Поради про те, як зробити тимчасову реєстрацію

  1. Чим відрізняється тимчасова реєстрація від постійної і навіщо вона потрібна?
  2. Як зробити тимчасову реєстрацію за місцем перебування?
  3. Де зробити тимчасову реєстрацію?
  4. Які документи потрібні для тимчасової реєстрації?
  5. Заява про тимчасову реєстрацію за місцем перебування
  6. Додаткові правила тимчасової реєстрації громадян РФ
  7. Терміни тимчасової реєстрації для громадян РФ
  8. Скільки коштує тимчасова прописка?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Покинули рідні пенати і вирішили влаштуватися в іншому населеному пункті? Такі зміни вашого місця розташування вимагають документального оформлення. Розповімо в статті, як зробити тимчасову реєстрацію, навіщо і чому це необхідно, які документи для цього потрібні і про нюанси, які варто врахувати при оформленні.

Чим відрізняється тимчасова реєстрація від постійної і навіщо вона потрібна?

Тимчасова реєстрація громадян має на увазі «прописування» людини за конкретною адресою на певний термін. Ця процедура не може служити підставою для припинення дії прописки за паспортом.

Взагалі, законодавчо термін «прописка» не використовується. Звична для нас з радянських часів «прописка» - це не що інше, як «реєстрація за місцем проживання» або «постійна реєстрація». Відповідно, «тимчасова прописка» - це «тимчасова реєстрація за місцем перебування».

Тимчасова реєстрація необхідна громадянам, якщо вони проживають не за постійним адресою більше 90 днів. Без оформлення за місцем перебування неможливо здійснити багато процедур за поточним адресою. Доведеться звертатися в установи за місцем постійної реєстрації, а це не завжди зручно. Наприклад, ви не зможете:

  • оформити ряд документів (паспорт для виїздів за кордон, пенсійне посвідчення тощо);
  • оформити кредит в авторитетних банках;
  • визначити дитини до навчального закладу;
  • влаштуватися на роботу (у багатьох організаціях потрібна наявність реєстрації);
  • отримати соціальну підтримку.

При наявності документа про тимчасову реєстрацію за місцем перебування ви станете «легальним» жителем населеного пункту і проблем з законодавством і оформленням необхідних документів у вас не виникне.

Згідно ст. 19.15.1 КоАП РФ, за відсутність тимчасової реєстрації за місцем перебування громадянин може бути притягнутий до адміністративної відповідальності.

Штраф за порушення:

  • для громадян, які проживають не за постійним адресою - від 2 до 5 т.р .;
  • для власників житла (фізичних осіб) - від 2 до 7 т.р .;
  • для організацій-власників житлового приміщення - від 250 до 800 т.р.

Сума штрафу варіюється в залежності від регіону, де було виявлено порушення. Особи не будуть притягнуті до адміністративної відповідальності, якщо:

  • громадянин, який проживає без реєстрації за місцем перебування, має постійну реєстрацію в тому ж регіоні;
  • власник і громадянин, у якого відсутня реєстрація, мають близьку родинний зв'язок (один припадає іншому чоловіком, дитиною, чоловіком дитини, батьком, чоловіком батька, бабусею, дідусем, онуком).

У всіх інших випадках штраф виплатити доведеться. Складом адміністративного правопорушення буде вважатися, якщо громадянин не оформив реєстрацію за місцем перебування навмисне. У ситуації, коли громадянину було відмовлено в оформленні документа, штрафних санкцій не буде.

Як зробити тимчасову реєстрацію за місцем перебування?

Існує кілька варіантів, як можна оформити тимчасову реєстрацію. Розповімо далі про способи, документах і нюансах цієї процедури.

Де зробити тимчасову реєстрацію?

Зробити тимчасову реєстрацію за місцем перебування ви можете трьома способами:

  1. Особисте звернення в ФМС або МФЦ.
  2. За допомогою поштового відправлення.
  3. Оформлення тимчасової реєстрації через держпослуги.

При особистому зверненні в МФЦ або ФМС необхідно зібрати пакет документів і передати їх уповноваженій особі. Ви отримаєте папір, яка є підтвердженням прийняття у вас заявки на реєстрацію за місцем перебування. Співробітники установи перевірять ваші документи, зроблять необхідні запити і оформлять тимчасову реєстрацію протягом 8 днів з моменту подачі заявки.

Після отримання співробітниками ФМС за допомогою пошти документи також підлягають вивченню і приймають рішення про оформлення реєстрації громадянину. У разі позитивної відповіді громадянин отримує повідомлення, в якому вказується час і дата, коли потрібно відвідати територіальне ФМС для отримання свідоцтва про тимчасову реєстрацію. Заявник зобов'язаний з'явитися в орган для оформлення протягом 3-ох днів з моменту отримання повідомлення. При собі потрібно мати паспорт. Крім того, співробітниками оповіщається і власник житлового приміщення.

Отримати тимчасову реєстрацію можна не виходячи з дому. Для цього достатньо зареєструватися на порталі «держпослуги» і вибрати в переліку можливостей сервісу пункт «Тимчасова реєстрація за місцем перебування». Заява громадянина передається в ФМС, де обробляється протягом 3-ох днів. Потім, заявнику надсилається повідомлення, в якому зазначаються дата і час, коли необхідно з'явитися в ФМС для завершення процедури.

