Претензія за договором перевезення

  1. Приклад претензії за договором перевезення
  2. Претензія за договором перевезення
  3. Як складається претензія за договором перевезення
  4. Напрямок претензії за договором перевезення

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Претензія за договором перевезення є обов'язковою до звернення до суду з позовними вимогами до перевізників. Це означає, що позовну заяву при незадовільну якість послуг з перевезення, будь то багаж або люди, буде прийнято судом лише в тому випадку, якщо позивач доведе факт направлення претензії. В іншому випадку, суд винесе ухвалу про повернення позовної заяви , А позивач зобов'язаний буде спочатку подати претензію і чекати закінчення терміну для відповіді на неї.

Відносини з перевезення дуже поширені. Адже перевезення - це і проїзд в громадському транспорті, і поїздка на поїзді, і перевезення вантажів. Права і обов'язки сторін в договорі перевезення залежать від істоти таких відносин.

Приклад претензії за договором перевезення допоможе при самостійному складанні такого документа. Крім того, при наявності труднощів завжди можна скористатися сервісом «Консультація юриста» і отримати відповідь на питання, що цікавить.

Завантажити зразок:

Претензія за договором перевезення Претензія за договором перевезення

Приклад претензії за договором перевезення

ТОВ «Переліт»,

адреса: 628416, ХМАО, г. Сургут,

вул. Південна, 18, оф. 201

від Ворошилова Антона Олександровича,

адреса: 192393, м.Санкт-Петербург,

вул. Аносова, 71-15

Претензія за договором перевезення

18 вересня 2016 р мною за допомогою Вашої компанії був здійснений авіапереліт сполученням «Сургут - Санкт-Петербург» рейсом P725. Факт укладення договору перевезення відповідно до ч. 2 ст. 786 ГК РФ підтверджується електронним квитком (номер 274687986765), дата придбання 10.08.2016 р За умовами Перевізника в ціну квитка входила перевезення мого багажу, вага якого згідно багажної квитанції склав 15 кг. (Багажна бирка 72773).

Після прибуття в аеропорт Пулково мною виявлено, що зданий багаж пошкоджений, а саме: пластиковий каркас валізи зігнутий, порвана оббивка валізи в правому нижньому кутку, відсутня праве колесо. В результаті деформації валізи неможливо було його відкрити. Даний факт був в належному порядку зафіксовано безпосередньо в аеропорту представниками вашої компанії, що підтверджується комерційним актом від 19.09.2016 р

Відповідно до ст. 796 ЦК України, ст. 118 Повітряного кодексу РФ перевізник несе відповідальність за незбереження багажу після його прийняття до перевезення і до видачі пасажиру. Ст. 103 Повітряного кодексу РФ, яким регламентовано здійснення перевезень авіатранспортом, встановлено, що повітряне перевезення включає в себе безкоштовне перевезення вантажів в межах норми провозу такого багажу.

Відповідно до ст. 796 ЦК України, ст. 119 Повітряного кодексу РФ у разі псування багажу і при неможливості його відновлення перевізник несе відповідальність у розмірі вартості такого багажу (майна). Оскільки чек на ПРИДБАННЯ валізи я не зберіг, сума відшкодування повинна визначатися виходячи з середньої ціни на придбання такого товару в моєму місці проживання (середня ціна анаогічного вироби 7500 руб.).

На підставі викладеного, керуючись ст. 796 ЦК України, ст. 118, 119 ВК РФ вимагаю відшкодувати заподіяну мені пошкодженням мого багажу збитки в установленому законодавством РФ порядку. В іншому випадку буду змушений звернутися до суду з позовною Заяви про відшкодування шкоди, і, оскільки я є споживачем, вимагати компенсації моральної шкоди та взиканія штрафу.

Додаток:

  1. Копія маршрутної квітацніі електронного квитка;

  2. Копія посадкового талона;

  3. Копія талона багажної бирки;

  4. Копія комерційного акта;

  5. Фото валізи 2 шт.

20.09.2016 р Ворошилов А.А.

Як складається претензія за договором перевезення

Відносинам з договору перевезення присвячена глава 40 Цивільного кодексу РФ. Однак відмінною рисою таких відносин є регулювання їх більшою мірою соціальними нормами: різними транспортними кодексами і статутами. Саме до цих актів необхідно звернутися в першу чергу, так як в них міститься санкції за порушення умов договору. Це Повітряний кодекс РФ, Статут залізничного транспорту РФ, автомобільного транспорту РФ, Кодекс внутрішнього водного транспорту і ін. Уважно вивчіть інформацію на квитку - який може бути електронним, у формі єдиного документа або на спецаільном бланку - зазвичай вони містять посилання на нормативно-правові акти, що стосуються діяльності перевізника.

До складання претензії за договором перевезення підготуйте неободимого документи, які стануть додатком до претензії (а в подальшому, доказами у цивільній справі , Тому Перевізнику слід відправити їх копії). Це квиток (або сам договір перевезення при наявності), можливо, багажна квитанція (товарно-транспортна накладна, якщо відправлявся вантаж), інші документи, що підтверджують факт порушення перевізником взятих на себе зобов'язань.

Найбільш поширеними випадками направлення претензії за договором перевезення є:

  • порушення перевізником строків доставки пасажира, вантажу або багажу (правда, тільки при відсутності обставин непереборної сили, несправності транспортних засобів, що становлять загрозу життю або здоров'ю пасажирів і ін.).
  • заподіяння шкоди вантажу, багажу, шкоди пасажиру;
  • відмова в наданні послуг з перевезення, коли договір перевезення є публічним договором (громадський транспорт і ін.).

Перевізник зазвичай направляє претензію в разі ненадходження або порушення термінів надходження плати за договором перевезення.

Напрямок претензії за договором перевезення

Отже, всі документи підготовлені, нормативно-правові акти вивчені і сформульовані вимоги до сторони договору перевезення. Тепер все це викладається в письмовій формі на паперовому носії. Вивчіть договір перевезення (при наявності) - можливо, не допускається напрямок електронних листів або факсимільних копій. Для пасажирів рекомендуємо вивчити офіційні сайти Перевізників: зазвичай він містить розділ з вимогами щодо подання претензії.

Чи є претензія за договором перевезення претензією споживача ? Так! Коли Перевізником є ​​організація або громадянин, який здійснює підприємницьку діяльність, а іншою стороною - громадянин, який скористався послугами з перевезення в особистих цілях. Тому при подачі позовної заяви можливо використовувати і норми Закону про захист прав споживача в тій частині, в якій такі правовідносини не врегульовані спеціальними нормами транспортних законів.

За загальним правилом у контрагента (адресата претензії) є 30 днів на її розгляд. Після його закінчення можна звернутися до суду з позовною заявою, додатком до якого повинна стати, в тому числі, копія претензії за договором перевезення і документа, що підтверджує відправлення такого документа відповідачу.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online