть Ctrl + Enter