Регламентований час, яке громадяни можуть витратити на оформлення тимчасової реєстрації:

  • для консультування у посадових осіб - не більше 30 хвилин в черзі;
  • для подачі документів - не більше 30 хвилин в черзі (при попереднім записом - 15 хвилин);
  • для отримання документа або здачі відсутніх паперів - 15 хвилин.

У всіх випадках потрібна згода власника приміщення.

Які документи потрібні для тимчасової реєстрації?

Яким би чином ви не подавали документи для тимчасової реєстрації за місцем проживання, пакет паперів буде наступним:

  • Заява;
  • документ, що засвідчує особу заявника;
  • документ, який є підставою тимчасового перебування (наприклад, договір найму);
  • згода власника жилого приміщення;
  • адресний листок прибуття і листок статистичного обліку (якщо реєстрація оформляється на термін більше 9 місяців).

При наявності і коректному оформленні всіх необхідних документів співробітники ФМС не мають підстав відмовити заявнику в отриманні тимчасової реєстрації.

Заява про тимчасову реєстрацію за місцем перебування

Особливої ​​уваги вимагає заповнення заяви про тимчасову реєстрацію за місцем перебування. Як правило, саме через неправильне оформлення заяви співробітники ФМС можуть відмовити у видачі документа.

У заяві необхідно вказати наступну інформацію.

  1. Назва органу, що здійснює оформлення тимчасової реєстрації за місцем перебування.
  2. Паспортні дані громадянина, виявляють бажання зареєструватися за місцем перебування, або його законного представника (ПІБ, дата народження, адреса за паспортом, серія і номер документа, ким і коли виданий).
  3. Адреса, за якою буде зареєстрований громадянин.
  4. Термін тимчасової реєстрації.
  5. Найменування документа, що є підставою для оформлення тимчасової реєстрації.
  6. Особистий підпис громадянина або законного представника.
  7. Паспортні дані власника, який надає приміщення для тимчасового перебування громадянина.
  8. Особистий підпис власника житлового приміщення.

Усі наступні позначки проставляються уповноваженою особою. Варто відзначити, що ця заява і будь-які інші документи, необхідні для оформлення тимчасової реєстрації, не передбачають передачу права власності на житлове приміщення.

Додаткові правила тимчасової реєстрації громадян РФ

У деяких випадках для оформлення тимчасової реєстрації буде потрібно письмову згоду наступних осіб:

  • юридичної особи, що володіє житловим фондом;
  • управління житлового кооперативу;
  • всіх власників житлового приміщення, якщо реєстрація відбувається в об'єкті часткової власності;
  • наймача і всіх громадян, які проживають з ним, якщо питання стосується державного або муніципального житлового фонду.

В останньому випадку, згідно зі ст. 80 ЖК РФ, необхідно повідомити наймодавця про тимчасову реєстрацію нового мешканця. Важливо врахувати, що реєстрація в такому житлі можлива на термін, що не перевищує півроку.

Терміни тимчасової реєстрації для громадян РФ

Максимальний термін тимчасової реєстрації за місцем перебування законодавчо не встановлено. Він залежить тільки від домовленості громадянина з зацікавленими особами.

Однак на практиці уповноважені особи неправомірно встановлюють можлива межа тимчасової реєстрації до 5-ти років. Якщо ви зіткнетеся з такою ситуацією, можете послатися на п. 56 Адміністративного регламенту, встановленого наказом ФМС № 288 від 11.09.2012 р, або звернутися за допомогою до юриста.

Як продовжити тимчасову реєстрацію за місцем перебування? Самого по собі продовження законодавчо не існує. Вам доведеться оформити нову тимчасову реєстрацію за тією ж адресою на наступний термін.

Скільки коштує тимчасова прописка?

Тимчасова реєстрація за місцем перебування оформлюється безкоштовно. Ніяких державних мит та інших платежів за цю процедуру і отримання необхідних документів не передбачено.

З питання оформлення тимчасової реєстрації слід звернутися до власника житлового приміщення. Не варто вдаватися до послуг шахрайських фірм, що пропонують оформлення реєстрації за винагороду. Швидше за все, отриманий таким чином документ буде підробленим.

Тепер ви знаєте, як зробити тимчасову реєстрацію і що для цього потрібно. При виникненні спірних ситуацій звертайтеся за допомогою до професійного юриста.

Чим відрізняється тимчасова реєстрація від постійної і навіщо вона потрібна?
Як зробити тимчасову реєстрацію за місцем перебування?
Де зробити тимчасову реєстрацію?
Які документи потрібні для тимчасової реєстрації?
Покинули рідні пенати і вирішили влаштуватися в іншому населеному пункті?
Чим відрізняється тимчасова реєстрація від постійної і навіщо вона потрібна?
Як зробити тимчасову реєстрацію за місцем перебування?
Де зробити тимчасову реєстрацію?
Які документи потрібні для тимчасової реєстрації?
Як продовжити тимчасову реєстрацію за місцем перебування?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online