- Приклад претензії за договором перевезення
- Претензія за договором перевезення
- Як складається претензія за договором перевезення
- Напрямок претензії за договором перевезення
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Претензія за договором перевезення є обов'язковою до звернення до суду з позовними вимогами до перевізників. Це означає, що позовну заяву при незадовільну якість послуг з перевезення, будь то багаж або люди, буде прийнято судом лише в тому випадку, якщо позивач доведе факт направлення претензії. В іншому випадку, суд винесе ухвалу про повернення позовної заяви , А позивач зобов'язаний буде спочатку подати претензію і чекати закінчення терміну для відповіді на неї.
Відносини з перевезення дуже поширені. Адже перевезення - це і проїзд в громадському транспорті, і поїздка на поїзді, і перевезення вантажів. Права і обов'язки сторін в договорі перевезення залежать від істоти таких відносин.
Приклад претензії за договором перевезення допоможе при самостійному складанні такого документа. Крім того, при наявності труднощів завжди можна скористатися сервісом «Консультація юриста» і отримати відповідь на питання, що цікавить.
Завантажити зразок:
Претензія за договором перевезення
Приклад претензії за договором перевезення
ТОВ «Переліт»,
адреса: 628416, ХМАО, г. Сургут,
вул. Південна, 18, оф. 201
від Ворошилова Антона Олександровича,
адреса: 192393, м.Санкт-Петербург,
вул. Аносова, 71-15
Претензія за договором перевезення
18 вересня 2016 р мною за допомогою Вашої компанії був здійснений авіапереліт сполученням «Сургут - Санкт-Петербург» рейсом P725. Факт укладення договору перевезення відповідно до ч. 2 ст. 786 ГК РФ підтверджується електронним квитком (номер 274687986765), дата придбання 10.08.2016 р За умовами Перевізника в ціну квитка входила перевезення мого багажу, вага якого згідно багажної квитанції склав 15 кг. (Багажна бирка 72773).
Після прибуття в аеропорт Пулково мною виявлено, що зданий багаж пошкоджений, а саме: пластиковий каркас валізи зігнутий, порвана оббивка валізи в правому нижньому кутку, відсутня праве колесо. В результаті деформації валізи неможливо було його відкрити. Даний факт був в належному порядку зафіксовано безпосередньо в аеропорту представниками вашої компанії, що підтверджується комерційним актом від 19.09.2016 р
Відповідно до ст. 796 ЦК України, ст. 118 Повітряного кодексу РФ перевізник несе відповідальність за незбереження багажу після його прийняття до перевезення і до видачі пасажиру. Ст. 103 Повітряного кодексу РФ, яким регламентовано здійснення перевезень авіатранспортом, встановлено, що повітряне перевезення включає в себе безкоштовне перевезення вантажів в межах норми провозу такого багажу.
Відповідно до ст. 796 ЦК України, ст. 119 Повітряного кодексу РФ у разі псування багажу і при неможливості його відновлення перевізник несе відповідальність у розмірі вартості такого багажу (майна). Оскільки чек на ПРИДБАННЯ валізи я не зберіг, сума відшкодування повинна визначатися виходячи з середньої ціни на придбання такого товару в моєму місці проживання (середня ціна анаогічного вироби 7500 руб.).
На підставі викладеного, керуючись ст. 796 ЦК України, ст. 118, 119 ВК РФ вимагаю відшкодувати заподіяну мені пошкодженням мого багажу збитки в установленому законодавством РФ порядку. В іншому випадку буду змушений звернутися до суду з позовною Заяви про відшкодування шкоди, і, оскільки я є споживачем, вимагати компенсації моральної шкоди та взиканія штрафу.
Додаток:
Копія маршрутної квітацніі електронного квитка;
Копія посадкового талона;
Копія талона багажної бирки;
Копія комерційного акта;
Фото валізи 2 шт.
20.09.2016 р Ворошилов А.А.
Як складається претензія за договором перевезення
Відносинам з договору перевезення присвячена глава 40 Цивільного кодексу РФ. Однак відмінною рисою таких відносин є регулювання їх більшою мірою соціальними нормами: різними транспортними кодексами і статутами. Саме до цих актів необхідно звернутися в першу чергу, так як в них міститься санкції за порушення умов договору. Це Повітряний кодекс РФ, Статут залізничного транспорту РФ, автомобільного транспорту РФ, Кодекс внутрішнього водного транспорту і ін. Уважно вивчіть інформацію на квитку - який може бути електронним, у формі єдиного документа або на спецаільном бланку - зазвичай вони містять посилання на нормативно-правові акти, що стосуються діяльності перевізника.
До складання претензії за договором перевезення підготуйте неободимого документи, які стануть додатком до претензії (а в подальшому, доказами у цивільній справі , Тому Перевізнику слід відправити їх копії). Це квиток (або сам договір перевезення при наявності), можливо, багажна квитанція (товарно-транспортна накладна, якщо відправлявся вантаж), інші документи, що підтверджують факт порушення перевізником взятих на себе зобов'язань.
Найбільш поширеними випадками направлення претензії за договором перевезення є:
- порушення перевізником строків доставки пасажира, вантажу або багажу (правда, тільки при відсутності обставин непереборної сили, несправності транспортних засобів, що становлять загрозу життю або здоров'ю пасажирів і ін.).
- заподіяння шкоди вантажу, багажу, шкоди пасажиру;
- відмова в наданні послуг з перевезення, коли договір перевезення є публічним договором (громадський транспорт і ін.).
Перевізник зазвичай направляє претензію в разі ненадходження або порушення термінів надходження плати за договором перевезення.
Напрямок претензії за договором перевезення
Отже, всі документи підготовлені, нормативно-правові акти вивчені і сформульовані вимоги до сторони договору перевезення. Тепер все це викладається в письмовій формі на паперовому носії. Вивчіть договір перевезення (при наявності) - можливо, не допускається напрямок електронних листів або факсимільних копій. Для пасажирів рекомендуємо вивчити офіційні сайти Перевізників: зазвичай він містить розділ з вимогами щодо подання претензії.
Чи є претензія за договором перевезення претензією споживача ? Так! Коли Перевізником є організація або громадянин, який здійснює підприємницьку діяльність, а іншою стороною - громадянин, який скористався послугами з перевезення в особистих цілях. Тому при подачі позовної заяви можливо використовувати і норми Закону про захист прав споживача в тій частині, в якій такі правовідносини не врегульовані спеціальними нормами транспортних законів.
За загальним правилом у контрагента (адресата претензії) є 30 днів на її розгляд. Після його закінчення можна звернутися до суду з позовною заявою, додатком до якого повинна стати, в тому числі, копія претензії за договором перевезення і документа, що підтверджує відправлення такого документа відповідачу.